ورود به حساب اینستاگرام خودم از طریق گوگل (ورود به اینستاگرام با گوگل)

ممکن است موبایل شما فضای کافی برای نصب برنامه اینستاگرام را نداشته باشد یا به هر دلیلی نخواهید یا نتوانید از نسخه موبایل اینستاگرام استفاده کنید. اما نگران نباشید. شما می توانید به راحتی از طریق وب به اینستاگرام دسترسی داشته باشید و حتی از آن کسب درآمد کنید. در این مقاله به آموزش ورود به اینستاگرام با گوگل می پردازیم. با خرید فالوور اینستاگرام فیک نیز می توانید فروش خود را بالا ببرید. افزایش فالوور اینستاگرام با فالوجت به راحتی امکان پذیر است. پس با ما همراه باشید.

ورود به اینستاگرام بدون نصب برنامه

ورود به حساب اینستاگرام از طریق روش های گوناگونی امکان پذیراست. با نصب اپلیکیشن اینستاگرام و وارد کردن اطلاعات خود می توانید به پیج خود دسترسی داشته باشید. در صورتی که قادر به نصب این برنامه نیستید، می توانید از طریق روش های دیگر که در ادامه به آنها می پردازیم به پیج خود دسترسی داشته باشید.

ورود به اینستاگرام با مرورگر

شما از دو طریق می توانید با استفاده از مرورگر خود در موبایل یا کامپیوتر، وارد اینستاگرام شوید. اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید، می توانید با سرچ کلمه Chrome Extensions، با افزونه های کروم دسترسی پیدا کنید. با ورود به این سایت، در قسمت جستجوی سایت، کلمه Instagram را سرچ کنید و سپس بر روی دکه add to chrome کلیک کنید

https://chrome.google.com/webstore/detail/web-for-instagram-with-di/kcphkpjlcmfhhgiondcilolmgijhhmip?hl=en

ورود به اینستاگرام با مرورگر

 

اما راه حل راحتتری هم برای ورود به اینستاگرام از طریق گوگل وجود دارد و کافیست وارد آدرس www.instagram.com شوید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، به اکانت خود ورود کنید. 

ورود به اینستا با گوگل

در این جا ورود به حساب اینستاگرام از طریق گوگل کروم را مرحله به مرحله انجام می دهیم.

1-در مرورگر خود آدرس www.instagram.com را سرچ کنید.

2- در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را واردکنید وسپس روی دکمه Log in کلیک کنید. همچنین می توانید از ایمیل و شماره تلفن برای ورود استفاده کنید.

3- اگر در اینستاگرام حسابی ندارید، با کلیک روی دکمه Sign up  می توانید اقدام به ساخت حساب در اینستاگرام کنید.

اکنون شما می توانید به حساب اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. با دسترسی به حساب خود از طریق گوگل می توانید، تنظیماتی بر روی پروفایل خود داشته باشید و یا از اکسپلور استفاده کنید.

 

ورود به اینستا با گوگل

 

ورود به اینستاگرام با ایمیل

اگر حساب اینستاگرام خود را با ایمیل ثبت کرده باشید در مواقعی که نمی خواهید اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید، می توانید از ایمیل خود برای ورود به حسابتان استفاده کنید.

  1. در مرورگر خود آدرس www.instagram.com را سرچ کنید.
  2. در صفحه باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وار کنید و سپس  روی دکمه Log in  کلیک کنید. در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد پیج خود می شوید.
  3. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید روی دکمه Forgot Password کلیک کنید.
  4. در صفحه جاری آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی دکمه Send Login Link کلیک کنید . یک ایمیل از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می شود که در آن لینکی برای تغییر پسورد اینستاگرام تان وجود دارد. روی لینک کلیک کرده و پسورد جدیدی برای پیج خود انتخاب کنید.

ورود به دایرکت اینستاگرام در گوگل

در گذشته امکان مشاهده دایرکت ها از طریق نسخه وب اینستاگرام وجود نداشت. اما خوشبختانه در حال حاضر به راحتی می توانید از طریق گوگل به دایرکت های اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. برای این کار طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. در مرورگر آدرس www.instagram.com  را جستجو کنید.
  2. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس روی دکمه Log in کلیک کنید.
  3. پس از وارد شدن به پیج خود روی آیکن دایرکت سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، اکنون در صفحه دایرکت اینستاگرام خود هستید.

 

دایرکت اینستا در گوگل

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم؟

به تازگی قابلیت پست گذاشتن در اینستاگرام در نسخه وب فعال شده است و شما می توانید به راحتی و بدون انجام کار خاصی در اینستاگرام تان پست منتشر کنید. فقط کافیست وارد سایت اینستاگرام شده و سپس وارد اکانت خودتان شوید.

در صفحه اولی که برای شما باز می شود، آیکون هایی را بالای صفحه مشاهده می کنید که مربوط به دایرکت، پروفایل، ارسال پست، اکسپلور، فید و نوتیفیکشن ها است.

  1. برای ارسال پست آیکون به علاوه را انتخاب کنید.
  2. سپس دکمه select from computer را بزنید.
  3. در این قسمت عکسی که می خواهید منتشر کنید را داخل سیستم خود انتخاب کنید و open را بزنید.
  4. در مرحله بعدی باید سایز تصویر را انتخاب کنید و گزینه next را بزنید.
  5. در این قسمت در صورت تمایل برای تصویر خود فیلتر انتخاب می کنید و سپس دکمه next  را می زنید.
  6. در آخر کپشنی برای پست خود نوشته و آن را share می کنید.

 

پست گذاشتن در اینستا از طریق کروم

کلام آخر

بدیهی است که استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از تمامی قسمت های اینستاگرام به راحتی استفاده کنید ولی استفاده از نسخه تحت وب آن نیز خالی از لطف نیست. می توانید با مراجعه به صفحه خرید لایک فالوجت تعداد لایک و به دنبال آن بازدید پیج خود را بالا ببرید. اگر در این زمینه سوالی داشتید، پاسخگوی شما هستیم. تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر شما حساب تجاری در اینستاگرام دارید، می توانید با خرید فالوور از فالوجت، رونق بیشتری به کسب و کار و فروش خود دهید. پس همین حالا اقدام کنید. بالا بودن تعداد فالوور از راه های موثر جذب مخاطب است، بنابراین خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش را به شما پیشنهاد می کنیم.

۱۰۰
فالوور 100% ایرانی
تومان ۵۵،۰۰۰
  • ۳۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۲ ساعت
۲۰۰
فالوور 100% ایرانی
تومان ۱۰۹،۰۰۰
  • ۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۴ ساعت

سوالات متداول

  • چگونه از نسخه تحت وب اینستاگرام با تمام قابلیت ها استفاده کنیم؟
    با نصب افزونه اینستاگرام بر روی مرورگر می توانید از اینستاگرام با تمام قابلیت هایش استفاده کنید.
  • به غیر از نصب برنامه اینستاگرام، چگونه می توانیم به حساب خود دسترسی داشته باشیم؟
    از طریق فیسبوک، مرورگر و ایمیل
  • اگر رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده باشیم، امکان بازیابی وجود دارد؟
    بله با گزینه Forgot Passwordایمیلی حاوی لینک تغییر رمز عبور برای شما فرستاده می شود و میتوانید، رمز جدیدی انتخاب کنید.

۱۸۶ دیدگاه دربارهٔ «ورود به حساب اینستاگرام خودم از طریق گوگل (ورود به اینستاگرام با گوگل)»

  1. سلام من امروز میخواستم وارد اکانت اینستام از روی کروم بشم که نمیاد بالا یکی دیگه از دوستام هم همین مشکلو داره میشه لطفا راهنمایی کنید . اتصال اینترنت برقراره هر چیز دیگه ای که سرچ میکنم سریع میاد فقط وقتی میزنم instagram.com یه ساعت در حال چرخیدنه و بالا نمیاد میشه کمکم کنید لطفا ….

    1. سلام منم همین مشکل رو دارم همش میزنه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست با اینکه ای تر نت خوبه
      چیکار کنم؟

        1. سلام چرا با کروم وارد حساب اینستا نمی شود شماره تلفن و رمز و وارد می کنی میگه کاربری با این حساب وجود ندارد ولی با خود appاینستا وارد می شود… این کارو برای appدانلود از اینستا لازم دارم لطفا کمک کنید

  2. سلام
    من قبلا با کروم با وای فای خونهروارد پیج های اینستایی میشدم
    یه هفته با داده ی گوشیم رفتم
    دوباره با وای فای خونه که رفتم نیاورد ولی با داده که میرم میاره
    میخوام بدونم مشکل کجاست چرا با وای فای دیگه لود نمیشه؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، مشکل از تنظیمات وای فای شماست باید با ارائه دهنده وای فای خود تماس بگیرید و مشکل را با ان ها در میان بگذارید.

  3. سلام من خودم اینستا دارم ولی نمیدونم چطور شد که تونستم وارد حساب اینستاگرام خودم از طریق crom بشم حالا میخام از اون حالت خارج بشم باید چیکار کنم ؟؟میترسم موقع خارج شدن از کروم از خود اکانت اصلیم تو اینستاگرام هم پاک شم
    لطفا کمک کنید☹

    1. سلام چرا با کروم وارد حساب اینستا نمی شود شماره تلفن و رمز و وارد می کنی میگه کاربری با این حساب وجود ندارد ولی با خود appاینستا وارد می شود… این کارو برای appدانلود از اینستا لازم دارم لطفا کمک کنید

  4. سلام بنده الان دوروزه که با اپلیکیشن اینستا نمیتونم وارد اکانتم بشم ولی با گوگل کروم میتونم چطور باید به حساب اینستام در اپ اینستا برگردم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر اکانت دیگه‌ای روی برنامه ندارید برنامه رو یک بار پاک و دوباره نصب کنید یا با یک اینترنت دیگه امتحان کنید.

  5. چراازدیشب اماالان وقتی اکانت خودرادرسایت اینستاگرام واردمیکنم ومیخوام واردبشوم یه صفحه سفیدبازمیشود؟؟؟ونمیتوانم پیج خودراببینم

  6. اولین بارم هست از طریق سایت وارد اینستاگرام میشم و بلد نیستم کپشنها رو باز کنم .هیچ گزینه ای هم نداره برای اینکه ادامه متنو ببینم.لطفا راهنمایی کنید

  7. سلام وقت بخیر من هرکار میکنم ک با گوگل کروم وارد اینستا بشم نمیشه و برام نمیاره میشه بگید چگونه وارد بشم ؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر اکانت دیگه‌ای روی برنامه ندارید برنامه رو یک بار پاک و دوباره نصب کنید یا با یک اینترنت دیگه امتحان کنید.

  8. سلام
    ببخشید من میخوام در گوگل وارد اینستا بشم وقتی شماره یا ایمیل میزنم برام میاد که ما در حال حاضر برای فرستادن کد برای شما در مشکل هستیم باید چیکار کنم؟؟

  9. سلام لطفا کمک کنین بهم من اینستام هک شده بودباز گردانی کردم و با گوشی رمزشو عوض کردم ولی الان تو لپ تابم ارور میده چیکارش کنم

  10. سلام من دوماهه که موقع ورود به اکانت اینستاگرامم با erorمواجه میشم اصن نمیتونم با گوشیم وارد حساب خودم بشم حتی نمیتونم حساب جدیدی بسازم
    بارها اینستامو حذف و دوباره نصب کردم دانلود کردم از کس دیگه ای فرستادم اما همچنان مشکل حل نشد چیکار باید بکنم ؟؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر، به احتمال زیاد شما بلاک شدید و میتوانید به اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکلتون رو بیان کنید.

  11. سلام من دوماهه که موقع ورود به اکانت اینستاگرامم با erorمواجه میشم اصن نمیتونم با گوشیم وارد حساب خودم بشم حتی نمیتونم حساب جدیدی بسازم
    بارها اینستامو حذف و دوباره نصب کردم دانلود کردم از کس دیگه ای فرستادم اما همچنان مشکل حل نشد چیکار باید بکنم ؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  12. سلام وقت بخیر
    من قبلا با گوگل وارد پیجم شدم و الان وقتی دوباره میخوام وارد شم خود به خود و بدون گرفتن یوزر و پسورد وارد میشه. در حالی که من ذخیره پسورد رو به سایت ندادم الان میخوام بدونم وقتی کس دیگه ای یوزر یا شماره منو به سایت وارد کنه رمز خودبخود وارد میشه و اون طرف میتونه بره به پیج من ؟یا سایت ip گوشیمو ذخیره کرده فقط؟!
    ممنون میشم اگه جواب بدین.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر اگر بخواهید از اکانت اینستاگرام خود در گوگل خارج شوید باید در قسمت ستینگ لوگ اوت را بزنید.

  13. سلام من تو اینستاگرام گوگل با ایمیلم رفتم ولی نام کاربری رو اشتباه زدم برای همون یک پیچ دیگه میاد، باید چه طور از اون پیچ بیام بیرون و به پیج خودم برم

  14. سلام من با ایمیلم وارد اینستاگرام کروم شدم و نام کاربری رو اشتباه وارد کردم و وارد یک اکانت دیگه شده و میخوام برم روی اکانت خودم باید چیکار کنم؟؟

  15. سلام وقت بخیر الان یک ماه که پیج اینستا من بسته شده وقتی وارد صفحه میشم سریع میاد بیرون . ولی روی پیج دیگه که دارم اینجوری نیست وارد صفحه میشم . الان چیکار باید بکنم یعنی بلاکم کرده اینستا ؟

  16. سلام چرا اینستای من اپدیت نمیشه؟ نه دایرکت میاره نه چیزی! ی دایرکت مهم دارم که تا نیم ساعت بعد برسه به دستم،لطفا کمکم کنید،هم حذف نصب کردم،هم دوباره وارد حسابم شدم هم اینکه گوشیمو ری استارت کردم

  17. سلام. من چند روز از طریق کروم وارد اینستاگرام میشدم ولی الان دیگه نمیخوام بشه با کروم وارد ایستاگرامم بشم. پسورد اکانتم رو از قسمت تنظیمات کروم پاک کردم ولی همچنان وارد اکانتم میشه و پسورد نمیخواد. چیکار کنم که بدونه حذف شدنه اکانتم از اینستاگرام از کروم دیگه نشه وارد اکانت شد؟؟؟ لطفا بگید چیکار کنم?

  18. سلام. من چند روز از طریق کروم وارد اینستاگرام میشدم ولی الان دیگه نمیخوام بشه با کروم وارد ایستاگرامم بشم. پسورد اکانتم رو از قسمت تنظیمات کروم پاک کردم ولی همچنان وارد اکانتم میشه و پسورد نمیخواد. چیکار کنم که بدونه حذف شدنه اکانتم از اینستاگرام از کروم دیگه نشه وارد اکانت شد؟؟؟ لطفا بگید چیکار کنم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام .وقت بخیر ،از طریق قسمت ستینگ اینستاگرام میتوانید لوگ اوت انجام دهید و از اکانت خارج شوید.

  19. سلام من قبلا از طریق گوشی قبلم از طریق گوگل پیج ایجاد کردم و فعالیت داشتم یک هفته س گوشیمو عوض کردم از طریق گوشی حدید نمیتونم وارد پیجم در گوگل بشم ..ولی املیکیشن رو که نصب کردم راحت تونستم وارد پیجم بشم ولی همون رمز حساب کاربریم رو تو گوگل میزنم تا وارد بشم اکی نمیکنه و میگه رمز اشتباس در صورتی که در اپلیکیشن همون حساب رو با همون رمز وارد شدم
    مشکل چیه لطفا راهنماییم میکنید لطفا

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،خطای ورود به اینستاگرام میتواند به دلیل تنظیم نبودن ساعت و تاریخ، کند بودن سرعت اینترنت و پر شدن حافظه کش باشد.

  20. سلام من اینستاموپاک کردم ازگوشی لغونصب زدم حاللمیخوام دوباره ایدیموبزنم با پسوردبزنم برم داخلش میگه خطای ناشناخته باید چیکارکنم ؟؟؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر اکانت دیگه‌ای روی برنامه ندارید برنامه رو یک بار پاک و دوباره نصب کنید یا با یک اینترنت دیگه امتحان کنید و میتوانید برنامه را نیز اپدیت کنید.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،شما می تونید از طریف ایمیل و شماره تلفنی که با اون اکانت اینستاگرام خودتون ساختین،رمز عبور تون را بازیابی کنید.

  21. سلام من چند وقتی از اینترنت وگوگل وارد میشم واطلاعاتمو سیو کردم راهی هس که اطلاعاتمو از گوگل پاکنم واز اون خارج بشم چون بازم خیلی وقتمو میگیره

  22. سلام خسته نباشید من دستم رفت روی اینستامو پاک کردم حالا میخوام دوباره نصبش کنم کد امنیتی که با خطم هست برام نمیاد با همه ی برنامه ها هم امتحانش کردم ولی درست نمیشه تورو خدا یه راهنمایی کنید ممنونم

  23. سلام وقتتون بخیر پیج اینستاگرام من بالا نمیاد مینویسه امکان انجام درخواست شما نیست بعدا امتحان کنید بنظر من بخاطر فالو بیشتر پیجم به مشکل خورده باید چکار کنم؟؟

          1. مریم میرهاشمی

            سلام یک باگ اینستاگرامی هست بهتره اول با یک اینترنت متفاوت خط یا مودم امتحان کنید یا اگر از اپدیت بودن اینستاگرامتون مطمئن هستید یک بار اون را پاک و دوباره نصب کنید و اگه دوباره مشکل شما رفع نشد بهتره با ایمیل پشتیبانی اینستاگرام مشکل خودتون را مطرح کنید

  24. باسلام من اینستا نمیدونم چرا خارج شد خودبخود و حالا هرچی تلاش میکنم خطا میزنه یا سوال میپرسه شما ربات نیستید
    مشکل چیه ؟؟ ممنون

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر،شما می تونید از طریف ایمیل و شماره تلفنی که با اون اکانت اینستاگرام خودتون ساختین،رمز عبور تون را بازیابی کنید.

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، ابتدا اینستاگرام را باز کرده ونام کاربری و پسورد اکانتی که غیر فعال شده است را وارد کنید . سپس روی LOGIN کلیک کنید .اگر با پیغام Your Account Has Been Disabled For رو به رو شدید بر وی learn more کلیک کنید. درصفحه ای که باز شده است روی “Let Us Know” کلیک کنید.در صفحه بعد بر روی NO کلیک کنید . بعد از این ایمیلی از طرف اینستاگرام برای شما ارسال میشود که میتوانید با کمک ان اکانت خود را برگردانید .

  25. This page isn’t workingسلام من میخواستم از گوگل به اکانت اینستام وارد شم و همیشه همینکارو میکردم اما الان این ارور میاد لطفا کمکم کنین خیلی مهمه

    1. با سلام خدمت شما کاربر گرامی فالوجت،
      این دسته از مشکلات مربوط به سرور های اینستاگرام هسند و پس از مدت کوتاهی درست خواهند شد اما استفاده از مرورگری دیگر ممکن است مشکل شما را رفع کند و همچنین می توانید رمز اینستاگرام خود را تغییر دهید و مجددا امتحان کنید.
      در صورتی که مشکل شما رفع نشد پس از گذشت چند روز برای ورود مجدد سعی کنید.

  26. سلام من اینستاگرامم رو چون گوشیم رو فلش کردم پاکشده و الان میخام برم روی همون پیج اما پسوردمو یادم نیست و هرچی سعی میکنم از گوگل کروم برم نمیشه و میگ سایت در دسترس نیست
    چکار کنم؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر،شما می تونید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که با اون اکانت اینستاگرام خودتون ساختین،رمز عبور تون را بازیابی کنید.

  27. من چندین بار با گوگل وارد اینستا شدم ولی الان نه با گوگل میتونم وارد بشم نه با برنامه اینستاگرام
    چیکار باید انجام بدم

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام،لطفا با اکانت های دیگر آیدی خودتون را سرچ کنید متوجه میشوید که مشکل از اکانتتون هست یا خیر

    1. در سایت هایی که تبلیغات مرتبط با اینستارگرام دارند آگهی و ریورتاژ دهید و در وبلاگ ها و فروم ها تبلیغ پیج کاری خود را با لینک دادن به آن نمایید

  28. سلام دوستان میشه کسی به من بگه که چطور مرحله من ربات نیستم رو رد کنم؟همهمارای ثبت نام و انجام میدم ولی آخرش من ربات نیستم اذیت میکنه نمیتونم ثبت نام کنم.

  29. سلام روز بخیر من تا الان از گوگل کروم برای ورود به اینستا استفاده میکردم اما متأسفانه امروز با اینکه فیلتر شکن رو هم قطع و وصل کردم و نتم هم سرعتش خوبه پیام های دایرکت ارسال نمیشه میشه کمکم کنید؟

  30. سلام . من اینستاگرام رو نصب کردم ولی تا شماره رو میزنم و میزنم رو Next می چرخه و بعد مینویسه بعدا امتحان کنید نمی توانید وارد شوید

  31. سلام ببخشید من از طریق کروم وارد اینستاگرام میشدم اما الان هر کار میکنم میزنه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست لطفا اگه میشه راهنماییم کنید ممنونتون میشم

  32. سلام ببخشید اگه ما با کروم یا مرورگر دیگ ای وارد اینستا بشیم مشخص میشه مصرف داده برای ایستا بوده یا مصرف داده برای کروم ثبت میشه یا اینستا لدفا جواب بدین ممنون میشم

  33. سلام من قبلا از طریق گوگل کروم وارد اینستا شدم خب برا اولین بار که نیاز بود پسوردو … اون پیج مورد نظرم بزنم تا واردش شم
    بعد که دوباره خواستم وارد بشم دیگه نیاز نبود که پسورد و ایمیلم رو بزنم خودش وارد اون پیج شد ولی من نمیخوام خود به خود وارد پیج شه باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  34. سلام.من دوتا پیچ داشتم چندروز پیش یکیشون دچار مشکل شده بود وهی خارج میشد منم اینستارو حذف کردم ودوباره نصب کردم.ولی الان یکی از پیجامو هست.باید چیکار کنم که اون یکی پیجم هم ،برگرده

  35. سلام.من دوتا پیچ داشتم چندروز پیش یکیشون دچار مشکل شده بود وهی خارج میشد منم اینستارو حذف کردم ودوباره نصب کردم.ولی الان یکی از پیجامو هست و پیج دومم‌ رونیست.باید چیکار کنم که اون یکی پیجم هم ،برگرده.ضمنا من میتونم باگوگل وارد اون پیچی بشم که تو برنامه نیستش

  36. سلام ببخشید من برنامه ایسنتا رو نصب میکنم نام کار بری خودم رو هم میزنم ولی وقتی گذر واژه اکانتمو میزنم میگه گذر واژه نامعتبره در حالیکه همین دیشب تو اینستا بودم از صبح این مشکلو دارم

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      این امکان در نسخه وب اینستاگرام وجود ندارد و شما تنها با استفاده از نسخه گوشی می توانید اشخاص جدیدی را به گروه اینستاگرامی اضافه کنید.

  37. سلام خسته نباشید راستش من اینستامو پاک کرده بودم بعد دوبار تا حالا نصبش کردم با شماره وارد شدم باز پاکش کردم رمز اینستامم یادم نیست ک بخام وارد شم الان ک شمارمو میزنم پیج خودم بالا نمیاد ی پیج جدید بالامیاد خانم که از گوگل وارد شم و پسورد اینستانو عوض کنم چطوری وارد شم؟ بعد اینک چرا باشماره نمیاد؟

  38. سلام
    چرا وقتی با گوگل کروم وارد اینستاگرام میشم استوری ها رو سفید نشون میده؟؟فقط فیلم هاشو سفید نشون میده.عکسای استوری مشکلی نداره.

  39. سلام من اکانتمو روی کروم آوردم ولی نمیدونم چطوری میشه از کروم پاک کنم بدونه اینکه پیجم (اکانتم کلا)پاک نشه تو روخدا کمک کنید راهنمایی کنید

  40. سلام میخواستم بپرسم ک من قبلنا با سایت میتونستم وارد اکانتم شم ولی امروز از گوگل وکروم رفتم هی مینویسع this site cant be reachedمشکلش چیع اخه میشع راهنماییم کنین 😭😭😭😭☹😔🙏🙏🙏

    1. سلام به شما کاربر عزیز
      در ابتدا از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید اما اگر اینترنت شما مشکلی نداشت باید بگویم که این دسته از مشکلات، مشکلات زودگذر اینستاگرام و یا مرورگر و یا سرور های اینترنتی هستند که پس از گذشت مدتی به حالت قبل باز می گردند.

  41. سلام وقت بخیر…
    من وقتی میخوام وارد اینستاگرام بشم میزنه خطا لطفا چند لحظه دیگه امتحان کنین اینستا رو پاک کردم دوباره نصب کردم الان دیگه داخلش نمیره چیکار کنم که بتونم وارد اکانتم بشم؟

    1. سلام وقت بخیر
      اخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید مطمئن باشید به فیلتر شکن متصل نیستید بعد از طریق فیس بوک ایمیل یا شماره تلفن می توانید اقدام به بازیابی رمز عبور نمایید

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی، ابتدا صفحه کروم را رفرش کنید و اگر همچنان مشکل شما رفع نشد با استفاده از مرورگر دیگری مثل فایر فاکس امتحان کنید.

    1. سلام
      ثبت نام اگر با ایمیل و شماره تلفنی باشد که دیگران دارند بله مخاطبانی که شماره تلفن یا ایمیل شما را دارند متوجه می شوند. ثبت نام با یک ایمیل جدید حتی از طریق گوشی با یک یوزر نیم و نام کاربری فیک بهترین راه حل است

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      با کلیک روی عکس پروفایل خود در گوگل و انتخاب گزینه Logout بدون پاک شدن پیج، می توانید از آن خارج شوید.

  42. سلام من با گوگل کروم ازطریق جی میل وارد اینستامیشدم ولی امروز که خواست وارد بشم بازنمیکنه ی صفحه میا میگه شمارتووارد کن وارد میکنم کد نمیادکه بتونم واردش بشم چیکارکنم؟Enter the code we sent to your number ending in 7848.این میادبرام

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      ابتدا استفاده از وی پی ان را امتحان کنید و اگر همچنان با این مشکل رو به رو بودید از مرورگر های دیگر استفاده کنید.
      این مشکلات معمولاً مشکلات فنی زود گذر اینستاگرام هستند و بعد از مدتی رفع می شوند.

  43. من همیشه باجی میل ازطریق گوگل وارد میشدم وارد اینستا ولی امروز تاخواستم برم داخلش این پیام اومد برامAdd Phone Number to Get Back Into Instagram
    We will send a confirmation code via SMS to your phone.هرچقدر هم شماره میزنم کد نمیاد تروخداااا یکی بگه چیکارکنم

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      ابتدا استفاده از وی پی ان را امتحان کنید و اگر همچنان با این مشکل رو به رو بودید از مرورگر های دیگر استفاده کنید.
      این مشکلات معمولاً مشکلات فنی زود گذر اینستاگرام هستند و بعد از مدتی رفع می شوند.

  44. سلام من همیشه ازگوگل باجی میل وارد اینستا میشدم ولی امروز تاخواستم برم Add Phone Number to Get Back Into Instagram
    We will send a confirmation code via SMS to your phone.این پیام برام میادشماره هم میزنم کد نمیا دتروخدا راهنمایی کنین

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      ابتدا استفاده از وی پی ان را امتحان کنید و اگر همچنان با این مشکل رو به رو بودید از مرورگر های دیگر استفاده کنید.
      این مشکلات معمولاً مشکلات فنی زود گذر اینستاگرام هستند و بعد از مدتی رفع می شوند.

  45. سلام
    ببخشید من می خوام از طریق کروم دوتا اکانت اینستاگرام داشته باشم اما متاسفانه هرکاری کردم امکان پذیر نبود
    میشه راهنمایی کنید که چیجوری روی کروم دوتا اکانتمو می تونم داشته باشم

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز برای این منظور وارد یکی از اکانت های خود که شدید روی ایکون پروفایل خود در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید و از منو باز شده گزینه Switch Accounts را انتخاب نمایید بعد از ان در صفحه موجود گزینه log into an existing acount را انتخاب کنید و وارد اکانت دوم خود در اینستاگرام شوید

  46. سلام..
    من با کروم یه اکانت ساختم .. ولی الان ی ماهه نمیتونم وارد اکانتم بشم .. میگفت اینستاگرام شک کرده ک تو رباتی.. باید تا ۳۰ روز صبر کنی .. از سی روز شروع شد تا ک پریروز گفت تا یک روز دیگه میتونی وارد شی .. الان دو روز گذشته ولی هنوز رو یک روز مونده .. چیکار باید بکنم؟؟

    1. همراه گرامی سلام
      اگر می خواهید از اکانت خود در کروم خارج شوید و بعد با لاگین کردن کسی نتواند وارد اکانت شما شود اول از پیج خود در کروم log out کنید سپس روی ایکون سه نقطه (سمت راست بالای صفحه ) در گوگل کروم کلیک کنید گزینه setting یا تنظیمات را انتخاب کنیدسپس وارد قسمت پسورد شوید و اکانت خود را در میان اکانت های فعال پیدا کنید و از طریق ایکون سه نقطه کنار هر اکانت و پسورد اقدام به remove یا حذف پسورد ذخیره شده در گوگل کروم نمایید

  47. سلام وقت بخیرمن چندروزه پیش داخل پیجم بودم رفتم قسمت تنظیمات،امنیت،فعالیت ورودب سیستم پایین صفحه ک موقعیت مکانی رو روی نقشه مشخص کرده وبعداومدم خارج بشم پایین نقشه خروج روزدم یهوکولاازاکانتم خارج شدم الان هم نام کاربری وهم گذرواژه ای ک جیمیل ام هست رو واردمیکنم میزنه رمز۶رقمی رابرصورت ایمیل برایتان ب ادرس جیمیلتان جهت بازگردانی حساب ارسال کردیم واردکنید میرم داخل ایمیل پیامی جهت رمز۶رقمی دریافت نمیکنم توروخدامیشه کمکم کنید؟بایدچکارکنم؟

    1. سلام داخل پوشه اسپم ایمیل را هم چک کردید؟ اگر ایمیلی نبود به ایمیل پشتیبانی اینستاگرام یک ایمیل بفرستید

  48. سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه من از طریق گوگل اینستا نصب کنم و با ایمیلم یه حساب بسازم کسی که شماره منو داشته باشه میتونه بدون اینکه اسممو سرچ کنه به حسابم دسترسی داشته باشه یعنی بفهمه که من اینستا دارم ؟
    بعد اینکه اگر یکی شمارمو داشته باشه با سرچ کردن اسمم می‌فهمه اون منم یا نه یعنی شمارمو برایش نمایش میده یا اصلا ربطی به شماره نداره؟
    ممنون میشم پاسخ بدین.

    1. مریم میرهاشمی

      سلام خیر اگر با ایمیلتون چه توسط گوگل یا خود اپلیکیشن اینستا را نصب کنید شماره شما جزو لیست های پیشنهادی معرفی نمی شه هم اسم شما ممکنه هزاران اکانت دیگه ساخته شده باشه شاید اگه با شماره تلفن ثبت نام کنید بفهمن ولی با ایمیل نه سرچ اسم هم از روی عکس شاید بفهمن ولی با الزاما یکی بودن اسم نه

  49. سلام خوبید سوال دارم از کجابفهمم کسی ب جز خودم ب حساب اینستام وارد میشه .قسمت لاگین اکتیو نگاه کردم خودم هستم باگوشی دیگه هم امتحان کردم فقط خودم بودم.تمام زمان هایی ک نشون میده دقیفا خوذم بودم .وهمه چیزو چک کردم فقط بعضی وقتا مکان رو اشتباه میزنه.ی شهر دیگ میزنه.بنظرتون همینا کافیه ک مطمعن باشم کسی جز من حسابمو چک نمیکنه.حتی سابقه ی تغییر رمز عبور و تغییر نام کاربری هم اوکی بود و خودم بودم.رمز هم عوض کردم.ممنون میشم خیالمو راحت کنید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی
      قطعا خودتون تنها کسی هستید که به حسابتون دسترسی دارید تغییر لوکیشن ممکنه به خاطر این باشه که گاهی فیلترشکن روشن بوده و وارد اینستا شدید با این وجود هر چند ماه یکبار پسورد خودتون را برای افزایش امنیت حسابتون تغییر بدید

  50. سلام خسته نباشید
    چرا پیجی که از طریق مرورگر ساخته شده بعدا که میخوای انتقال بدی به برنامه اینستا آنلاین نمیشه و ارور میده؟؟روی مرورگر باز میشه ولی روی برنامه نه ممنون میشم حواب بدید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام وقت بخیر
      حتما با فیلتر شکن خاموش امتحان کنید و چند اینترنت متفاوت (مودم یا اینترنت خط ) در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی اینستاگرام د رتماس باشید احتمالا یک باگ اینستاگرامی است

  51. سلام خسته نباشبد
    چگونه دانلود خدوکارو پخش خودکار فیلم در اینستاگرام در گوگل کرم را غیر فعال کنم

  52. سلام خسته نباشید ببخشید من اینستا ندارم از طریق گوگل وارد instagram.login میشم الان دو روزه بالا نمیاره با فیلتر شکن هم رفتم ، برای یکی از دوستام هم بالا نمیاره ، انگار از طریق گوگل کاملا بسته شده
    من الان خیلی احتیاج دارم میشه راهنمایی کنید چیکار باید بکنم🙏🏼

    1. مریم میرهاشمی

      سلام با گوگل کروم امتحان کنید و حتما بدون فیلتر شکن که اینستا اکانت شما را رباط تشخیص ندهد. چه صفحه یا اروری برای شما نمایش داده میشه؟

  53. سلام بنده از مرورگر کروم برای وارد شدن به اکانت اینستاگرامم تو کروم استفاده می کنم امروز وقتی وارد شدم نوشت please wait a few minutes before you try again میگه که لطفا چند دقیقه صبر کنید و دوباره وارد بشید یه ساعت و ۵۱دقیقه وایسادم نیومد لطفا زود بگید مشکلش کجاست

    1. مریم میرهاشمی

      سلام ابتدا از خاموش بودن فیلتر شکن خود مطمئن شوید سپس با چند اینترنت متفاوت امتحان کنید یا از طریق اپلیکیشن اگر مشکل برطرف نشد با ایمیل پشتیبانی اینستاگرام مشکل خود را مطرح کنید احتمالا یک باگ اینستاگرامی است

  54. من الان برنامه استوری دانلودر اینستارو ریختم
    بعدیه لینک فرستادب خطم
    من بازش کردم ازطریق کروم وارداکانتم شدم
    ولی وقتی وارداینستاشدم اون اکانتم پریده بودوبا اکانت دومم واردش شده بودم.و ردی ازاون اکانت قبلیمم نمونده بود
    تروخدایکی بهم کمک کنه😭😭

  55. سلام و درود
    بنده چند روز که موقع ورود به اکانت اینستاگرامم با استفاده از برنامه با کلمه ی erorr مواجه میشم اصلا نمیتونم با برنامه وارد حساب خودم بشم حتی نمیتونم چند تا پیج هم دارم همش همین مشکل پیدا کرده.
    با مرورگر میتونم وارد همه ی پیج هام بشم مشکلی ندارم ولی با برنامه نمیشه
    بارها اینستامو حذف و دوباره نصب کردم دانلود کردم اما همچنان مشکل حل نشد چیکار باید بکنم ؟؟
    پیشتر ممنون از پاسخگویی شما

    1. سلام همراه گرامی
      بدون فیلترشکن از اینستاگرام استفاده کنید همچنین زبان برنامه خود را به انگلیسی تغییر دهید از سرعت اینترنت خود مطمپن شوید که مشکل از کم بودن سرعت اینترنت نباشد مثلا یک بار با اینترنت خط یک بار مودم امتحان کنید ببینید باز این مشکل وجود دارد

    1. سلام احتمالش هست اما اول از اپدیت بودن اینستاگرامتون مطمئن بشید بعد اگر اپدیت نبود اون را اپدیت کنید اگر مشکل حل نشد یک بار حذف و مجدد نصب کنید در پایان اگر با طی کردن مسیر فوق به نتیجه نرسیدید احتمال زیاد یک باگ اینستاگرامی هست از طریق ایمیل با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید

    1. سلام همراه گرامی وقت بخیر برای ورود به حساب اینستاگرام این مطلب راهکارها را بیان کردیم اما برای ایجاد اکانت دیگر از طریق اپلیکیشن و هم سایت این امکان برای تمام کاربران وجود دارد که برای خود اکانت جدید ایجاد نمایند البته اکانت جدید را می توانید با ایمیل و شماره تلفن ایجاد نمایید

    1. سلام و وقت بخیر
      بازیابی اکانت را بزنید به ایمیلی که با اون در اینستاگرام ثبت نام کردید لینک بازیابی می اید حتما داخل پوشه اسپم را هم چک کنید برای ایمیل

    1. سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه گرامی
      متاسفانه هیچ راهی برای بازیابی اکانت بدون دسترسی به ایمیل یا فیس بوک وجود ندارد

    2. سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه گرامی
      متاسفانه بدون دسترسی به ایمیل یا فیس بوک هیچ گونه راه بازیابی برای اکانت وجود ندارد

  56. سلام من هر چی حساب باز میکنم مینویسه باید هویت شما برای ما مسلم بشه این چه صیغه آیه دیگه لطفا راه حل بزارید چیکار کنم

    1. سلام همراه گرامی وقتی با یک دیوایس یا با ای پی های متفاوت یک اکانت را باز کنید این مشکل پیش میاد مشکل ای پی با استفاده از فیلترشکن هم پیش میاد بنابراین سعی کنید تا حد امکان از یک دیوایس و بدون فیلترشکن از هر اکانتی استفاده کنید . برای حل مشکل پیش امده حتما باید احراز هویت کنید

  57. سلام من قبل اینکه گوشیمو عوض کنم هم ایمیل هم پسورد ثبت کردم ولی الان با گوشی جدید نمیتونم وارد شم .حتی اسمس برای ایمیلم هم نمیاد و از طرف سایت هم هرکاری کردم نتونستم وارد شم میگه یوزرنیم اشتباه.دیگه نمیدونم باید چیکار کنم همه راه هارو رفتم

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی از طریق بازیابی اکانت بدون فیلتر شکن امتحان کنید و پوشه اسپم ایمیل خود را نیز چک کنید

  58. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ازتون
    میخواستم بدونم با این روش فقط میتونم وارد صفحه اینستاگرام خودم بشم یا میتونم همزمان داخل چندتا از اکانت هام باشم؟
    مشکلی پیش نمیاد؟

    1. عرض سلام و وقت بخیر
      همراه گرامی به وسیله این روش شما می توانید وارد هر کدام از اکانت هایی که دارید بشوید. اما برای استفاده همزمان از چند حساب کاربری، شما باید افزونه مرورگر را از صفحه تنظیمات مرورگر، برای صفحات پرایوت فعال کنید و از طریق صفحه پرایوت یا همان incognito در مرورگر کروم وارد حساب های اینستاگرام دیگر خود شوید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید صفحه راهنمای افزونه رو مطالعه نمایید.

  59. سلام..من هنگام ورود به پیج اینستاگرام خودم با این روش مشکلی نداشتم فقط میخواستم بدونم که الان هر کسی به لپتابم دسترسی داشته باشه به پیج اینستاگرام من هم دسترسی داره؟ چجوری میتونم از این کار جلوگیری کنم؟

    1. سلام خدمت شما همراه گرامی
      بله در صورتی که از اکانت خودتون خارج نشوید، هر کسی وارد مرورگر شما بشه به صفحه اینستاگرام شما دسترسی کامل داره. برای جلوگیری از این کار شما باید با کلیک روی تصویر پروفایل و انتخاب گزینه log out از حساب کاربری خود خارج شوید. همچنین شما می توانید با کلیک بر روی ایکون سه نقطه در بالای صفحه در مرورگر کروم و انتخاب گزینه setting یا تنظیمات وارد بخش پسورد شوید و پسورد ذخیره شده خود را از طریق سه نقطه کنار هر نام کاربری و پسورد حذف نمایید.

  60. من الام ۲ روز هست میخوام وارد اکانت قبلیم بشم هر بار ک امتحان میکنم مینویسه مشکلی پیش اماده دوباره امتحان کنید. وارد پیچ دیگه ای میشه غیر از یکی از پیچم مشکل چیه؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .