13 مورد از ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام

حتما شما می دانید که یکی از فاکتور های مهم در دیده شدن بیشتر پیج اینستاگرام شما و افزایش درآمد تان، تعداد لایک های شما است. در این مقاله، 13 راهکار برای افزایش لایک پست های اینستاگرام تان به شما ارائه می دهیم پس با ما همراه باشید.

[pricing-table prcat=”irlike3″ prtype=”like” prname=”لایک ایرانی” tcols=”3″ color=”orange” pratts=”ضمانت بازگشت وجه, بدون نیاز به پسورد,پروفایل واقعی” prdis=””]

 

ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام

راهکار هایی که در ادامه مطرح می کنیم، می توانند به افزایش لایک پست های شما و افزایش تعامل مخاطبان با پست هایتان کمک کنند.

  1. پیج اینستاگرام خود را به فیس بوک متصل کنید
    با اتصال پیج اینستاگرام تان به فیس بوک، می توانید تعدادی از مخاطبان فیس بوک را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.
    به علاوه، با این کار برخی قابلیت ها نظیر امکان ایجاد کاتالوگ محصول برای شما فراهم می شود.

    اتصال پیج اینستاگرام به فیسبوک

  2. با طرح سوال از مخاطبان، سلیقه آن ها را بهتر بشناسید
    شما می توانید با طرح سوال و نظر سنجی از مخاطبان، سلایق و عقده های آن ها را بهتر بشناسید. این مسئله دو نتیجه دارد. در درجه اول شما می توانید محتوایی تولید کنید که به سلیقه مخاطب تان نزدیک باشد و دوم این که با پرسیدن سوال از مخاطبان، بین شما و آن ها تعامل شکل می گیرد که نرخ اینگیجمنت پیج شما را افزایش می دهد.
    نظرسنجی از مخاطبان
  3. در تصاویری که پست می کنید، از رنگ های متضاد استفاده کنید
    یکی از ترکیبات رنگی که به جذابیت تصاویر می افزاید، استفاده از رنگ های متضاد در کنار هم است. به عنوان مثال دو رنگ آبی و نارنجی مکمل یا متضاد هم هستند که استفاده از آن ها در کنار هم می تواند باعث شود چشم مخاطب بیشتر روی تصویر مکث کند.

    رنگ های متضاد در پست اینستاگرام

  4. پست های خود را در استوری بازنشر کنید
    ممکن است هنگامی که شما پستی منتشر می کنید، در فید اینستاگرام تمام فالوور هایتان نمایش داده نشود. شما می توانید با بازنشر پست جدید در استوری، در همان دقایق اول لایک های بسیار بیشتری بگیرید.
  5. افراد و برندهای مرتبط را در پست خود منشن کنید
    منشن کردن یا تگ کردن پیج هایی که مخاطب زیادی دارند و در حوزه کاری شما فعالیت می کنند می تواند دو نتیجه داشته باشد.
    اول اینکه ممکن است آن پیج پست شما را در استوری خود بازنشر کند و در نتیجه مخاطبان زیادی آن را ببینند و دوم، افرادی که به پروفایل این پیج های پرطرفدار مراجعه می کنند و از قسمت منشن ها (طبق تصویر زیر) بازدید می کنند، می توانند پست شما را ببینند.
    تگ کردن افراد در پست
  6. کپشن های خود را کوتاه و هدفمند بنویسید
    سعی کنید کپشن پست هایتان را حدالامکان کوتاه بنویسید تا مخاطب حوصله خواندن آن ها را داشته باشد. همچنین بین هر دو خط در کپشن فاصله بگذارید تا خواندن آن آسان تر شود.
    همچنین برای دیده شدن بیشتر پست هایتان از کلمه کلیدی برند و کسب و کارتان در کپشن ها استفاده کنید.
  7. از تگ لوکیشن استفاده کنید
    استفاده از تک لوکیشن برای کسب و کار های محلی بسیار موثر است چرا که مشتری های محلی زیادی که به دنبال فروشگاهی نزدیک به محل زندگی خود هستند، می توانند شما را پیدا کنند.

    همچنین اگر شما می خواهید از بازار محلی فراتر بروید، می توانید در برخی از پست های خود، از لوکیشن های پر جستجو و معروف استفاده کنید.
    به عنوان مثال اگر یک پیج مشاوره تحصیلی دارید، می توانید در پست هایتان از لوکیشن هایی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی اصفهان و… استفاده کنید. 
    استفاده از تگ لوکیشن

  8. مسابقه برگزار کنید
    شما می توانید در پیج خود مسابقه برگزار کنید و تنها کسانی را در مسابقه سرکت دهید که پست هایتان را لایک کرده اند. 
    یا حتی می توانید از این هم فراتر روید و کسانی را در مسابقه ها شرکت دهید که علاوه بر لایک کردن پست شما، دوستان شان را هم در کامنت های شما تگ کرده اند.

    بیشتر بخوانید: افزایش لایک اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید

  9. برای پست هایی که مربوط به حوزه فعالیت شما هستند، کامنت بگذارید
    کامنت گذاری برای پیج های پرطرفدار حوزه کاری تان، نوعی تبلیغ برای پیج تان محسوب می شود. به خصوص اگر هوشمندانه این کار را انجام دهید و کامنتی بگذارید که به پست مربوط باشد.
    به عنوان مثال، نوشتن جمله ای مانند «از پیج من دیدن کنید» نمی تواند مخاطبان را به پیج شما جذب کند.
    اما فرض کنید شخصی در پیج خود پستی منتشر کرده و نارضایتی خود را از پیتزایی که به تازگی خورده ابراز کرده است.
    اکنون اگر شما یک رستوران دارید یا پیج غذاهای خانگی دارید، می توانید برای این شخص اینگونه کامنت بگذارید «ما مایلیم تجربه یک پیتزای خوشمزه رو به شما هدیه بدیم»

    کامنت گذاری در پست ها

  10. محتوا های تولید شده توسط مخاطبان را پست کنید
    شما می توانید از مخاطبان تان بخواهید عکسی از محصول خریداری شده توسط شما بگیرندو برایتان ارسال کنند تا زیبا ترین عکس ها را در پیج تان منتشر کنید.
    با این کار هم یک محتوای آماده برای پیج تان دریافت کرده اید و هم پست شما تعامل و لایک بیشتری می گیرد.
  11. از نماد های انسانی در پست هایتان استفاده کنید
    به طور کلی پست هایی که تصاویر واقعی دارند یا در آن ها تصاویری از انسان ها وجود دارد، بسیار بیشتر از اینفوگرافی یا تصاویر گرافیکی جلب توجه می کنند. 
    این مسئله به این دلیل است که تصاویر واقعی و انسانی حس صمیمیت بیشتری را در مخاطبان بر می انگیرد.
    استفاده از نماد انسانی در اینستاگرام
  12. به مناسبت های مختلف توجه کنید
    توجه به مناسب های مختلف موجود در تقویم و یا اخبار روز بسیار در پست گذاری مورد اهمیت است. مثلا شما می توانید به مناسبت عید نوروز روی محصولات تان تخفیف اعمال کنید و در یک پست این تخفیف را اطلاع دهید.
    از طرف دیگر فرض کنید که در یک منطقه سیل وحشتناکی آمده و تعداد زیادی کشته برجای گذاشته است. یا قیمت دلار چندین برابر شده. در چنین مواقعی بهتر است پست هایی که رنگ و بوی شادی دارند را منتشر نکنید چرا که مخاطبان از آن استقبال نخواهند کرد.
  13. لایک بخرید
    یکی دیگر از راه هایی که به سرعت و بدون دردسر لایک های پست شما را افزایش می دهد، خرید لایک است. خرید لایک همچنین می تواند باعث ورود پست های شما به اکسپلور شود و در ادامه تعامل بیشتری هم بگیرد.

چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم

تب لایک چیست؟

تب لایک که نام دیگر آن تبادل است، همان گونه که از نامش پیداست، نوعی مبادله است. به این صورت که یک نفر پیج شما را در صفحه اش تبلیغ می کند و در ازای آن، شما هم پیج آن شخص را تبلیغ می کنید.

این تبلیغ می تواند در پست یا استوری و به صورت ویدیو، عکس یا نوشته باشد.

استفاده از این روش اگر به صورت مداوم و مستمر با پیج هایی که از نظر تعداد فالوور هم طراز شما هستند، انجام شود می تواند یک روش عالی برای افزایش فالوور ها و لایک های پیج شما باشد.

این روش معمولا کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر راه و رسم آن را بیاموزید، می تواند بسیار به سود پیج شما و طرف مقابل باشد.

افزایش لایک اینستاگرام

اما چگونه می توان یک شخص یا پیج مناسب را برای تبادل پیدا کرد؟

برای این کار، روزانه چند ساعت وقت اختصاص دهید و در اینستاگرام بگردید و پیج هایی که تقریبا با شما همتراز هستند را پیدا کنید. اگر این پیج ها حوزه کاری نزدیک یا مشابه با شما داشته باشند، بسیار بهتر است.

می توانید زمانی را برای شناخت بازار هدف خود اختصاص دهید و سپس ببینید که بازار هدف شما در کدام پیج ها می تواند باشد. همچنین برای پیج هایی که فالوور هایشان مقداری از شما بیشتر است، می توانید پیشنهاد دهید که دوبار برایش تبلیغ کنید و او یکبار برای شما تبلیغ کند.

تعداد زیادی پیج که فکر می کنید برای تبادل مناسب اند را پیدا کنید و به آن ها پیشنهاد تبادل دهید. خیلی ها این پیشنهاد را نمی پذیرند اما شما دست از تلاش تان و یافتن پیج های جدید تر بر ندارید.

تبادل لایک

حواستان باشد محتوای تبلیغی که طراحی می کنید تا در پیج طرف مقابل منتشر شود، از لحاظ بصری با کیفیت و جذاب باشد تا بتواند بیشترین فالوور را جذب کند و تبلیغ شما بیشترین بازدهی و اثر را داشته باشد.

ای روش تبلیغات هم نیاز به تجربه و کمی آزمون و خطا دارد. اما باید پیجی را که برای تبادل انتخاب می کنید، هوشمندانه انتخاب کنید.

اما علاوه بر تبادل پست و استوری انواع دیگر تبادل هم وجود دارد. مانند تبادل لایک و تبادل کامنت که در اصطلاح تب لایک و تب کامنت نامیده می شوند.

  • تبادل پست
  • تبادل استوری
  • تبادل لایک (تب لایک)
  • تبادل کامنت (تب کامنت)

اما تفاوتی که تبادل لایک و با تبادل پست و استوری دارند، این است که تب لایک و تب کامنت، بین دو نفر انجام نمی شود  و در گروه های بالای 10-15 نفر اتفاق می افتد.

هشتگ مناسب برای افزایش لایک

در این گروه ها ادمین پیج های مختلف حضور دارند و با یکدیگر توافق می کنند که در ساعت های مشخصی پست های خود را منتشر کنند. هر زمان که یکی از این ادمین ها پست اش را منتشر می کند، بقیه افراد آن را لایک می کنند و کامنت می گذارند.

هشتگ برای افزایش لایک

یکی از طرفند های افزایش لایک، استفاده از هشتگ های مناسب و پربازدید است. بهتر است هشتگ هایی که استفاده می کنید این ویژگی ها را داشته باشند:

  • متناسب با حوزه کاری شما باشند
  • پر جستجو باشند
  • ساده و قابل یادآوری باشند
  • برخی اوقات منحصر به فرد و حاوی نام برند شما باشند

برای یافتن هشتگ های ترند و پر بازدید، می توانید به سایت اینستاگرام سر بزنید و یا از ابزار هایی مانند Hashtagify، Seek metrics و… استفاده کنید.

همچنین می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام، با جستجوی کلمات مرتبط با حوزه کاری تان، میزان استفاده و جستجوی آن کلمات را بررسی کنید تا ببینید این هر هشتگ چقدر کاربردی و مورد استفاده است. سپس مناسب ترین ها را انتخاب کنید.

یافتن هشتگ در اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام بدون پسورد

مدتی پیش، ربات هایی وجود داشتند که افراد برای افزایش لایک های پست های اینستاگرام شان، از این ربات ها استفاده می کردند.

این ربات ها، نرم افزار هایی بودند که کارشان فالو و آنفالو کردن پیج های مختلف بود. در واقع کار اصلی ربات اینستاگرام بالا بردن فعالیت اکانت اینستاگرام شما بود که در نهایت، باعث افزایش فالوور ها، لایک ها و به طور کلی ایمپرشن پیج شما می شد.

ربات های مختلف، امکانات مختلفی داشتند اما همه آن ها در یک ویژگی مشترک بودند. این که شما پسورد پیج تان را به ربات می دادید و از این رو، امنیت پیج شما به خطر می افتاد.

به علاوه، با پیشرفت هوش مصنوعی اینستاگرام، این پلتفرم اجتماعی به سرعت ربات ها را تشخیص می دهد و در صورت استفاده از ربات، پیج شما را می بندد و ممکن است هرگز نتوانید آن را برگردانید.

هشتگ و افزایش لایک

در نتیجه امروزه به ندرت کسی از ربات های اینستاگرام استفاده می کند و به جای آن، به خرید فالوور فیک یا خرید لایک روی می آورند.

خرید لایک و فالوور و به طور کلی خدمات اینستاگرام، مزیت های بسیار زیادی نسبت به ربات اینستاگرام دارد. اولا شما پسورد تان را به کسی نمی دهید در نتیجه امنیت اکانت شما به خطر نمی افتد.

همچنین شما می توانید فالوور ها و لایک های واقعی و ایرانی بخرید تا بتوانید راحت تر به جامعه هدف تان دسترسی پیدا کنید.

بسته های خرید لایک و فالوور، انواع مختلفی دارند که شما می توانید با سفارش بسته مورد نظرتان، هر تعداد لایک یا فالوور که لازم دارید، خریداری کرده و به پیج تان تزریق کنید.

و بدین ترتیب به راحتی پیج خود را به اکسپلور بفرستید و دیده شوید. فالوجت، علاوه بر بسته های مربوط به اینستاگرام، بسته های مختلف شبکه های اجتماعی دیگر مانند تلگرام، توییتر، یوتیوب و کلاب هاوس را هم ارائه می دهد.

تب لایک چیست

بدین ترتیب شما می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس یا خرید بازدید یوتیوب، در شبکه های اجتماعی دیگر هم دیده شوید.

در این مطلب به بررسی و معرفی راهکار های افزایش لایک اینستاگرام پرداختیم امیدوارم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. شما می توانید سوالات خود را در قسمت نظرتان با ما مطرح کنید.

سوالات متداول
  • افزایش لایک چه کمکی به ما می کند؟
    هرچه لایک های پست شما بیشتر باشد، بیشتر در اینستاگرام دیده می شوید و درآمد بیشتری خواهید داشت.
  • چگونه لایک های پست مان را افزایش دهیم؟
    راه های زیادی برای افزایش لایک پست ها وجود دارد. یکی از این راه های بسیار سریع و موثر، خرید لایک است.
  • چگونه لایک بخریم؟
    سایت های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از میان بسته های لایک، بسته مورد نظر خود را سفارش دهید. یکی از این سایت ها فالوجت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .