راهی میانبر و مطمئن برای جذب فالوور واقعی

معمولاً در برخی از سایت ها با عناوینی همچون: خرید فالوور و افزایش فالوور رایگان مواجه می شویم و حتی در اینستاگرام نیز چنین تبلیغاتی را مشاهده می کنیم. اما فالوور واقعی و حقیقی چه نوع فالووری است؟راهی میانبر و مطمئن برای جذب فالوور واقعی چیست؟

افزایش فالوور چه فایده ای دارد؟ چرا کاربران اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند؟ و کدامیک از انواع فالوور ها می تواند برای اهداف کاربران مفید باشد.

راهی میانبر و مطمئن برای جذب فالوور واقعی

راهی میانبر و مطمئن برای جذب فالوور واقعی چیست؟

ما بارها صفحاتی از اینستاگرام که تعداد فالوورهای زیادی را دارند بررسی کرده ایم و نرخ درگیری آنها را محاسبه کرده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که همه این فالوورها فعال نیستند.

در واقع باید گفت برخی از صفحات اینستاگرام در ظاهر امر فالوورهای زیادی داردند اما فالوورهای آنها فیک و غیر فعالند. و متأسفانه باید بگوییم در ایران نیز کاربران زیادی اقدام به خریداری فالوور فیک کرده اند.

حتی برخی از بازیگران ایرانی نیز تعداد فالوورهایشان واقعی نیست و برای محبوب نشان دادن خود اقدام به خرید فالوور فیک کرده اند!!!

باید بگوییم تعداد بازیگرانی که فالوور فیک خریداری کرده اند کم نیست. برای نمونه بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که فالوور فیک خریداری کرده است.

دوسال پیش، در طی اقدام اینستاگرام در طی یک هفته، تمامی فالوورهای فیک برخی از کاربران ریزش کرد و به همین سادگی برخی از کاربران رسوا شدند!!!!

بهنوش بختیاری نیز از بازیگرانی که بود که در یک شب با ریزش ۶۰۰ هزار فالوور مواجه شد. حسام نواب صفوی نیز از بازیگرانی بود که بار یزش فالوورها مواجه شد.

این موارد صرفاً برای نمونه بیان شد. متأسفانه پیج هایی که در اینستاگرام فالوور فیک خریده اند زیادتر از حد تصور می باشند.

به سراغ بحث اصلی خودمان برویم. فرقی نمی کند بازیگر یا هنرمند باشیم یا صاحب کسب و کاری که از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده می کنیم یا فقط یک پیج شخصی در اینستاگرام داریم در هر حال سوال اصلی اینجاست: برای افزایش فالوور در اینستاگرام به سراغ چه فالوور هایی برویم؟ آیا خرید فالوور جعلی منطقی است؟

اگر صاحب کسب و کار باشید که پاسخ کاملاً مشخص است. تعداد فالوور های بیشتر ولی غیر واقعی سودی برای ما ندارد. آنچه برای مهم است افزایش رقم حساب های بانکی ماست که قطعاً با فالوور فیک این هدف محقق نمی شود. افزایش فالوور اینستاگرام بدون افزایش فروش سودی برای ما ندارد.

بنابراین باید به سراغ روش های تبلیغاتی برویم که نهایتاً منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای ما شود و نهایتاً به افزایش درامد ما کمک کند. اگر صاحب کسب و کار باشیم قطعاً هدف ما از افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام چیزی جز افزایش فروش نمی باشد.

شاید برخی به غلط اینگونه تصور می کنند که بالاتر بودن تعداد فالوور ها حتی اگر فالوور ها جعلی باشد باعث می شود در نظر مشتریان بزرگ تر و مهم تر جلوه کنیم.

اما بد نیست بدانید در کشور خودمان، ایران در حال حاضر کسب و کارهایی هستند که از طریق اینستاگرام در آمدهای میلیونی و میلیاردی دارند اما پیج اینستارگام انها فقط ۴۵K است. اما فالوور واقعی .

هیچ نیازی به سیاهی لشکر نیست!!!

ذهنیت خود را نسبت به تعداد فالوورها تغییر دهید. بگذارید یک توصیه خودمانی داشته باشیم: دستتان را روی تعداد فالوورها بگذارید و اصلاً به آن نگاه نکنید!!!!

در عوض به دنبال این باشید که کدام روش تبلیغاتی برای شما چاره ساز است و می تواند برای شما مشتری جذب کند.  یا اگر به عنوان هنرمند می خواهید تعداد فالوور بیشتری داشته باشید به این فکر کنید که چگونه می توانید فالوور واقعی داشته باشید.

فالووری که واقعاً پیج شما را دیده و تحلیل کرده و شما در ذهنش به خوبی مانده اید. این فالوور واقعی است که با پیج شما ارتباط برقرار می کند، کامنت می گذارد و لایک می کند.

حال فکر می کنید چگونه می توانید تعداد فالوور واقعی خود را افزایش دهید؟

ربات افزایش فالوور فالوجت با پروفایل های واقعی افراد از گروه هدفی که مد نظر شماست( بر اساس سن، جنسیت، شهر و …) ارتباط برقرار می کند.

این کاربران شما را می بینند،تحت این عنوان که آنها را لایک کرده اید یا فالو کرده اید یا حتی کامنت گذاشته اید( با توجه به نظر شما این بخش ها می تواند فعال شود).

برخی از این کاربران بی تفاوت از این موضوع عبور می کنند و عده ای هم علاقه می شوند و پروفایل شما را چک می کنند، به پست های شما علاقه مند می شوند و شما را فالو می کنند.

یعنی این کاربران به اختیار خود شما را دیده اند، پسندیده اند و فالو کرده اند. این نحوه جذب، بهترین و عالی ترین نوع جذب فالوور است و اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، مطمئناً نتایج بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

حتی اگر از این روش برای پیج شخصی خود استفاده کنید بازهم برد با شماست. چرا که موفق به جذب فالوور واقعی شده اید که به مطالب شما علاقه مندند و برایتان کامنت می گذارند و شاهد افزایش لایک خواهید بود.

بیشتر بخوانبد: اینستاگرامر چیست؟

فواید خرید فالوور واقعی با ربات اینستاگرام

استفاده از ربات اینستاگرام برای مدیریت و تبلیغات در اینستاگرام بسیار اصولی و کم هزینه است. روش های معمول خرید فالوور واقعی دراکثر سایت ها به این شکل است که تعداد خاصی از فالوور ها را به شما می فروشند

. مگر می شود فالوور واقعی را به تعداد نشخص فروخت؟ مطمئنا که جواب خیر است و ممکن است فالوور هایی که برای شما اضافه شده باشد به صورت فیک باشد.

با خرید ربات اینستاگرام شما اصولی ترین و گاهی بهترین شیوه را برای خرید فالوور واقعی انجام داده اید. در این روش همانطور که گفته شد بر اساس مجموعه ای از فیلترها و امکانات شما می توانید مشتریان هدف خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید.

و هر تعداد که فالور اینستا شما زیاد می شود انگار بر تعداد مشتریان شما افزوده شده است. صرفه جویی در زمان , هزینه و کیفیت تنها برخی از مزیت های خرید ربات اینستاگرام است.

اگر به دنبال راهی برای افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، باید به سراغ روش های مطمئن و منطقی بروید. در این راه فالوجت همراه شماست. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

۲ دیدگاه دربارهٔ «راهی میانبر و مطمئن برای جذب فالوور واقعی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .