راهکار mute در اینستاگرام (روش های مخفی کردن استوری اینستاگرام)

در هر آپدیت جدید اینستاگرام، ابزارها و قابلیت های جدید و شگفت انگیزی از سمت این پلتفرم به کاربران ارائه می شود. یکی از قابلیت های نسبتا جدید و بسیار کاربردی اینستاگرام، ارائه گزینه mute در اینستاگرام و مخفی کردن استوری های دیگران از دید خودمان و همچنین مخفی کردن استوری های خود از دید دیگران است. برای آشنا شدن با این گزینه و استفاده درست از آن تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

mute در اینستاگرام چیست؟

به تازگی قابلیت جدید mute در اینستاگرام به دیگر قابلیت های جذاب این اپلیکیشن اضافه شده است. این قابلیت به منظور مخفی کردن استوری های خود از بعضی افراد و یا تماشا نکردن استوری های بعضی از کاربران تان طراحی شده است که کار را برای شما بسیار راحت می کند. با استفاده از میوت کردن دیگر نیاز به آنفالو کردن افرادی که نمی خواهید استوری و پست آن ها را ببینید نیست. تنها کافی است استفاده ازاین قابلیت جذاب را آموزش ببینید تا به راحتی بتوانید از آن بهره ببرید.

mute in instagram

چگونه می توانیم استوری سایر کاربران را نبینیم؟

برای انجام این کار بسیار ساده ابتدا اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید؛ سپس وارد اینستاگرام خود شوید و طبق مراحل زیر پیش بروید:

1- در ابتدا مخاطب شما باید یک استوری به اشتراک گذاشته باشد، سپس برای پیدا کردن مخاطب مد نظرتان دو راه پیش رو دارید؛ اول اینکه می توانید آیدی او را در صفحه هوم خود در قسمت نوار استوری ها پیدا کنید، یا اینکه می توانید به قسمت فالووینگ های خود رفته و او را پیدا کنید.

2- پس از پیدا کردن فرد مورد نظرتان، کافی است انگشت خود را به مدت چند ثانیه روی پروفایل او نگه دارید و از بین دو گزینه نمایش داده شده در قسمت پایین صفحه، گزینه Mute را انتخاب کنید.

چگونه می توانیم استوری سایر کاربران را نبینیم؟

3- پس از انتخاب این گزینه، سه گزینه دیگر به شما نمایش داده می شود:

mute در اینستاگرام

اولین گزینه Mute Story می باشد به این معنی که آیا شما می خواهید فقط استوری های آن فرد را مشاهده نکنید. گزینه دوم Mute Story and Posts می باش، به معنی اینکه آیا شما می خواهید هم استوری ها و هم پست های آن فرد را مشاهده نکنید. گزینه سوم هم که کنسل می باشد که در صورت فشردن این گزینه یعنی از اعمال تغییرات میوت کردن صرف نظر می کنید.

در این صورت و با فشردن گزینه مد نظرتان شما می توانید استوری ها و پست های افرادی که دوست ندارید را نبینید ولی همچنان آن ها را در لیست فالوور های خود داشته باشید. خرید فالوور اینستاگرام فعال باعث می شود ایمپرشن و ریچ اکانت شما افزایش یابد و بتواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. چگونه فالوور جمع کنیم؟

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل و تصویری Instagram Story (استوری اینستاگرام)

چگونه حساب های بیصدا شده در اینستاگرام را برگردانیم؟

برای بازگرداندن حساب هایی که میوت کرده اید کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

روش اول:

1- حساب فردی که استوری ها یا استوری و پست های او را میوت کرده اید را پیدا کنید.(در پایان نوار استوری ها در آخر یا فالووینگ های خود می توانید او را پیدا کنید.)

حساب کاربری افراد در اینستا2- دوباره انگشت خود را برای چند ثانیه روی پروفایل او فشار داده و نگه دارید.

3- اکنون در پایین صفحه دو گزینه را می توانید مشاهده کنید که یکی از آن ها گزینه ها به نام Unmute Story استوری می باشد. روی آن کلیک کرده و مخاطب مورد نظر خود را از میوت بودن در آورید.

چگونه حساب های بیصدا شده در اینستاگرام را برگردانیم؟

روش دوم:

  1. حساب فردی که استوری ها یا استوری و پست های او را میوت کرده اید را پیدا کنید.(در پایان نوار استوری ها در آخر یا فالووینگ های خود می توانید او را پیدا کنید.)
  2. وارد استوری همان فرد شوید.
  3. از قسمت بالا استوری روی سه نقطه ضربه بزنید.
  4. از منو باز شده در پایین صفحه گزینه Unmute Story را انتخاب کنید.

با انجام یکی از این راه کار ها شما می توانید از این به بعد تمام استوری ها و پست های آن فرد را مشاهده کنید. پیج اصلی تتلو در اینستا را در فالوجت ببینید.

بیشتر بخوانید: آموزش فیس فیلتر اینستاگرام: چگونه از فیلترهای چهره در اینستاگرام استفاده کنیم

مخفی کردن استوری های خودمان از دیگران

گزینه بسیار جالب دیگری که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است، قابلیت مخفی کردن استوری های خودتان از دید افرادی است که دوست ندارید آن ها استوری هایتان را تماشا کنند.

برای انجام این کار نیز از سه راه می توانید عمل کنید:

راه اول این است که:

1-  مخاطبی که می خواهید استوری شما را مشاهده نکند را پیدا کنید و وارد پیج شخصی او شوید.

2- پس از قرارگیری در صفحه پروفایل شخص مورد نظرتان روی گزینه سه نقطه بالا کلیک کنید.

حساب کاربری افراد در اینستاگرام

3- از منو باز شده گزینه Hide your story را انتخاب کنید.

4- اکنون مخاطب شما توانایی مشاهده استوری های شما را ندارد.

راه دوم:

1- وارد قسمت استوری خود شوید.

2- از قسمت بالا شکل چرخ دنده را انتخاب کنید.

بخش تنظیمات استوری

3- از منو باز شده گزینه Story را انتخاب کنید.

تنظیم استوری

4- وارد قسمت تنظیمات استوری می شوید، در این قسمت اولین گزینه Hide story from را می بینید.

تنظیم hide story

5-روی قسمت people آن کلیک کرده و افراد مورد نظر خود را که نمی خواهید استوری شما را ببینند انتخاب کنید.

پنهان کردن استوری خودمان از دیگران

6- اکنون مخاطبان انتخابی شما توانایی مشاهده استوری های شما را ندارد.

راه سوم:

1- وارد قسمت پروفایل شخصی خود شوید.

2- در قسمت بالا روی آیکون سه خط کلیک کنید.

نحوه پشتیبان گیری از اپ اینستاگرام3- وارد بخش تنظیمات شوید.

نحوه پشتیبان گیری از اپ اینستاگرام

4- وارد قسمت Privacy شوید.

قسمت Privacy اینستاگرام

5- از این قسمت گزینه استوری را انتخاب کنید.

تنطیمات استوری در قسمت Privacy

6- از این قسمت به بعد مانند مراحل راه حل دوم می توانید عمل کنید. ( تصاویر از راست به چپ)

7-  اکنون مخاطبان انتخابی شما توانایی مشاهده استوری های شما را ندارد.

بیشتر بدانید : آموزش کامل نحوه رای دادن در استوری اینستاگرام | نظرسنجی اینستا

برای بازگرداندن مخاطبین مخفی شده چه کنیم؟

برای اینکه مخاطبین را از حالت مخفی در آورید می توانید از هر یک از راه حل هایی که در بالا گفتیم استفاده کنید.

در استفاده از روش اول، دیگر به جای فشردن گزینه Hide your story باید گزینه Unhide your story را انتخاب کنید.

بخش Unhide your story

در استفاده از روش دوم و سوم در قسنت تنظیمات استوری باید تیک آبی کنار مخاطبین را فشار دهید تا از لیست مخاطبین هاید شده شما خارج شوند.

 

سخن پایانی

شما برای آنفالو نکردن مخاطبانتان و در عین حال تماشا نکردن استوری ها و پست های آن ها می توانید از این قابلیت بسیار کاربردی این اپلیکیشن یعنی mute در اینستاگرام و مخفی کردن مخاطبانی که خودتان می خواهید استفاده کنید. تمام راه حل های میوت و مخفی کردن مخاطبان را در این مطلب به صورت کامل برای شما توضیح دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید و قابل استفاده واقع شده باشد. کانال خرید فالوور اینستاگرام را دنبال کنید تا از آخرین تخفیف ها با خبر شوید.

 

سوالات متداول

  • چگونه می توانیم استوری سایر کاربران را نبینیم؟
    برای این کار کافی است استوری افراد دلخواهتان را میوت کنید که روش های آن به طور کامل در مطلب توضیح داده شده است.
  • مخفی کردن استوری های خودمان از دیگران چگونه امکان پذیر است؟
    برای این کار شما می توانید از گزینه و قابلیت هاید کردن اینستاگرام استفاده کنید که بطور کامل این موضوع در بالا توضیح داده شده است.
  • آیا مخاطبین میوت و مخفی شده قابلیت بازگردانی دارند؟
    بله، می توانید جواب این سوال را به طور کامل و مختصر در متن بالا مطالعه کنید.

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «راهکار mute در اینستاگرام (روش های مخفی کردن استوری اینستاگرام)»

  1. وقتی mute میکنید خب استوری طرف از لیست خارج میشه اگر هم اکانتشو باز کنیم رو عکس پروفایلش بازم نگهداریم این منو نمیاد چجوری شما میگید

    1. اول برید تو پیج کسی که میوتش کردید بعد استوریشو سین کنید بعد بیاید تو هوم خودتون رفرش کنید حالا استوری کمرنگ اون شخص سمت راست اخرین استوری قرار گرفته میتونید روش نگه دارید و آنمیوت کنید

  2. برای unmute کافی نوار استوریو تا آخر برین سمت راست اونجا کسایی که mute شدن رو میبینین و بعد انگشت خودتونو نگهدارین روش unmuteکنید

  3. من قبل از آپ دیت اینستاگرامم شخصی رو میوت کردم که کلا از لیست استوری من حذف شد ولی تو پیجش برم میتونم ببینم استوری گذاشته واسه آن میوت کردنش به مشکل خوردم اینستاگرامم رو هم آپ دیت کردم ولی فقط کسایی رو اینجور که شما گفتین نشون میده که با آپدیت جدید میوت کنم چطور از میوت بودن درش بیارم ؟

  4. من آپدیت هم‌کردم ولی در آخر استوریهام نمیاد.چون استوری ۲۴ ساعته میره و بعد از ۲۴ساعت باید چجوری آنمیوت کرد؟

    1. درود بر شما،
      استوری که شما نوتیفیکیشنش را خاموش کرده اید به جای اینکه در آخر استوری ها قرار بگیرد ممخکن است در وسط باشد پس باید در میان استوری ها بگردید تا شخص مورد نظر را پیدا کنید و سپس با نگه داشتن روی آیکون استوری می توانید ایشان را از حالت میوت خارج کنید.

  5. استوری را وقتی مییوت میکنید خاکستری میشه میره جزو اخرین استوری ها اونجا میتونید پیدا کنید
    ولی سوال من اینه ک چون فالوینگ هام زیاده و زیاد استوری میزارن دیگه جزو اخرین استوری ها نمیاد،کسی میتونه کمک کنه ک چجوری میشه پیداشون کرد و آن مییوت کرد،بجز اینکه برم یکی یکی چک کنم

    1. سلام، صفحه اشخاص ممکن است به آخر این لیست منتقل نشود و باید بین استوری ها به طور دقیق جست و جو کنید، استوری شخص مورد نظر را پیدا کنید و روی آن نگه دارید تا گزینه آنمیوت برای شما نمایش داده شود.

  6. سلام
    ممکنه میوت کردن هم محدودیت داشته باشه چون تا الان خیلی اکانت رو میوت کردم ولی چند وقته میخوام بعضی اکانتارو میوت کنم اط قسمت پروفایلشون که میرم و بعد که وارد قسمت دنبال کردن میشم و میرم تو میوت کردن و اون کلیدهای میوت پست و استوری که خاموش هستنو روشن میکنم و آبی میشن ولی تا میام بیرون دوباره خاموش میشن یا وقتی میرم تو استوریشون و رو سه نقطه میزنم و بعد میزنم رو میوت پست و استوری مینویسه این داستان بیصدا نشد دوباره امتحان کنید وباز هز کاری میکنم میوت نمیشه به نظرتون دلیلش چیه آیا میوت کردن هم محدودیت داره؟

    1. سلام و وقت بخیر
      همراه گرامی به طور کلی هر فعالیتی که در اینستاگرام بیش از حد انجام شود و اینستاگرام مشکوک شود اکانت شما توسط ربات اینستاگرام مدیریت می شود مشمول محدودیت اینستاگرامی می شود با این حال توصیه می کنم اینترنت خود را عوض کنید (مودم یا اینترنت خط)- فیلتر شکن خود را خاموش نمایید – یکبار لاگین لاگ اوت کنید تا مطمپن شوید باگ نیست و محدودیت است

  7. سلام . دوستانی که میوت میکنن و بعد میخان حذف کنن دیگه نمیشه . باید این کار رو بکنن . استوری خودتون رو باز کنید برید تو استوری سیتینگ . بعد اونجا تعداد میزنه که چند نفر میوتن . اونجا میتونی اونایی که میوت شدن رو باز کنی . یادتون باشه

  8. کاربر اینستاگرام

    برای ان میوت کردن کسی که میوتش کردین حتما باید طرف مقابلتون استوری گزاشته باشه ، بدون گذاشتن استوری نمیتونین ان میوت کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .