نکات بازاریابی با اینستاگرام

بیزینس ها چگونه میتوانند بازاریابی با اینستاگرام انجام دهند؟

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر است. کاربرانی فعال که عکس‌های جذاب منتشر می‌کنند و پست‌های خلاقانه‌ای به اشتراک می‌گذارند و برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام تلاش می‌کنند.

همین پتانسیل باعث می‌شود که بتوانید در اینستاگرام، با استفاده از تصاویر برای خود برندسازی کنید. در واقع با استفاده از قدرت تصاویر در اینستاگرام، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. اما برای بازاریابی با اینستاگرام لازم است برخی نکات کاربردی را رعایت کنید تا به هدhttps://followjet.com/wp-content/uploads/2019/03/link-in-bio.jpgف مطلوب خود برسید.

گذاشتن لینک در بیو

*** سعی کنید در پروفایلتان، آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید. یا می‌توانید از آدرس پروفایل لینکدین در این قسمت استفاده کنید. می‌توانید به جای آدرس صفحه اصلی وبسایت، آدرس صفحه فرود را وارد کنید و در این صفحه از کاربران بخواهید برای دریافت ebook رایگان یا فایل صوتی رایگان، ایمیل خود را وارد کنند.

گذاشتن عکس باکیفیت در اینستاگرام

***  عکس‌ها قدرت خارق‌العاده‌ای در جذب مخاطبان دارند. حتی اگر عکس‌های با کیفیتی منتشر کنید اما عکس‌هایتان جذابیتی برای کاربران نداشته باشد، نمی‌توانید در این زمینه موفق شوید. اگر واقعا به اینستاگرام به عنوان فرصتی برای افزایش فروش خود نگاه می‌کنید پس باید برای آن وقت بگذارید. خلاقیت به خرج دهید و عکس‌هایی چالشی و یا عکس‌هایی که باعث کنجکاوی کاربر می‌شود تهیه کنید. برای نمونه گاهی حتی تغییر زاویه عکاسی هم باعث جذابیت تصاویر می شود.

بیشتر بخوانید: با این اصول بیوی اینستاگرام جذاب بنویسید

*** قرار نیست از ابتدا فقط در مورد فروش با کاربران صحبت کنید. لازم است موضوعات آموزشی برای کاربران خود ارائه دهید تا از این طریق آنها را جذب خود کنید. بسته به محصول و یا خدماتی که برای فروش دارید می‌توانید نکات و ترفندهای آموزشی ارائه کنید. فرض کنید قرار است برای خدمات تالار عروس، بازاریابی کنید. همین حالا فکر کنید! ترفندها و نکات زیادی در قالب مراسم عروسی می‌توانید ارائه کنید.برای جذب مشتری در اینستاگرام چه مطالبی منتشر کنیم؟

*** فعال باشید! اگر می خواهید در نتایج جستجوی اینستاگرام دیده شوید لازم است کاربر فعالی باشید. حتی می توانید عکس پروفایل خود را هم بسته به فصل سال تغییر دهید.

منبع: برگرفته از سایت مدیر سبز

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .