19 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام

 

در قسمت اول از مقاله “ 15 ایده خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام ” ایده هایی برای جذاب کردن پست ها و افزایش فالوور اینستاگرام بیان شد. همان گونه که وعده داده بودیم در این قسمت از آموزش های اینستاگرام، ایده های جذاب دیگری را بیان می کنیم. در هر حال آنچه اهمیت زیادی دارد، این است که اجازه دهید خلاقیت و نواوری در پست های اینستاگرام در جریان باشد. اگر رقبای شما، از اینستاگرام برای بازاریابی به خوبی استفاده می کنند، چرا شما این کار را نکنید؟ حتی اگر قرار است از ربات هایی همچون فالوجت برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید، بازهم آنچه اهمیت دارد و باعث می شود شما شاهد افزایش فالوور و  افزایش لایک اینستاگرام باشید، جذابیت پست های اینستاگرام شماست. با فالوجت همراه باشید.

موارد یک تا  هفت در مطلبی با عنوان 15 ایده خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام (1) بررسی شده است در این مطلب سعی داریم هشت مورد باقی مانده را به تفصیل بیان کنیم.

 15 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام :

8) برچسب های تبلیغ کاربران برای ارتقا نسخه جدید

برای شرکت های برند درباره انتشار یک سرویس جدید یا محصول ، هوشمندانه است که در نظر بگیریم شما چگونه برای یک جلد اگهی برنامه  ریزی می کنید.اینستاگرام سکوی خیلی خوبی برای ارتقای برچسب های تبلیغاتی برای یک عرضه عمده جدید دارد. برای مثال  Netflix  کار شگفت انگیزی در ارتقا نمایش های جدید بدون شرح های وسیع انجام داده است.

برای ارتقا نمایش Santa Clarita Diet, Netflix چندین برچسب تبلیغاتی کوچک درباره نمایشی که به طور حتم به نوبه خود الهام بخش خواهد بود ، منتشر کرده اند. با برچسب های تبلیغاتی ویدیویی و تصاویر  مردم به نسخه های جدید جذب و به آن وابسته می شوند. این منبع بزرگی از محتوا برای محصولات و خدمات منتشر شده در هر ماه است. برای برندسازی می توانید مطالب بازاریابی و برندسازی در اینستاگرام را بخوانید.

9) یک سوال بپرسید که جواب می دهیم

سوال پرسیدن در پست های اینستاگرام یکی از بهترین راهها برای تعامل است . ما قبلا اشاره کردیم که تبلیغات بیش ازحد می تواند به مخاطبین شما ارایه داده شود. به هرحال سوال پرسیدن  در واقع نظرات  کاربران را دعوت می کند.

United مکان های سفر خود را بوسیله سوال پرسیدن درباره شهرهای خاص ارتقا می دهد. فقط این مقدار تعامل کم، صد ها مشتری را برای هر پست ترویج می کند. مطمئن شوید که پیام های دریافتی خود را با یک رسانه اجتماعی مثل Sprout چک می کنید.

10) مخاطبان خود را بخندانید

شبیه پیام های مثبت، در پست های اینستاگرام ، فالوور های خود را بخندانید تا از محتویات شما لذت ببرند.اینستاگرام فضایی برای ساخت محتویات مثبت و طنز می باشد.اگر چه الگوهای رفتاری آن ، ویدیوهای خنده دار یا نقل قول های الهام بخش باشد، فضای خلاق اینستاگرام می تواند پذیرای آن باشد. این به برند شما شانس بزرگی برای نشان دادن چیزهای خنده دار می دهد. می دانیم که این برای همه برند ها قابل استفاده نیست ، اما راههایی برای حس شوخ طبیعی وجود دارد بدون اینکه وارد سطح وسیع بشویم. BarkBox در حالیکه بزرگترین صاحبان سگ را به خود جلب می کرد برفیلم های خنده دار و تصاویر سگ ها  متکی بود. شما مجبور نیستید مانند دلقک در اینستاگرام باشید اما حس شوخ طبعی خود را نشان بدهید که می تواند شما را کمتر روباتیک و قدیمی به نظر برساند. قصد خرید فالوور بدون ریزش دارید؟ با ما همراه باشید.

11- خلق یک موضوع فیلم یا سریال

یکی از جدیدترین گرایش های اینستاگرام استفاده از موضوع خاص با یک محتواست. بیشتر شبیه کولاژ که قبلا گفته شد سری های ویدیویی راه پرطرفداری برای جرقه زدن محتوا در اینستاگرام می باشد.

Califia Farm از ویدیو برای آموزش مخاطبان خود درباره تم های خاصی که در محصولاتش هستند استفاده می کند. سری های ویدیویی جذاب است و به احتمال زیاد برای متوقف کردن کاربران برای مشاهده ویدیو و بهنگام حرکت (رفتن از اون پیج) می باشد. شما همچنین می توانید از ویدیو برای گفتن داستان برای مخاطبینتان استفاده کنید.

12) برای مسلط شدن تاثیر گذارترشوید

استخدام تاثیر گذاران رسانه اجتماعی برای تحویل گرفتن پروفایل شما می تواند شرایط خوبی را با خود همراه کند. اگر محتویات شما کمی برای خواننده کسل کننده است ، تاثیرگذارانی را بیاورید که باعث اعتماد کاربران به برند شما بشوند.

مطالعه Tapinfluence and Nielsen کشف کرد که بازاریابی تاثیر گذار تلاش می کند که فروش محصول را تا 11 برابر نسبت به روش های دیجیتالی قدیمی بازاریابی بالا ببرد. شما همچنین نیاز به افراد مشهور برای ارتقای محتویات خود ندارید. به دنبال تاثیر گذارانی که در رسانه اجتماعی محبوب و کسی که مخاطبین را با برند شما در یک ردیف قرار دهد باشید. مردم ازاد معمولا از تاثیر گذارانی برای ارتقا محتوای مربوط به مخاطبان استفاده می کند.از سرگرمی ها و علایق مخاطبانتان  مطمین شوید و تاثیر گذارانی را بگیرید که بتوانند برند شما را به اینستاگرام ببرند.

13)  ساخت محتوا در اطراف یک هشتگ

ایا می دانید 7 تا 10 تا از هشتگ هایی که در اینستاگرام از آنها استفاده می شود برند هستند؟ چنین آماری باید شما را وادار به استفاده از هشتگ های برندی برای جذب فالوور های کنونی و جدید بکند. هشتگ برند ها می تواند به افزایش فهم برند ها کمک و  با ابزار مناسب می توانید بر آنها نظارت و بفهمید چه کسی درباره شما صحبت می کند. هشتگ ها به سرعت توانایی گسترده شدن را دارند و به همین دلیل است که بسیاری از برند ها از آنها استفاده می کنند. قبل از اینکه محتوای استراتژی بصری خود را شروع کنید ، فکر استفاده از هشتگ برندی شرکت شما می تواند برای ساخت اطراف حساب اینستاگرام شما ساخته شود. Urban Outfitters را  #UOonYou برای ساخت محتوای کاربر تولید شده از مردمی که از این محصول استفاده می کنند ، اجرا کرده است. ساخت راههایی برای مخاطبین  برای تعامل و گسترش محتویات خودشان ، همیشه یک حرکت هوشمند بازاریابی خواهد بود. استفاده از هشتگ ها برای پیگیری عملکرد اطراف برندتان حتی می تواند کار را بهتر هم  بکند.

14)  از محتویات به منظور لینک کردن خواننده ها با پست وبلاگ استفاده کنید

یک راه عالی برای وادار کردن کاربران به یک سایت خاص  از طریق رسانه اجتماعی است. بر طبق Shareaholic در پایان 30% از ترافیک ارجاع از رسانه اجتماعی می آید. چرا از اینستاگرام برای لینک کردن این ترافیک به وب سایت خود استفاده نکنید؟ در حالیکه شما فقط یک لینک برای استفاده در اینستاگرام دارید هوشمندانه است که آن را بیشتر کنید. اطمینان حاصل کنید که شما معمولا اپ دیت و در ذهن مخاطبینتان ، جایی که انها می توانند خرید کنند یا اطلاعات بیشتری بدست بیاورند وجود دارید. بنابراین مخاطبین  و محتویات پست که می تواند انها را به چیز خاصی مثل وبلاگتان لینک کند را به روز نگهدارید.

15) تلاشهای شرکت بازاریابی را برجسته کنید

اگر شما هنوز هم با ایده های پست اینستاگرام گیر کرده اید  به سادگی تلاش های بازاریابی خودتان را ایجاد کنید. برای مثال   هم اکنون Canada Goose با Sundance Film

Festival in Park City, Utah کار می کند . مکان سرد است ، که این باعث می شود شرکت پوشاک زمستانی ، یک شریک بزرگ بازاریابی داشته باشد.

Canada Goose از عکس های شگفت انگیز و ویدیوهای همه چیز park city  برای ارتقا جشنواره فیلم و تلاش های بازاریابیشان  استفاده می کند. شما می توانید از این استراتژی برای ساخت محتوا اطراف تلاش های بازاریابی اخیر خود  در حالیکه کمتر تبلیغاتی به نظر می رسد استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد پست گذاشتن در اینستاگرام می توانید مطلب ” نکات پست گذاشتن در اینستاگرام که باید به آن ها توجه کرد ” را بخوانید.

 به خلاقیت خود اجازه دهید در جریان باشد

خرید لایک اینستاگرام برای یک پست خاص

اگر می خواهید برای یک پست خود لایک خرید کنید . می توانید از تکنیک های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال بعد از انتشار آخرین پست خود یک تبلیغ در کانال های پر بازدید انجام دهید تا کاربران به سمت پست شما هدایت شوید. خوبی این روش این است که تعداد فالوورهای شما ممکن است افزایش یابد اما یکی از بدی های این روش این است که با هزینه زیاد موفقنشده باشید که برای یک پست خاص لایک اینستاگرام خریده باشید.بنابراین بهترین گزینه خرید ربات اینستاگرام است. با استفاده از ربات اینستاگرام شما می توانید علاوه بر تبلیغات اینستاگرام می توانید تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام را به حرکت وادارید. به عنوان مثال ربات به صورت اتوماتیک و هدفمند، ب اساس تعریف و نیاز شما پست های مجموعه ای از افراد را لایک می کند. این لایک کردن باعث می شود که افراد را کنجکاو کنید بنابراین آنها هم به صفحه شما مراجعه می کنند و تصاویر شما را لایک می کنند و حتی اگر موضوع جذاب باشند کامنت هم دریافت می کنید . هزینه این روش به مراتب خیلی کم است و ربات اینستاگرام به افزایش فالوورواقعی ، کامنت ، لایک و ویو شما کمک می کند. تنها با چند کلیک ساده کار را به ربات اینستاگرام فالوجت واگذار کنید و خرید لایک اینستاگرام برای یک پست خاص را به این روش انجام دهید.

امیدواریم این 15 ایده پست های اینستاگرام  به شما برای به کار گرفتن خلاقیت خود کمک کرده باشد. انواع مختلف محتوا را ازمایش کنید  و و از ابزارSprout’s Instagram Analytics برای فهمیدن اینکه مخاطبین شما بیشتر با چه چیز طنین انداز هستند ، استفاده کنید.

۳ دیدگاه دربارهٔ «19 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام»

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید میشه در مورد درست کردن یک آیدی خوب توزیع بدین که چطور یک آیدی خوب درست بکنیم و این که چطور مختصر اسم طرف را بسازیم تا یک فن پیج خوب داشته باشیم و دید باشیم ممنون از شما ❤🙏

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی
      در آیدی فن پیج ها بهتر است هم fan هم نام فرد مورد نظر باشد تا اسم ها و کلماتی دیگر معمولا برای رعایت قانون کپی رایت و عدم بسته شدن اکانت توصیه می شود آدرس بایو یا پیج اصلی فرد هم در بایو قرار دهید به عنوان مثال اگر فن پیج آقای پرویز پرستویی را بخواهیم ایجاد کنیم parastoei_fan یا fan_parastoei می تواند ایده های خوبی باشد

  2. سلام. من به دنبال ایده نو برای ساخت کلیپ در اینستا هستم و میخواهم یه تیم بسازم و خارج از ایران هم میتوانم کارکنم اگر کسی در این زمینه خلاق هست و ایده های جذاب در هرزمینه داره استقبال میکنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .