آموزش مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام

تلگرام با وجود مشکلات و فیلترهایی که در سر راه خود تجربه کرده، باز هم محبوب ترین پیامرسان در بین کاربران ایرانی است. علاوه بر افراد عادی، بسیاری از کسب و کارها نیز در این پیامرسان فعالیت دارند. کاربران زیادی هستند که فعالیت خود را به طور جدی در کانال ها و گروه ها دنبال می کنند. به همین علت به دنبال یافتن امکانات مختلفی برای این بخش ها هستند. یکی از این امکانات مفید که برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی نیز دارد مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام است.

اگر علاقمند به تهیه نسخه پیش نویس از اطلاعات تلگرام خود هستید، می توانید به مقاله آموزش تهیه بک آپ از پیام های تلگرام مراجعه کنید. ما در این مقاله به صورت ساده و گام به گام مطالب مورد نیاز شما را آموزش داده ایم.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟

مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام

شاید برای شما نیز جای سوال بوده باشد که چگونه می توان گروه یا کانالی را در تلگرام مخفی کرد. کاربران زیادی هستند که برای اینکه توسط دیگران مورد تجسس واقع نشوند، به این ویژگی در تلگرام نیاز دارند. در ادامه به این موضوع می پردازیم. علاوه بر این شاید نیاز داشته باشید که ممبرهای کانال خود را افزایش دهید و به دنبال راهکار هستید. برای این کار نیز می توانید از مشاوره های فالوجت کمک بگیرید.

راحتی کار با تلگرام دسکتاپ باعث شده تا نسخه تلگرام دسکتاپ طرفداران زیادی داشته باشد. یکی از قابلیت‌هایی که تلگرام دسکتاپ دارد، مخفی کردن گروه و یا کانال‌هایی است که در آنها عضو هستیم. با این کار، اگر شخص دیگری از کامپیوتر و یا لپ تاپ شما استفاده کرده و اکانت تلگرام شما را باز کند نمی‌تواند به محض باز کردن تلگرام، تمامی گروه‌ها و کانال‌هایی که در آنها عضو هستید را مشاهده کند.

علاوه بر این بسیاری از افراد در محیط کار یا منزل از تلگرام استفاده می کنند و در کانال ها و گروه هایی عضو هستند. شاید برخی از آن ها تمایلی ندارند که کسی به این کانال ها و گروه ها و چت ها دسترسی داشته باشند. از این رو تلگرام یک قابلیت جدید به نام روش مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام پیش روی کاربران خود گذاشته است.

 بنابراین در این مقاله روش مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام را آموزش می دهیم تا با چند کلیک ساده از حریم خصوصی خود محافظت کنید.

آموزش تصویری مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام

آموزش تصویری مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام

در نسخه تلگرام دسکتاپ یک قابلیتی به نامWork Mode   وجود دارد. می توانید برای مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام خود از این ویژگی استفاده کنید. این قابلیت از حریم خصوصی شما محافظت می کند. علاوه بر این کاربرانی که کانال یا گروه شلوغی دارند با استفاده از این می توانند به راحتی به گفتگوهای خود دسترسی یابند.

اکنون جهت پنهان کردن گروه و کانال در نسخه تلگرام دسکتاپ  قبل از هرچیز باید گروه و یا کانال مورد نظر را به حالت Mute یا همان بی صدا در آورید. برای انجام این کار باید وارد کانال شوید، در پایین صفحه کانال گزینه  Mute  را فعال کنید. با این کار دیگر هیچ اعلانی از آن گروه یا کانال با وجود پیام جدید نخواهد آمد. یا اینکه نام کانال را از قسمت بالای صفحه لمس کنید تا به صفحه اطلاعات آن هدایت شوید. سپس گزینه Notificacion را انتخاب کرده، نهایتا گزینهTurn Off  را انتخاب نمایید.

جهت فعال کردن قابلیتWork Mode  به قسمت تنظیمات تلگرام دسکتاپ  رفته و کلمه Work Mode را وارد کنید. حال برای شما پیغام Enable Work Mode نمایش داده می‌شود. این پیغام را تأیید کرده و بر روی ok کلیک کنید. پس از سپری کردن این مرحله، گزینهHide Muted Chats  به بالای لیست گفتگوی شما اضافه می شود. با انتخاب این گزینه فرآیند مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام را به طور کامل انجام داده اید. حالا برای مشاهده تمام گروه ها و کانال های بی صدا و مخفی تنها باید بر روی گزینه Show All Chats  کلیک کنید.

اکنون اگر بخواهید حالت مخفی کردن گروه ها و کانال‌ها را حذف کنید و به حالت اولیه برگردید، باید همین مراحل را مجددا تکرار کنید. یعنی وارد تنظیمات شوید و همان عبارت قبلی را تایپ کنید. پس از باز شدن مجدد تلگرام، گروه ها و کانال‌های شما در لیست چت‌ها، نمایش داده می‌شوند.

مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام

برای مخفی کردن کانال ها و گروه ها در گوشی، تنظیماتی در نظر گرفته نشده و باید از نرم افزار موبوگرام استفاده کنید.

موبو گرام برخلاف نسخه اصلی تلگرام از قابلیت مخفی کردن پنجره های گفتگو پشتیبانی می کند. پنجره های گفتگو می تواند مربوط به چت شخصی، چت گروهی و یا کانال باشد. مخفی کردن چت ها در موبوگرام از ویژگی های کاربردی آن به شمار می رود. در حال حاضر کاربران زیادی از این نرم افزار استفاده می کنند.

  • 1- برای مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام اول باید قابلیت گفتگو در موبوگرام را فعال کرده و یک رمز اختصاصی برای آن در نظر بگیرید. سپس برنامه موبوگرام را اجرا کنید.
  • 2- آیکون سه خطی در گوشه سمت چپ بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی برنامه فعال شود.
  • 3- گزینه تنظیمات موبوگرام را انتخاب کرده، سپس گزینه مخفی کردن گفتگوها را انتخاب کنید.
  • 4- گزینه فعال سازی مخفی کردن گفتگوها را انتخاب کنید.
  • 5- رمز عبور مورد نظر خود را وارد کرده و مجددا همان رمز را تکرار نمایید.
  • 6- سپس به لیست تمام گفتگوهای خود رفته و پنجره ای که قصد دارید به چت های انتخاب شده اضافه شود را پیدا کنید.
  • 7- انگشت خود را بر روی پنجره قرار داده، کمی نگه دارید تا یک پنجره جدید ظاهر شود. سپس گزینه مخفی شود را انتخاب نمایید.
  • 8- اکنون مشاهده می کنید که پنجره گفتگوی مورد نظر از لیست پنجره های گفتگو پنهان شده است.

اکنون بررسی می کنیم که چگونه ممکن است به لیست چت های مخفی شده در موبوگرام دسترسی پیدا کرد.

  • 1- برنامه موبوگرام را اجرا کنید.
  • 2- آیکون سه نقطه در بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • 3- انگشت خود را بر روی گزینه جستجو قرار داده و کمی نگه دارید.
  • 4- رمز عبوری را که برای مخفی کردن چت ها انتخاب کرده بودید، وارد نمایید.
  • مشاهده می کنید که لیست پنجره های گفتگویی که مخفی کرده بودید نمایان می شود.

اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید نیز می توانید از طریق فالوجت اقدام به خرید فالوور ایرانی کنید.

سخن پایانی

 در این مقاله به آموزش مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام پرداختیم. همانطور که مشاهده کردید با این آموزش به سادگی می توان از حریم شخصی خود در تلگرام دسکتاپ و موبوگرام محافظت کرد. اگر در این راستا سوالی داشتید در قسمت نظرات با کارشناسان ما در میان بگذارید. همکاران ما در فالوجت در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. می توانید با مراجعه به صفحه خرید لایک فالوجت تعداد لایک و به دنبال آن بازدید پیج خود را در اینستاگرام و تلگرام بالا ببرید. 

چگونه فالور بگیرم

۳۰ دیدگاه دربارهٔ «آموزش مخفی کردن گروه و کانال در تلگرام»

  1. سلام
    من تلگرام طلایی دارم،چند تا از کانال ها رو مخفی کردم ولی نمیتونم اونا رو پیدا کنم و دوباره برگردانم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

      1. اصلأ تلگرام اصلی چیزی بعنوان کانال مخفی نداره من تلگرامی دیگه داشتم قبلأ اومده مارو عضو کانالهای مختلف کرده و پنهان هست فقط میخای عضو کانالی دیگه بشی میزنه بیش از حد ۵۰۰کانال عضوی در صورتی که فقط سه کانال عضو هستم الانم اصلی نصب کردم بالا نمیاد و نمیشه هیچ کاری کرد مگه اینکه دلیت اکانت بزنم و مجدد اکانت جدید که اونم بخاطر اینکه گروه دارم نمیشه

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، برای خارج کردن تلگرام از حالت مخفی ، وارد تنظیمات تلگرام دسکتاپ خود شوید و سریعا Workmode را تایپ کنید. با انجام این کار تلگرام شما بعد از ریست شدن و بالا آمدن به حالت اول باز می گردد.

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      لطفا مشکل خود را به صورت کامل با ما در جریان بگذارید تا تیم فالوجت بتواند به بهترین نحو شما را راهنمایی کند.

  2. سلام من توی تلگرام دسکتاپ توی تنظیماتش عبارتو مینویسم هیچی نمیشه
    لطفا بگین دقیقا کجایی تنظیماتش عبارت workmode رو بنویسم که پنهان شن؟؟؟

  3. سلام وقت بخیر بخوای مخاطب های گروه مخفی باشن باید چیکار کنم؟ ینی هر شخص تو گروه ندونه کی عضو هست تو گروه…. میشه اینکارو کرد؟

  4. سلام . در تلگرام اصلی روی گوشی چطوری میتونیم گروههایی که عضویم رو مخفی کنیم دیگران تا میان پی وی مون همه گروههایی که عضویم رو میبینن . لطفاراهنمایی کنید

  5. سلام الان یک گروه را پنهان می کنیم از توی زدن عکس من که در گوشی اونها وجود داره می توه ببینه ما تو اون گروه پنهان شده هستیم یا نه؟

  6. سلام وقتتون بخیر من یه سوپر گروه در تلگرام دارم چجوری میتونم به کانال تبدیلش کنم که اعضا مشخص نباشند؟؟

    1. سلام نمی دانم هنوز پاسخ خواهید دادیاخیر بهرحال می نویسم
      تلگرام دسکتاب من برای اینگه عضو کانال گرهی شوم میگه بیش از ۵۰۰کانال گروهی دارید اما من همه را پاک کرده ام واگر تلگرامم را پاک کنم مجددا نمی توانم نصب کنم چون کد نمی ده واس ام اس هم نمیده البته با تلگرام اصلی کار می کنم راه حل ۵۰۰گروه چیست

      1. سلام وقت بخیر برای چی کد نمی ده اگه دوباره نصب کنید با فیلتر شکن امتحان کنید حتما میشه. قبل از این کار اول وارد setting تلگرام بشید و بعد گزینه devices را بزنید در اینجا تمام دستگاه های فعال را به غیر از اونی که خودتون الان دارید باهاش کار می کنید و میدونید عضو گروهی نیستید را حذف کنید اگر نشد تنها راه پاک کردن و نصب مجدد هست که کد هم با تماس به شما گفته میشه اما اگه قبلا امتحان کردید و ننوشتید باید بین ۲۴ ساعت تا ۴۲ ساعت صبر کنید بعد دوباره درخواست ارسال کد کنید تا با شما تماس گرفته شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .