با این اصول و ترفندها بیو جذاب اینستاگرام بنویسید

ایجاد یک بیو جذاب اینستاگرام تاثیر بسیار چشمگیری در افزایش فالوور صفحه شما خواهد داشت. هر کاربری که به سراغ صفحه اینستاگرام شما بیاید، قبل از هر چیز بیوی شما را خواهد دید. هرچند داشتن پست های خلاقانه و جذاب برای جذب فالوور مهم است، اما پیش از آن باید بیوی اینستاگرام خود را به گونه ای بنویسید که در همان نگاه اول شما را فالوو کنند. قبلا در مقاله ای درباره ایجاد بیو حرفه ای در اینستاگرام صحبت کردیم. در این مطلب با هم یاد می گیریم که توسط چه اصولی می توان یک بیوی اینستاگرام جذاب نوشت. با فالوجت همراه باشید. فالوجت بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است. 

اینستاگرام سریع تر از هر شبکه اجتماعی دیگر درحال رشد است. بیش از ۲۰۰ ملیلیون نفر هر روز از یک پروفایل تجاری بازدید می کنند. بسیاری از افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند به اشتباه پروفایل و بیو خود را نادیده می گیرند. بیو افرادی هم که این موضوع را فراموش نکرده اند چیزی است که در موقع ساخت اکانتشان به سرعت پر می شود. اما در واقع نباید این گونه باشد. شما باید به هنگام ساخت حساب کاربری خود از یک بیو جذاب اینستاگرام استفاده کنید تا فالوورهای زیادی را جذب پیج خود کنید. زیرا بیو شما قسمت مهمی از پیج شما و اولین چیزی است که مراجعه کنندگان آن را مشاهده می کنند. این قسمت شامل اطلاعات مهمی درباره شما و اهداف تان ارایه می دهد و تاثیر خوبی در مخاطبان شما ایجاد می کند. درباره خرید ربات اینستاگرام در این مقاله بخوانید. 

چگونه لایک فیک بگیریم ؟

بیو اینستاگرام چیست

همان طوری که گفته شد، بیوگرافی اینستاگرام به معرفی شما، اهداف و توضیح درباره کسب و کار شما می پردازد و اولین چیزی است که مراجعه کنندگان شما خواهند دید. در واقع می توان گفت بیو جذاب اینستاگرام شناسنامه اینستاگرام شماست که افراد را ترغیب به ادامه بررسی اکانت شما می کند. اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا ۱۵۰ کاراکتر در بیو خود استفاده کنید. همچنین مجاز به افزودن یک لینک به آن نیز خواهید بود. علاوه بر این ها یک قسمت اضافی برای نام کاربری شما با طول ۳۰ کاراکترلحاظ شده است. حال با دانستن این موارد می توانید یک بیو جذاب اینستاگرام برای خود ایجاد کنید.

بیو جذاب اینستاگرام

نکات و ترفندهای نوشتن یک بیو جذاب اینستاگرام

بیوگرافی اینستاگرام شما باید موارد زیادی را در بر بگیرد. ممکن است با توجه به محدودیت تعداد کاراکترهای مورد استفاده شما، این کار مشکل به نظر بیاید؛ اما با این حال یک بیو جذاب اینستاگرام باید موارد زیر را شامل شود:

1- برای داشتن بیو جذاب اینستاگرام باید در انتخاب اسم دقت کنید

نکته ی اول این است که سعی کنید برای اینکه بیو شما جذاب باشد، اسم را به دقت انتخاب کنید. اسمی که انتخاب می کنید بهتر است یا اسم خودتان باشد و یا اسم شرکت و یا موسسه ای  باشد که مربوط به کسب و کار شماست.

دقت کنید که این نام می بایست کاملا خوانا و جذاب باشد، چون نشان دهنده ی هویت شماست. حتی الامکان از کلمات عجیب و غیرمعمول که قابل درک و فهم برای دیگران نیستند استفاده نکنید.

همچنین می توانید برای انتخاب اسم، از کلمات مربوط به شغل و حرفه تان استفاده کنید. همانطور که می دانید این کلمه، همان کلمه کلیدی است که اینستاگرام شما را با آن می شناسد و در هنگام جستجوی شما از این کلمه ی کلیدی استفاده می کند. پس یادتان باشد که شما با این کلمه شناخته می شوید.

اطلاعات اصلی کسب و کار مانند برند، صنعت مورد فعالیت و غیره. شما در هر زمانی می توانید این موارد را از طریق تنظیمات پروفایل خود تغییر دهید.

بیوگرافی اینستاگرام یک راه ارتباطی برای کاربران جهت تماس با شماست. بنابراین در این قسمت می توانید اطلاعات تماس خود را قرار دهید.

علاوه بر این نشان دهنده شخصیت و هویت برند شماست. بنابراین اطمینان حاصل کنید که استایل شما با وبسایت و سایر شبکه های اجتماعی تان هم جهت است.

بیو جذاب اینستاگرام مشخص کننده دقیق موارد فروش شماست تا مخاطبان مورد نظر شما بدانند چرا برند شما برای آن ها مناسب است.

همچنین باعث ترغیب به فعالیت هایی مانند مشاهده و اشتراک گذاری محتوا، رفتن به وبسایت جهت خرید محصول، کامنت گذاشتن یا فالو بک می شود.

عکس پروفایل برای بیو اینستاگرام

2- بیوی اینستاگرام جذاب با عکس پروفایل مناسب

نکته ی دوم مربوط می شود به انتخاب عکس پروفایل شما. در صورتی که صفحه ی اینستاگرام شما مربوط به شخص خودتان است سعی کنید یک عکس جذاب از خودتان برای تصویر آواتارانتخاب کنید. در این صورت افراد ناشناسی که وارد صفحه ی شما می شوند متوجه می شوند که شما یک کاربر واقعی هستید. این امر باعث می شود تا آنها از صفحه ی شما خوششان آمده و شما را دنبال کنند.

اما در صورتی که صفحه مربوط به فعالیتی است که شما انجام می دهید می توانید از لوگوی مربوط به کسب و کار خود و یا آرم مربوط به آن استفاده کنید. برای جذب و افزایش فالوور، می توانید توضیحات مختصری درمورد کارتان در بیو بنویسید. برای اینکه بتوانید فالوورهای بیشتری را جذب نمائید، بهتر است در مورد کسب و کار و فعالیت خود در بیو، مطالبی قرار دهید .سعی کنید ویژگی های منحصر به فرد کار خود را در بیو قرار دهید. همچنین از محصول و خدماتی که قرار است به مشتریان ارائه دهید، مطالبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید تا بتوانید فالوورهای بیشتری را به پیج خود جذب کنید.

وقتی در بیو اینستاگرام از یک نماد که شناسایی آن آسان باشد استفاده می کنید، مخاطبان مورد نظر شما راحت تر می توانند شما را پیدا کنند. این کار همچنین میزان شناخت برند شما در بازارک مورد نظرتان در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد. پیج اصلی تتلو را در اینجا برای شما قرار داده ایم.

3- سعی کنید بیو را جالب و زیبا کنید

شما می بایست تمام خلاقیت خود را به کار برید تا بیو را طوری انتخاب کنید که جالب و جذاب باشد. به این ترتیب زمانی که بیو شما دوستانه باشد و خیلی رسمی نباشد، افراد بیشتری می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و فالوور پیج شما شوند.

از ایموجی ها استفاده کنید. یک راه مناسب برای دادن ظاهری جالب و هیجان انگیز ودر عین حال اطمینان از خاص بودن برند، همچنین بی‍و جذاب اینستاگرام خود، افزودن ایموجی ها می باشد. جالب است بدانید، ایموجی ها محدودیت وضع شده برای تعداد کاراکترهای کلمات را نخواهند داشت. این موضوع به شما اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری که نشان دادن آن با استفاده از متن ممکن نیست، در مورد برند خود اضافه کنید.

در زیر چند روش برای استفاده از ایموجی ها جهت داشتن بیو جذاب اینستاگرام می آوریم:

  • سعی کنید چند کلمه را با ایموجی ها ترکیب کنید. می توانید در این مورد از خلاقیت خود استفاده کنید.
  • از ایموجی ها برای جلب توجه محتوای خود استفاده کنید. همچنین می توانید به عنوان نشانه گذار برای جدا کردن قسمت های مختلف متن خود استفاده کنید تا خواندن آن ها آسان تر باشد.
  • هر ایموجی که به بیو اینستاگرام خود اضافه می کنید باید با حوزه کاری شما مرتبط باشد و به بهبود بیوگرافی شما کمک کند.
  • استفاده از ایموجی بدون متن همراه آن توصیه نمی شود. زیرا این کار ممکن است مخاطبان شما را گیج کند. در این صورت فضایی را که می توانستید برای موارد ضروری تری از آن استفاده کنید از دست خواهید کرد.
  • به خاطر داشته باشید که می توانید با استفاده از ایموجی ها خلاقیت زیادی به خرج دهید. ایموجی های مختلف را انتخاب کنید تا یک بیو جذاب اینستاگرام داشته باشید.

4- از کلمات کلیدی و هشتگ ها استفاده کنید

در اینستاگرام از کلمات کلیدی به شیوه ای متفاوت از بقیه ی رسانه های اجتماعی استفاده می شود. استفاده از کلمات کلیدی با هشتگ ها، به شما کمک خواهد کرد تا آنچه مد نظر دارید را بهتر و راحت تر جستجو کنید.

استفاده از هشتگ برند یک تکنیک ضروری در داشتن بیو جذاب اینستاگرام است. این کار علاوه بر ایجاد یک انجمن برای برند شما، به افزایش میزان تعامل کاربران با برندتان نیز کمک زیادی می کند.

اما هشتگ برند چیست؟ هشتگ برند، هشتگی است که مخصوص کسب و کار یا کمپین شما و منحصر به فرد است. این هشتگ می تواند شامل نام شرکت شما، شعار یا نام یکی از محصولات شما باشد. یا حتی می تواند نام مسابقه ای در اینستاگرام باشد که در حال برگزاری آن هستید.

وقتی شما به فالوورهایتان قابلیت به اشتراک گذاری محتوای خود با انجمن مربوط به شما را با استفاده از هشتگ برند شده خود می دهید، ساختن یک پیج اینستاگرام گیرا و جذاب کار بسیار آسان تری خواهد بود. ایجاد بیو جذاب اینستاگرام با استفاده از هشتگ می تواند به شما در تبلیغ شرکت خود و اطمینان از افزایش فالوور و جذب مخاطب بیشتر برای برندتان کمک به سزایی کند.

روش های شخصی سازی بیو جذاب اینستاگرام

روش های شخصی سازی و سفارشی کردن بیو جذاب اینستاگرام

دوستان عزیز آیا می دانید که مخاطبان و بازدیدکنندگان شما در اینستاگرام با مخاطبان شما در سایر شبکه های اجتماعی از قبیل لینکدین، فیسبوک، توئیتر و… متفاوت هستند؟

بنابراین به هیچ عنوان بیو شما در شبکه های اجتماعی دیگر نباید دقیقا شبیه بیو اینستاگرام شما باشد. البته می توان بیو را در شبکه های اجتماعی کمی شبیه هم ایجاد کرد اما نباید دقیقا کپی یکدیگر باشد.

در ادامه نکاتی را برای شخصی سازی و ساخت یک بیو جذاب اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهیم.

1- از دکمه ی space استفاده کنید

از خاصیتی که دکمه ی اسپیس space در اینستاگرام برای شما فراهم کرده استفاده کنید. دکمه ی space به شما این اجازه را می دهد که مانند اینتر بتوانید به خط بعدی بروید و فاصله عمودی ایجاد کنید.

به این ترتیب محتوایی که ایجاد می کنید خواناتر و مشخص تر خواهد بود. البته این را بدانید که با استفاده از space شما نمی توانید فاصله اضافه در متن ایجاد کنید.

2- برای داشتن یک بیو جذاب اینستاگرام مختصر و مفید بنویسید

شما فقط در حد چند جمله برای جلب توجه افراد و جذب فالوور فرصت دارید. به چند کلمه ای که بهتر شما و کارتان را توصیف می کند فکر کنید و از آنها استفاده کنید. خیلی جمله سازی نکنید و سعی کنید بیشتر از کلمات کلیدی استفاده کنید.

3- لینک وبسایت یا ایمیل خود را در بیوی اینستاگرام تان قرار دهید

از آنجا که شما در اینستاگرام بیشتر از چند جمله نمی توانید بیو بنویسد، بنابراین سعی کنید در همین چند جمله آنچه لازم است را بیان کنید و به عبارتی، مختصر و مفید بنویسید.

شما می بایست بیشتر از کلمات کلیدی استفاده کنید و از به کاربردن جملات طولانی که از حوصله ی مخاطبان خارج است، خودداری کنید.

لینک ایمیل خود و یا لینک وب سایت تان را بیو قرار دهید. خوب است بدانید که در اینستاگرام در قسمت بیو می توان لینک با قابلیت جستجو قرار داد. شما می توانید از این مزیت اینستاگرام برای قرار دادن لینک های شخصی خود استفاده کنید. با این کار شما به افزایش فالوور در اینستاگرام کمک خواهید کرد. 

با رعایت همین نکات می توانید بیوی اینستاگرام خود را متفاوت تر و خلاقانه تر بنویسید. گاهی افراد فکر می کنند برای افزایش فالوور در اینستاگرام اقدامات عجیب و غریبی نیاز است! اما آنچه شما در عمل نیاز دارید خلاقیت و نوآوری است. به فکر راه های غیرمنطقی برای بالابردن تعداد فالوورها نباشید. قطعاً آنچه برای شما ارزش دارد فالوور واقعی است. همچنین می توانید به ربات افزایش فالوور اینستاگرام ما در فالوجت نیز مراجعه کنید.

4- نوشتن بیوگرافی خودتان

با توجه به اینکه بیوی شما به ۱۵۰ کاراکتر محدود شده است، باید سعی کنید تا می توانید اطلاعات در آن بگنجانید که ممکن است با این محدودیت کار دشواری باشد به همین دلیل ما چند نمونه از اطلاعات مهمی که باید در بیو جذاب اینستاگرام شما لحاظ شود را ذکر می کنیم:

  • نوع خدمات یا بازارک دقیق: اگر زیر مجموعه یک صنعت و یا حرفه خاصی هستید و یا خدمات خاصی را ارایه می کنید، مشخص کردن این مورد برای بیو اینستاگرامتان ضروری است تا بتوانید با مخاطبان خود سریعا ارتباط برقرار کنید.
  • تجربیات و مهارت ها: در بیو اینستاگرام خود، با نشان دادن سطح تجربه و قابلیت های خود به مخاطبان، می توانید اعتماد آن ها را جلب کرده و در عین حال خدمات قابل ارایه خود را به آن ها معرفی کنید.
  • علایق و تفریحات: اگر برند شما وابسته به شخص شماست، باید در بیو جذاب اینستاگرام خود بتوانید با مخاطبان خود ارتباط عمیقی برقرار کنید. کمی در مورد علایق خود، خصوصیات اخلاقی و اعتقادات و ارزش های خود برای آن ها توضیح دهید تا گیرایی و جذابیت بیشتری داشته باشید.
  • به هدف و شعار و برند خود کمی طنز اضافه کنید: برای برخورداری از یک بیو جذاب اینستاگرام استفاده از اهداف برندتان برای اطمینان از یکپارچگی در تمامی شبکه های اجتماعی امری ضروری است.این امر به مخاطبان اجازه می دهد تا بلافاصله شما را بشناسند. با این حال افزودن کمی طنز، برقراری ارتباط با برند شما را برای آن ها آسان تر خواهد کرد.
استفاده از نقل قول در بیو جذاب اینستاگرام

5- استفاده از نقل قول ها در بیو اینستاگرام

برای ایجاد بیو جذاب اینستاگرام و همچنین جذب فالوور می توانید از نقل قول ها استفاده کنید. نقل قول ها می توانند راهی عالی برای بیان ایده یا ایجاد احساس ارتباط با افراد همفکر باشد. برای ایجاد بیو جذاب اینستاگرام از طریق نقل قول ها لازم نیست از یک نقل قول سنتی استفاده کنید. شما می توانید از یک عبارت، آهنگ، یک خط شعر و یا چیزهای دیگری استفاده کنید که برای دنبال کنندگان معنی خاصی داشته باشد.

6- استفاده از قلم های سفارشی برای داشتن یک بیو جذاب اینستاگرام

از نظر فنی شما تنها می توانید از یک فونت در بیو اینستاگرام خود استفاده کنید. اما ابزارهایی در خارج از اینستاگرام وجود دارد که با کمک آن ها می توانید با نوشتن متن دلخواه خود با کاراکترهای منحصر به فرد موجود، یک فونت خاص را ایجاد کنید. با این روش می توانید یک بیو جذاب اینستاگرام داشته باشید و فالوورهای خود را افزایش دهید.

7- CTA یا فراخوان فعالیت

یک مکان مناسب برای افزودن یک فراخوان فعالیت، بیو جذاب اینستاگرام شما است. به مخاطبان خود نشان دهید که از آن ها چه می خواهید و اگر مقدور بود روش انجام آن را نیز نشان دهید. برای مثال، درخواست کنید که شما را در محیط های دیگر نیز فالو کنند. اگر محصول قابل عرضه ای دارید، می توانید از آن ها بخواهید که آن را خریداری کنند.

8- از دکمه های عمل مانند دکمه تماس، ارسال ایمیل و دایرکت استفاده کنید

بیو اینستاگرام بخش مناسبی است تا ازکاربران بخواهید کاری را انجام دهند. شبکه اجتماعی اینستاگرام هم با اضافه کردن دکمه تماس و سایر دکمه های عمل این کار را برای شما راحت کرده است. مثلا می توانید آدرس ایمیل و شماره تماس خود را در این دکمه های عمل قرار دهید و از کاربران بخواهید تا برای مشاوره یا مطرح کردن سوالات با شما در ارتباط باشند. همچنین ایمیل یک راه بسیار خوب و عالی است تا بتوانید سوالات و ایمیل های کاربران را برای همیشه نگه داری کنید.

سخن پایانی

یک بیوگرافی جذاب و حرفه ای برای یک برند متشکل از اجزای مختلفی است. اما شما باید در انتخاب خود خلاق و منعطف باشید تا بتوانید با ایجاد بیوی جذاب به جذب فالوور خود کمک کنید و همچنین باعث افزایش رونق کسب و کار خود شوید. در این مقاله برخی از راه های ایجاد بیو جذاب اینستاگرام بیان شد. شما در قسمت بیوگرافی پیج خود از چه روش هایی برای جذب فالوور استفاده می کنید؟ با ما و سایر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید. همچنین سوالات خود در زمینه نحوه خرید فالوور فیک را می توانید از کارشناسان فالوجت بپرسید. قیمت فالوور فیک اینستاگرام در فالوجت بسیار مقرون به صرفه است و به کمک آن می توانید درآمد خود را افزایش دهید. 

چگونه فالور بگیرم

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .