ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام و ترفندهای آن

پلت فرم‌هایی مثل پینترست و اینستاگرام به دلیل ماهیت تصویری خود، راحت‌تر می‌توانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند. اما علاوه بر داشتن عکس‌های خوب در این پلت فرم‌ها، باید مطمئن شوید که جامعه‌ای که با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید، شما را به خوبی درک کرده باشند؛ و البته همه‌ی این اتفاق‌ها باید در کمتر از یک ثانیه رخ دهد. یک بیوگرافی جذاب می تواند می تواند احساس و شناخت خوبی از شما در مخاطب ایجاد کرده و منجر به افزایش فالوور در اینستاگرام شود. با مطالعه این مقاله می توانید با نکات و ترفندهای ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام آشنا شوید.

فالوور

اینستاگرام یک بستر اجتماعی است که براساس اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها طراحی شده است. اپلیکیشن اینستاگرام اولین بار در اکتبر سال 2010 برای ios و در آپریل سال 2012 برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد. در حال حاضر تعداد کاربران  اینستاگرام بالغ بر 50 میلیون نفر است. میزان بالا بودن تعداد کاربران اینستاگرام واقعا حیرت انگیز است. برای بهره برداری بیشتر از این شبکه، ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام می تواند در بهبود بازاریابی های شما کمک بسیار زیادی نماید.

متاسفانه بسیاری از افرادی که از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می کنند به اشتباه پروفایل و بیوگرافی خود را نادیده می گیرند. بیوگرافی افرادی هم که این مسئله را فراموش نکرده اند چیزی است که در موقع ساخت اکانتشان به سرعت پر کرده اند. اما نباید این گونه باشد. تمام کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند، خصوصا کسانی که هدف آن ها بازاریابی است نیازمند ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام هستند. برای داشتن یک بیوگرافی جذاب و حرفه ای، توجه و استفاده از مطالب این مقاله بسیار مفید خواهد بود.

ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام

بیوگرافی اینستاگرام چیست

همیشه اولین چیز و یا اولین ها در ذهن مخاطب باقی می ماند. بیوگرافی اینستاگرام نیز اولین مطلب در مورد شما است که کاربرانتان مشاهده خواهند کرد. با ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام شما می توانید به معرفی و توضیح خود و کسب و کارتان بپردازید. تعداد کاراکترهای مجاز شما برای استفاده در بیوگرافی اینستاگرام 150 کاراکتر است. همچنین شما می توانید از یک لینک نیز در بیوگرافی خود استفاده نمایید. علاوه بر این ها یک قسمت اضافی برای نام کاربری شما با طول 30 کاراکتر نیز لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید» بیوگرافی آماده برای اینستاگرام (آپدیت سال 1400)

نکات و جزئیات نحوه ی ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام

پروفایل و بیوگرافی شما باید موارد زیادی را در بر گیرد. ممکن است با توجه به محدودیت تعداد کاراکترهای مورد استفاده شما، این کار کمی مشکل به نظر بیاید. اما با تمام این ها برای نوشتن یک بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام بهتر است بدانید که بیوگرافی شما شامل چه مواردی باشد. برخی از این موارد عبارتند از:

1.  اطلاعات اصلی کسب و کار شما مانند نام برند، صنعت مورد فعالیت و … . شما در هر زمانی می تواند این موارد را از طریق تنظیمات پروفایل خود تغییر دهید.

2. یک راه ارتباطی برای کاربران جهت تماس با شما. قبلا در مقاله ای آموزش اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام را به صورت کامل توضیح داده ایم.

3. نشان دادن شخصیت و هویت برند شما و اطمینان از هم جهت بودن استایل شما با وب سایت خود و سایر شبکه های اجتماعی.

4. مشخص کردن دقیق موارد فروش خود، تا مخاطبین مورد نظرتان بدانند چرا برند شما برای آن ها مناسب است.

5. ترغیب به فعالیت هایی مانند مشاهده و اشتراک گذاری محتوا، رفتن به وب سایت جهت خرید محصول، کامت گذاشتن یا فالوبک.

خوشبختانه اینستاگرام ویژگی های متعدد برای استفاده در بیوگرافی را لحاظ کرده است. با این ویژگی ها به راحتی می توانید موارد ضروری را برای نوشتن یک بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام که به درک کاربران از کسب و کار شما کمک می کنند، لحاظ کرده و به گام های بعدی بپردازید. بعد از بیان این مطالب اکنون نوبت آن است که روش ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام را توضیح دهیم.

تمامی سوالات خود در زمینه خرید فالوور فیک را از فالوجت بپرسید.

استفاده از کلید واژه ها

اگر گزینه «ویرایش پروفایل» را انتخاب نمایید، قسمت «نام» اولین بخشی است که مشاهده خواهید کرد. این قسمت با نام کاربری شما که آدرس پروفایل اینستاگرام شما را می سازد یک سان نیست. بلکه مربوط به نام صفحه شما خواهد بود. 30 کاراکتر اول بیوگرافی شما از همین قسمت گرفته شده و تاثیر زیادی بر روی ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام خواهد داشت. وقتی یک کاربر جستجویی در اینستاگرام انجام می دهد، اینستاگرام کلمات مورد استفاده در قسمت نام پیج را در تطابق با آن جستجو لحاظ خواهد کرد.

ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام

چگونگی ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام

بیوگرافی اینستاگرام تاثیر زیادی بر روی مخاطبین شما خواهد داشت. مردم باید با یک نگاه متوجه شوند که کسب و کار شما در چه زمینه ای بوده و چه ارتباطی با شما دارد. بیوگرافی شما همچنین باید بتواند کاربران را به فالو کردن شما و انجام یک فعالیت خاص همانند دنبال کردن یک وبسایت و یا خرید محصول ترغیب کند.

به سبب اینکه برند شما به 150 کاراکتر محدود شده، باید سعی کنید تا می توانید اطلاعات را در آن بگنجانید که ممکن است با وجود این محدودیت کار دشواری باشد. به همین سبب در این قسمت ما به چند نمونه از اطلاعات مهمی که برای ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام ضروری است، اشاره می کنیم.

  • نوع خدمات و یا بازاریابی دقیق

اگر زیر مجموعه یک صنعت و یا حرفه ی خاصی هستید و یا خدمات خاصی را ارائه می کنید مشخص کردن این مورد برای ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام ضروری است تا به کمک آن بتوانید با مخاطب خود به راحتی ارتباط برقرار نمایید.

  • تجربیات و مهارت ها

 با نشان دادن سطح تجربه و قابلیت های خود به مخاطبین، می توانید اعتماد آن ها را جلب کرده و در عین حال خدمات قابل ارائه خود را به آنها معرفی کنید.

  • علایق و تفریحات

از دیگر موارد ضروری که برای ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام باید به آن توجه نمایید توجه به علایق و تفریحات است. در صورتی که برند شما وابسته به شخص شما است باید بتوانید با مخاطبین خود ارتباط عمیق تری برقرار کنید. کمی در مورد علایق خود، خصوصیات اخلاقی و اعتقادات و ارزش های خود برای آن ها توضیح دهید تا گیرایی و جذابیت بیشتری داشته باشید.

  • افزودن کمی طنز به هدف و شعار خود

برای ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام استفاده از طنز نیز تاثیر بسیار زیادی برای جذب مخاطب دارد. استفاده از اهداف برندتان برای اطمینان از یکپارچگی در تمامی شبکه های اجتماعی امری ضروری است. این امر به مخاطبین شما اجازه می دهد که بلافاصله شما را بشناسند. با این حال افزودن کمی طنز، برقراری ارتباط با برند شما را برای آن ها آسان‌تر خواهد کرد.

  • استفاده از هشتگ ها

استفاده از هشتگ برند شده تکنیک دیگری برای برخورداری از یک بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام است. این کار علاوه بر ایجاد یک انجمن برای برند شما به افزایش میزان تعامل کاربران با برندتان نیز کمک زیادی می کند.

بیشتر بخوانید: هشتگ اینستاگرام

  • استفاده از ایموجی ها

یک ایده مناسب دیگر برای ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام استفاده از ایموجی ها است. با این کار می توانید ظاهری جذاب و هیجان انگیز به بیوگرافی خود بدهید. جالب است بدانید که ایموجی ها محدودیت وضع شده برای تعداد کاراکترهای کلمات را نخواهند داشت. این موضوع به شما اجازه می دهد تا در زمان نوشتن بیوگرافی بتوانید اطلاعات بیشتری که نشان دادن آن ها با استفاده از متن ممکن نیست، در مورد برند خود ارائه دهید.

بیشتر بخوانید» آموزش استفاده از ایموجی در اینستاگرام

برای استفاده از ایموجی ها در بیوگرافی خود می توانید از برخی از روش های زیر کمک بگیرید.

  • سعی کنید چند کلمه را با ایموجی ها ترکیب کنید. برای این کار می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید.
  • از ایموجی ها برای جلب توجه محتوای خود استفاده کنید. همچنین می توانید به عنوان نشانه گذار برای جدا کردن قسمت های مختلف متن خود استفاده کنید تا خواندن آن آسان شود.
  • هر ایموجی که برای ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام از آن استفاده می کنید باید با حوزه کاری شما مرتبط باشد و به بهبود بیوگرافی شما کمک کند.
  • استفاده از ایموجی ها بدون استفاده از متن همراه آن توصیه نمی شود. این کار ممکن است که مخاطبین شما را گیج کند. در این صورت فضایی که می توانستید از آن برای موارد ضروری تر استفاده نمایید را تلف کند.
  • برای موفقیت در ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام با امتحان ایموجی های مختلف می توانید بهترین آن ها را برای برند خود بیابید.

 

  • فراخوان فعالیت (CTA)

یک مکان مناسب برای افزودن یک فراخوان فعالیت، بیوگرافی شما است. در موقع ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام به کمک فراخوان فعالیت به مخاطبین خود نشان دهید که از آنها چه می خواهید. همچنین در صورتی که مقدور است روش انجام آن را نیز نشان دهید. برای مثال درخواست کنید که شما را در محیط های دیگر نیز فالو کنند. در صورتی که محصول قابل عرضه ای نیز دارید می توانید از آن ها تقاضا کنید که آن را خریداری کنند. همچنین اگر محل کار ثابتی دارید، می توانید آن را به همراه ساعات فعالیت محل کار خود بنویسید تا مردم بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند و به محل کارتان مراجعه کنند.

  • استفاده از عکس

در مرحله آخر برای تکمیل فرایند ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام شما باید یک عکس مناسب برای پروفایل خود انتخاب نمایید. ایده آل ترین انتخاب برای عکس شما می تواند لوگوی برندتان که در وب‌سایت یا سایر شبکه های اجتماعی خود در حال استفاده از آن هستید، باشد.

ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام

سخن پایانی

یک بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام برای یک برند خاص، متشکل از اجزای مختلفی است. اما شما باید در انتخاب خود خلاق و فعال عمل کنید. در صورتی که یک بیوگرافی مناسب برای خود ایجاد کنید به راحتی می توانید در گام های بعدی بر روی یک بازارک خاص و مناسب تمرکز کنید.

امید است که مطالب گفته شده در خصوص ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام برای شما مفید باشد. شما چه راه های دیگری را برای ایجاد یک بیوگرافی حرفه در اینستاگرام پیشنهاد می کنید؟ با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. علاوه بر این کارشناسان ما می توانند در زمینه خرید ربات اینستاگرام مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

فالوور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .