آموزش تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه پرطرفدار اجتماعی در جهان است و امروزه کاربران زیادی دارد که هر کس بسته به هدف خود در این شبکه اجتماعی مشغول فعالیت است. از آنجا که بیشتر کاربران اینستاگرام از این بستر برای بارگذاری و اشتراک تصاویر شخصی خود استفاده می کنند، برای امنیت بیشتر حریم کاربران و جلوگیری از هک شدن، بهترین کار تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام است. به همین علت لازم دیدیم تا این موضوع مهم را برای کاربران فالوجت آموزش دهیم. نمی دانید بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه سایتی است؟ با ما همراه باشید.

خوشبختانه اینستاگرام جزو اپلیکیشن هایی است که این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای فعال کردن تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام با استفاده از تلفن همراه، نیازی به آپدیت کردن این برنامه نیست.

از دیگر آموزش هایی که مطالعه آن را به شما توصیه می کنیم، آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام است. این موضوع نیز از سوالات رایج کاربران بود که آن را در مقاله ای جداگانه مطرح کردیم.

فالوور واقعی

با فعال کردن قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام اگر بخواهید با استفاده از دستگاه دیگری به حساب کاربری خود وارد شوید، باید جهت احراز هویت خود، یک کد هشت رقمی وارد کنید. در واقع با تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام غیر از خودتان هیچ فرد دیگری نمی تواند وارد حساب کاربری شما شود. چرا که اگر شخصی از طریق دستگاه دیگری برای ورود به حساب شما اقدام کند، اینستاگرام کد هشت رقمی جهت ورود را تنها به شماره تلفن همراه شما ارسال می کند و فرد دیگری دسترسی به این کد نخواهد داشت. خرید فالوور اینستاگرام 10k باعث بالا رفتن تعداد فالوورهای شما و به دنبال آن بالا رفتن درآمد و فروش شما می شود. 

در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعت بیشتر در خصوص تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام هستید با فالوجت همراه  شوید تا از جزئی ترین و دقیق ترین نکات لازم را در خصوص هویت دو عاملی این شبکه محبوب جهانی آگاهی پیدا کنید. همچنین فالوجت می تواند در خصوص خرید ربات اینستاگرام نیز شما را راهنمایی کند.

مزیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

امن ترین راه برای حفاظت از حساب های آنلاین افراد احراز هویت دو عاملی است. در خدمات آنلاین برای احراز هویت دو عاملی، علاوه بر نیاز به گوشی یا تبلت و کامپیوتر و گذر واژه، یک کد یک بار مصرف هم نیاز است تا کسی حتی با در اختیار داشتن پسورد یا همان رمز اولیه، امکان ورود به حساب کاربری شخص را نداشته باشد.

بنابراین تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام یا همان قفل امنیتی بهترین روش برای جلوگیری از هک شدن و دزدیده شدن اطلاعات توسط افراد سودجو و هکرها با اکانت های مختلف کاربران است.

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام چیست

تایید هویت دو مرحله ای در اینستاگرام یا همان قفل امنیتی یک قابلیت امنیتی است که از هک شدن اکانت های کاربران فضای مجازی جلوگیری کرده یا میزان آن را در حد قابل توجهی کاهش می دهد. علت انتخاب نام تایید هویت دو عاملی برای این ویژگی در اپلیکیشن اینستاگرام این است که زمانی که قابلیت تایید هویت دو عاملی در اکانت گوگل، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و غیره فعال می شود، وارد کردن پسورد اصلی به تنهایی برای ورود کافی نیست و باید روش دیگری را برای تایید هویت انتخاب کرد. از این رو تایید هویت فرد شامل دو مرحله می شود که نام هویت دو عاملی را برای آن برگزیده اند.

آموزش تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

نحوه فعال کردن قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام 

فعال کردن تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام کار پیچیده و دشواری نیست و با طی کردن چند مرحله آسان در گوشی، تبلت و کامپیوتر می توان این ویژگی سودمند را فعال کرد. برای فعال کردن تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید.
  • با ضربه زدن بر روی تصویر پروفایل، وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در قسمت بالا سمت راست صفحه روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید.
  • در صفحه باز شده گزینه Two-Factor Authentication را پیدا کرده و وارد آن شوید.
  • روی نماد سه خط موازی کلیک کنید و از آنجا وارد صفحه تنظیمات شوید.
  • در صورتی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید تنها کافیست که وارد صفحه کاربری خود شده و از منوی سه خط موازی در گوشه بالا سمت راست صفحه، وارد قسمت تنظیمات شوید.
  • در صفحه جدید وارد قسمت Security شده و از آنجا گزینه Two-Factor Authentication را انتخاب کنید.
آموزش تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام
  • در صفحه باز شده تنها راهی که پیش رو دارید فعال کردن “درخواست کد امنیتی” یا Require Security Code است. پس از روشن کردن این گزینه به صفحه‎ای به نام “تایید” هدایت می‌شوید که در آنجا محلی برای وارد کردن شماره تلفن وجود دارد.
  • در صورتی که تمایل دارید شماره‌ای که در حین ثبت نام وارد کرده بودید را تغییر دهید روی گزینه تغییر یا Change ضربه بزنید.
  • کد ارسال شده را برای فعال سازی قابلیت تایید هویت دو عاملی در همین صفحه وارد کنید.
آموزش تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام
  • پس از روشن شدن این قابلیت، در صفحه تایید هویت دو مرحله‌ای ۵ کد پشتیبان برای مواقع ضروری نمایش داده می‌شوند، در صورتی که امکان دسترسی به پیام کوتاه نداشته باشید (مثلا سیم کارتتان در دسترس نباشد و یا در محلی قرار داشته باشید که وای‌فای وجود داشته باشد اما سیم کارت آنتن نداشته باشد) می‌توانید از این کدها استفاده کنید.

این کدها تنها یکبار قابل استفاده هستند و باید از آنها مراقبت کنید. البته در صورتی که این کدها را از دست دادید می‌توانید ۵ رمز جدید از اینستاگرام دریافت کنید. برای اینکار بر روی دکمه “گرفتن کدهای جدید” یا Get New Codes ضربه بزنید تا لیست جدید نمایش داده شود.

آموزش تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

خرید فالوور فیک اینستاگرام روشی بسیار سریع و ارزان برای افزایش نجومی فالوورهای شماست. در این صفحه می توانید از تنها وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک در ایران فالوورهایتان را سفارش دهید.

اینستاگرام پیشنهاد می‌کند تا این کدها را در محل امنی یادداشت کرده و یا از آنها اسکرین شات بگیرید. البته به نظر نمی‌رسد که اسکرین شات گرفتن از این کدها کار چندان عاقلانه‌ای باشد. زیرا احتمال سرقت گوشی و یا مشاهده اسکرین شات توسط فرد دیگری وجود دارد. پس بهتر است از این کار صرف نظر کرده و روش امن دیگری را برای حفاظت از اکانت خود انتخاب نمایید.

با سپری  کردن مراحل فوق به سادگی و تنها با لمس چندین گزینه، امنیت اکانت خود را بالا برده و می توانید از ورود هکرها جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که از کاربران اپلیکیشن‌هایی مثل دراپ باکس باشید این احتمال وجود دارد که تصویر مربوط به این کدها را تصادفا در این دست از اپ‌ها بارگذاری کنید.

بیشتر بخوانید: 13 مورد از اشتباهات اینستاگرامی

غیر فعال کردن هویت دو عاملی اینستاگرام

شبکه محبوب اینستاگرام این امکان را نیز در اختیار کاربران قرار داده است که در صورت تمایل، هویت دو عاملی اینستاگرام را غیرفعال نمایند. انجام این کار نیز همچون مراحل بالا خیلی ساده است.

برای اینکار کافیست همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح دادیم ابتدا وارد صفحه تنظیمات و سپس Two-factor authentication شده و در صفحه‌ای که مشاهده می کنید گزینه “درخواست کد امنیتی” یا Require Security Code را غیرفعال کنید.

برای خاموش کردن این قابلیت هیچ نیازی به تایید دومرحله‌ای نیست و هرکس که تنها لحظاتی گوشی شما را در اختیار داشته باشد می‌تواند به سادگی این تنظیمات را دستکاری کند. خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش از بهترین ویژگی های خرید از سایت فالوجت است. 

فالوور

سخن پایانی

اپلیکیشن  پرطرفدار اینستاگرام به منظور کسب رضایت حداکثری کاربران خود امکانات زیادی را برای  آنها فراهم کرده است. قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران اینستاگرام قرار دارد. به کمک این قابلیت می توان با آرامش خیال و امنیت بیشتری در بستر اینستاگرام فعالیت کرد و با افراد مختلف در سرتاسر دنیا در ارتباط بود. فعال کردن هویت دو عاملی اینستاگرام کار بسیار ساده ای است که در زمان کوتاهی می توان آن را انجام داد و از ورود افراد سودجو به اکانت خود جلوگیری کرد.

امید است که مطالب ذکر شده برای تمام کاربران اینستاگرام از جمله شما مفید باشد. در صورتی که سوال یا مشکلی در خصوص هویت دو عاملی اینستاگرام برایتان پیش  آمد، فالوجت در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گو و برطرف کننده نیاز شما خواهد بود. علاوه بر این می توانید از طریق کارشناسان ما راهنمایی های مورد نیاز در خصوص خرید فالوور ایرانی را نیز دریافت کنید.

۹۵ دیدگاه دربارهٔ «آموزش تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام»

    1. سلام،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

      1. سلام من رمزموفراموش کردم نمیتونم واردپیجم بشم واینکه شمارموعوض کردم حالام اون خطی که بهش پیام میادخاموشه نمیتونم کدشووارو کنم چیکارکنم؟

        1. ربات اینستاگرام

          سلام،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

  1. سلام منم رمز اولم یادم رفته هرچی میخوام بازیابیش کنم میگه پیوند خرابه حالا نمیدونم چجوری برم تو پیجم??لطفا کمکم کنید?

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

  2. سلام لطفا کمکم کنید خیلی تصادفی از پیج کاریم خارج شدم حالا که میخوام وارد بشم میگه کد وارد کن هر چی ارسال پیامک میزنم پیام نمیده و اون رمزای ۸ رقمی هم که اسکیرین گرفتم میزنم باز هم جواب نمیده حتی برنامه duo mobail هم نصب کردم فایده نداره لطفا کمکم کنید

  3. سلام،اینستام پاک شد،حالا که میخوام واردش بشم رمز اولی رو که میزنم بعدش کد شش رقمی احراز هویت رو می خواد،که ندارمش
    و اون کد های هشت رقمی هم که ذخیره کرده بودم هر کدوم رو که میزنم عمل نمی کنه،
    حالا باید چکار کنم خواهشا راهنمایی ام کنید مرسی

  4. سلام وقت بخیر من از اکانتم خارج شدم الان نمیتونم واردش بشم پسوردش فراموش کردم ولی برای بازیابی کد بهم نمیده و شماره درسته و ایمیل هم نداشتم
    جالبه میگه با این خط اکانتی ندارید
    ولی آیدی میزنم باز به همون خط لینک میفرسته ولی کد نه با لینک سایت نمیشه واردش بشم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،با اطمینان کامل از صحیح بودن ایمیل و شماره تلفن ثبت شده ی خود مجددا تلاش کنید.

  5. سلام خسته نباشید من رمزمو فراموش کردم..شماره م گم کردم و اون پنج کد رو هم ندارم..ولی ایمیلی که داخل پیجم هست دارم
    حالا باید چکار کنم تا اون کدی که همیشه اینستاگرام میفرستاد روی خطم، این بار او کده رو بفرسته روی ایمیلم.
    من میخوام اون کده بیاد روی ایمیل…لطفا راهنمایی کنید

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،در قسمت ورود به اینستاگرام فراموشی رمز را که انتخاب میکنید اگر به ایمیل شما متصل باشد رمز در ان ارسال میشود .

  6. سلام من ۵تاکدرودریافت کردم یه کد۶رقمی هم برام ارسال شده الان احرازهویت دوعاملی من کانل شده آیا؟بااحرازهویت دوعاملی میشه جلوی هک شدن روگرفت؟

  7. سلام خسته نباشید.من همه ی مشخصات حساب اینستاگراممو دارم
    کد احراز هویت برنامه duo mobaile هم واسم میاد اما هرکاری میکنم وارد حسابم نمیشم erorr میده مینویسه مشکلی در ارتباط با درخواست شما وجود دارد

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،مشکل شما میتواند از :اتصال اینترنتی ضعیف یا پوشش اینترنتی نامناسب ،مشکل با سرورهای اینستاگرام ،خطا در هنگام ورود به سیستم ،نقض شرایط و ضوابط اینستاگرام باشد.

  8. سلام من پیجم رو هویت دو عامله هستش و رمزو هم بلدم میرم داخل کد میخواد شماره هم دست خودمه و شماره دانش اموزی هست نمیدونم چرا کد نمیاد از طریق ایمل هم ک میرم دوباره برای دریافت کد مشکل دارم نمیدونم چیکارش کنم میشه راهنمایی کنید

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، ممکن است شخص دیگری به اکانت شما دسترسی داشته باشد . برای اطمینان رمز عبور خود را تغییر دهید

  9. سلام من پیج اینستام رو دلیت کردم نوشت تا سی روز آینده پاک میشه ولی بلافاصله برگردوندم نوشت آیا میخواهید پیج را حفظ کنید تایید کردم میخواستم بدونم پیج میمونه یا سر سی روز پاک میشه؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر،شما می تونید از طریف ایمیل و شماره تلفنی که با اون اکانت اینستاگرام خودتون ساختین،رمز عبور تون را بازیابی کنید.

  10. با سلام به کد هویت دو عاملی خودم دسترسی ندارم و الان نمیتونم وارد پیج اینستاگرامم بشم و مهمتر اینکه کد هویت دوعاملی برای شماره همراهم ارسال نمیشه از طرف اینستاگرام میشه راهنمایی کنید چکار کنم

  11. من کد احراز هویت رو دارم اما برای ورود هر ۵تا کد رو که میزنم همه رو میگه خطا الان نمی تونم وارد پیج بشم باید چیکار کنم لطفا کمک کنید?

  12. سلام پیج‌من هک شده
    و هکر ایمیل و شماره تلفن پشتیبان من رو پاک کرده و مال خودشو زده
    چطوری میتونم برش گردونم ؟
    میگن باید عکستو به همراه ایدیت بفرستی میشه بگین کجا بفرستم ؟

    1. درود بر شما همراه عزیز فالوجت،
      شما می توانید اطلاعات صفحه خود را به ایمیل اینستاگرام با آدرس:[email protected] ارسال کنید و همچنین می توانید از یک هکر دیگر برای بازگردانی پیج کمک بگیرید اما امکان اینکه پیج شما بازگردانی نشود زیاد است.

  13. سلام من از احراز دو عاملی استفاده کردم از پیجم خارج شدم الان هر کار میکنم کد برام پیامک نمیشه اون ۵ تا کد هم ندارم
    از ایمیل و شماره تلفنم هم مطمعنم
    ولی نمیشه وارد پیجم بشم چکار کنم?????

  14. سلام وقت بخیر ببخشید من حالت دو عامله برنامه رو تو اکانتم فعال کردم حالا اون برنامه یه مشگلی براش پیش امد از گوشیم پاک شد من الان نمیتونم وارد پیجم بشم چی کار کنم

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      داشتن رمز دو عاملی اینستاگرام به هیچ اپلیکیشن دیگری مربوط نیست و اینستاگرام خودش رمز دوم را برای شما ارسال می کند.
      دسترسی این برنامه به اینستاگرام خود را قطع کنید و سپس از آپدیت بودن اینستاگرام مطمئن شوید، حافظه نهان(Cache) اینستاگرام در بخش تنظیمات تلفن همراه خود را پاک کنید و اگر با رمز عبور قبلی به شما اجازه ورود نمی دهد از گزینه فراموشی رمز استفاده کنید.

  15. سلام میخوام وارد پیجم بشم آیدی و پسوورد میزنم اما میگ یک رمزی به شمارتون ارسال شده و آنرا وارد کنید.اما هیچ پیامی برام ارسال نمیشه.باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  16. سلام من رمز اینستامو فراموش کردم قبل اون هم تایید دو مرحله ای کرده بودمش حالا موقع بازیابی لینک باز نمیکنه بعد از اول میاد. قبل از اینکه رمزم یادم بره این کد هارو شات گرفتم حالا چگونه میتونم وارد حساب اینستام شم و رمز و بازیابی کنم و تایید دو مرحله ای رو خاموش کنم؟

  17. سلام من وقتی که میخوام تایید هویت کنم اصلا اینستام جواب نمیده و میزنه متوقف شد .لطفا بگید چیکار کنم که پیجم بیاد بالا ویدیو سلفی میخواد هرچی هم میگیرم باز نمیشه میزنه متوقف شد لطفا کمکم کنید ممنون

    1. سلام کد برای تایید دو مرحله ای است که قبلا وارد کردید برای ورود به اینستاگرام با وارد کردن آن مجددا می توانید اینستاگرام خود را فعال کنید

    1. سلام وقت بخیر ایمیل خود را چک کنید و قسمت spam را هم چک کنید ولی در هنگام احراز هویت نباید فیلتر شکن روشن باشد چون ای پی شما تغییر پیدا می کند

    1. سلام وقت بخیر برای خرید لایک یا فالوور نیاز به دریافت پسورد شما نیست و همچین غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای …

  18. سلام من میخوام وارد پیجم بشم ی صفحه میاد ک میگه باید ویدئو سلفی بگیری تا مشخص بشه ک ربات نیستی کارهایی ک میگخ رو انجام میدم ولی ارسال ویدئو رو ک میزنم خطا میده و اینستاگرامم بسته میشه، میشه کمک کنید ببینم چیکار کنم پیجم فعال بشه ممنون میشم

    1. با سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اینستاگرام خود را آپدیت کنید و اگر همچنان با مشکل مواجه شدید از فیلترشکن استفاده کنید.

  19. سلام
    لطفا راهنمایی بفرمایید پسورد پیجم رو فراموش کردم و از پیج بیرون اومدم در ضمن کد احراز هویت دو عاملی رو هم دارم اما نمیدونم با چه ایمیلی ثبت نام کردم .کد های احراز هویت دو عاملی رو که میزنم پیام میده کد ها رو بررسی کنید و قبول نمیکنه الان باید چیکار کنم؟

    1. با سلام خدمت شما کاربر گرامی، با توجه به اینکه اجراز هویت دو عاملی حساب کاربری شما فعال است، کد در مرحله اول به ایمیل شما ارسال می شود و تنها با دسترسی به ایمیل می توانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

  20. سلام من رمز و همه چیز رو هم دارم ،احراز هویت رو فعال کردم الان از حساب خارج شدم و برای همه چیز اس ام اس میاد الا برای احراز هویت ،همه کارارو امتحان کردم نتونستم،اون کد هشت رقمی رو هم ندارم،چیکار کنم حسابم برگرده؟

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      با زدن گزینه فراموشی رمز اینستاگرام برای شما عددی ۶ رقمی ارسال خواهد کرد که با وارد کردن آن می توانید به صفحه خود بازگردید.

  21. سلام وقتتون بخیر
    من همینجوری تو اینستا میچرخیدم یهو خود به خود یه صفحه ایی برام باز کرد نوشته بود اطلاعات خود را در برنامه تأیید کنید تا به حساب خود برگردید
    ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شدیم. برای بازگشت به حساب خود ، از برنامه Instagram هویت خود را تأیید کنید.
    چند روز بود رمز پیجمو فراموش کرده بودم با پیامکم نمی اومد بعد ۶ ۷ روزم که یجوری پیجم رو بر گردوندم اینجوری شد
    ولی همچین فعالیت غیر معمولی نداشتم فقط چند نفرو فالو انفالو کردم چند تا پست نگا کردم الان من چجوری باید هویتم رو تاییدش کنم؟ اگه میشه لطفا کمی راهنماییم کنید ممنون

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      اینستاگرام به شدت بر روی مسئله فالو و آنفالو کردن به تعداد زیاد حساسیت نشان می دهد و شما را به عنوان ربات شناسایی می کند و ممکن است در صورت تکرار این کار از طرف شما، پیج شما به طور کلی توسط اینستاگرام پاک شود.
      طبق مراحلی که اینستاگرام به شما می گوید پیش بروید و هویت خود را تأیید کنید.
      در صورت بروز مشکل در این مراحل از فیلترشکن و یا لپ تاپ و کامپیوتر استفاده کنید.
      در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در خدمت شما هستیم.

  22. سلام خسته نباشید، من دیشب اینستام خود به خود یه صفحه باز شد و. اول اومد تایید کن رباط نیستی و سوال و عکس داد که مثلا کدوم چراغ راهنماییه بعدش بهم گفت شمارتو وارد کن تا برات یه کد بفرستیم، شمارمو دادم چند بار نیومدتا با فیلتر شکن امتحان کردم شماره اومد. وارد که کردم، یه متن انگلیسی اومده که بابت اطلاعاتی که دادین ممنونیم، ما اطلاعات رو برسی میکنیم تا شاید تا بیست چهار ساعت اینده بتونین وارد اکانتتون بشید، الان بیست چهار ساعت شده ولی من هنوز نمبتونم وارد بشم چیکار کنم خواهشا راهتمایی کنید

    1. سلام تنها راه ارسال پیام به پشتیبانی اینستاگرام از این طریق : Settings>Help>Report A Problem است که می توانید پیگیری کنید

  23. سلام من فالو ورام پاک کردم الانواینستا همش ی صفحه سفید میاد رفتم هویتم فعال کنم و ثبت بشه همش ارور میده چکار کنم باشکر

    1. سلام احتمالا زیاد فالوو انفالوو کردید و به همین دلیل اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و کلا پیجتون را حذف کرده

  24. سلام من پیجم غیر فعال شد باید احزاز هویت میکردم گوشیمو سیم کارتمم نداشتم یه شماره دیگه وارد کردم کد براش ارسال شد اونو زدم ایا پیجم برمیگرده؟

    1. سلام وقت بخیر اگر کد را وارد کرده باشیبد باید همان لحظه امکان ورود به اپلیکیشن را داشته باشید ما به احتمال خیلی زیاد این اتفاق یک باگ از سوی اینستاگرام بوده باید به ایمیل پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بدهید (در صورتی که هر کسی بتواند با یک شماره تلفن دیگر غیر از شماره تلفن ثبت نامی کد اهراز هویت و بازیابی رمز بزند امنیت اپلیکیشن به طور کلی زیر سوال می رود)

  25. سلام.من یه مشکلی. دارم اینکه من هویت دوعاملی روفعال کردم ورمزهایی رو که داده دارم فقط نمیدونم چطوری بایدواردبشم وکجارمزهاروواردکنم وگذارواژه هام روفراموش کردم.ممنونتون میشم کمکم کنید.باتشکر

    1. سلام از همان مسیر بازیابی اکانت اقدام کنید وارد صفحه لاگین اینستاگرام شوید و گزینه فراموشی رمز عبور را بزنید

  26. سلام من شماره تلفن و ایمیلی ک باهاش پیجمو ساخته بودم ندارم رمزیجمو فراموش کردم چجوری میتونم پیجمو برگردونم؟

    1. مریم میرهاشمی

      احتمالا ربات تشخیص داده بهتره همزمان با دو موقعیت جغرافیایی یا فیلترشکن وارد سیستمتون نشید قطعا یه پیغام میاد که ایا این فرد در این موقعیت جغرافیایی خودتون هستید اون را تایید کنید

  27. سلام من نمیتونم وارد اینستا بشم میگه ثابت کن ربات نیستی ولی صفحه کامل باز نمیشه تا اون تصاویری ک میاد تیک بزنم و ثابت کنم

    1. سلام دوست عزیز
      بدون فیلترشکن و با اینترنتی متفاوت مودم یا خط امتحان نمایید همچنین اگر راه دیگری برای بازیابی اکانت اینستاگرامی تان هست آن را هم امتحان کنید مثلا ورود به فیس بوک اگر حساب خود را تجاری کرده اید یا تلفن همراه یا ایمیل درصورتی که این دو مورد را در قسمت مشخصات وارد کرده اید اگر مشکل حل نشد با پشتیبانی اینستاگرام از طریق ایمیل در ارتباط باشید

  28. سلام رو صفحه اینستام نوشته: تأیید هویتتان برای ورود به سیستم
    متوجه فعالیت غیرعادی در حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم حسابتان خارج کردیم.
    ظرف ۳۰ روز مراحل بعدی را دنبال کنید تا بتوانیم شما را پیش از غیرفعال شدن به حسابتان برگردانیم.
    وقتی تیک رو میزنم صفحه رو کامل باز نمیکنه تا گزینه هارو انتخاب کنم لطفا راهنماییم کنید

  29. سلام
    چن روز پیش وارد پیجم شدم و برام اومد ک هویت حسابمو تایید کنم ، و چون شماره ای ک باهاش پیجم رو دارم مسدوده و کد براش نمیاد!
    ی ویدئو گرفتم و ارسال کردم ک هویتمو تایید کنه ، بعدش اومد ک از طریق ایمیلی ک فرستادین تا یکی دو روز اینده تماس میگیریم
    قسمت ایمیل هامو نگاه کردم پیام اومد ک ما نتونستیم هویت شمارو از طریق چهرتون شناسایی کنیم
    ایمیل و رمز عبور پیج رو دارم اما شماره مسدوده((:
    الان باید چیکار کنم برای برگردونون پیجم!

    1. سلام از طریق ایمیل با پشتیبانی اینستاگرام در تماس باشید متاسفانه این تنها راهی هست که وجود دارد

  30. سلام…دیشب پیج من یه خطا داد و تایید که کردم از صفحه خارج شد….و مدام خطا میده که به کمک کنید تا مطمن شویم خودتان هستید……و گزینه من ربات نیستم انتخاب میکنم …صفحه ای که باید یسری تصاویر رو تایید کنم تا تایید کنه برام کامل باز نمیکنه……علتش چیه؟؟؟ اصن ممکنه پیجم برگرده؟؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی
      اول بدون فیلتر شکن و با اینترنتی متفاوت مثل adsl یا اینترنت خط موبایل خود امتحان کنید اگر با وجود این روش تصویر برای شما نمایش داده نشد به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بدهید
      می توانید از روش های حذف و نصب مجدد اینستاگرام و یا logout کردن و مجدد وارد شدن هم برای مطمئن شدن امتحان کنید. علتش هم اینه که یا زیاد فالوو انفالو کردید یا بیش از اندازه لایک و کامنت گذاشتید یا ارسال زیاد دایرکت به افرادی که فالووتون نکردن داشتید

  31. سلام من گوشیم گم شده با اتصال به فیسبوک پیجمو آمده فقط مونده من کدی که تایید هویت از برنامهDuo mobile بزنم تا وارد پیجم بشم اما من اون برنامرو ندارم و کد های پشتیبانی رو هم ندارم چیکار باید بکنم که وارد پیجم بشم لطفاً جواب بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .