آموزش گام به گام فروش در تلگرام + ترفندها

تلگرام یکی از مهم ترین و پر کاربردترین شبکه های اجتماعی نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیاست. امکانات ویژه ای که در تلگرام طراحی شده آن را به یکی از مهم ترین بسترها برای کسب و کارهای اینترنتی تبدیل کرده است. به گونه ای که حتی فیلترهای داخلی نتوانسته اند آن را از صحنه خارج کنند. این روزها صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ و حتی مشاغل خانگی از تلگرام برای فروش محصولات خود استفاده می کنند. اگر شما نیز قصد راه اندازی کانال در تلگرام و یا بهبود فعالیت های خود برای افزایش فروش در تلگرام را دارید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالب این مقاله را نیز از دست ندهید: کانال تلگرام با فالوورهای میلیونی و در آمدهای میلیونی

چرا باید به فکر فروش در تلگرام باشیم

اکنون شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چرا راه اندازی یک کانال فروش در تلگرام برای کسب و کار ما خیلی اهمیت دارد! دلایل زیادی را در پاسخ به این سوال می توان ارائه کرد. در ادامه به چندین دلیل برای اهمیت این موضوع می پردازیم.

محبوبیت: اولین دلیل اهمیت فروش در تلگرام

شبکه اجتماعی تلگرام، قبل از فیلتر شدن حدود 40 میلیون کاربر و 750 هزار کانال فارسی داشت. علی رغم سیاست های کشور و فیلتر شدن این شبکه، تلگرام از دور بازی خارج نشد و کماکان در عرصه باقی مانده است. طبق نتایج و تحقیقات، تنها یک میلیون کاربر ایرانی پس از فیلتر شدن تلگرام، این برنامه را حذف کرده اند. اما سایر کاربران ترجیح دادند با کمک دیگر روش ها حضور خود را در تلگرام ادامه دهند. این شیوه برخورد به خودی خود محبوب بودن این شبکه اجتماعی را نشان می دهد.

فروش در تلگرام

نیمی از ایران

تعداد کاربران 40 میلیونی تلگرام در ایران نشان می دهد که حدود نیمی از مردم کشور، در تلگرام عضویت دارند. اگر به اطراف خودمان نیز نگاه کنیم می بینیم خیلی دور از واقعیت نیست. پس شما با عضویت در این شبکه می توانید به نیمی از مردم ایران به صورت مستقیم دسترسی داشته باشید.

فروش در تلگرام

اصول دیجیتال مارکتینگ

یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین به شما می گوید که حضور خود را در شبکه های مجازی اعلام کنید. اعلام حضور در شبکه محبوبی چون تلگرام نتایج مثبت زیادی دارد، به عنوان نمونه:

  • شما را به یک جامعه کاربری بزرگ وصل می کند؛
  • باعث افزایش اعتماد کاربران به شما می شود؛ (هر چه یک کسب و کار در فضاهای بیشتری حضور داشته باشد، نشان می دهد از اعتبار بالاتری برخوردار است و کلاهبرداری نیست.)
  • می تواند باعث افزایش بازدید سایت فروش شما و یا سایر شبکه های اجتماعی تان گردد.

در ایران تولید کنید، در خارج از ایران بفروشید

زمانی که شما از پلتفرم های جهانی برای ساخت کانال و پیج خود استفاده می کنید در واقع می توانید به کل جهان دسترسی داشته باشید. در این صورت اگر خوب عمل کنید و حرفی برای گفتن داشته باشید نه تنها مشتریان ایرانی در خارج از ایران به سمت شما جذب خواهند شد بلکه می توانید مشتریان خارجی زبان نیز داشته باشید. با این حساب با فروش در تلگرام می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

در واقع می توانید به تومان تولید کنید، و به دلار کسب درآمد کنید.

برای فروش در تلگرام تبلیغ کنید

با یک نگاه به اینستاگرام متوجه می شوید که بازار گرمی برای تبلیغ پیج های مختلف کسب و کار است. باید بگوییم که تلگرام نیز می تواند یک منبع خوب برای تبلیغات باشد. با توجه به نرخ بازدید و تعداد اعضای کانال خود در تلگرام، می توانید هزینه های مختلفی برای تبلیغ پیج های گوناگون دریافت کنید و از این راه نیز برای خود کسب درآمد داشته باشید.

تبلیغ برای فروش در تلگرام

برای فروش در تلگرام یک اکانت اختصاصی در نظر بگیرید

برای راه اندازی کسب و کار خود در تلگرام بهتر است که از اکانت شخصی خود استفاده نکنید. برای مدیریت کانال فروشگاهی خود یک سیم کارت جداگانه تهیه کرده و اکانت مخصوصی برای ادمین یا پشتیبان فروشگاه خود داشته باشید. قطعا باید یک راه ارتباطی برای اعضای کانال با خودتان در نظر بگیرید. این کار موجب اطمینان خاطر و جلب اعتماد بیشتر مشتریان شما می شود.

هیچ الزامی ندارد که شماره تماس خود را در کانال قرار دهید، اما حتما یک نام کاربری یا همان ID برای ارتباط در نظر بگیرید. ID مدیریت یا پشتیبان باید مرتبط با نام کانال شما باشد. مثلا اگر نام کانال شما Followjet_Shop است، بهتر است ID ادمین Followjet_admin یا چیزی مشابه این نام باشد.

به خاطر داشته باشید که حتما آی دی ادمین یا پشتیبان را در قسمت description کانال قرار دهید.

در ساخت کانال، حتما به این موارد توجه کنید

قطعا برای شما که کاربر قدیمی تلگرام هستید، ساخت کانال کاری ساده به نظر می رسد. اما برای افزایش فروش در تلگرام باید به برخی نکات ریز در این کار توجه کرد. برای ساخت کانال بر روی گزینه New channel در قسمت تنظیمات (سه خط موازی) کلیک می کنیم. در این صفحه، باید اطلاعات اصلی کانال خود را وارد کنید. شاید کمی ساده به نظر برسد. ولی ما با بیان یک سری جزئیات، کمک می کنیم که یک کانال حرفه ای برای فروش در تلگرام بسازید.

نام کانال (channel name)

بهتر است نام کانال خود را طوری انتخاب کنید که دقیقا نشان دهنده نوع خدمات شما باشد. چرا؟ حتما تا به حال از قسمت جستجوی تلگرام استفاده کرده اید. تمامی کاربران تلگرام برای پیدا کردن کانال یا موضوع خاص مورد نظر خود از این بخش استفاده می کنند. پس اگر نامی را انتخاب کنید که دقیقا به محصولات شما اشاره کند، شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.

برای مثال اگر فروش لوازم آشپزخانه دارید، به جای نام «آشپزخانه زیبا» بهتر است بنویسید: «لوازم آشپزخانه – آشپزخانه زیبا». رعایت همین نکته به ظاهر ساده تاثیر بسیار زیادی در افزایش بازدید کانال شما دارد. درنتیجه محصولات شما بیشتر دیده شما و با افزایش فروش در تلگرام مواجه خواهید بود.

تصویر کانال (image)

شاید این مورد را برخی از شما که در حال خواندن این مقاله هستید به آن توجه کرده باشید. هنگام انتخاب تصویر برای کانال فروش در تلگرام دقت کنید که تصویر شما به صورت دایره نمایش داده می شود. بنابراین از تصویری استفاده کنید که در صورت برش حالت ناهنجاری پیدا نکند.

بهتر است اطراف تصویر انتخاب شما ساده باشد. از تصاویر شلوغ استفاده نکنید. چرا که به علت کوچک بودن سایز عکس کانال، جزئیات تصویر به خوبی نشان داده نمی شود. اگر برای کسب و کار خود لوگو در نظر گرفته اید، همان را برای تصویر کانال قرار دهید. اگر نمایندگی فروش محصولی خاص هستید، لوگوی شرکت مورد نظر را برای تصویر کانال قرار دهید.

پیشنهاد می کنیم که تصویر کانال خود را ثابت نگه دارید و دائما آن را تغییر ندهید. این کار باعث می شود که کاربران تلگرام شما را گم نکنند. علاوه بر این، تصویر مورد استفاده شما در ذهن کاربران با نام کسب و کار شما حک می شود. رعایت این نکات ریز در مورد تصویر کانال همانند نام آن، تاثیر زیادی بر روی فروش در تلگرام خواهد داشت.

بیشتر بخوانید» آموزش حذف اکانت تلگرامی

توضیحات (Description)

این قسمت از کانال شما تاثیر فوق العاده زیادی بر روی افزایش فروش در تلگرام دارد. تردید نداشته باشید که تمامی مشتریان، قبل از خرید حتما به این قسمت مراجعه می کنند. بنابراین قسمت توضیحات کانال درواقع معرف شماست. پس با انتخاب جملات مناسب باید در کوتاهترین زمان ممکن، اعتماد مخاطب را جلب کنید. جلب اعتماد مشتری، قدم اصلی و موثر در فروش محصولات شماست.

تجربه نشان داده عنوان کردن سه عامل مهم در قسمت توضیحات کانال، منجر به افزایش فروش در تلگرام می شود. این سه عامل عبارتند از:

  • مزیت رقابتی شما
  • لینک اکانت پشتیبان
  • لینک سایت فروشگاه

اولین خط که مربوط به مزیت رقابتی شماست، بسیار اهمیت دارد. اگر خواهان افزایش فروش در تلگرام هستید، برای نوشتن این خط باید کمی زمان صرف کنید. کسب و کار شما باید نسبت به رقبای شما حداقل یک مزیت داشته باشد. شما باید این مزیت رقابتی را در قسمت توضیحات منعکس کنید. این مزیت می تواند فراهم کردن امکان خرید حضوری برای مشتری باشد. یا اینکه به صورت رایگان یا در زمان بسیار کم محصولات را ارسال کنید. فکر کنید و ببینید چه مزیتی می توانید برای خرید از کانال خود در نظر بگیرید.

مورد بعدی قرار دادن لینک اکانت ادمین یا پشتیبان در قسمت توضیحات است. قبل تر بیان کردیم که این کار موجب افزایش اعتماد مخاطب می شود. علاوه بر این مشتری می تواند پیش از خرید، سوالات خود را از این طریق بپرسد. همین دو عامل به ظاهر ساده، بر افزایش فروش در تلگرام بسیار موثر هستند. برای قرار دادن لینک اکانت تلگرام تنها کافی است در ابتدای نام اکانت علامت @ قرار دهید.

مورد آخر در این قسمت قرار دادن لینک فروشگاه شماست. اگر برای کسب و کار خود سایت در نظر گرفته اید، حتما لینک آن را در این قسمت وارد کنید. اهمیت این موضوع همانند مواردی است که در مورد اکانت پشتیبان ذکر کردیم. برای قرار دادن آدرس سایت خود باید آن را به صورت کامل یعنی با http:// یا https:// بنویسید.

استراتژی های فروش در تلگرام

استراتژی های مهم فروش در تلگرام

اکنون که با اهمیت فروش در تلگرام و ساخت یک کانال حرفه ای برای این منظور آشنا شدید، چند استراتژی برای روش محصولات در این شبکه اجتماعی را بیان می کنیم.

گاوتان را بنفش کنید

یکی از مهم ترین کتاب هایی که در زمینه فروش و کسب و کار وجود دارد، کتاب گاو بنفش اثر ست گودین است. او در شروع این کتاب می نویسد:

” چند سال پیش به همراه خانواده ام در فرانسه مشغول رانندگی بودم، مجذوب صدها گاوی شدیم که در مرتع زیبایی در کنار جاده می چریدند. از پشت شیشه اتومبیل، به این منظره چشم دوختیم و از این همه زیبایی لذت می بردیم.
پس از بیست دقیقه، همه چیز رنگ باخت. گاو های جدید به طور کامل شبیه به گاوهای قبلی بودند و چیزی که تا پیش از این سرگرم کننده بود، دیگر عادی شده بود. بدتر از عادی، کسالت آور شده بود.

گاوها پس از مدتی که آن ها را می بینید، خسته کننده می شوند. ممکن است گاوهای بسیار خوب و جذابی باشند، گاوهایی خوش اخلاق یا سالم تر، اما باز کسالت آورند. ولی یک گاو بنفش می تواند جالب باشد .”

این قضیه در مورد هر کالایی که شما قصد فروش در تلگرام دارید صدق می کند. مشتریان شما پس از مدتی، با دیدن کالا و خدمات تکراری علاقه ای برای دنبال کردن شما نخواهند داشت. شما برای اینکه در میان هزاران رقیب خود جایی برای ماندن و پیشرفت داشته باشید، باید گاوهایتان را بنفش کنید.

استراتژی گاو بنفش

قلاب تان همیشه آماده باشد

برای اینکه بتوانید مخاطبتان را جذب کنید باید همیشه یک قلاب برای این کار داشته باشید. حتما دیده اید که ماهیگیرها برای جذب و صید ماهی از قلاب استفاده می کنند. قانون قلاب نیز همین را می گوید.

طبق این قانون، اکثریت فیلم هایی که توانسته اند موفق شوند و در جهان مطرح شوند فیلم هایی هستند که در 10 دقیقه اول توانسته اند با قلاب هایی که در فیلم درست کرده اند مخاطب را به خود جذب کنند.

اگر محتوایی تولید می کنید؛ چه متن باشد و چه فیلم، باید قلاب هایی در ابتدای کار خود قرار دهید. این قلاب ها به شما کمک می کنند که مخاطب را جذب کنید. ایجاد کنجکاوی و داستان پردازی در ارائه محتوا از مهم ترین ابزارهای ایجاد قلاب در دنیای دیجیتال مارکتینگ است.

بد نیست خودتان نیز به کانال ها و فیلم هایی که دارید نگاهی بیندازید. با این کار می توانید ببینید آنها با چه قلاب هایی توانسته اند شما را به ادامه حضور ترغیب کنند. سپس فکر کنید که شما از چه قلاب هایی می توانید برای افزایش فروش در تلگرام استفاده کنید.

قلاب

آیا مورد اطمینان هستید

یکی از مهم ترین پارامترهایی که در فروش اینترنتی نقش بسیار مهمی دارد، جلب اعتماد کاربران به شماست. حتی اگر دو مرحله بالا را خوب طی کنید اما کاربر نتواند به شما اعتماد کند قافیه را باخته اید. برای جلب بیشتر مخاطبان و افزایش فروش در تلگرام می توانید پیشنهادات زیر را به کار بگیرید.

  • به صورت مداوم کد پیگیری محصولات ارسالی، عکس از رضایت مشتریان و … را در کانال خود قرار دهید. حتی بد نیست برای این کار یک کانال ویژه در نظر بگیرید. مطالب مربوط به رضایت مشتریان را در کانال جدید قرار داده و لینک آن را در توضیحات کانال اصلی بنویسید. با این کار هر کس حتی در ابتدای ورود به کانال اصلی فروشگاه می تواند به شما اعتماد کند.
  • بهتر است کدهای پیگیری و عکس از رضایت مشتریان به گونه ای در کانال قرار داده شود که به طور کامل نشان دهد مربوط به شماست. این کار هم چنین شما را از سوء استفاده کننده ها در امان نگه می دارد.
  • می توانید در انتهای چت های خود با مشتریان، اسم کانال خود را تایپ کنید که نشان دهد مربوط به کسب و کار شماست. هم چنین در پست کردن بسته های ارسالی می توانید از اسم کانال خود نیز استفاده کنید.
  • حواستان به نرخ بازدید پست ها و تعداد کاربران کانال نیز باشد. پایین بودن این نسبت، می تواند باعث سلب اعتماد از کاربران و گمانه زنی درباره فیک بودن فالوورهایتان شود.
اطمینان برای فروش در تلگرام

مشخصات خود را کامل وارد کنید

کسانی که حرفه ای عمل می کنند، توضیحات کامل و دقیقی از خدمات و محصولات خود ارائه می دهند. فرقی نمی کند فعالیت شما در سایت باشد، اینستاگرام یا تلگرام. بیان توضیحات کامل، به خواننده حس اعتماد بالایی را منتقل می کند. نظرسنجی ها نشان می دهد که بیان کامل توضیحات، حس رضایت و شادمانی بیش تری در مخاطب ایجاد می کند. این موضوع باعث تمایل بیشتر مشتری نسبت به خرید و درنتیجه افزایش فروش در تلگرام برای شما می شود.

هم چنین سعی کنید روند سفارش دهی را برای مشتری آسان کنید. برای این کار می توانید در یک تصویر یا پست جداگانه روند خرید را توضیح دهید. سپس این پست را در کانال پین کنید تا همه به راحتی آن را پیدا کنند. همچنین آیدی ادمین کانال را در زیر تمامی پست های خود قرار دهید. انجام این کارهای ساده باعث راحتی بیشتر کاربر شده و افزایش فروش در تلگرام را به همراه دارد.

مشخصات در بیو تلگرام

چگونه پیدایتان خواهم کرد

تا حد امکان تلاش کنید اطلاعات کاملی از خودتان در پروفایل کانال تلگرامی تان منتشر کنید. آدرس فروشگاه حضوری، وب سایت شخصی، آیدی سایر شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، درج شماره تماس در صورت امکان و … می تواند نقش مهمی در اصل و قابل اعتماد بودن شما داشته باشد.

بیو تلگرام

آتلیه را به کانال خودتان دعوت کنید

عکس هایی که در کانال منتشر می کنید نقش به سزایی در جذب مخاطبین شما دارند. دقت کنید که عکس های شما باید دو پارامتر اساسی را رعایت کند. اول اینکه جذاب باشد و بتواند در نگاه اول مخاطب را به خود جذب کند. ثانیا اینکه بتواند به مخاطب شما اعتماد و اطمینان بدهد. عکس های ژورنالی که در تمامی کانال ها پیدا می شوند اثربخشی کم تری در مخاطب دارند. برای این کار می توانید از تلفیق عکس های واقعی از محصولتان و عکس های ژورنالی استفاده کنید.

هم چنین فراموش نکنید کیفیت عکس ها نقش بسیار مهمی در جذب کاربران دارند. عکس های بی کیفیت از محصول می تواند به بهای خارج شدن کاربران از کانال تلگرام برای شما تمام شود. پس به خاطر داشته باشید که تصاویر با کیفیت از محصولات خود برای فروش در تلگرام قرار دهید.

عکس های باکیفیت برای فروش در تلگرام

سیب زمینی نباشید

نسبت به سفارش های مشتریان خود واکنش نشان دهید. از آنان بخواهید نسبت به سفارش خود، به شما بازتاب نشان دهند. در صورتی که مرسوله شما پستی است حتما کد پیگیری سامانه را برای آنان ارسال یا در کانال خود منتشر کنید.

پیگیری رضایت مشتریان، خاطره خوبی از شما در ذهن آنان باقی خواهد گذاشت. با این ترفند شما مشتریان دائمی خواهید داشت که کم کم دامنه کاربران شما را گسترش می دهند. این افراد، شما را به دوستان و آشنایان خود، توصیه کرده و افزایش فروش در تلگرام را به شما هدیه می دهند.

واریزی ها در تلگرام

خسته نباشید

یکی از مهم ترین پارامترهایی که در رضایت کاربران شما و افزایش فروش در تلگرام نقش بازی می کند در دسترس بودن و پاسخ گویی سریع شماست. اگر فاصله پاسخ گویی شما به کاربران زیاد باشد منجر به نارضایتی و حتی انصراف شان از خرید می شود. اگر حجم پیام های ارسالی شما زیاد است، شاید باید به فکر یک ادمین دیگر باشید. ممکن است از پاسخ گویی به پیام ها خسته شوید. اما نباید در این راه کم بیاورید. اگر در شرایطی قرار دارید که امکان پاسخ گویی به پیام ها را ندارید حتما در کانال اعلام کنید. با این کار کاربران خود را در جریان قرار داده و احساس مهم بودن به آنها می دهید.

هم چنین در صورت امکان، آخرین بازدید خود را مخفی نکنید. در دسترس بودن شما و آنلاین بودن تان به کاربران حس اطمینان و آرامش بیش تری می دهد.

برای فروش در تلگرام نظر کاربرانتان را جویا شوید

با کمک آیتم هایی که تلگرام در اختیار شما قرار می دهد از کاربران خود نظرسنجی کنید. این نظرسنجی می تواند ابعاد مختلفی داشته باشد و با توجه به محتوای کانال تعریف شود.

در صورتی که می خواهید کالای جدیدی به کانال خود اضافه کنید می توانید از نظرسنجی استفاده کنید و بازخورد اولیه از کاربران خود بگیرید. مشارکت کاربران تلگرامی در نظرسنجی ها می تواند شما را در مسیر صحیح برای فروش در تلگرام قرار دهد. با این کار می توانید سلیقه کاربران خود را بهتر بشناسید و محصول مورد نظر آنها را ارائه دهید. علاوه بر این مشارکت کاربران، باعث می شود احساس تعلق بیشتری به کانال داشته باشند. این موضوع به صورت غیر مستقیم در افزایش فروش شما اثر خواهد گذاشت.

نظرسنجی برای فروش در تلگرام

حرف اضافی ممنوع

خیلی از افراد زمانی که یک کانال یا پیج می زنند خود را مالک بی قید و شرط آن می دانند و هر محتوایی که دوست دارند در آن منتشر می کنند. غافل از اینکه حجم انبوه مطالب بی ربط، می تواند کاربرانی که در کانال حضور دارند را فراری دهد. برای محتوا و محصولاتی که در کانال می خواهید انتشار دهید برنامه ریزی داشته و طبق همان برنامه عمل کنید.

کانال خود را داد بزنید

برای مطرح کردن کانال خود در تلگرام از تبلیغات غافل نشوید. در صورت امکان، بودجه ای برای تبلیغات خود، به صورت هفتگی یا ماهانه در نظر بگیرید. تبلیغات تاثیر بسیار زیادی بر روی فروش در تلگرام دارند. این موضوع حتی در اینستاگرام و برای افزایش فالوورهای واقعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر این امکان وجود ندارد می توانید از تبادل لینک با سایر کانال ها استفاده کنید. اما به هیچ عنوان از اثر آن غافل نشوید. کانال هایی را پیدا کنید که حدس می زنید کاربران آن به محتوای پیج شما علاقه مند باشند. همان طور که در بالا گفتیم، گذاشتن قلاب در تیترهای تبلیغات فراموش نشود. با قلاب ها کاربران تلگرامی را به بازدید از پیج خود ترغیب کنید.

تبلیغات در تلگرام

کانال تلگرام تان را به شبکه های اجتماعی دیگر معرفی کنید

اگر در اینستاگرام، ایتا، پینترست یا هر شبکه اجتماعی دیگری عضو هستید پس دست بجنبانید و لینک کانال خود را در آن جا نیز منتشر کنید. شاید به نظرتان این کار بی فایده باشد. اما شما با کمک کاربرانتان در سایر شبکه های اجتماعی و معرفی شدن توسط آن ها، به گروهی از افراد که جز تلگرام دسترسی به شما ندارند، متصل می شوید. در این صورت گفتن جمله” کانال تلگرام هم داره، برات میفرستم ”را  هرگز از دست نمی دهید. درواقع برای فروش در تلگرام باید از سایر شبکه های اجتماعی نیز کمک بگیرید.

مسابقه برای افزایش فروش در تلگرام

می توانید در کانال خود مسابقه برگزار کنید و از این استراتژی برای بهبود کانال تان استفاده کنید. سعی کنید در طراحی مسابقه ها هوشمندانه عمل کنید. مسابقه ها در تمامی شبکه های اجتماعی منجر به جذب بیشتر مخاطب می شوند. هرچقدر مخاطب شما بیشتر، فروش در تلگرام برای شما نیز بیشتر.

قبل از برگزاری مسابقه بهتر است هدف اصلی خود را از اجرای آن مشخص کنید. مثلا اگر قصد افزایش کاربر و ممبر تلگرام دارید بهتر است از شیوه رای دادن به عکس های مشتریان استفاده کنید.

افزایش فروش در تلگرام

سخن پایانی

نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شد، تاثیر بسیاری در بهبود فروش در تلگرام برای تمامی کسب و کارها می شود. اما برای موفقیت بیش از هر چیز نیاز به صبر و حوصله دارید. مطمئن باشید با به کار بستن نکات بالا و با اندکی صبوری و تلاش برای بهبود کانال خود می توانید به فروش فوق العاده ای در تلگرام دست پیدا کنید.

شما چه راهی برای موفقیت و افزایش فروش در تلگرام می شناسید؟ با ما در قسمت نظرات در میان بگذراید.

چگونه فالور بگیرم

۶ دیدگاه دربارهٔ «آموزش گام به گام فروش در تلگرام + ترفندها»

  1. مرسی واقعا مفید بود؛ دقیقا مثل بقیه محتواهای آموزشی تون! من یکی با وبلاگای آموزشی شما حال می کنم . خلاصه که دمتون گرم

  2. سلام خیلی عالی بود ممنون استفاد کردم .
    دمتون گرم.
    فقط در مورد روش‌ها و ترفندهای استفاده از امکانات کانال تلگرام هم اگر مطالب بزارید خیلی ممنون میشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .