چگونه در اینستاگرام موفق شویم (12 ترفند تضمینی)

اینستاگرام، اپلیکیشن محبوبی که این روزها، کاربران فعال زیادی در سراسر دنیا دارد. بسیاری از آن برای برندهای شخصی و کسب و کار خود استفاده می کنند. اما اگر شما هم از این اپ استفاده می کنید حتما این سوال برایتان پیش می آید که چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟! با راهکارهای تضمینی موفقیت در اینستاگرام با ما همراه باشید.

 

بهترین روش های موفقیت در اینستاگرام کدام اند؟

شما برای این که کسب و کارتان را بهتر معرفی کنید، نیاز دارید که از اینستاگرام استفاده کنید؛ چرا که اینستاگرام شما، مثل یک کاتالوگ یا کارت ویزیت عمل می کند که شما و محصول تان را به مخاطب و مشتری نمایش داده و معرفی می­ کند.

در نتیجه باید سعی کنید که به بهترین شکل خودتان را در این شبکه اجتماعی معرفی کنید و برای این کار باید به یکسری مهارت ها  مسلط شوید و تکنیک هایی را به کار بگیرید. برای آشنایی با این تکنیک ها ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

موفقیت در اینستاگرام

۱- مخاطب را زیر نظر بگیرید

یکی از راه های رشد در اینستاگرام، که اتفاقا از مهمترین آن ها هم هست، شناخت مخاطبان است. هرچه شما مخاطب تان را بهتر بشناسید، علاوه بر این که محتوای مناسب تری می توانید ارائه دهید، ارتباط بهتری هم می توانید با آن ها برقرار کنید.

با ورود به قسمت Insight در داخل پروفایل تان و سپس انتخاب گزینه Audience ، اطلاعاتی درباره مخاطبین تان کسب کنید. در این قسمت مشخص می شود که اکثرا چه جنسیت و چه سنی دارند یا چه ساعاتی فعالیت بیشتری در اینستاگرام دارند. این اطلاعات می توانند در تولید محتوا و بهترین زمان انتشار محتوا به شما کمک کنند.

علاوه بر این، می توانید یکسری اطلاعات را از خود مخاطبان کسب کنید. مثل گذاشتن نظر سنجی و پرسیدن نظر مخاطبان درباره موضوعات مختلف.

کار دیگری که می توانید انجام دهید تحلیل کامنت ها ، لایک ها، میزان ذخیره یا اشتراک گذاری هر پست است. بدین صورت شما از طریق آزمون و خطا می توانید بررسی کنید که مخاطب شما چگونه پست هایی را بیشتر می پسندند و از آن استقبال می کند.

علل موفقیت در اینستاگرام

۲- نظم در هر کاری، پیشرفت ایجاد می کند

تعهد و نظم در تولید محتوا برای موفقیت در اینستاگرام بسیار مهم است چرا که به پیج شما اعتبار می بخشد. نظم در تولید محتوا، این را به مخاطب نشان می دهد که شما نسبت به کارتان متعهد هستید و به مخاطب اهمیت می دهید. به علاوه این که تولید محتوای منظم شما را در نظر و ذهن مخاطب، زنده نگه می دارد.

یکی از راه های موفقیت در اینستاگرام، افزایش اینگیجمنت پیج شماست که با خرید کامنت اینستاگرام، می توانید به آن دست یابید.

۳- داستان سرایی مهم است

قصه گویی یا Story telling ، یک فن محتوا نویسی است اگر میخواهید بدانید چگونه در اینستاگرام موفق شویم نیاز دارید این مهارت را یاد بگیرید. چرا؟ به این دلیل که با قصه گویی، شما به جای اینکه یه محتوا را ربات گونه به خورد مخاطب دهید، یک سیر منطقی و هیجان انگیز برایش قائل می شوید و مخاطب هم ارتباط بهتری با آن برقرار می کند.

از میان صفحات ایرانی، بهناز برگزیده، یکی از کسانی است که قصه گویی خوبی دارد. او علاوه بر رابطه صمیمی و عمیقی که با مخاطبان دارد، محتوایش را به گونه ای برای مخاطب عرضه می کند که هیجان انگیز باشد و مخاطب علاقمند که پیگیری محتوا شود.

درباره Story Telling و نحوه استفاده از آن می توانید مقالاتی را مطالعه کنید تا در این زمینه مهارت بهتری کسب کنید. نحوه نگارش شما، موفقیت شما در اینستاگرام را تحت تاثیر قرار می دهد. اجازه دهید مخاطب با شما احساس نزدیکی و صمیمیت کند تا بهتر بتواند به شما اعتماد کند.

یکی دیگر از راه های موفقیت و افزایش اینگیجمنت، خرید بازدید لایو اینستاگرام است.

۴- هشتگ، ابزاری که همه آن را می شناسیم

لینک دادن در استوری و یا در بایو پیج، می تواند راه خوبی برای معرفی سایت تان به مخاطبان باشد. همچنین هشتگ گذاری مرتبط بسیار مهم است.

هشتگ گذاری مطالب شما را به نوعی دسته بندی می کند که به مخاطبان این امکان را می دهد که خیلی راحت تر به محتوای شما دسترسی پیدا کنند.

تگ کردن افراد دیگر در استوری یا پست های تان، این امکان را بالا می برد که آن ها استوری یا پست شما را اشتراک گذاری مجدد کنند و علاوه بر مخاطبان خودتان، افراد دیگری هم آن را ببینند و به صفحه شما بیایند.

همچنین شما با اشتراک گذاری تصاویر افرادی که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده اند، این امکان را بالا می برید که دیگران صفحه شما را در پست ها و استوری هایشان تگ کنند.

تگ کردن افراد در استوری

به علاوه، شما می توانید لینک اکانت اینستاگرام تان را در سایر پلتفرم ها به اشتراک بگذارید تا کاربران آن پلتفرم ها هم بتوانند صفحه شما را ببینند.

  • یک هشتگ را برند کنید
    یک هشتگ اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید و آن را برند کنید. سعی کنید اسم یا نام کاربری تان یا قسمتی از آن را داخل هشتگ قرار دهید.

 

۵- سئو کردن یک راه حل قدرتمند است

سئو کردن صفحه اینستاگرام تان بسیار اهمیت دارد. این مسئله کمک می کند حرفه ای تر دیده شوید. سئو اینستاگرام مربوط به نامگذاری صفحه تان و نحوه مدیریت آن است.

برای نامگذاری صفحه (چه نام کاربری و چه اسمی که در زیر تصویر پروفایل تان در صفحه نمایش داده می شود)، باید بسیار هوشمندانه عمل کنید. نام کاربری را انتخاب کنید که قابل یاد آوری، تا حد امکان کوتاه و همچنین خاص و دوست داشتنی باشد.

همچنین برای انتخاب اسم یا همان Name ، کلمه ای انتخاب کنید که با نام کاربری ( User Name ) متناسب باشد یا در صورت امکان حاوی آن باشد.

انتخاب نام برای اینستاگرام

۶- خودتان را حرفه ای معرفی کنید

یک معرفی (Bio) خوب و مناسب برای صفحه تان بنویسید. هرچه بهتر و حرفه ای تر خودتان را به مخاطب معرفی یا به اصطلاح پرزنت کنید، اعتبار و جذابیت بیشتری برایش خواهید داشت.

  • نوشتن یک بیوگرافی حرفه ای چگونه است؟

یک بیوگرافی حرفه ای توضیحی مختصر و مفید درباره شما و کاری است که انجام می دهید. سعی کنید این توضیح در عین کوتاه و ساده بودن، ارزش ها و ویژگی های شما را منعکس کند. به علاوه، نحوه نگارش این بیوگرافی بسیار مهم است. همان طور که در قسمت Story Telling  ، اشاره کردیم، نگارش درست و حرفه ای را یاد بگیرید و آن را به کار ببرید.

۷- برند سازی، سکوی پرش شماست

برند سازی خوب، برای هر کسب و کاری نیاز است. شما هر نوع محصول و خدماتی که ارائه می دهید، نیاز دارید که برند تان را قوی کنید، بازار و مشتری را بشناسید و نیاز هایش را تشخیص دهید، ارزش هایی برای سازمان و یا کسب و کارتان در نظر بگیرید و به آن ها متعهد باشید.

  • چطور برند قوی تری داشته باشیم؟
    یکی از فاکتور ها، ارزش های شما است. تعیین ارزش ها، نشان دادن آن ها به مخاطب و حفظ آن ها، برندی قوی را نشان می دهد.

برندسازی قوی در اینستاگرام

فاکتور بعدی ویژگی های برند شماست. شما باید ویژگی های واضحی را برای برندتان تعیین کنید که این ویژگی ها در نحوه پست گذاری شما، تصاویرتان، ادیت ها، نوع نگارش و نوع ارتباط تان با مخاطب، مشهود باشد. یکپارچگی پست ها، بیوگرافی و به طور کلی یکپارچه بودن پیج، مشخصه ای از یک برند قوی است.

۸- زیبایی بصری، اولین قدم است

اینستاگرام، در وهله اول، یک پلتفرم اشتراک گذاری تصویر است. بنابراین اولین قدم برای موفقیت در اینستاگرام، این است که شما مهارت های مورد نیاز برای خلق یک تصویر خوب را داشته باشید.

مخاطب اینستاگرام، زمانی که وارد پیج شما می شود، اولین چیزی که می بیند، تصویری کلی از صفحه تان است. پس هماهنگی و رنگ بندی مناسب پست ها را فراموش نکنید. به علاوه اینکه سعی کنید تا حد امکان به ابزار های ادیت عکس و ویدیو مسلط شوید تا تصاویر بهتری خلق کنید.

زیبایی بصری اینستاگرام 

۹- ایموجی ها، ابزاری که کمتر مورد توجه واقع می شوند

همانطور که گفتیم، صمیمیت شما با مخاطب و نحوه نگارش شما بسیار مهم است؛ چرا که ارتباط شما با مخاطبان تان مهم ترین سرمایه ای است که برای موفقیت در دنیای امروز کسب و کار دارید.

برای موفقیت بیشتر در اینستاگرام، باید به هر چیز کوچکی دقت کنید و از هر قابلیتی نهایت استفاده را ببرید. یکی از قابلیت هایی که کمتر به آن توجه می شود، ایموجی ها هستند. استفاده هوشمندانه از ایموجی ها، می تواند منظور شما را بهتر به مخاطبان تان انتقال دهد.

زمانی که شما در یک ویدیو و یا در واقعیت با شخصی صحبت می کنید، آن شخص علاوه بر محتوای صحبت شما، لحن، زبان بدن، تن صدا و چند فاکتور دیگر را آنالیز می کند و از مجموع این فاکتور ها، منظور شما را دریافت می کند.

استفاده از ایموجی

اما زمانی که شما یک محتوا را به صورت مکتوب به مخاطب رائه می دهید، تنها و تنها همان محتوا در اختیار او قرار دارد و نه فاکتور های دیگر. در نتیجه، ایموجی ها در این جا کاربردشان را نشان می دهند. ایموجی ها محتوای متنی شما را از خشک و بی روح بودن نجات می دهند و صمیمیت ایجاد می کنند. به علاوه منظور شما بهتر منتقل می شود.

 

۱۰- مخاطب را هیجان زده کنید

هیجان زده کردن مخاطب، کمک می کند که او را بیشتر با خودتان و کارتان درگیر کنید. هیجان انگیز بودن، علاقه ایجاد می کند.

  • اما چگونه هیجان زده کردن مخاطب کمک می کند که در اینستاگرام موفق شویم؟

 مغز ما عموما هیجان را به علاقه ربط می دهد. زمانی که شما علائم جسمی هیجان را نشان می دهید، مغز شما آن را علاقمندی تعبیر می کند و شما حس می کنید که به آن موضوع یا مسئله خاص که برایتان ایجاد هیجان کرده، علاقه مند هستید.

مسابقه اینستاگرامی

  • اکنون چطور می توانیم این هیجان را برای مخاطب ایجاد کنیم؟

شما می توانید با برگزاری مسابقات و شرکت در کمپین های اینستاگرامی و جایزه دادن به مخاطبان، نوعی رقابت و در نتیجه هیجان ایجاد کنید.

علاوه بر شرکت در کمپین ها، پرسیدن سوالات هیجان انگیز و خلاقانه از مخاطبان و جایزه دادن به بهترین پاسخ، می تواند برای آن ها جذاب و هیجان انگیز باشد.

۱۱- با برند های مناسب همکاری کنید

به طور کلی همکاری کردن با یک برند یا سازمان دیگر، شما را به مخاطبان آن برند، سازمان یا شخص می شناساند و معرفی می کند. بنابر این باید حواستان را جمع کنید و همکارتان را بسیار هوشمندانه انتخاب کنید.

منظور ما از همکار، برندی است که شما یک پروژه یا کار مشترک با آن انجام می دهید و یا شخصی است که برای پیج شما تبلیغات انجام می دهد.

کسی که شما قصد دارید با اون همکاری کنید، در ابتدا باید محبوبیت و اعتبار داشته باشد. اعتبار و محبوبیت همکارتان، باعث می شود افراد حقیقی بیشتری با شما و کارتان آشنا شوند و به شما اطمینان کنند. در وهله دوم، همکار شما باید کاری مرتبط با کار شما داشته باشد.

همکاری با اینفلوئنسر

 به عنوان مثال اگر کسب و کار شما، فروش چوب های ساختمانی باشد، نمی توانید با یک بیوتی بلاگر همکاری کنید چرا که مخاطب هدف شما، در صفحه او پیدا نمی شود. هرچقدر هم که آن شخص محبوب و مشهور باشد. مگر اینکه آنقدر خلاقیت و نوآوری داشته باشید که بتوانید صنایع چوب را به نوعی به آرایش و زیبایی ربط دهید که بازهم ریسک زیادی دارد.

۱۰۰
فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام
۱۸٬۰۰۰تومان
۱۲٬۵۰۰ تومان
  • ۳۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱ ساعت
۵۰ فالوور هدیه
۵۰۰
فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام
۶۰٬۰۰۰تومان
۴۵٬۰۰۰ تومان
  • ۷۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۵ ساعت
1K
۱۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۱۱۰٬۰۰۰تومان
۸۵٬۰۰۰ تومان
  • ۱۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۰ ساعت
پرطرفدار
2K
۲۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۱۹۰٬۰۰۰تومان
۱۵۰٬۰۰۰ تومان
  • ۲۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۵ ساعت
پرطرفدار

۱۲- خرید فالور می تواند یک گزینه باشد

شما در نظر بگیرید که به تازگی با یک صفحه اینستاگرام آشنا شده اید، وارد آن صفحه می شوید و می بینید تعداد فالور های آن از دو رقم بیشتر نیست و در موقعیت بعدی، پیج اینستاگرامی را در نظر بگیرید که زمانی که وارد آن می شوید، تعداد زیادی فالوور، لایک و کامنت دارد و مخاطبان ارتباط خوبی با آن برقرار کرده اند.

با کدام یک از این پیج ها، ارتباط بهتری برقرار می کنید و اطمینان بیشتری نسبت به آن دارید؟ قطعا پیج دوم.

 

پس اگر در ابتدای راه هستید و به تازگی صفحه تان را ایجاد کرده اید، خرید فالوور فیک، لایک و کامنت، به شما کمک می کند برای موفق شدن در اینستاگرام، سرعت رشد بیشتری داشته باشید.

 

خرید فالوور و لایک اینستاگرام

 

سخن پایانی

در این مقاله، سعی کردیم راه حل هایی را برای موفقیت در اینستاگرام به شما ارائه دهیم. اگر تا کنون از این راه ها و یا راه های دیگر استفاده کرده اید، تجربه تان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و بگویید چقدر این راه حل ها برایتان مفید بوده است.

 

سوالات متداول

  • راه های موفقیت در اینستاگرام چه چیزهایی هستند؟
    برای موفقیت در اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد که از جمله آن: مخاطب را زیر نظر بگیرید- زیبایی بصری – مخاطب را هیجان زده کنید – با برند های مناسب همکاری کنید و … است

 

  • آیا خرید فالوور فیک، می تواند به موفقیت در اینستاگرام کمک کند؟
    بله. خرید فالوور فیک می تواند باعث شود پیج شما در نظر کاربران جدید معتبر به نظر بیاید و آن ها ترغیب شوند که شما را فالو کنند یا گشتی در پیج تان بزنند.

 

  • چگونه می توان تعامل پیج را برای موفقیت در اینستاگرام افزایش داد؟
    شما می توانید با خرید کامنت تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهید و آن ها را ترغیب به کامنت گذاستن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .