کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی نوظهور و مبتنی بر صدا است. از آنجا که این پلتفرم به سرعت توانست بسیار مورد توجه کاربران قرار گیرد، افراد زیادی به فکر کسب درآمد از آن افتادند. یکی از راهکارهای افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی، خرید فالوور کلاب هاوس است که در این مقاله، مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم.

حتما شما هم با این مسئله مواجه شدید که بعد از تلاش زیاد برای افزایش فالوور و تعامل با مخاطبانتان تنها به خاطر کم بودن تعداد فالوور، بسیاری از فالوو کردن پیج شما منصرف می شوند. اما راهکار چیست؟

آیا فالوور کلاب هاوس بخریم؟

قطعا یکی از راهکارهای افزایش اعتماد مخاطبان تان علاوه بر تبلیغات در پیج های پر بازدید، خرید فالوور کلاب هاوس است.

اما بد نیست بدانید همان اندازه که خرید فالوور مهم است، باید به خرید بازدیدکننده کلاب هاوس هم توجه کرد. چرا که اکانتی که فالوور های زیادی داشته باشد اما روم هایش بازدید کمی داشته باشند، بازدهی خوبی برای شما ندارد.

آیا فالوور کلاب هاوس بخریم؟

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا است. این اپلیکیشن همانند سایر پلتفرم های دیگر دارای فالوور و فالووینگ می باشد. همان گونه که می دانید داشتن تعداد بالای فالوور مزایای زیادی برای شما و کسب و کارتان دارد.

این نکته را نباید فراموش کرد که جذب فالوور در کلاب هاوس سخت تر از دیگر اپلیکیشن های اجتماعی مانند اینستاگرام است و دردسر های زیادی را دارد. بنابر این بسیاری برای داشتن تعداد فالوور بالا اقدام به خرید فالوور کلاب هاوس می کنند.

مزایای خرید فالوور کلاب هاوس

خرید فالوور یکی از روش های آسان و محبوب در میان کاربران شبکه های اجتماعی برای افزایش فالوور در این شبکه های اجتماعی می باشد.

مزیت خرید فالوور کلاب هاوس چیست

اما مزیت خرید فالوور کلاب هاوس چیست که برای بسیاری شگفت انگیز است؟! در ادامه با ما همراه باشید تا این مزایای بی نظیر را برای شما بازگو کنیم.

  • ترغیب شدن افراد به فالو کردن شما

داشتن تعداد فالوور های زیاد، دیگر کاربران را کنجکاو به دیدن پیج شما و ترغیب به فالو کردن می کند.

داشتن فالوور زیاد برای مخاطبان شما بسیار جذاب است و نشان می دهد شما در کلاب هاوس فردی فعال و یا شناخته شده هستید بنابراین تمایل آنها را به فالو کردن شما افزایش می دهد.

  • فرصتی برای واینر شدن

داشتن یک پیج کلاب هاوس با فالوور بالا، شما را به کاربری پرطرفدار تبدیل می کند و این باعث می شود حرف شما در اتاق های کلاب هاوس بیشتر شنیده شود.

همچنین افراد دارای کسب و کار، برای تبلیغ برندشان به واسطه فالوور بالایی که دارید به شما مراجعه می کنند و کسب درآمد شما از این طریق نیز برای شما میسر خواهد شد.

مزایای افزایش فالوور کلاب هاوس
  • گسترش کسب و کار و ایجاد اعتماد سازی در کلاب هاوس

بسیاری از افراد برای گسترش کسب و کار و بیزینس وارد کلاب هاوس می شوند. بنابراین  داشتن فالوور بالا باعث افزایش اعتماد کاربران به شما و تجارت شما می شود و شانس در آمدزایی شما را افزایش خواهد داد.

راه های جذب فالوور کلاب هاوس

تا به اکنون با مزایای افزایش فالوور آشنا شدید. اکنون اگر دوست دارید بدانید که چگونه می توان از راه های دیگر نیز جذب فالوور داشت؛ مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  • از طریق صحبت کردن در روم ها

راه اصلی جذب فالوور در کلاب هاوس صحبت کردن و تعامل با کاربران حاضر می باشد.

  • از طریق ایجاد روم کلاب هاوس

با ایجاد روم و ارائه موضوعات مختلف می توانید موقعیت خود را در این شبکه اجتماعی به سرعت تثبیت کنید.

  • از طریق بیوگرافی جذاب و حرفه ای

داشتن یک بیوگرافی جذاب در کلاب هاوس بسیار مهم است، چون در کلاب هاوس امکان بارگذاری مدیا وجود ندارد پس باید وقت بیشتری برای نوشتن یک بیوگرافی جذاب کنید.

توجه داشته باشید دو خط اول بیوگرافی شما جزو مهمترین موارد هستند؛ زیرا این همان چیزی است که افراد هنگام مرور در پروفایل ها ابتدا نگاه می کنند و مورد توجه شان قرار می گیرد. این چند خط تعیین کننده شانس شما برای فالوو شدن یا نشدن است.

خرید فالوور clubehouse
  • از طریق دنبال کردن افراد مشهور در کلاب هاوس

وقتی چهره های مشهور را دنبال می کنید، احتمال دیده شدن کلاب یا پروفایل شما در بخش hallway وجود خواهد داشت.

  • از طریق فعالیت و تعامل بیشتر

همانطور که گفتم بهترین راه برای افزایش فالوور گفتگو می باشد، بنابراین هرچه بیشتر فعالیت کنید و تعامل برقرار کنید دنبال کننده های شما افزایش پیدا می کند. البته تعامل تنها محدود به گفتگو نمی شود بلکه لایک، کامنت، دایرکت و واکنشی که به هر پستی نشان می دهید تعامل نام دارد.

هر چند امروزه افزایش تعامل در برخی شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، به راحتی با خرید کامنت اینستاگرام نیز وجود دارد.

  • اشتراک گذاری لینک روم با دیگر برنامه ها

لینک دعوت به روم را به دیگر شبکه های اجتماعی ارسال کنید. (ترغیب دیگران به حضور )

  • از طریق گذاشتن پروفایل زیبا

از آنجا که فقط در کلاب هاوس امکان فعالیت صوتی هست، پس مهمترین چیزی که کاربر به آن توجه زیادی می کند علاوه بر داشتن بیوگرافی، یک پروفایل زیبا می باشد. بیوگرافی کامل و جامعی که در برگیرنده تمام اطلاعات و علاقمندی های شما باشد و همچنین قرار دادن تمامی راه های ارتباطی با شما در این قسمت از اهمیت زیادی برخوردار است.

معایب خرید فالوور کلاب هاوس

 معایب خرید فالوور کلاب هاوس

درست است که کلاب هاوس می تواند در بسیاری از موقعیت ها بدرخشد اما معایبی هم دارد. بزرگترین معایب خرید فالوور کلاب هاوس را می توانیم به کم بودن نسبت تعامل حاضرین به نسبت تعداد فالوور ها اشاره کنیم.

خرید فالوور کلاب هاوس به معنی خرید مخاطب های واقعی نمی باشد و فقط به ظاهر، نمای خوبی به اکانت شما می دهد. در حقیقت باید از کلاب هاوس و ویژگی های آن به درستی استفاده کنید تا بتوانید فالوور واقعی جذب کنید.

اما توجه داشته باشید که فالوور واقعی هم تمایلی به فالوو روم کم بازدید یا اکانتی که فالوور کمی دارد، نخواهد داشت؛ بنابراین خرید فالوور کلاب هاوس مکمل افزایش فالوور واقعی است.

مباحث بیان شده دقیقا مشابه خرید فالوور فیک اینستاگرام است؛ پس مهم نیست در کدام شبکه اجتماعی فعالیت می کنید کلاب هاوس، توییتر یا اینستاگرام مطمئن باشید تعداد فالوور حرف اول را در موفقیت پیج شما می زند.

اکنون به خوبی می دانیم که داشتن فالوور بالا چه مزایا و معایبی دارد و داشتن مزایای بیشتر نسبت به معایب آن باعث شده تا اکثرا به فکر خرید فالوور باشند.

خرید فالوور فیک کلاب هاوس خوب یا بد

توجه داشته باشید که در کلاب هاوس دو روش خرید فالوور داریم: فالوور واقعی و فالوور فیک.

فالوور واقعی به فالوورهایی گفته می شود که از نظر کیفیت کاملا شبیه فالوور ارگانیک هستند و دارای پروفایل، بیوگرافی می باشند. در حقیقت پس از ورود به صفحه آنها به راحتی قابل تشخیص می باشد که فالوور واقعی هستند.

فالورر فیک به فالوورهایی گفته می شود که تنها به جهت بالا بردن عدد تعداد فالوورهای شما مناسب می باشند. علاوه بر کیفیت پایین آنها پس از خریدن ریزش بالایی دارند. (از بین می روند) این گونه فالوورها نه عکس پروفایل نه نام کاربری مناسبی دارند؛ حتی هیچ پستی در شبکه های اجتماعی ندارند.

بنابر این تفاوت زیادی هست بین فالوور واقعی که با اکانت شما تعامل ندارد و برای تعامل باید خدمات جداگانه را تهیه کنید و فالوورهای فیک که نه اکانت خوبی دارند نه تعامل با پیج شما و حتی منجر به جریمه شدن شما توسط اینستاگرام می شوند.

در پایان از شما بابت همراهی ما تا انتهای مطلب سپاسگزاریم

شما می توانید برای افزایش فروش و بازدید خود در این شبکه اجتماعی از این راهکارها استفاده کنید تا طعم موفقیت را هر چه سریعتر تجربه نمایید.

سوالات متداول پیرامون خرید فالوور clubhouse

  • فالوور ارگانیک چیست؟

فالوور های ارگانیک به شکل طبیعی جذب پیج شما می شوند. هدف نهایی همه افراد جذب این دسته از فالوورها می باشد.

  • چگونه می توان فالوور ارگانیک جذب کرد؟

از طریق تبلیغات،جستجو یا بازاریابی محتوایی و سپس با توجه به علاقه مندی خود شما را فالو می کنند.

  • آیا خرید فالوور کلاب هاوس موجب جریمه شدن از سوی این شبکه اجتماعی می شود؟

خیر. هر چند الگوریتم ها و قوانین حاکم بر این شبکه اجتماعی هنوز به درستی مشخص نیستند اما اگر خدمات مربوطه را از شرکتی معتبر تهیه نمایید می توانید هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید.