کامنت گرفتن در اینستاگرام یکی از راه هایی است که به افزایش تعامل میان شما و افراد کمک می کند. اگر شما یکی از کاربران اینستاگرام هستید و می خواهید هر چه سریع تر مخاطبان بیشتری را جذب کنید، با ما همراه باشید.

کامنت گرفتن در اینستاگرام

کامنت گرفتن در اینستاگرام راه ها و روش های زیادی دارند. ما در زیر به برخی از کاربردی ترین آن ها اشاره می کنیم:

  1. خرید کامنت اینستاگرام راهی سریع برای اعتبار بخشیدن به پیج شما! در این مورد در ادامه مطلب بیشتر صحبت خواهیم کرد.
  2. مطمئناً همانطور که اکثر شما می دانید هرچقدر بازدیدکنندگان پست بیشتر باشد امکان کامنت گذاشتن افراد بیننده بیشتر خواهد پس شما با استفاده از تولید محتوای جذاب و با کیفیت مخاطب خود را ترغیب به گذاشتن کامنت کنید.
  3. پس از گذاشتن پست با کیفیت باید به نکاتی مثل استفاده از هشتگ، استفاده از تگ، مکان (لوکیشن) ،گذاشتن کپشن خوب هم توجه کنید تا بازدید پست شما بیشتر شود و در نتیجه پست شما کامنت که بیشتری دریافت کند.
  4. پست خود را در زمان مناسب پست کنید. طبق تحقیقاتی مه روی چندین پیج مختلف صورت گرفته است، پست هایی که بین ساعت مشخصی از روز گذاشته شود بازدید بیشتر، لایک بیشتر و کامنت بیشتری دریافت می کنند ( این ساعت ها عبارت است از ۱۲ ظهر تا ۱ ظهر ۱۰ شب تا 11 شب )
    زمان مناسب برای انتشار پست
  5. کامنت افرادی که برای شما کامنت می گذارند را بدون جواب نگذارید! وقتی کسی برای شما کامنت می گذارد سعی کنید که به کامنتش واکنشی نشان دهید. اینکار باعث افزایش صمیمیت بینتان و حس اعتماد بین آن فرد و شما و همچنین ترغیب شدن مخاطب به گذاشتن کامنت بیشتر در پست های بعدی تان خواهد شد.
  6. از مخاطبان خود درخواست کنید که برای شما کامنت بگذارند. وقتی که پست می گذارید در یک استوری از فالوور های خود بخواهید که برای شما کامنت بگذارد یا می‌توانید به دایرکت آنها پیام دهید تا برای شما کامنت بگذارند.
  7. مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید و در مسابقه از مخاطبین بخواهید که دوستان خود را در زیر پست شما تگ کند. این کار افزایش چشمگیری در بازدید پیج شما و در نتیجه گرفتن کامنت های بیشتر می شود.
    افزایش کامنت با مسابقه اینستاگرام
  8. ایجاد سوال و پرسش و پاسخ در کامنت ها از دیگر روش های مورد بررسی است. این روش به این صورت است که شما در کپشن پست خود یا در خود محتوای پست سوالی را مطرح می‌کنید و از مخاطبان خود می خواهید که به آن جواب دهند هنگامی که مخاطبین شما این کار را انجام دهند کامنت های شما به شدت زیاد می شود (حتی اگر برای پاسخ های صحیح جایزه هم تعیین کنید تاثیری دو چندان خواهد داشت)
  9. با استفاده از نام افراد معروف: سعی در دیده شدن پست خود کنید به این صورت که شما پستی در مورد فرد معروف یا محبوبی بگذارید. آن فرد را تگ کنید و در کپشن هشتگ های مربوط به آن فرد را بگذارید. این کار باعث دیده شدن پست شما و همچنین گرفتن کامنت از طرف فرد محبوب و یا طرفداران آن فرد معروف خواهد شد.
  10. برنامه هایی وجود دارد که شما می توانید از طریق آن کامنت پست بگیرید. مثلا برنامه کامنت بگیر اینستا که با استفاده از این اپ شما برای پستی کامنت می‌گذارید و در عوض سکه می گیرید و از طریق سکه هایی که می گیرید قادر به گرفتن کامنت برای خود می شوید.
    برنامه کامنت بگیر اینستا
  11. عمومی بودن پیج می تواند به افزایش بازدید پیج شما کمک زیادی کند پس قبل از همه این کارها حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که پیج شما عمومی یا public باشد تا بازدید بیشتر و در نتیجه کامنت بیشتری بگیرید.

تاثیر کامنت در اینستاگرام

تاثیر کامنت در اینستاگرام از آن چیزی که فکر می کنید خیلی بیشتر است بیایید بیشتر این موضوع را بررسی کنیم:

چند فاکتور مهم که در پربازدید شدن پیج شما اکسپلور رفتن پست شما تاثیر گذار است تعداد بالای فالوورها، تعداد بالای کامنت ها و همچنین تعداد بالای لایک ها است. هرچه پیج شما این سه فاکتور را بیشتر داشته باشد ابتدا نزد خود اینستاگرام به عنوان پیج معتبر شناخته می شوید و سپس بین مخاطبین خود و افراد حاضر در اینستاگرام.

تاثیر کامنت در اینستاگرام

 به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم اینستاگرام پست ها را رتبه بندی می کند و پست ها یا پیج هایی که رتبه بندی بالاتر داشته باشند بازدید بیشتری خواهند داشت و مهمترین فاکتور در رتبه بندی همین تعداد لایک، فالو و کامنت است. پس برای دیده شدن پست هایتان و رفتن به اکسپلور اینستا سعی کنید که با توجه به راه حل هایی که گفتیم کامنت پست های خود را بالا نگه دارید.

ارسال‌ کامنت خودکار در اینستاگرام

ارسال کامنت خودکار و لایک خودکار اینستاگرام به شما کمک را می‌کند پیج شما در اینستاگرام به عنوان پیجی فعال شناخته شود. در چند سال گذشته برنامه سازان ربات هایی ساخته اند که این دو امر را انجام دهند.

 به این صورت است که شما اکانت خود را وارد ربات و برنامه می کنید و ربات یا برنامه برای شما کار لایک و کامنت را انجام می دهد تا شما به عنوان پیج معتبر و شناخته شده به حساب بیاید.

 به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر برای گذاشتن کامنت خودکار برنامه ای وجود ندارد و شما این کار را باید با ربات ها انجام دهید.

بهترین سایت خرید کامنت

بهترین سایت خرید کامنت اینستاگرام

بهترین سایت خرید کامنت اینستاگرام کدام سایت ها است؟ برای گرفتن جواب این سوال همراه ما باشید در این مقاله برای شما راه های مختلفی را برای گرفتن کامنت اینستاگرام معرفی کردیم که همه آنها رایگان است اما اگر برای داشتن کامنت های زیاد عجله داشتید ما به شما خرید کامنت اینستاگرامی از سایت را معرفی می کنیم. این روش هزینه بر است اما از روش‌های قبلی آسان تر و سریعتر است.

اگر بخواهیم به بهترین سایت های خرید کامنت اینستاگرام اشاره کنیم می توانیم به سایت های فالوجت و فالوکمپ اشاره کنیم. به این صورت که شما وارد این سایت ها می شوید بسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید و در عرض چند ثانیه یا چند دقیقه برای پست شما کامنت گذاشته می شود.

سخن پایانی

در این مقاله برای شما راه های مختلفی را برای افزایش تعداد کامنت پست های تان را گفتیم. اگر روش دیگری در این باره می شناسید یا قبلا برای افزایش کامنت های خود از آن استفاده کرده اید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

آیا امکان افزایش تعداد کامنت ها به صورت رایگان وجود دارد؟

بله با استفاده از راه ها و ترفند هایی که در اول مقاله برای شما گفتین به راحتی می توانید بدون هزینه کامنت  خود را افزایش دهید

سریع ترین راه برای افزایش کامنت چیست؟

سریع ترین راهی که برای افزایش کامل وجود دارد خرید کامنت اینستاگرامی از سایت‌های معتبری که معرفی کردیم است.

آیا برنامه ای برای ارسال خودکار کامنت وجود دارد؟

خیر  تا به حال برای این کار برنامه ای درست نشده. اگر قصد ارسال خودکار کامنت را داشتید باید از ربات ها استفاده کنید.