جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ در آپدیت جدید اینستاگرام (آپدیت سال 2023)

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت جدید از راه رسید: جستجوی استوری ها بر مبنای مکان و هشتگ. پیش از این استوری ها باعث محبوبیت و جذابیت بیشتر اینستاگرام شده بود. چه بسا کسانی هم بودند که از این امکان برای افزایش فالوور اینستاگرام  و افزایش لایک اینستاگرام در صفحات خود استفاده کردند. در این آپدیت جدید اینستاگرام باز هم قابلیت جدیدی به کاربران ارائه شد.

آخرین به روزرسانی پلت فرم اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد مکان و هشتگ هم به استوری ها اضافه کند. اکنون می توانید با کمک این امکانات استوری ها را براساس منطقه ای که در آن قصد پیدا کردن مخاطبان هدف خود را دارید فیلتر کنید. 

استوری های اینستاگرام دریچه ای از موضوعات در حال وقوع است. به همین دلیل با افزوده شدن جستجوی یک مکان یا هشتگ در استوری ها، کاربران از اتفاقات در حال وقوع اطرافشان، آگاه می شوند. جستجوی استوری ها می تواند وضعیت آب و هوای یک منطقه، ازدحام جمعیت یا آنچه که در مورد یک مکان در جریان است را برای بازدیدکنندگان، به تماشا در بیاورد.

بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا جستجوی استوری ها بر اساس مکان و هشتگ در آپدیت جدید را برای شما بیان کنیم، پس تا پایان همراه فالوجت باشید.

استوری بر اساس مکان

این قابلیت چه کاری می کند؟

اگر یک حساب عمومی دارید و Stories شما شامل هشتگ، مکان یا برچسب موقعیت مکانی است ، این پست می تواند در برگه های کاوش افراد دیگر ظاهر شود. معیارهای جستجوی اضافی کاربران بیشتری را قادر می سازد تا نمایه شما را پیدا کنند و به یک پیرو تبدیل شوند.

اینستاگرام در یکی از مطالبی که منتشر کرده است، نوشته است با این قابلیت می توانید قسمت جدید شهرها تا دویدن در سرتاسر جهان را کشف و تجربه کنید. همچنین جستجو بر اساس مکان ها و هشتگ ها به شما کمک می کند تا تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام به منظور حفظ حریم خصوصی افراد، فقط پیج هایی را که به صورت عمومی هستند را در جستجوها به نمایش در می آورد.

بیشتر بخوانید» تکنیک های بی نظیر برای سئو اینستاگرام

آیا این یک تغییر روند اینستاگرام است؟

این به روزرسانی مطابق روند رفتاری است که از استوری اینستاگرام به عنوان ظرفی برای مستند کردن تجارب “در لحظه” استفاده می شود. پیش بینی می شود که هر دو مارک و تأثیرگذار به طور یکسان از هر دو ویژگی جدید برای افزایش قابلیت دسترسی و کشف محتوای خود استفاده کنند. دیدن سطح بینش موجود در تجزیه و تحلیل با رشد استفاده از این ویژگی جالب خواهد بود.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟

 

جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ

ماه گذشته ، اسنپ چت قابلیت جستجوی جدیدی را برای محتوای استوری اینستاگرام خود اضافه کرد ، بنابراین به طور طبیعی ، اکنون اینستاگرام با اضافه کردن همین مورد ، به کاربران امکان جستجوی محتوای Stories را براساس مکان و هشتگ ، از طریق بخش Explore خود می دهد.

“یک حلقۀ داستان جدید در بالای جستجو مشاهده خواهید کرد که پر از داستان هایی است که در نزدیکی شما اتفاق می افتد. این داستان ها مربوط به افرادی است که از برچسب های مکان در داستان های خود استفاده کرده اند. همچنین می توانید هر مکان در سراسر جهان را جستجو کنید ، یک حلقۀ داستان برای آن مکان در بالای صفحه مکان مشاهده کنید.”

علاوه بر این ، Instagram همچنین داستان های هشتگ را در Explore منتشر می کند ، با استفاده از برچسب های هشتگ قابل تنظیم اخیراً در Stories برای جمع آوری تصاویر ارسال شده به صورت عمومی در مورد یک موضوع خاص.

“هنگام جستجوی هشتگ ، ممکن است یک حلقه داستان در بالای صفحه مشاهده کنید که با استفاده از آن هشتگ پر از داستان است.”

جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ

از آنجا که هر دو عملکرد مبتنی بر استفاده از برچسب در Stories هستند ، ممکن است محتوای موجود در حال حاضر محدود باشد (برای مقایسه ، اسنپ چت از سیگنال های مختلفی برای تعیین مکان محتوای مربوطه استفاده می کند) ، اما همانطور که ذکر شد ، می توانید هر مکان در سراسر جهان را جستجو کنید ، باید گزینه های جالب کشف را ارائه دهد.

این اضافه شده جدید اولین بار توسط TechCrunch هفته گذشته گزارش شد ، و همانطور که ذکر شد ، در پشت اسنپ چت اضافه می شود ، اما تفاوت های اساسی وجود دارد.

ابتدا همانطور که ذکر شد ، از نظر جستجو ، در Snapchat ، می توانید هر کلمه کلیدی را جستجو کنید ، و زیرا آنها از یادگیری ماشین و ترکیبی از سایر عوامل شناسایی استفاده می کنند ، شما می توانید نتایج مربوطه را پیدا کنید. در اینستاگرام ، شما باید با هشتگ یا مکان اختصاصی جستجو کنید و آنها فقط با استفاده از برچسب ها از محتوای Stories می توانند پست ها را به شما نشان دهند.

همچنین در نحوۀ انتخاب محتوا برای درج در لیست، تفاوت هایی وجود دارد. در Snapchat ، باید محتوای خود را در لیست های عمومی قرار دهید. در اینستاگرام ، باید انصراف دهید ، و فقط پس از واقعیت می توانید این کار را انجام دهید.

همانطور که در اینجا می بینید ، به شما در مورد تعداد بازدید پست شما در داستان بزرگتر ، به شما امکان دسترسی داده می شود. بر روی x در سمت راست کلیک کنید تا بتوانید محتوای خود را از لیست حذف کنید.

استوری اینستاگرام

از نظر پتانسیل بازاریابی ، گزینه های جدید فرصت های بیشتری برای مواجهه فراهم می کنند و به ویژه برای کسانی که می خواهند از بازارهای محلی استفاده کنند و یا مورد توجه گردشگران قرار بگیرند ، بسیار مهم خواهد بود.

همانطور که اخیراً توسط اینستاگرام ذکر شده است ، حدود 67٪ از علاقه مندان به سفر در این سیستم عامل از آن برای یافتن الهام برای سفرهای جدید استفاده می کنند، در حالی که 61٪ هنگام سفر چیزهایی را برای انجام در اینستاگرام پیدا می کنند.

ظرفیت این که محتوای استوری اینستاگرام شما در نتایج جستجو برای آن کاربران نشان داده شود ، فرصتی عالی فراهم می کند. قطعاً اگر می خواهید به گردشگران برسید ، از جمله برچسب های موقعیت مکانی در Stories شما اکنون “Must Do” شود.

جذابیت های مشابهی برای هشتگ ها وجود خواهد داشت. همانطور که اکثر آنها از قبل مطلع هستند ، هشتگ ها برای تقویت کشف در سیستم عامل و معرفی نام تجاری شما در مقابل کاربران علاقه مند کلیدی هستند.

توانایی اضافه شده برای نشان دادن محتوای Stories شما در جستجوهای هشتگ ، توجه دیگران را نیز به این ترکیب اضافه می کند. کلید اصلی یافتن هشتگ های طاقچه و افزودن آنها به محتوای Stories شما خواهد بود.

به عنوان مثال ، احتمالا برای کسب و کار شما بسیار دشوار خواهد بود که با ضربه زدن روی هشتگ مهمی مانند #runner ، بخصوص وقتی مارک ها برای ورود به مجموعه Stories مربوطه ، هشتگ را در بیشتر پست های Stories خود قرار می دهند.

استوری اینستاگرام

اما همانطور که هشتگ های بیشتری در آن گنجانده شده است (جستجوی استوری این هشتگ که هنوز در حال چرخش است اینستاگرام) ، ممکن است بتوانید با تمرکز روی برچسب های طاقچه ، نمایانگر قابل توجهی باشید.

به عنوان مثال ، ممکن است تشخیص دهید که مخاطبان شما از برچسبی مانند #purplesneakers برای یافتن شما استفاده می کنند ، سپس می توانید آن برچسب را به پست های Stories خود اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که به بالاترین سطح دسترسی می رسید ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، هر زمان جستجو انجام می شود برای این.

البته ، همانطور که اشاره شد ، بازاریابان با این کار بیدار می شوند و شروع به پر کردن داستان خود با برچسب می کنند ، اما این فرصت وجود دارد که زودتر وارد بازار شوید و برای کسانی که سریع حرکت می کنند قرار بگیرید و با استفاده از تمرکز هدفمند ، دسترسی مداوم ایجاد کنید.

این به برخی آزمایشات نیاز دارد و اینستاگرام هنوز لیست های خود را اصلاح می کند ، اما این یکی دیگر از موارد قابل بررسی است. به ویژه با توجه به برجسته بودن Stories در نتایج کاوش.

در جبهه ی دیگر ، اینستاگرام گزینۀ بایگانی جدیدی را آزمایش می کند که به شما امکان می دهد پست ها را از فید اصلی خود حذف کنید ، اما آنها را ذخیره می کنید ، در مقابل حذف کامل آنها. همانطور که توسط TechCrunch ذکر شده است ، این گزینه به احتمال زیاد به کاربران جوان تر است تمایل به حذف پستهای با عملکرد ضعیف ، اگرچه ممکن است هنوز بخواهند آنها را حفظ کنند. همچنین ممکن است به مارک ها فرصتی بدهد تا از شر پست هایی که طنین انداز نبودند خلاص شوند ، در حالی که هنوز آنها را در مرحله بعدی برای استفاده در مرجع نگهداری می کنید یا دوباره هدف گیری می کنید.

استوری اینستاگرام

همانطور که توسط TechCrunch اشاره شده است ، این گزینه احتمالاً به سمت کاربران جوان تر است که تمایل به حذف پست های با عملکرد ضعیف دارند ، اگرچه آنها هنوز هم می خواهند آنها را حفظ کنند. همچنین ممکن است به مارک ها فرصتی بدهد تا از شر پست هایی که طنین انداز نبودند خلاص شوند ، در حالی که هنوز آنها را در مرحله بعدی برای استفاده در مرجع نگهداری می کنید یا دوباره هدف گیری می کنید.

داستان های مکان در Explore در iOS و Android به عنوان بخشی از نسخه Instagram 10.22 در فروشگاه App Apple و Google Play در دسترس هستند. داستان های هشتگ در هفته های آینده در حال پخش خواهد بود.

چگونه به استوری اینستاگرام موقعیت مکانی و هشتگ اضافه کنیم؟

همان طور که به سرعت به کاربران اینستاگرام افزوده می شود، به همان سرعت این شرکت، بروز رسانی های جدید را برای اپلیکیشن خود منتشر می کند تا با امکانات بیشتر، کاربران بیشتری جذب کند. در ادامه این مطلب بنا داریم تا راه های اضافه نمودن مکان و هشتگ به استوری ها را برای شما بیان کنیم.

مرحله اول: به روز رسانی اپلیکیشن و اجرا نمودن اینستاگرام.

مرحله دوم: ورود به قسمت استوری و انتخاب استوری مدنظر.

مرحله سوم: انتخاب آیکون استیکر در صورتی که ایسنتاگرام به روز رسانی شده باشد این قابلیت برای حسابتان به نمایش در می آید.

مرحله چهارم: ثبت موقعیت مکانی با انتخاب گزینه Location، سپس موقعیت را انتخاب کنید.

برای اضافه نمودن هشتگ، آیکن هشتگ را انتخاب کرده و در ادامه هشتگ دلخواه را برروی استوری قرار بدهید.

استوری اینستاگرام

افزودن موقعیت مکانی و هشتگ در استوری چه مزایایی دارد؟

هر قابلیتی که توسط اینستاگرام ارائه می شود، قطعا به منظور حفظ و جلب مخاطب است. پس به صورت حتم مزیت های بی نظیری در امکانات جدید وجود دارد که باید با آشنایی با این خصوصیات بهترین راهکار را بر عملی کردن این مزایا استفاده نمود.

از مزیت های این قابلیت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • افزایش نرخ تعاملات به کمک هشتگ ها، البته دقت کنید که هشتگ ها تزئینی نیستند و باید هدفمند مورد استفاده قرار بگیرند.
  • نشان دادن موقعیت مکانی و آگاه سازی مخاطبان از محل دقیق حضورتان.
  • جلب اعتماد مخاطب. کاربران با دیدن موقعیت مکانی به صورت ناخودآگاه به شما اطمینان پیدا می کنند.
  • مهم تر از همه موارد ذکر شده، ارجاع به جامعه بزرگی از کاربران که شاید دنبال کننده پیج شما نباشند.
  • پیج تا میزان زیادی به کمک این قابلیت دیده می شود.

سخن آخر

استوری ها یکی از راه های دیده شدن پیج های اینستاگرامی هستند که باید به نحوی درست به کار گرفته شوند. همین موضوع باعث شده تا بیشتر کسب و کارها به فکر فعالیت چند برابری در اینستاگرام و تلگرام باشند.  شاید حجوم بیش از حد پیج های بیزینسی باعث شده تا حدودی کاربران نسبت به پیج های کسب و کار بی اعتنا شوند. اما یکی از مهم ترین دلایلی که منجر به توجهی و کم محلی کاربران می شود، عدم تولید محتوای با کیفیت و جذاب است.

پس به خاطر داشته باشید کاربران در صورتی که با استوری یک پیج بتوانند ارتباط بگیرند از پیج آن هم بازدید می کنند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا هشتگ و موقعیت مکانی در آپدیت جدید را برای شما بیان کنیم. آیا شما هم تا به حال تجربه ای از استوری ها داشته اید؟ آن را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

۴ دیدگاه دربارهٔ «جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ در آپدیت جدید اینستاگرام (آپدیت سال 2023)»

  1. سلام این ویژگی قبلا واسم میومد ولی چن ماهیه استوری های هشتگ نمیاره . اینستاگرام غیرفعالش کرده یا مشکل دیگه ای داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .