اینستاگرام و موبایل

قوانین افزایش فالوور فالوجت

قوانین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت از بهترین برنامه های اینستاگرام است  که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از فیلتر ها و امکانات موجود در، برنامه افزایش فالوور اینستاگرام ،  پیج اینستاگرام خود را به هزاران کاربر فعال در اینستاگرام نمایش دهید.  از مزایای برنامه افزایش فالوور اینستاگرام افزایش فالوور واقعی ، افزایش لایک و کامنت به صورت طبیعی و کاملا واقعی است. با این برنامه دیگر نیازی به خرید فالوور اینستاگرام ، خرید فالوور فیک ، خرید فالوور و خرید فالوور بین المللی و دیگر کارهای فیک برای جذاب شدن پیج اینستاگرام خود نیاز ندارید. با ثبت نام در ربات فالوجت کلیه کارهای ارسال پست زمانبندی و تبلیغات را بر عهده برنامه افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت بسپارید.

فالوجت یک سیستم فروش فالوور نیست ، بلکه یک بات تبلیغاتی اینستاگرام است به همین دلیل سرعت افزایش فالوور در فالوجت به اکانت خود شما بستگی دارد.

 

قوانین افزایش فالوور در فالوجت

  • بات تبلیغاتی افزایش فالوور در فالوجت یک سیستم کاملا مجزاست و هیچ وابستگی به اینستاگرام ندارد. اینستاگرام قوانین مختص خود را داشته و دارد .
  • فالوجت از پذیرش صفحات اینستاگرامی که محتوای آنها مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند معذور است.
  • ورود هر کاربر به وب‏‌سایت فالوجت در زمان استفاده از خدمات ارائه شده توسط فالوجت به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فالوجت از سوی او است
  • افزایش فالوور در فالوجت یک بات تبلیغاتی اینستاگرام بوده و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و لذا هیچ مسئولیتی در قبال محتوای اکانت های اضافه شده به سیستم ندارد.
  • بات افزایش فالوور در فالوجت تست شده ، بدون مشکل و غیرقابل شناسایی توسط اینستاگرام است به همین دلیل ما در قبال مشکلات احتمالی پیش آمده برای اکانت شما مسئولیتی قبول نخواهیم کرد.
  • عودت وجوه پرداخت شده تنها تا زمانی مقدور است که اکانت شما به بات فالوجت اضافه نشده باشد.

قوانین پشتیبانی و تایید افزایش فالوور در فالوجت

  • فالوجت با پشتیبانی ۲۴ ساعته در کلیه ی روزهای هفته آماده ارائه ی خدمت به مشتریان خود است.
  • همه ی صفحاتی که با موضوع تجاری، شرکتی، سرگرمی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ….. اگر تمامی قوانین سایت در آنها رعایت شده است، قابل تایید هستند.
  • فالوجت به اطلاعات خصوصی مشتریان محترم احترام میگذارد و از آن محافظت می‏‌کند.
  • کلیه ی سفارش های ثبت شده در فالوجت به مرور رسیدگی و پیگیری خواهند شد و در صف اجرا گذاشته می شود.
  • فالوجت از پذیرش صفحات اینستاگرامی که محتوای آنها مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند معذور است.
  • تمامی اطلاعات پنل و اکانت های اضافه شده افزایش فالوور در فالوجت توسط کاربران محرمانه و تحت محافظت بوده و فقط برای خود آنها قابل مشاهده است .

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام به صورت هدفمند

خرید فالوور اینستاگرام, خرید فالوور , خرید فالوور اینستاگرام ارزان , خرید فالوور اینستاگرام ایرانی , فالوجت یک ربات تبلیغاتی اینستاگرام و برنامه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و خرید فالوور واقعی اینستاگرام است که مخاطبین واقعی زیادی را به سمت پیج شما هدایت کرده و از این طریق فالوور شما را به شکل واقعی افزایش می دهد.

از فالوور فیک خسته شده اید ؟ به دنبال افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند هستید ؟

خرید فالوور ایرانی