افزایش فالوور اینستاگرام

اینجا با تمام روش های کاربردی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام (تا ۵ هزار فالوور در هر روز ) آشنا می شوید

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

بسته خود را انتخاب کنید

۱۰۰
فالوور 100% ایرانی
تومان ۳۵،۰۰۰
  • ۳۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۲ ساعت
۲۰۰
فالوور 100% ایرانی
تومان ۶۸،۰۰۰
  • ۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۴ ساعت
۵۰۰
فالوور 100% ایرانی
تومان ۱۵۸،۰۰۰
  • ۷۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۰ ساعت
۱K
۱۰۰۰ فالوور 100% ایرانی
تومان ۲۹۰،۰۰۰
  • ۱۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۲۰ ساعت
۲K
۲۰۰۰ فالوور 100% ایرانی
تومان ۴۹۰،۰۰۰
  • ۲۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۳۰ ساعت
۵K
۵۰۰۰ فالوور 100% ایرانی
تومان ۱،۱۹۰،۰۰۰
  • ۵۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۴ روز

بدون شک اینستاگرام محبوب ترین فضای مجازی در سراسر جهان و کشور ما است. با توجه به همه پسند شدن این برنامه، کسب و کارها فرصت مناسبی پیدا کرده اند تا رونق بیشتری بیابند. بسیاری از افراد حرفه، مهارت، محصول و خدمات خود را در این فضا تبلیغ می کنند و مخاطبان خاص خود را پیدا می کنند. سوال اینجا است که آیا همه افراد در این زمینه موفق هستند؟ آیا رونق کسب و کار در این فضا به همین سادگی است؟ یا پیچ و خم کار بیشتر از این جملات روان و ساده است.

کسانی که با فضای اینستاگرام آشنا هستند، می دانند که بالا بردن صفحه تا حدی که در اکسپلور به راحتی دیده شوید، کار بسیار سختی است. مهم تر از همه بالا بردن تعداد فالوور صفحه است که شاید با تبلیغ، ویدئو و … نتوان به حد بالایی رساند. بدون شک اولین سرمایه مهم یک پیج در اینستاگرام، فالوورهای واقعی و علاقه مند به موضوع صفحه است. شاید افراد زیادی به شما راه های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام پیشنهاد دهند، اما اگر این فالوور ها واقعی نباشند هیچ عایدی برای پیج شما نخواهد داشت.

اگر شما می خواهید در یک روز تعداد فالوورهایتان افزایش یابد، باید گفت که راه مناسبی برای رونق کسب و کار خود انتخاب نکرده اید. از راه های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام می توان به ربات افزایش فالوور، خرید فالوور و … اشاره کرد. اگر شما می خواهید به طور جد، مخاطبان مخصوص خودتان را در فضای اینستا پیدا کنید و افرادی فالوور شما باشند تا از دیدن حرفه شما لذت می برند و روزانه پیج شما را دنبال خواهند کرد، بهتر است این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید. ما در این مقاله بهترین راه افزایش فالوور را به شما معرفی می کنیم.

در اینستاگرام اگر بخواهیم، فالوور های خوددرا افزایش دهیم، راهکارهای زیادی پیش روی ما است. اما سوال اینجاست بین راهکارهای موجود در اینستاگرام، کدام راهکار بهترین است؟ و چرا؟ در ادامه همراه ما باشید تا راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان مطرح کنیم و همچنین بهترین راهکار را اینستاگرام را برایتان بازگو کنیم.

ساخت محتوا جذاب

یکی از راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام، ساخت محتوا جذاب و به اشتراک گذاشتن آن است. شما برای این که یک محتوا جذاب بسازید، اول از همه باید به تب Insight در اینستاگرام بروید و علاقه مخاطبان خود را بشناسید. پس از آن شما باید با استفاده از نرم افزار های ادیت ویدئو و عکس، پست مورد علاقه مخاطبان خود را بسیازید. در این راهکار شما باید صبر و حوصله زیادی به خرج بدهید. شما با ساختن پست جذاب، تازه تاثیر آن را بر روی پیج خود در چندین ماه بعد می بینید. البته مزیتی که دارد، این است که نیاز به هزینه کردن ندارید ولی راهکارهایی هستن که با کمی هزینه، می توانید به نتیجه ای بهتر برسید.

تبلیغ در اینستاگرام

یکی دیگر از راهکار های سریع افزایش فالوور اینستاگرام، تبلیغ در این اپلیکیشن است. برای تبلیغ در این اپلیکیشن، باید سراغ بلاگر ها و اینفلوئنسر ها بروید که کارشان تبلیغ در اینستاگرام است. این افراد هزینه بسیار زیادی از شما می گیرند تا تبلیغ شما را انجام دهند. به غیر از هزینه زیادی که تبلیغات روی دست شما می گذارد، سختی های دیگری هم دارد. در تبلیغات اگر بدون استراتژی عمل کنید و تجربه نداشته باشید، ممکن است تبلیغی که انجام می دهد هیچ فالووری را جذب نکند. 

در نتیجه تمام این اطلاعات، تبلیغات راهکار سریعی برای افزایش فالوور اینستاگرام است ولی نیاز به هزینه زیاد و تجربه زیاد برای ساخت یک تبلیغ هدفمند دارد. در بین تمامی راهکارها، خرید فالوور واقعی اینستاگرام، بهتر است زیرا سریع نتیجه می دهد و هزینه کم تری نسبت به راهکار های سریع دیگر می خواهد و همچنین نیاز به استراتژی ندارد.

 

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام روش معقول تری نسبت به خرید فالوور فیک محسوب می شود که به بیزنس ها کمک می کند تا بهتر و بیشتر دیده شوند.
در این صفحه می توانید با سفارش بسته های فالوور زیر در کمتر از ۱ ساعت فالوور هایتان را افزایش دهید : 

نماد شاپرک

پرداخت با درگاه امن شاپرک

ضمانت بازگشت وجه

نماد تضمین خدمات

نماد اعتماد الکترونیک

نماد ارسال سریع سفارش

شروع فوری پس از تکمیل سفارش

بدون نیاز به فالو کردن دیگران

امن بودن برای اکانت

از شما پسورد پیجتون رو نمی پرسیم

خرید فالوور اینستاگرام

یکی دیگر از راهکارها برای این که شما فالوور های واقعی خود را افزایش دهید این است که به سراغ، خرید فالوور از یک سایت معتبر بروید. سایت های بسیاری هستند که در زمینه خرید فالوور، خدمات ارائه می دهند. حال سوال این است که کدام سایت مورد اعتماد است و خدمات بهتری دارد؟ یکی از سایت هایی که پکیج های جذاب خرید فالوور اینستاگرام را به همراه دارد و همچنین خدمات ویژه ای را ارائه می دهد، فالو جت است. سایت فالو جت، برای کسانی که از آن فالوور خریداری می کنند، بسته جبران ریزش در نظر گرفته است.
همه شما و ما می دانیم که فالوور واقعی، ریزش دارد زیرا پست این اکانت ها، یک کاربر واقعی نشسته است. فالو جت به همین دلیل است که بسته جبران ریزش را برای پکیج های خرید فالوور واقعی در نظر گرفته است. این راهکار ها، نسبت به دیگر راهکار ها بسیار بهتر است زیرا خیلی زود نتیجه آن را می بینید و تعداد فالوور های شما افزایش پیدا می کنند. علاوه بر آن نسبت به راهکار های سریع دیگر، هزینه کم تری می خواهد.

افزایش فالوور واقعی با فالوجت

همانطور که دانستید راه های زیادی برای افزایش فالوور واقعی در پیج اینستاگرام وجود دارد، اما اکثر این روش ها زمان بر هستند و شاید افرادی باشند که تحمل انتظار مدت زمان زیاد را نداشته باشند. برای این افراد راه حل مناسب، مشورت با مسئولین سایت فالوجت است تا بهترین راهنمایی ها را برای بهبود و پیشرفت سریع پیج ارائه دهند. در فالوجت کاربران ایرانی واقعی دور هم جمع شده اند تا باعث دیده شدن کسب و کار شما شوند. کسانی که با یک حجم کم فالوور، کار را با فالوجت آغاز کرده اند، با مشاهده تاثیر فوق العاده خواستار تعداد زیادی فالوور شده اند. 

از مزایای همکاری با فالوجت می توان به این نکته اشاره کرد که در طول هفت سال سابقه کاری، هیچ مشکلی برای هیچ کدام از اکانت ها به وجود نیامده است. اگر شما نیز در اول راه هستید و می خواهید به کسب و کار خود در اینستاگرام رونق دهید، می توانید به مجموعه خوشنام فالوجت بپیوندید. فالوور هایی که به پیج شما اضافه خواهند شد، همگی کاربران واقعی هستند و همین سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی لایک و ویو جمع کنید. این تفاوت عمده فالوجت با دیگر سایت ها است.

تیم پشتیبانی 8 نفره فالوجت در کنار شما، شما را در رشد پیجتان یاری خواهد کرد. گام به گام و در هر مرحله این افراد شما را یاری می کنند تا کسب و کار شما در اینستا دیده شود و مخاطبان خاص خود را بیابید. ریزش فالوور یک امر غیر قابل انکار است و به همین دلیل در فالوجت بسته های جلوگیری از ریزش فالوور نیز در نظر گرفته شده تا پیج مشتریان همواره روند صعودی داشته باشند. 

همه می دانیم که برای دیده شدن پیج اینستاگرام هیچ چیزی ارزشمند تر از فالوور واقعی نیست. تنها فالوور واقعی است که می تواند با لایک کردن پست ها و استوری های شما، باعث پیشرفت پیج شما شود. این تجربه شیرین را می توانید با فالوجت که نماد اعتماد الکترونیک برای اطمینان مشتریان در سایت دارد، تجربه کنید. از دیگر اعتبارات این مجموعه می توان به 7 سال سابقه فعالیت و ارائه خدمات شبکه ای و درگاه امن شاپرک اشاره کرد. در هر کجای ایران که باشید و هر نوع کسب و کاری داشته باشید، فالوجت با ارائه خدماتی نظیر فالوور واقعی، لایک، بازدید از ویدئو و … سعی در موفقیت شما خواهد داشت.

 

فعالیت در وب سایت

نحوه خرید فالوور  واقعی اینستاگرام

همانطور که در بالاتر گفته شد، خرید فالوور واقعی اینستاگرام، یکی از راهکارهای مناسب افزایش فالوور اینستاگرام است که از سایت امکان پذیر است. در بالاتر اشاره شد که فالوجت سایتی است که پکیج ها و خدمات ویژه ای را به همراه دارد. بنابراین سوالی که الان پیش می آید، این است که چگونه از فالوجت فالوور بخریم؟ شما برای این که باید به آدرس سایت فالو جت وارد شوید. آدرس سایت فالو جت، https://followjet.com/ است. در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید از فالوجت فالوور واقعی بخرید.

 بر روی  https://followjet.com/ کلیک کنید و وارد سایت شوید.

 شما در بدو ورود به این سایت، دو گزینه خرید فالوور فوری و دیدن همه خدمات را می بینید. اگر نمی خواهید به صورت فوری فالوور خریداری کنید، به سراغ گزینه دیدن همه خدمات که نارنجی رنگ است بروید و روی آن کلیک کنید

حال به قسمت خرید فالوور و خرید لایک و ویو و … می رسید. این گزینه ها به صورت آبی رنگ هستند. بر روی گزینه آبی رنگ خرید فالوور اینستاگرام کلیک کنید.

در این صفحه که برای شما باز شده است، گزینه ای به نام مشاهد بسته ها وجود دارد. می توانید روی آن کلیک کنید یا خودتان به سمت پایین صفحه بروید.

حال در این قسمت، پکیج های بسیاری برای افزایش فالوور اینستاگرام شما وجود دارد. با توجهبه تعداد فالووری که می‌خواهد یک کدام از بسته ها را انتخاب کنید.

زمانی که بر روی یکدام از گزینه ها کلیک کنید، وارد صفحه ای می شوید که دارای کادر بندی های پرسشی از شما است. در این صفحه شماره و آیدی خود و … را وارد کنید. در این صفحه گزینه ها و خدمات دیگری نیز وجود دارد به مانند لایک سه پست آخر شما، شما در صورت نیاز می توانید بر روی آن ها کلیک کنید. در نظر داشته باشید که فالوجت در اطلاعاتی که از شما خواسته است در این صفحه، اصلا رمز اکانت شما را در خواست نکرده است.

حال پس از کامل کردن اطلاعات، شما می توانید از طریق دو راه کیف پول خود در سایت و یا بانک، هزینه خرید فالوور اینستاگرام را پرداخت کنید. در این سایت گزینه دیگری هم به نام پرداخت با ارزهای دیجیتال وجود دارد که کار شما را برای خرید فالوور، بسیار راحت تر کرده است.  تازه اگر شما دارای کد تخفیف باشید، می توانید با وارد کردن آن هزینه را کم تر کنید.

 

شما لایک کنید

افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

در برخی مواقع دیده شده است که تعداد فالوور یک پیج، بیش از 10 کا است و حیرت زده می شویم که چطور در مدت زمان کم به این تعداد فالوور دست پیدا کرده است. اما با چک کردن تعداد لایک ها متوجه می شویم که چندان کار خارق العاده ای انجام نداده است. همیشه تعداد فالوور نشان گر قدرت یک صفحه نیست و باید به میزان توجه مخاطبان و فالوورها به صفحه نیز دقت داشت. اگر با 10 کا فالوور شما تنها 100 لایک گرفته اید، به این معنی است که فالوورهای شما هیچ توجهی به شما ندارند.

حال چاره چیست و باید به چه روشی از افزایش فالوور و لایک را بیاوریم؟ آیا افزایش فالوور و لایک به طور همزمان وجود دارد؟ بدون شک افراد زیادی طعم این تجربه شیرین را چشیده اند. راه های مختلفی برای افزایش همزمان فالوور و لایک وجود دارد که ما در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

فعالیت در وب سایت

وب سایت شما یکی از راه های ممکن برای جذب فالوور و لایک است. اگر در این صفحه بتوانید مطالب مفیدی منتشر کنید، احتمال زیادی دارد که افرادی مایل باشند تا مطالب شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند. با توجه به این که این افراد از سر علاقه و یادگیری به پیج شما پیوسته اند، بدون شک بسیاری از محتواهای شما را لایک خواهند کرد. توجه داشته باشید که فالوور واقعی بسیار ارزشمند است و باید به نظرات و پیشنهادات آنها بسیار اهمیت بدهید.

همگام سازی شبکه های اجتماعی

شما می توانید با انتخاب گزینه integration شبکه های اجتماعی خودتان را به هم متصل کنید و با انتشار یک پیام در یکی از شبکه ها، با کمترین زحمت در شبکه های دیگر نیز منتشر خواهد شد. از هر فضایی برای جذب فالوور واقعی کمک بگیرید. فالوور هایی که به این روش به پیج شما اضافه می شوند، احتمال ریزش کمتری دارند. این افراد هستند که پست های شما را می پسندند و عکس العملی از خود نشان می دهند.

شما لایک کنید

برای شناخته شدن در فضای اینستاگرام، نباید در یک کنج نشست و منتظر معجزه بود. اگر فردی هدفمند و با اراده هستید، باید صفحات مشابه حوزه کاری خود را بیابید و شما آنها را دنبال کنید. این تحرک بدون شک بی جواب نخواهد ماند و باعث می شود شما در صفحات زیادی دیده شوید. خیلی عالی است اگر شما از ته دل، محتواهای همکارانتان را لایک کنید، چرا که آنها نیز برای محتواهای شما چنین عکس العملی خواهند داشت.

 

۱۰۰
لایک ایرانی
۸٬۰۰۰تومان
۴٬۰۰۰ تومان
  • زمان تکمیل : ۱ ساعت
۵۰۰
لایک ایرانی
۲۲٬۰۰۰تومان
۱۴٬۰۰۰ تومان
  • زمان تکمیل : ۴ ساعت
۱۰۰۰
لایک ایرانی
۳۰٬۰۰۰تومان
۲۲٬۰۰۰ تومان
  • زمان تکمیل : ۱۶ ساعت

 داشتن یک یا چند همکار

اگر شغل شما از جمله مشاغلی است که شاخ و برگ زیادی دارد، به دنبال مکمل های شغلی خود در فضای اینستا گرام باشید. به عنوان مثال اگر شما فروشنده برنج هستید، می توانید با اشخاصی که رستوران دارند و یا کشاورز هستند، ارتباط داشته باشید. در این صورت هم شما و هم آنها بازده جالبی از فضای اینستا خواهید گرفتید. با کمک کردن مشاغل هم راستا به یکدیگر، افراد زیادی به راحتی محصول و خدمات خاص خود را پیدا می کنند و به عنوان فالوور واقعی در پیج باقی می مانند و مطالب را لایک می کنند.

خرید فالوور و لایک از فالوجت

شاید افرادی تجربه های تلخی از خرید فالوور دارند و شما این تجربه ها را به کررات شنیده اید. شناخت یک مجموعه و خرید از آن باید به طور کامل انجام شود. به این نکته توجه داشته باشید که شناخت یک مرجع معتبر برای خرید هر کالایی می تواند به شما در موفقیت روز افزون کمک کند. حال بهتر است فالو جت را بیشتر بشناسید.

علاوه بر راه کارهایی که در بالا ذکر شد، راهکارهای زیاد دیگری برای جذب فالوور و لایک وجود دارد که همانطور که مشاهده کردید، باید انرژی بسیار زیادی صرف کنید و در کیفیت محتواها و کارهای جانبی دیگر توجه خاصی داشته باشید تا به مرور زمان فالوور های واقعی خود را پیدا کنید. اما روشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، همکاری با مجموعه فالوجت است تا به شما در این زمینه کمک کند و کاتالیزوری برای پیشرفت پیج شما باشد.

در این مجموعه کاربران واقعی شبکه ای تشکیل داده اند تا به کمک هم هر پیجی که مایل به پیشرفت باشد را بالا بیاورند. به این ترتیب که شما با خرید فالوور، در مدت زمان مشخصی فالوور ها به پیج شما افزوده می شوند و این فالوورها پست های شما را لایک می کنند و کامنت میگذارند. همین حرکت باعث دیده شدن صفحه شما در فضای اینستا و پیوستن بسیاری از افراد دیگر خواهد بود.

ماندگاری افزایش فالوور اینستاگرام با فالوجت

قبل از شرح این موضوع، بهتر است شما به این سوال پاسخ دهید. به نظر شما افرادی که با تلاش فراوان شما مثلا از وب سایت به پیج شما پیوسته است، آیا احتمال دارد از پیج شما خارج شود؟ با پاسخ به این سوال می توان در مورد ماندگاری افزایش فالوور اینستاگرام بحث کرد. بدون شک هر فردی ممکن است همانطور که به پیج خاصی پیوسته است، به دلایل مختلف از پیج آنفالو کند. جلوگیری از ریزش فالوور ها مبحث مهم دیگری است که باید افراد صاحب پیج به آن توجه داشته باشند. ریزش فالوور در هر صورت وجود خواهد داشت و نمی توان آن را انکار کرد. برای جلوگیری از ریزش فالوور می توان راه کارهای زیر را پیشنهاد داد.

اهداف مخاطبان خود را بشناسید

در انتشار محتواهای خود همواره به دنبال نقد فالوور ها باشید. از آنها در خواست کنید تا نظرشان را در مورد صفحه و محتواهای آن به شما برسانند. این پرسش و پاسخ سبب می شود تا شما بدانید که برای اکثر مخاطبان خود، محتواهایی با چه مضمون و سبک طراحی خواهید کرد. این را به یاد داشته باشید که اگر دست تنها هستید، برای جلوگیری از ریزش فالوورها باید و باید جذابیت کارهای خود را چندین برابر کنید.

تگ کردن

به منظور ماندگاری فالوورها یکی از بهترین روش ها تگ کردن است. بدون شک تگ کردن مطالب افرادی که پیج شما را دنبال می کنند، وفاداری آنها را به شما چندین برابر خواهد کرد. تگ کردن افراد مطرح در جامعه، اعتبار ویژه ای به برند و کسب و کار شما خواهد داد و افراد زیادی به همین دلیل پیج شما را ترک نخواهند کرد. توجه داشته باشید که هوشمندانه تگ کنید تا بازده خوبی از این کار داشته باشید.

مسابقه و جوایز

در برخی مواقع لازم است به بهانه های مختلف برای فالوور های خود جوایزی هدیه دهید. شاید ایجاد یک مسابقه متناسب با کسب و کار ایده خوبی باشد تا افراد علاقه مند را بشناسید و همچنین به خاطر وفاداری فالوورها به آنها جایزه دهید. برگزاری مستمر این مسابقات باعث ایجاد هیجان و ماندگاری فالوورها خواهد بود. توجه داشته باشید که برای مهم ترین بخش از اینستاگرام هزینه می کنید و هیچ ایرادی ندارد تا فالوورها را خوشحال کنید.

خرید فالوور

بررسی impression و  reach

به کمک این دو گزینه، می توانید به تعداد افرادی که از محتوای شما بازدید کرده اند، دسترسی داشته باشید. برای رشد باید این تجزیه و تحلیل را نیز انجام دهید. با impression شما تعداد بازدید را خواهید دانست، از آنجایی که شاید یک فالوور چندین بار محتوا را مشاهده کرده باشد، تعداد دقیق فالوور را نخواهید دانست. اما در reach تعداد فالوورهای مشاهده کننده محتوا را خواهید دانست. با این تجزیه و تحلیل آمار فالوورها را خواهید دانست و به دنبال رشد پیج خواهید بود.

فالوجت

کسانی که کار با فالو جت را تجربه کرده اند، می دانند که مسئولین این مجموعه سعی بر این دارند تا با شروع همکاری، در ریزش فالوورها نیز کمک داشته باشند. به این معنا که با خرید فالوور ها مسئولین فالو جت کنار نمی روند و همواره در کنار شما هستند تا شما کسب و کار خود را به بهترین نحو ممکن رونق دهید.

جمع بندی

یکی از مهم ترین کارها در فضای اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام است. همه این را می دانیم که بدون داشتن فالوور واقعی و البته با تعداد زیاد نمی توان کار خاصی انجام داد. در این مطلب سعی بر این داشتیم تا راهکارهای افزایش فالوور را به شما معرفی کنیم تا شما در کمترین زمان بهترین بازده را بگیرید. فالوجت با فروش فالوور واقعی، به شما کمک می کند تا پیج شما در این فضای محبوب مشهور شود.

افزایش لایک اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام

امیدواریم این مقاله پاسخ مناسبی به سوال “چگونه فالوور جمع کنیم” داده باشد .
در آخر شما می توانید از طریق ربات اینستاگرام و با خرید فالوور صددرصد ایرانی اینستاگرام، فالوور های مرتبط با صفحه خود را به صورت هدفمند جذب کنید. اگر می خواهید این کار را با سرعت بیشتر انجام دهید می توانید از ربات اینستاگرام فالوجت استفاده کنید. از مزیت این ربات اینستاگرام میتوان به تفکیک جنسیتی ، شهری ، هشتک و حرفه فعالیت اشاره کرد.

نکته طلایی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام  : شما می توانید با فالو کردن چند تن از افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند. از یک ویژگی اینستاگرام برخوردار شوید که پیج اینستاگرام شما به تعداد زیادی از کاربران و فالوور های آن افراد مشهور  ، که آنها را فالوو کرده اید معرفی شود.

بررسی impression و  reach

به کمک این دو گزینه، می توانید به تعداد افرادی که از محتوای شما بازدید کرده اند، دسترسی داشته باشید. برای رشد باید این تجزیه و تحلیل را نیز انجام دهید. با impression شما تعداد بازدید را خواهید دانست، از آنجایی که شاید یک فالوور چندین بار محتوا را مشاهده کرده باشد، تعداد دقیق فالوور را نخواهید دانست. اما در reach تعداد فالوورهای مشاهده کننده محتوا را خواهید دانست. با این تجزیه و تحلیل آمار فالوورها را خواهید دانست و به دنبال رشد پیج خواهید بود.

فالو جت

کسانی که کار با فالو جت را تجربه کرده اند، می دانند که مسئولین این مجموعه سعی بر این دارند تا با شروع همکاری، در ریزش فالوورها نیز کمک داشته باشند. به این معنا که با خرید فالوور ها مسئولین فالو جت کنار نمی روند و همواره در کنار شما هستند تا شما کسب و کار خود را به بهترین نحو ممکن رونق دهید.

یکی از مهم ترین کارها در فضای اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام است. همه این را می دانیم که بدون داشتن فالوور واقعی و البته با تعداد زیاد نمی توان کار خاصی انجام داد. در این مطلب سعی بر این داشتیم تا راهکارهای افزایش فالوور را به شما معرفی کنیم تا شما در کمترین زمان بهترین بازده را بگیرید. فالوجت با فروش فالوور واقعی، به شما کمک می کند تا پیج شما در این فضای محبوب مشهور شود.

چگونه فالوور جمع کنیم ؟ اگر شما هم ایده ای دارید از طریق نظرات با ما به اشتراک بگذارید

فالوور
 

نحوه خرید فالوور  واقعی اینستاگرام

همانطور که در بالاتر گفته شد، خرید فالوور واقعی اینستاگرام، یکی از راهکارهای مناسب افزایش فالوور اینستاگرام است که از سایت امکان پذیر است. در بالاتر اشاره شد که فالوجت سایتی است که پکیج ها و خدمات ویژه ای را به همراه دارد. بنابراین سوالی که الان پیش می آید، این است که چگونه از فالوجت فالوور بخریم؟ شما برای این که باید به آدرس سایت فالو جت وارد شوید.  در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید از فالوجت فالوور واقعی بخرید.
 وارد سایت فالوجت شوید.
 شما در بدو ورود به این سایت، دو گزینه خرید فالوور فوری و دیدن همه خدمات را می بینید. اگر نمی خواهید به صورت فوری فالوور خریداری کنید، به سراغ گزینه دیدن همه خدمات که نارنجی رنگ است بروید و روی آن کلیک کنید
حال به قسمت خرید فالوور و خرید لایک و ویو و … می رسید. این گزینه ها به صورت آبی رنگ هستند. بر روی گزینه آبی رنگ خرید فالوور اینستاگرام کلیک کنید.
در این صفحه که برای شما باز شده است، گزینه ای به نام مشاهد بسته ها وجود دارد. می توانید روی آن کلیک کنید یا خودتان به سمت پایین صفحه بروید.
حال در این قسمت، پکیج های بسیاری برای افزایش فالوور اینستاگرام شما وجود دارد. با توجه به تعداد فالووری که می‌خواهد یک کدام از بسته ها را انتخاب کنید.
زمانی که بر روی یکدام از گزینه ها کلیک کنید، وارد صفحه ای می شوید که دارای کادر بندی های پرسشی از شما است. در این صفحه شماره و آیدی خود و … را وارد کنید. در این صفحه گزینه ها و خدمات دیگری نیز وجود دارد به مانند لایک سه پست آخر شما، شما در صورت نیاز می توانید بر روی آن ها کلیک کنید. در نظر داشته باشید که فالوجت در اطلاعاتی که از شما خواسته است در این صفحه، اصلا رمز اکانت شما را در خواست نکرده است.
حال پس از کامل کردن اطلاعات، شما می توانید از طریق دو راه کیف پول خود در سایت و یا بانک، هزینه خرید فالوور اینستاگرام را پرداخت کنید. در این سایت گزینه دیگری هم به نام پرداخت با ارزهای دیجیتال وجود دارد که کار شما را برای خرید فالوور، بسیار راحت تر کرده است.  تازه اگر شما دارای کد تخفیف باشید، می توانید با وارد کردن آن هزینه را کم تر کنید.
 ماندگاری افزایش فالوور اینستاگرام با فالوجت
قبل از شرح این موضوع، بهتر است شما به این سوال پاسخ دهید. به نظر شما افرادی که با تلاش فراوان شما مثلا از وب سایت به پیج شما پیوسته است، آیا احتمال دارد از پیج شما خارج شود؟ با پاسخ به این سوال می توان در مورد ماندگاری افزایش فالوور اینستاگرام بحث کرد. بدون شک هر فردی ممکن است همانطور که به پیج خاصی پیوسته است، به دلایل مختلف از پیج آنفالو کند. جلوگیری از ریزش فالوور ها مبحث مهم دیگری است که باید افراد صاحب پیج به آن توجه داشته باشند. ریزش فالوور در هر صورت وجود خواهد داشت و نمی توان آن را انکار کرد. برای جلوگیری از ریزش فالوور می توان راه کارهای زیر را پیشنهاد داد.
اهداف مخاطبان خود را بشناسید
در انتشار محتواهای خود همواره به دنبال نقد فالوور ها باشید. از آنها در خواست کنید تا نظرشان را در مورد صفحه و محتواهای آن به شما برسانند. این پرسش و پاسخ سبب می شود تا شما بدانید که برای اکثر مخاطبان خود، محتواهایی با چه مضمون و سبک طراحی خواهید کرد. این را به یاد داشته باشید که اگر دست تنها هستید، برای جلوگیری از ریزش فالوورها باید و باید جذابیت کارهای خود را چندین برابر کنید.
تگ کردن
به منظور ماندگاری فالوورها یکی از بهترین روش ها تگ کردن است. بدون شک تگ کردن مطالب افرادی که پیج شما را دنبال می کنند، وفاداری آنها را به شما چندین برابر خواهد کرد. تگ کردن افراد مطرح در جامعه، اعتبار ویژه ای به برند و کسب و کار شما خواهد داد و افراد زیادی به همین دلیل پیج شما را ترک نخواهند کرد. توجه داشته باشید که هوشمندانه تگ کنید تا بازده خوبی از این کار داشته باشید.
مسابقه و جوایز
در برخی مواقع لازم است به بهانه های مختلف برای فالوور های خود جوایزی هدیه دهید. شاید ایجاد یک مسابقه متناسب با کسب و کار ایده خوبی باشد تا افراد علاقه مند را بشناسید و همچنین به خاطر وفاداری فالوورها به آنها جایزه دهید. برگزاری مستمر این مسابقات باعث ایجاد هیجان و ماندگاری فالوورها خواهد بود. توجه داشته باشید که برای مهم ترین بخش از اینستاگرام هزینه می کنید و هیچ ایرادی ندارد تا فالوورها را خوشحال کنید.
تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

یکی از مثل های معروف در اینستاگرام این است که فالوور فالوور می آورد، این به آن معناست که هر چه شما فالوور بیشتری داشته بشید فروش و بازدید بیشتری هم خواهید داشت چرا که داشتن فالوور زیاد افراد را ترغیب به بازدید و خرید از پیج های پرفالوور می کند. تجربه ثابت کرده فروشگاه هایی که بیشترین بازدید را دارند نسبت به فروشگاه های کم بازدید شانس بیشتری برای افزایش بازدید و فروش خواهند داشت. بنابراین اگر قصد افزایش فالوور اینستاگرام را دارید بد نیست از تجربیات افراد مختلفی که این راه را طی کرده اند نیز استفاده کنید. قطعا افراد پرسابقه و پرفعالیت در اینستاگرام می دانند افزایش فالوور اینستاگرام بدون خرید فالوور راهی سخت و طولانی است. بله قطعا تولید محتوای مستمر و تعامل با مخاطبان حرف اول موفقیت یک پیج اینستاگرامی است اما اگر در شروع راه باشید یا یک تبلیغ اینستارگرامی داده باشید چه؟
قطعا افرادی که برای اولین بار به پیج شما سر می زنند متوجه کم بودن فالوورهای شما می شوند و همین موضوع سبب دلسرد شدن آن ها به فالوور کردن اکانت شما می شود. بنابر این روند افزایش فالوور شما حتی با بهترین کیفیت محتوای تولیدی مسیری سخت و دشوار است. اما اینجا از بین سه راه زیر برای افزایش فالوور یعنی :
  1. تولید محتوای با کیفیت و تعامل مستمر
  2. خرید فالوور از سایت های معتبر
  3. استفاده از ربات های افزایش فالوور
تنها به بررسی مورد اول پرداختیم بد نیست در مورد تفاوت فالوورهای افزایش یافته شده توسط ربات ها و سایت ها نیز بدانید تا بتوانید با دقت هر چه بهتری دست به انتخاب بزنید.
فالوورهایی که توسط ربات ها افزایش پیدا می کنند معمولا به دو دلیل استقبال بیشتری دارند:
  1. ارزان یا رایگان بودن
  2. میزان و نحوه انجام خدمات به طور کلی دست شماست
اما مشکلا ت مهمی که اینگونه ربات ها دارند به شرح زیر هستند:
  1. افزایش ناگهانی فالوورها
  2. فالوورها ویژگی های اکانت های واقعی را ندارند
  3. بدون داشتن پشتیبانی
  4. خدمات تنها با دادن پسورد ارائه می شوند
تمام موارد بالا سبب می شود ریسک بسته شدن اکانت شما بالا برود چرا که اینستاگرام مخالف رقابت ناسالم در این شبکه اجتماعی است. از سویی دیگر خرید فالوور های بی کیفیت و بدون داشتن ویژگی های اکانت های واقعی سبب می شود اعتبار شما در این شبکه اجتماعی محبوب زیر سوال برود.
اینجاست که بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام یعنی خرید از سایت های معتبر به شما پیشنهاد می شود. ویژگی های بی نظیر سایت های افزایش فالوور اینستاگرام مثل فالوجت به شرح زیر است:
  1. افزایش تدریجی فالوورها
  2. پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  3. مشاوره رایگان در حوزه خدمات خریداری شده
  4. بدون نیاز به پسورد
تمام این ویژگی های طلایی و ممتاز سبب می شود شما شاهد رشد بی نظیر اکانت خود بدون هیچ ریسک و خطری برای اکانت تان باشید.
همچنین توجه داشته باشید هیچ ارزانی بی دلیل نیست بنابر این امنیت و اعتبار اکانت خود را به قیمتی ناچیز نفروشید!
 

سوالات متداول افزایش فالوور اینستاگرام

راهکار مد نظر و تست شده ما خرید فالوور اینستاگرام در کنار تولید محتوای مستمر است. در حقیقت می توان گفت خرید فالوور در کنار تولید محتوای جذاب مکمل هم برای رشد هر چه سریع تر پیج شما می باشد و کاربران اینستا با دیدن تعداد فالوور های شما ترغیب به فالو کردن پیج شما می شوند.

افزایش فالوور ما به صورت هوشمند و منطبق بر الگوریتم های اینستاگرام است بنابراین اکانت شما از سوی اینستا جریمه نخواهد شد و از سویی دیگر اکانت های ما پست و عکس پروفایل دارند که نشان دهنده این است که این افزایش فالوور از طریق ربات و با اکانت های بی کیفیت نیست. از سویی جبران ریزش برای هر بسته نیز از دیگر ضمانت های کیفیت محصولات و خدمات ما هست.

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .