خرید فالوور فیک اینستاگرام

فوری، با کیفیت و فوق سریع
خرید فالوور فیک اینستاگرام روشی بسیار سریع و ارزان برای افزایش نجومی فالوورهای شماست. در این صفحه می توانید از تنها وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک در ایران فالوورهایتان را سفارش دهید.
مشاهده پلن ها
چه تعداد فالوور فیک می خواهید ؟

بسته خود را انتخاب کنید

۱۰۰
فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۱۶٬۵۰۰  ۲۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۲۰ ساعت
۲۰۰
فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۲۵٬۰۰۰ ۴۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۲۰ ساعت
۵۰۰
فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۵۵٬۰۰۰ ۷۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۲۰ ساعت
۱k
۱۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۹۵٬۰۰۰  ۱۲۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۱۰ ساعت
پرطرفدار
۲K
۲۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۱۷۵٬۰۰۰ ۲۲۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۲۰ ساعت
۵K
۵۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۴۲۰٬۰۰۰ ۴۸۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۴۸ ساعت
۱۰K
۱۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۸۰۰٬۰۰۰ ۹۰۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۷۲ ساعت
۱۵K
۱۵٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۱٬۱۰۰٬۰۰۰ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۶ روز
۲۰K
۲۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۱٬۵۵۰٬۰۰۰ ۱۷۰۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۷ روز
۵۰K
۵۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۳٬۹۰۰٬۰۰۰ ۴٬۶۰۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۱۰ روز
۱۰۰K
۱۰۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۷٬۵۰۰٬۰۰۰ ۹۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۱۴ روز
۵۰۰K
۵۰۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۳۶٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۳۰ روز
نماد شاپرک
پرداخت با درگاه امن شاپرک
ضمانت بازگشت وجه
نماد تضمین خدمات
نماد اعتماد الکترونیک
نماد ارسال سریع سفارش
شروع فوری پس از تکمیل سفارش
بدون نیاز به فالو کردن دیگران
امن بودن برای اکانت
از شما پسورد پیجتون رو نمی پرسیم
الهام محمودی
الهام محمودیمترجم
بیشتر بخوانید
من 500 فالوور داشتم، 500 فالوور هم از فالوجت خریدم و 100 لایک واقعی هم دریافت کردم. این سرویس واقعا به درد می خوره چون پست های بعدی مو هم لایک می کنند و خیالم راحته
مائده رضایی
مائده رضاییادمین اینستا
بیشتر بخوانید
لایک هایی که این فالوورها می کنند، خیلی خوب بود. پست های بعدیمون هم که لایک می شن دیگه دغدغه لایک ندارم و بیشتر روی محتوا باکیفیت تمرکز می کنم.
قبل
بعدی
خرید فالوور فیک اینستاگرام

افزایش فالوور فیک مثل سلبریتی ها

فرقی نمی کند در اینستاگرام تازه وارد باشید یا از کاربران حرفه ای آن باشید، به هر حال می دانید که هیچ محدودیتی برای داشتن فالوور بیشتر در این شبکه اجتماعی وجود ندارد. احتمالا بی خبر نیستید که حتی بسیاری از چهره های مشهور هم برای بالا بردن عدد فالوورهای خود از روش سریع خرید فالوور فیک بهره می گیرند. پس چرا شما به صفحه خود رونقی نمی دهید؟

خرید فالوور فیک با ظاهر طبیعی و ایرانی

اکثر اکانت های موجود در سرویس فالوجت، دارای پروفایل ایرانی یعنی نام کاربری، بیوگرافی و پست هایی با کپشن های ایرانی هستند.

خرید فالوور فیک ارزان
خرید فالوور فیک ایرانی

بدون نیاز به فالو کردن دیگران

برای افزایش فالوور فیک علاوه بر تمرکز بر تصاویر و ویدئوهای جذاب، برای موفقیت در اینستاگرام و کسب اعتبار و محبوبیت از طریق آن، لازم است صفحه شما محبوب و پرطرفدار به نظر برسد.

خرید فالوور فیک روشی است که در آن بدون نیاز به فالو کردن دیگران، یا سایر روش های پر دردسر می توانید تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را بدون محدودیت افزایش دهید. خرید 10k فالوور اینستاگرام اعتبار و به دنبال آن مخاطبان پیج شما را افزایش می دهد. خرید لایک اینستاگرام به سرعت بازدید پیج شما را افزایش می دهد. 

شروع افزایش فوق سریع بلافاصله پس از انتخاب پکیج

بسیاری از روش های افزایش فالوور فیک زمانبر و مایوس کننده به نظر می رسند اما خرید فالوور فیک، با ایجاد یک تغییر آنی در چهره صفحه اینستاگرام شما، هیجان و جذابیت زیادی به صفحه شما هدیه می کند.
با خرید فالوور فیک یا سایر سرویس ها از فالوجت عملیات افزایش لایک، افزایش فالوور و یا بالابردن نرخ بازدید ویدئوها و استوری های شما در کمتر از چند دقیقه انجام خواهد گرفت.
سرعت، مهم ترین عامل در انجام این سبک از سفارشات است، به همین خاطر این سرویس به گونه ای طراحی شده است که بلافاصله پس از نهایی سازی سفارش، تغییرات قابل ملاحظه ای در چهره صفحه شما ایجاد کند. افزایش فالوور اینستاگرام واقعی با فالوجت ممکن است.

خرید فالوور فیک
فالوور فیک اینستاگرام

افزایش فالوور فیک با ریزش حداقلی

برای  ساخت تک تک اکانت های اینستا موجود در فالوجت از آی پی های جداگانه استفاده شده است، ضمن این که این اکانت ها در هر روز فقط تعداد مشخصی فالو، لایک یا بازدید انجام می دهند. به همین خاطر در این پنل فالوور فیک تعداد ریزش فالوورها به صورت معقول و تنها به اندازه نرخ طبیعی ریزش در اینستاگرام است.

یک خرید کاملا امن

تنها چیزی که لازم است در فرایند خرید در اختیار فالوجت قرار دهید، آی دی صفحه شماست. در هیچکدام از مراحل خرید و برای دریافت هیچکدام از خدمات سرویس فالوجت نیازی به ارائه رمزعبور اکانت اینستاگرام خود ندارید و حتی می توانید برای صفحات دوستان خود نیز به خرید لایک، فالوور یا بازدید استوری و ویدئو بپردازید. و از طریق درگاه های بانکی رسمی و معتبر بانک ملت، سامان و تمامی بانک های عضو شتاب مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید.

همچنین این روش افزایش فالوور کاملا طبیعی و مطابق با قوانین کمپانی اینستاگرام است. با پنل افزایش فالوور اینستاگرام به سمت رویاهایتان گام بردارید.

امنیت خرید فالوور فیک

اگر شما هم به فکر افزایش اعتبار پیج خود در اینستاگرام هستید اما دوست دارید این مسیر را سریع تر طی کنید با خرید فالوور فیک اینستاگرام به راحتی افزایش اعتبار و فروش را برای پیج خود رقم بزنید.

فالوور فیک معمولا با سه روش به پیج ها افزوده می شود که به شرح زیر هستند:

  • سایت
  • ربات
  • نرم افزار

در تمام روش های زیر ممکن است از ربات برای افزایش فالوور اکانت شما استفاده شود و این به ان معنا نیست که اگر شما از نرم افزار یا سایت برای افزایش فالوور پیج خود استفاده کرده اید فالوورهای افزوده شده از طریق ربات به اکانت شما افزوده نشده اند.

برای اینکه متوجه شوید یک فالوور فیک هست یا حقیقی چند ویژگی برای اکانت های فیک وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  • نام کاربری مفهوم نداشتن
  • عکس پروفایل نداشتن
  • پست یا هایلایت در اینستاگرام نداشتن
  • اضافه شدن ناگهانی به اکانت شما

این ویژگی ها عواملی هستند که ممکن است اینستاگرام به اکانت شما مشکوک شود و اکانت شما را جریمه یا مسدود نماید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام

بهترین راهکار برای افزدون فالوور استفاده از سایت هایی است که فالوورهای اینستاگرامی خریداری شده را با توجه به الگوریتم های اینستاگرام به اکانت شما اضافه می کنند.

یکی از این سایت ها در زمینه خرید فالوور فیک، فالوجت است که خدماتی که ارائه می دهد با توجه به الگوریتم های اینستاگرام است بنابر این هیچ خطری پیج شما را تهدید نمی کند.

از سویی دیگر فالوجت با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی انلاین توانسته هر چه بیشتر اعتماد مخاطبان خود را جلب نماید.

مزایای خرید فالوور فیک از فالووجت

خرید فالوور فیک از این وب سایت معتبر برای شما چند ویژگی و مزیت خاص را رقم می زند که به شرح ذیل است:

  1. امنیت پیج شما را تضمین می کنیم (بدون نیاز به پسورد خدمات خود را ارائه می دهیم)
  2. فالوورها کاملا منطبق با الگوریتم های اینستاگرام هستند
  3. افزایش تدریجی فالوورها
  4. فالوورها ویژگی های اکانت های واقعی را دارند بنابراین بهترین روش برای جلب اعتماد مخاطبان شما هستند.

مزایای خرید فالوور فیک از فالووجت

مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

شاید تا بحال این سوال به ذهنتان آمده باشد که فالوور فیک اینستاگرام، چه مزایایی دارد؟ چرا که هیچ فعالیتی در پیج ما ندارد، چرا ما باید این نوع فالوورها را بخریم؟

در ادامه برای شما مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام را بازگو می کنیم؟ و به شما می گوییم چرا باید فالوور فیک اینستاگرام خرید؟ البته این نکته را در نظر داشته باشید که فالوور فیکی مورد قبول است که توسط بات ساخته نشده باشد. خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش در سایت فالوجت با قیمتی مقرون به صرفه انجام می شود.

ارزانی فالوورهای فیک نسبت به دیگر فالوورها

توجه داشته باشید فالوورهایی که توسط ربات زده می شود ارزان قیمت هستند یا برخی رایگان! اما هیچ ارزانی بی علت نیست. با خرید فالوور بی کیفیت می توانید امنیت اکانت خود را تهدید کنید یا به طور کلی پیج خود را از دست بدهید. پس در هنگام خرید خدمات اینستاگرامی حتما به کیفیت خدماتی که ارائه می شوند دقت لازم را داشته باشید.

تو چشم بودن تعداد فالوورها

بله، یکی از مواردی که به شدت در اینستاگرام دیده می شود و در نگاه اول دیده می شود، تعداد فالوورها است. در نتیجه شما باید به فکر این باشید که اولین موردی که در دید افراد هست را افزایش دهید. اگر دقت کرده باشید نمای تعداد فالوور و تعداد پست و … در پیج شما دقیقا به مانند یک ویترین مغازه است که مشتری ها را جذب می کند. اگر یک پیج فروشگاهی داشته باشید، افزایش تعداد فالوور حتی با خرید فالوور فیک اینستاگرام، ضروری است.

مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام

زیرا زمانی که افراد به سراغ سرچ کردن در اینستاگرام می روند، سعی می کنند چند پیج را گلچین کنند و سپس بین این پیج ها پیج برتر را انتخاب کنند. این پیج هایی که گلچین شده اند، معمولا پیج هایی هستند که تعداد فالوور بیشتری دارند. پیجی هم که در نهایت انتخاب می شود، محتوای جذاب تری داشته است. بنابراین برای اینکه در چیدمان اولیه و گلچین شدن، پیجتان حضور داشته باشد، نیاز دارید که تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید.

اعتماد سازی

همانطور که گفته شد، شما با خرید فالوور فیک اینستاگرام و بالا رفتن تعداد فالوور پیجتان، در بین پیج های گلچین شده توسط افراد جستجو گر قرار می گیرید. زمانی که تعداد فالوور شما بالا باشد، مطمئنا افراد به شما اعتماد می کنند، زیرا طبیعت انسان این است. انسان ها معمولا همیشه به سمتی سوق پیدا می کنند که افراد بیش تری در آنجا حضور داشته باشند.
زمانی که خودمان یک پیج را با تعداد فالوور بالا می بینیم، ناخودآگاه به آن اعتماد می کنیم و با خود می گوییم مطمئنا این پیج، درستکار و با تجربه است که این همه فالوور دارد.

فالوور فیک

فالوورهای فیک نه تنها سبب اعتماد تازه واردها به پیج شما می شود، بلکه سبب اعتماد بیش تر فالوورهای قدیمی شما خواهد شد. زمانی که فالوورهای قدیمی شما که تبدیل به مشتری شما نشده اند، ببینند پیج در حال پیشرفت هست، خود به خود به پیج شما اعتماد می کنند و از آن خرید می کنند. بنابراین نسبت به خرید فالوور فیک اینستاگرام، اقدام کنید تا ویترین پیج شما زیباتر و هم چنین اعتماد افراد به شما بیشتر شود.

فالوور فیک اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است؟

حالا که متوجه شدید چرا باید فالوور فیک اینستاگرام بخریم. شاید این سوال در ذهنتان آمده باشد که آیا من به فالوور فیک اینستاگرام، نیازی دارم؟ با توجه به تجربه بنده، خرید فالوور فیک اینستاگرام، برای همه افراد امری ضروری است. زیرا باتوجه به سخت گیری های حال حاضر اینستاگرام و کم تر دیده شدن پیج ها و ریزش های فراوان فالوورها، پیج ها مجبورند که تعداد فالوورهایشان را با خرید فالوور فیک اینستاگرام، بالا نگهدارند.

فالوور فیک اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است

خرید فالوور فیک، برای افرادی که تازه شروع به کار کردن، یک حرکت بسیار مفید است. زیرا با این کار، فالوورهای پیج سریع تر بالا می رود و امکان جذب فالوورهای ارگانیک نیز بیشتر می شود. البته افراد تازه کار باید در کنار پکیج خرید فالوور فیک اینستاگرام، از پکیج های لایک و ویو نیز استفاده کنند. در حالت عادی چندین ماه هم در اینستاگرام، محتوای جذاب بسازید، اصلا دیده نمی شود و افراد به دلیل تعداد فالوور کم شما، اصلا شما را فالو نمی کنند. افرادی هم که در اینستاگرام، قدیمی هستند و پیج پر از فالووری دارند، بازهم باید به سراغ خرید فالوور فیک اینستاگرام بروند. زیرا فالوورها، ریزش بسیاری در این پیج ها دارند و برای این که این ریزش را جبران کنند و از ریزش های ناگهانی فالوورهای ارگانیک خود جلوگیری کنند، نیاز به خرید فالوور فیک دارند.

آیا سلبریتی ها از فالوور فیک اینستاگرام استفاده می کنند؟

بله سلبریتی های بسیاری وجود دارند که نسبت به خرید فالوور فیک اینستاگرام، اقدام می کنند. سلبریتی ها نیز برای محبوبیت بیشتر هرزگاهی فالوور فیک اینستاگرام را خریداری می کنند. سلبریتی ها، تعداد فالوور فیکی بسیاری را نیز به صورت یکجا خریداری می کنند.

شما می توانید به سادگی با اپلیکیشن ها و سایت هایی که کارشان نشان دادن آمار تعداد فالوور فیک افراد است، تعداد فالوور فیک سلبریتی ها را مورد بررسی قرار دهید. اخیرا، آماری از اکثر فوتبالیست ها و بازیگر ها منتشر شده بود که بیشتر آن ها از فالوور فیک استفاده کردند و نزدیک به بیست درصد فالوورهای آن ها یا شاید بیشتر، فیک هستند.

خرید امن فالوور فیک اینستاگرام از فالو جت

فالوور فیک اینستاگرام را از کجا بخریم؟ این سوال بسیاری از افراد است که قصد خرید دارند، زیرا آن ها سایت امنی را نمی شناسند و نمی دانند به کدام سایت ها اعتماد کنند.

فالوجت، سایتی بسیار مطمئن در زمینه خدمات اینستاگرامی و … است که سالیان سال است در گستره وب به کار خود ادامه می دهد.
حال سوال این است تفاوت فالوجت با دیگر سایت ها چیست و چرا باید به آن اعتماد کنیم؟

فالوجت دارای نماد اعتماد الکترونیک است

افزایش فالوور و سایر خدمات ما به صورت تدریجی است(تدریجی انجام دادن سفارشات به منزله استفاده نکردن از ربات است)

همچنین این سایت برای ریزش احتمالی فالوورهای واقعیشان بسته جبرانی گذاشته اند تا ریزش را جبران کند.
فالوجت یک سایت با سابقه در زمینه فروش لایک و ویو و فالوور است، بنابراین با خیال راحت می توانید به آن اعتماد کنید.

تعرفه فالوور فیک

در اینستاگرام، فالوور حرف اول را می‌زند و به نوعی تعداد فالوور های شما همانند ویترین یک مغازه است. افراد در اینستاگرام، سعی می کنند تا تعداد فالوور های خود را بالا ببرند. راه های زیادی برای بالا بردن فالوورهای پیجتان وجود دارد. یکی از این راه ها، خرید فالوور فیک اینستاگرام است.

تعرفه فالوور فیک چگونه محاسبه می شود؟

فالوور فیک در سایت های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است. در سایت های خرید فالوور اینستاگرام، فالوور های فیک بر اساس چند معیار مختلف قیمت گذاری می شوند:
ربات بودن یا نبودن
ممکن است که پشت اکانت فالوور های فیک یک کاربر واقعی وجود نداشته باشد، اما این بدان منظور نیست که فالوور فیک خریداری شده حتما ربات است. اگر فالوور فیک توسط ربات ساخته شده باشد و وارد پیج شما شود، مطمئنا قیمت کمتری خواهد داشت و تعرفه آن پایین تر خواهد بود. در واقع فالوور فیکی که توسط ربات ساخته شده باشد دارای کیفیت پایین تری است.
رعایت کردن بعضی از الگوریتم های اینستاگرام
فالوور های فیک نیز می توانند بعضی از الگوریتم های اینستاگرام را رعایت کنند و مطابق آن ها پیش بروند. وابسته به این که فالوور فیک چه مقدار از الگوریتم ها را رعایت می کند، تعرفه بالاتری خواهد داشت.

الگوریتم اینستاگرام و فالوور فیک

تعرفه فالوور های فیک در سایت های مختلف وابسته به این موارد متغیر است. شما باید فالوور فیک خود را از جایی خریداری کنید که توسط ربات ساخته نشده باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با مضرات خریداری فالوور فیک که با ربات ساخته شده است آشنا شوید.

مضرات فالوور فیک ساخته شده توسط ربات

در حال حاضر اینستاگرام پیشرفت زیادی کرده است و سیستم امنیتی آن بسیار قوی شده است. قبل از خرید، باید مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام را بدانید. در ادامه خواهید دید استفاده از ربات چه مضراتی را در پی دارد.
دیسیبل شدن پیج
اینستاگرام سعی دارد که اکثر ربات ها را از برنامه خود بیرون بیندازد. اینستاگرام پیج هایی را که از ربات استفاده کردند را دیسیبل می کند و ممکن است چند ماه پیج غیر فعال باشد. بعد از چندین ماه اگر اینستاگرام پیج را برگرداند شاهد این خواهید بود که بسیاری از فالوورها کم شده اند، در واقع اینستاگرام این ربات های فیک را پاک کرده است. غیر از این که ربات های فیک از بین می روند، بسیاری از فالوور های واقعی نیز ریزش خواهند داشت و اینگیجمنت پیج شما پایین می آید.

شادوبن شدن اکانت اینستاگرام

شادوبن شدن پیج
استفاده از ربات ها باعث شادوبن شدن پیج خواهد شد و این یعنی پیج شما کمتر در معرض دید عموم خواهد بود. زمانی که پیج Shadow ban شود، دیگر هشتگ ها برای شما کار نخواهند کرد و پست شما در لیست سرچ هشتگ ها نخواهد بود. اگر پیج معروفی باشد، این قضیه ضرر زیادی به شما وارد می کند و بازدید و لایک پیج شما به شدت پایین می آید.

تفاوت فالوور فیک ساخته شده با ربات و فالوور فیک غیر رباتی

فالوور فیکی که با ربات ساخته شده باشد، عکس پروفایل ندارد ولی در سمت مقابل فالوور های فیک دیگر، دارای عکس پروفایل هستند. فالوور فیک، رباتی دارای یک نام کاربری عجیب و غریب است که به راحتی توسط اینستاگرام به دام می افتد.

در سمت دیگر ماجرا، فالوور فیک غیر رباتی دارای یک یوزرنیم منطقی است. فالوور فیک ساخته شده با ربات، از بیوگرافی محروم است، اما فالوور فیک غیر رباتی دارای یک بیوگرافی معنا دار نیز است. فالوور فیک رباتی در اینستاگرام خود هیچ پستی ندارد ولی فالوور فیکی که با ربات ساخته نشده باشد، دارای حداقل یک پست در پیج خود است.

فالوور فیک با ربات و غیر ربات

تعرفه فالوور فیک رباتی بسیار از نوع دیگر پایین تر است. به طور کلی فالوور فیک غیر رباتی به شدت شبیه به یک کاربر واقعی است. با استفاده از این نوع فالوور ها جرایم اینستاگرام شامل حال شما نخواهد شد. فالوور های فیک غیر رباتی نیز باعث افزایش اینگیجمنت و مشارکت شما نخواهد شد.

حال سوال این است برای این که تعداد لایک ها و بازدیدهای ما به همراه فالوور هایمان بالا برود باید چه کاری انجام دهیم؟ در ادامه همراه ما در فالوجت باشید تا راهکار موثر را به شما پیشنهاد دهیم.

بالا رفتن اینگیجمنت همراه به خرید فالوور فیک

با خرید فالوور فیکی که توسط ربات ساخته نشده است، جرابم اینستاگرام شامل حالتان نمی شود و همچنین ویترین پیجتان زیبا خواهد شد.

برای بالا رفتن اینگیجمنت پیجتان باید به سراغ خرید لایک و‌ مولتی لایک و بازدید به صورت جدا گانه بروید. راهکار دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که فالوور واقعی خریداری کنید که باعث پیشرفت بی نظیر پیجتان می شوند.
نتیجه گیری
فالوور فیک یکی از راه های ارزان برای بالا بردن تعداد فالوورهای پیجتان و زیبا کردن ویترین پیج شما است. اما باید حواستان جمع باشد که فالوور فی


نتیجه گیری
تعداد فالوور بالا و افزایش روزانه تعداد فالوور یکی از نیاز های اساسی پیج های اینستاگرامی است. خرید فالوور اینستاگرام ارزان با فالوجت به راحتی میسر است. بنابراین برای بالا رفتن تعداد فالوور پیج چه راهی بهتر از خرید فالوور فیک اینستاگرام است؟ خرید فالوور فیک، بسیار ازارن و آسان و سریع است.

سوالات متداول خرید فالوور فیک اینستاگرام

شما می توانید با خرید فالوور فیک اعتبار و ویترین خوبی به پیج اینستاگرام خود ببخشید و از همین طریق فالوور واقعی و فعال جذب کنید که در رشد پیج شما تاثیر دارد.

خیر، اگر از منبع معتبری مثل فالوجت استفاده کنید مشکلی پیش نمی آید. چرا که افزایش فالوور فیک تدریجی و فالوورها کاملا منطبق با قوانین و الگوریتم های اینستاگرام هستند.

ریزش احتمالی ممکن است وجود داشته باشد ،فالوجت کمترین ریزش را در بازار ایران دارد همچنین تعدادی فالوور هدیه در هر بسته از فالوجت دریافت می کنید.

 

هزینه خرید فالوور فیک اینستاگرام با تخفیف ویژه به مدت محدود 85000 تومان برای هزار فالوور باکیفیت میباشد. توجه داشته باشید کیفیت بالا و صداقت کاری مهمترین اصول برای هر خرید اینترنتی می باشد. و هیچ نگرانی بابت ریزش آن نداشته باشید

شما میتوانید با خرید فالوور فیک اعتبار و ویترین خوبی به پیج اینستاگرام خود ببخشید و از همین طریق فالوور واقعی و فعال جذب کنید که در رشد پیج شما تاثیر دارد.

محصولات مرتبط