حذف موقت اکانت اینستاگرام | چگونه پیج اینستا را موقت حذف کنیم؟

درست است که اینستاگرام برای بسیاری از ما منبع درآمد به حساب می آید. اما بسیاری از اوقات هست که شما نیاز به ایجاد تغییر و تحول در پیج یا کسب و کارتان دارید. یا اینکه می خواهید برای مدتی پیج شخصی تان را حذف کنید. در این مواقع می توانیم پیج اینستاگرام مان را موقتا حذف یا به اصطلاح دی اکتیو کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا حذف موقت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

افرادی که قصد دارند حساب اینستاگرام خود را پاک کنند دو گزینه دارند: یا می توانند به طور کل دیلیت اکانت کنند که در این صورت حساب آن ها برای همیشه حذف خواهد شد، یا می توانند به صورت موقت اکانت خود را دی اکتیو کنند که در این حالت می توانند مجددا به اینستاگرام باز گردند.

توجه داشته باشید که حذف اکانت اینستاگرام یا دی اکتیو کردن آن باید با استفاده از سایت رسمی اینستاگرام و با استفاده از نسخه وب صورت بگیرد و شما نمی توانید اکانت خود را با استفاده از تنظیمات موجود در اپلیکیشن دی اکتیو کنید.

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام
حذف موقت اکانت اینستاگرام

 

برای دی اکتیو کردن (حذف موقت اکانت اینستاگرام) مراحل زیر را انجام دهید:

  • مرورگر خود را در موبایل یا کامپیوتر باز کنید.
  • به سایت رسمی اینستاگرام (Instagram.com) رفته و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد اکانت تان شوید.
  • سپس با کلیک بر روی تصویر پروفایل، به صفحه پروفایل خود بروید.
  • گزینه Edit Profile‌ را انتخاب کنید.

دی اکتیو اینستا

  • صفحه باز شده را تا انتها به پایین بروید و روی گزینه Temporarily disable my account که به معنای غیر فعال کردن موقت حساب است، کلیک کنید.

دیلیت اکانت موقت

  • با انتخاب گزینه ای که در بالا گفته شد، اینستاگرام از شما علت دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام را می پرسد که می توانید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید.
  • سپس رمز عبور اینستاگرام خود را برای ورود به مرحله بعدی مجددا وارد کنید.
  • در نهایت بر روی دکمه آبی رنگ Temporarily disable account بزنید تا اکانت شما به صورت موقت حذف شود.

بیشتر بخوانید: آموزش بازگردانی پیج اینستاگرام

 

نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام

 غیرفعال کردن موقت اینستاگرام در آیفون

دیلیت اکانت اینستاگرام یا دی اکتیو کردن آن باید از طریق سایت رسمی خود اینستاگرام صورت گیرد بنابراین هیچ تفاوتی ندارد که سیستم عامل گوشی شما از نوع اندروید است یا IOS‌ چرا که در هر دو صورت شما برای دی اکیتو کردن خود وارد گوگل شده و به سایت رسمی اینستاگرام مراجعه می کنید.

بنابراین، برای حذف موقت اکانت اینستاگرام در آیفون، کافیست مراحلی که قبلا توضیح دادیم را انجام دهید تا حساب اینستاگرام شما به راحتی غیرفعال شود.

هنگام دی اکتیو کردن اکانت، تمام پست ها، استوری ها، پیام های دایرکت و به طور کلی اطلاعات اکانت شما کاملا محفوظ است و با برگرداندن اکانت، تمام اطلاعات شما بر می گردد. تنها اتفاقی که می افتد این است که هیچ کاربری نمی تواند پیج شما را ببیند یا برایتان پیام ارسال کند. یا اینکه شما را فالو یا آنفالو کند. بنابراین کاهش یا افزایش فالوور نخواهید داشت.

نشانه های دیلیت اکانت اینستاگرام

هنگامی که شما اکانت خود را پاک می کنید اینستاگرام به شما اعلام می کند که اکانت شما پاک شده است. اگر پیج دیگری دارید آیدی خود را سرچ کنید یا از طریق دایرکت به پیج خود بروید. خواهید دید که پیج شما تبدیل به آیدی Instagram User شده است.

در این حالت تعداد پست ها، فالوورها و فالووینگ های شما صفر است و پروفایل اکانت شما نیز خالی است. اگر همه مراحل دیلیت اکانت را با موفقیت پشت سر گذاشته اید اما همچنان اکانت شما نمایش داده می شود نگران نباشید اینستاگرام ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد تا اکانت شما را پاک کند.

نشانه های دی اکتیو اینستا

اگر می خواهید اکانت اینستاگرام خود را به طور دائمی و برای همیشه حذف کنید، می توانید مقاله حذف اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

رفع دی اکتیو اینستاگرام

هنگامی که تصمیم گرفتید مجددا به اینستاگرام بازگردید، مراحل زیر را در این خصوص انجام دهید:

  • برنامه اینستاگرام را باز کنید
  • وارد حساب خود شوید. نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن را وارد کنید. مطمئن شوید که همان اطلاعات مرتبط است که به حساب غیرفعال اختصاص داده شده است.
  • رمز عبور را وارد کنید و اگر رمز خود را فراموش کرده اید باید آن را بازیابی کنید.
  • ورود به سیستم را بزنید تا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

به همین راحتی و با اولین ورود مجدد به اکانت تان، حساب اینستاگرام شما مجددا فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

 

رفع دی اکتیو اینستاگرام

سخن پایانی

افراد به دلایل مختلف تصمیم به حذف موقت اکانت اینستاگرام شان می گیرند. ما در این مقاله سعی کردیم به طور کامل دیلیت اکانت موقت اینستا را به شما آموزش دهیم. اگر این آموزش برای شما مفید بود، می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین شما می توانید سوالات خود درباره حذف موقت اکانت اینستاگرام را در بخش نظرات مطرح کنید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

دیلیت اکانت اینستاگرام به دو صورت ممکن است. یکی حذف کامل اکانت خود یعنی انتخاب گزینه Permanently برای پاک کردن دائمی حساب خود و دیگری دی اکیتو کردن حساب به صورت موقت یعنی انتخاب گزینه Temporary

شما حتما باید نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را بدانید تا بتوانید اکانت خود را با موفقیت حذف یا دی اکتیو کنید. هم چنین در مرحله آخر باید دلیل دی اکتیو یا حذف اکانت خود را ذکر کنید.

بله. بدون داشتن رمز عبور اینستاگرام شما نمی توانید اکانت خود را نه حذف کنید و نه موقتا پاک کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید باید آن را از طریق شماره یا ایمیل خود بازیابی کنید.

بله اما امکان دی اکتیو پیج فقط هفته ای ۱ بار امکان پذیر است. اگر به تازگی دی اکتیو کرده اید باید یک هفته صبر کنید تا بتوانید دوباره پیج خود را موقتا پاک کنید.

خیر. اینستاگرام با این کار تنها می خواهد اطلاعاتی در خصوص بیشترین دلیل که مردم تصمیم به حذف اکانت خود می گیرند را بدانند.

مطالب مرتبط:

از فالوور فیک خسته شده اید ؟ به دنبال افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند هستید ؟ کلیک کنید

۳ دیدگاه دربارهٔ «حذف موقت اکانت اینستاگرام | چگونه پیج اینستا را موقت حذف کنیم؟»

    1. با سلام
      دوست عزیز مادامی که شما مجدد وارد اینستاگرام خود نشوید اکتیو نمی شود اگر به جمله “your photos, comments and likes will be hidden until you reactivate your account by logging back in.” هنگام دی اکتیو کردن توجه کنید می گوید : عکس ها و کامنت ها و لایک های شما مخفی خواهند شد تا زمانی که شما با ورود مجدد به حساب کاربریتان آن ها را مجدد فعال کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .