خرید 20k فالوور

خرید 20k فالوور اینستاگرام ارزان، ایرانی و واقعی با قیمت مناسب و باکیفیت بال از فالوجت تمام 20000 فالوور با عکس و پروفایل های واقعی می باشند و افزایش فوری

مورد اعتماد بیش از  ۶۰۰۰ +  برند محبوب در ایران

برند نامی نو

20000 فالوور اینستاگرام (20k فالوور اینستاگرام)

20K
۲۰٬۰۰۰ فالور ایرانی اینستاگرام
۱۷۰۰٬۰۰۰تومان
۱٬۳۶۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۲۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۷ روز

خرید 20k فالوور

با خرید 20k فالوور اینستاگرام از فالوجت به پیشرفت پیج اینستاگرام خود سرعت می دهید. نیازی به توضیح نیست که خرید فالوور، چقدر به پیج شما اعتبار می دهد و باعث بیشتر دیده شدن شما می شود.

اگر شما یک پیج شخصی دارید و به دنبال شهرت در اینستاگرام هستید، پیج شما روزی می تواند منبع درآمد خوبی برایتان باشد. یا اگر پیج اینستاگرام شما مربوط به کسب و کار تان است، مزیت های خرید 20k فالوور اینستاگرام دو برابر می شود.

شما علاوه بر این که با شهرت در اینستاگرام به کسب و کارتان رونق بیشتری می دهید و فروش محصول یا خدمات تان را چندین برابر می کنید، می توانید با پذیرش تبلیغ از پیج های دیگر، از پیج اینستاگرام تان هم درآمد داشته باشید.

با خرید فالوور اینستاگرام، پیج شما اعتبار و محبوبیت بیشتری خواهد یافت، تعداد فالوور های واقعی شما بالا می رود، پست های شما بیشتر دیده می شوند و در نتیجه لایک بیشتری می گیرند. در نهایت، احتمال بیشتری وجود دارد که آن فالوور ها، به مشتری تبدیل شوند و از شما خرید کنند.

امروزه داشتن یک بیزینس پیج اینستاگرام از ملزومات یک کسب و کار است برای این که فراموش نشود و در بازار رقابت، باقی بماند.

شما برای شناخته شدن و داشتن درآمد بالا باید در فضای مجازی پرمخاطب باشید تا بتوانید سرپا بمانید.
با خرید 20k فالوور از فالوجت، علاوه براینکه فالوور های خود را افزایش داده و به پیج خود اعتبار می بخشید، راهی ایجاد می کنید تا کاربران بیشتری شما را ببینند و روز به روز فروش تان افزایش یابد.

فالوور هایی که از فالوجت خریداری می کنید، دارای بسته های مختلفی است. شما می توانید بسته به نیازتان، فالوور واقعی، فیک، ایرانی یا خارجی خریداری کنید.

فالوور های واقعی که از فالوجت خریداری می کنید اکانت هایی هستند که اینستاگرام آن ها را به رسمیت می شناسد و واقعی می داند. این اکانت های دارای نام ها متعارف، عکس پروفایل، پست، فالوور و فالویینگ هستند.

پس از خرید این فالوور ها، در کم ترین زمان ممکن آن ها را به پیج شما تزریق می کنیم. خرید 20k فالوور، حدودا 7 روز زمان می برد تا به پیج شما تزریق شوند.

اگر این زمان به نظر تان طولانی می آید، باید بگویم این سریع ترین زمانی است که می توان فالوور ها را به پیج شما سرازیر کرد. چرا که اگر سریع تر باشد، ممکن است اینستاگرام شما را ربات تشخیص دهد و برایتان ایجاد مشکل کند.

بسیاری از کاربران اینستاگرام، از آن برای نشان دادن لایف استایل و جذابیت‌های زندگی خود به دیگران استفاده می‌کنند. در واقع در حالی که زندگی شخصی شان را با همان روتین های همیشگی دارند، با نمایش دادن آن در اینستاگرام شان، درآمد زیادی کسب می کنند.

در این میان صفحات دیگری هستند که به طور هدفمند و در حوزه خاصی تولید محتوا می کنند و به دنبال موفقیت و افزایش فروش کسب و کار شان هستند.

اما فرقی نمی کند که شما جزو کدام دسته از این افراد هستید، اگر می خواهید موفق شوید و از این شبکه اجتماعی رایگان، درآمدی داشته باشید، بهتر است فالوور خریداری کنید تا روند رشد تان سریع تر شود.

از این رو جذب فالوور همواره از عمده ترین دغدغه‌ هایی است که کاربران  اینستاگرام با آن دست و پنجه نرم می‌کنند تا به سطوح بالایی در این زمینه برسند.

قائدتا می دانید که برای افزایش فالوور اقدامات متعددی وجود دارند و خرید فالوور، یکی از آن هاست. اما کدام یک به اندازه خرید فالوور سریع و تاثیر گذارند؟

همه اقدامات اثر بخش، مدت زیادی طول می کشد تا فالوور های پیج شما را افزایش دهند. اما با خرید فالوور شما به سرعت بالا می آیید و خود را در میان افراد مشهور اینستاگرام مطرح می کنید.

به همین دلیل هم هست که خرید فالوور این روز ها با استقبال زیادی روبرو شده است. زیرا افراد وقت زیادی برای منتظر ماندن ندارند. آن ها می خواهند در این بازار رقابتی که سریع جلو می رود، به سرعت رشد چشمگیری داشته باشند.

اما یادتان باشد که با خرید فالوور، تنها نیمی از راه را می روید. اگر محتوای خوب و با کیفیتی نداشته باشید، خرید فالوور هم به شما کمکی نخواهد کرد.

پس اگر می خواهید که خرید 20k فالوور، تاثیری دوچندان برای شما داشته باشد، بهتر است برای تولید محتوا هایتان وقت و انرژی کافی بگذارید.

خرید 20k فالوور شما را در معرض دید افراد زیادی قرار می دهد. اما برای این که شانس دیده شدن توسط این افراد را داشته باشید، بهتر است اهمیت زیادی به محتوایتان بدهید و در کنار خرید فالوور، لایک و ویو هم خریداری کنید.

اما این که چه میزان فالوور بخرید یا از کجا شروع کنید، کاملا بستگی به خودتان دارد. ابتدا باید ببینید تعداد فالوور های شما قبل از خرید فالوور چند تاست. مثلا اگر قبل از خرید فالوور، شما فقط 100 تا دنبال کننده دارید، بهتر است از بسته هایی با تعداد کمتر شروع کنید و سپس به 20k برسید.

اما از کجا فالوور بخریم؟ سایت فالوجت با بیش از 6 سال سابقه خدمت در این زمینه، همواره آماده است تا به شما خدمات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی را ارائه دهد. همچین پشتیبانی 24 ساعته ما، کنار شما خواهد بود تا هر گونه مشکل احتمالی که طی فرایند خرید فالوور پیش می آید را برطرف کند.پس هم اکنون بسته مورد نظر خود را سفارش دهید و منتظر معجزه خرید فالوور باشید.همچنین شما می توانید از بسته های  خرید 50k فالوور اینستاگرام   و خرید 100k فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

سوالات متداول

فرقی نمی کند که شما جزو کدام دسته از افراد هستید، اگر می خواهید موفق شوید و از این شبکه اجتماعی رایگان، درآمدی داشته باشید، بهتر است فالوور خریداری کنید تا روند رشد تان سریع تر شود.

سایت فالوجت با بیش از 6 سال سابقه خدمت در این زمینه، همواره آماده است تا به شما خدمات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی را ارائه دهد. همچین پشتیبانی 24 ساعته ما، کنار شما خواهد بود تا هر گونه مشکل احتمالی که طی فرایند خرید فالوور پیش می آید را برطرف کند.

خرید فالوور، پیج شما را به سرعت رشد می دهد و در میان رقبا حرفی برای گفتن خواهید داشت.

بسته های مرتبط

۱۰۰
فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام
۱۸٬۰۰۰تومان
۱۲٬۵۰۰ تومان
  • ۳۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱ ساعت
۵۰ فالوور هدیه
۲۰۰
فالور واقعی ایرانی اینستاگرام
۳۰٬۰۰۰تومان
۲۰٬۰۰۰ تومان
  • ۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۲ ساعت
۵۰۰
فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام
۶۰٬۰۰۰تومان
۴۵٬۰۰۰ تومان
  • ۷۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۵ ساعت
1K
۱۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۱۱۰٬۰۰۰تومان
۸۵٬۰۰۰ تومان
  • ۱۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۰ ساعت
پرطرفدار
2K
۲۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۱۹۰٬۰۰۰تومان
۱۵۰٬۰۰۰ تومان
  • ۲۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۵ ساعت
پرطرفدار
5K
۵۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۴۰۰٬۰۰۰تومان
۳۴۵٬۰۰۰ تومان
  • ۵۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۴۸ ساعت
10K
۱۰٬۰۰۰ فالور ایرانی اینستاگرام
۹۵۰۰٬۰۰۰تومان
۶۸۰٬۰۰۰ تومان
  • ۸۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۷۲ ساعت
15K
۱۵٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۱۳۰۰٬۰۰۰تومان
۹۹۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۰۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۶ روز
پرطرفدار
20K
۲۰٬۰۰۰ فالور ایرانی اینستاگرام
۱۷۰۰٬۰۰۰تومان
۱٬۳۶۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۲۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۷ روز
50K
۵۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۴۰۰۰٬۰۰۰تومان
۳٬۴۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۲۵۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۰ روز
100K
۱۰۰٬۰۰۰ فالور ایرانی اینستاگرام
۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰تومان
۶٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۵۰۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۴ روز
500K
۵۰۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰تومان
۳۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۲۰٬۰۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۳۰ روز
نماد شاپرک

پرداخت با درگاه امن شاپرک

ضمانت بازگشت وجه

نماد تضمین خدمات

نماد اعتماد الکترونیک

نماد ارسال سریع سفارش

شروع فوری پس از تکمیل سفارش

بدون نیاز به فالو کردن دیگران

امن بودن برای اکانت

از شما پسورد پیجتون رو نمی پرسیم

ابراهیم مختاری
ابراهیم مختاری مدیر آموزشگاه هنری نارون
بیشتر بخوانید
ما از افراد مختلفی شنیده بودیم که میشه سرعت رشد فالورهای اینستاگرام رو افزایش داد ولی به دلیل حساسیتی که رو پرفایل اموزشگاه داریم نتونستیم به جایی اعتماد کنیم . یکی از دوستانم برام از سرویس های فالوجت برای افزایش فالور استفاده کرد و من از کیفت شون راضی هستم . فالور هامون تا این لحظه سه برابر شده و هنرجوهایی روزانه که از طریق اینستاگرام جذب میشن تقریبا ۷۰ درصد بیشتر شده
آرزو مهرارام
آرزو مهراراممدیر تورهای گردشگری آرا
بیشتر بخوانید
برای من بسیار مهمه که فالوورهامون با چه کیفیتی وبا چه روشی استفاده میشن چون مشتریان ما بسیار حساس هستند روی این موارد . ما با فالوجت بیش از سه ساله داریم کار میکنیم و من از تیم خوب و پشتیبانی سریع شون تشکر میکنم و فالوجت رو به افرادی که دنبال سرویس خوب برای افزایش فالوور لایک هستند حتما توصیه میکنم
قبل
بعدی

فالوجت تنها وبسایت ایرانی دارای نماد اعتماد الکترونیک و تیم پشتیبانی ۶ نفره برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام است

در این صفحه با سرور افزایش فالوور فالوجت میتونین هر تعداد فالوور که نیاز دارید سفارش بدید و فورا آنها را را دریافت کنید

  • پس از خرید فالوور، افزایش فالوور شما فورا شروع می شود و اکانت های ایرانی و واقعی شما را فالو میکنند

  • پروفایل ها ایرانی واقعی و فعال هستند.

  • امکان افزایش فالوور با کیفیت تا ۱۰۰ هزار تا وجود دارد

  • پرداخت امن با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

 

شروع قیمت از : 

ممکن است هنوز سوالاتی داشته باشید

اگر در بین موارد زیر پاسخ خود را پیدا نکردید، راحت باشید و به ما زنگ بزنید، تیم پشتیبانی صمیمی ما برای مشورت دادن به شما آماده اند.
031-36640299

خرید فالوور واقعی از فالوجت، ممکنه پیج من رو دچار مشکل بشه ؟

نه، به هیچ وجه. ما در این ۷ سال بیش از سی صد هزار سفارش موفق داشته ایم و هیچ مشکلی برای اکانت های مشتریان به وجود نیامده است.

فالوجت چه فرقی با بقیه سایت های خدمات اینستاگرام داره ؟

لایک ها و فالور های فوری فالوجت از طرف کاربران حقیقی می باشد . به همین خاطر برای پیج شما هیچ مشکلی ایجاد نمیشود. ریزش بسیاری کمی خواهد داشت .همچنین تیم پشتیبانی ۸ نفره فالوجت همواره در کنار شماست.

دقیقا با چه روشی لایک ها و فالوورهای من زیاد میشه ؟

فالوجت،یک بازار تبادل لایک و فالور شبکه های اجتماعی است.پس از ثبت سفارش شما، پرفایل یا پست شما به شبکه کاربران فالوجت نمایش داده میشود و آن ها عملیات مورد نظر (لایک، فالو، بازدید از ویدیو و …) را انجام میدهند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ ر وز هفته | شماره  تماس ۳۶۶۴۰۲۲۹-۰۳۱