درآمد اینستاگرام از کجاست

درآمد اینستاگرام

 

در این مطلب تصمیم داریم  که در مورد این  که درآمد اینستاگرام از کجاست با تفصیل با شما صحبت کنیم.

زمانی که فیسبوک با هزینه برابر با  یک میلیارد دلار یک ایده را در سال 2012  خرید خیلی از افراد از این کار شکه شدند زیرا اینستاگرام سنی کمتر از دوسال داشت . و هیچگونه درامدی برای صاحبان خود نداشت. خیلی  از افراد به خاطر این کار بنیان گذار فیس بوک  را مسخره کردند.  اما در سال 2014 تحلیل گران سبتی گروپ ( Citigroup analysts) بیان کردند که میزان ارزش اینستاگرام رقمی بالغ بر 35 میلیارد دلار است.

بیشتر بخوانید» بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

درآمد اینستاگرام از کجا می آید؟ 

اینستاگرام ، فیس بوک و تبلیغات :

اینستاگرام هزینه خود را  مثل فیس بوک از تبلیغات فراهم می کند. فیس بوک در رقابت با اینستاگرام نمی تواند از نظر میزان درامد ان را شکست دهد ولی با این حال هم در سال جاری حدود 97 درصد از درامد سه ماهه شبکه احتماعی فیس بوک از تبایغات به دست امد. با توجه به گزاراشات سه ماهه مالی این شرکت در سال جاری سهمی برابر با 6.82 میلبارد دلار بوده است که نسبت به سال گذشته خود 59 درصد رشد داشته است. بخشی از این درامد ها مطمئنا از اینستاگرام بوده است . که تبلیغ کنندگان در سال 2013 برای تبایغات خود هزینه  ای  را پرداخت  کرده بودند.

خود اینستاگرام نیز ادعا کرده است که ماهانه یک میلیون تبلیغات را انجام می دهد.

رشد غیرقابل پیشبینی موبایل :

یکی  از عوامل موفقیت در اینستاگرام را میتوان رشد سریع موبایل دانست.  در ابتدای خربد اینستاگرام عیبی که فیس بوک گرفته شده بود نداشتن امکانت خوب موبایلی برای فیس بوک بوده است. در اوریل 2017 اینستاگرام 600 میلیون کاربر فعال روزانه دارد که 80 درصد این کاربران خارج از امریکا  در دیگر کشورها هستند. خرید لایک اینستاگرام به سرعت بازدید پیج شما را افزایش می دهد.

از فالوور فیک خسته شده اید ؟ به دنبال افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند هستید ؟ کلیک کنید

۸ دیدگاه دربارهٔ «درآمد اینستاگرام از کجاست»

    1. سلام و وقت بخیر همراه گرامی شما می توانید از تبلیغ محصولات یا پیج های مختلف به کسب درآمد در اینستاگرام از طریق بلاگری بپردازید

  1. سلام
    ایا از گذاشتن پست و استوری در اینستاگرام میشه کسب درامد کرد؟
    و اگر میشه این درامد از کجا به حساب ما میاد

    1. سلام. فعلا به صورت مستقیم اینستاگرام مبلغی را واریز نمی کند. شما می توانید یک حوزه را انتخاب کنید و در آن حوزه از طریق بلاگری تبلیغات دریافت کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .