مخترع اینستاگرام و حقایق شگفت انگیز در مورد او

شاید بسیاری از شما همانند من بسیار کنجکاو باشید که مخترع اینستاگرام کیست؟ و هدف او از ساخت چنین اپلیکیشنی چه بوده؟ و سوالاتی از این قبیل . در این مطلب به تمام این سوالات و اطلاعاتی بیشتر در مورد این اپلیکیشن پاسخ می گوییم.

هدف اینستاگرام
مخترع اینستاگرام و حقایق شگفت انگیز در مورد او

مخترع اینستاگرام کیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم کوین سیستروم و مایک کرایگر مخترعین و خالقان اینستاگرام هستند که این اپلیکشین را در بهمن 1388 عرضه کردند.
پس از فروش اینستاگرام در سال 1390 به فیسبوک و استعفا این دو شخص از سمت مدیریت، به عنوان مدیر عامل و مدیر فنی ارشد اینستاگرام شناخته شدند.
این اپلیکشین محبوب با استفاده از قابلیت های خود رکورد دانلود و ساخت حساب کاربری را در عرض یک هفته شکست.

موسس اینستاگرام ،کوین سیستروم بر خلاف تصور برخی تمام وقت خود را در اینستاگرام و گشت و گذار در این شبکه اجتماعی سپری نمی‌کند. برای خودش برنامه‌ریزی دارد و برای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند.

سیستروم در مصاحبه‌ای گفته است که انجام یک ورزش صبحگاهی و تمرینات صبحگاهی در ابتدای صبح برای او اهمیت زیادی دارد.

سیستروم، از قانون تنها پنج دقیقه دیگر پیروی می کند. این قانون بیان می‌کند که اگر رغبتی به انجام کاری ندارید که باید انجام دهید، به خودتان بگویید تنها ۵ دقیقه آن را انجام می دهم. این موضوع باعث می شود سختترین قدم که شروع کار است را بردارید.

همچنین بخوانید: درآمد اینستاگرام از کجاست

پیج مخترع اینستاگرام

بر خلاف تصور عموم، مخترعین اینستاگرام تمام وقت خود را در این شبکه اجتماعی و صرف گشت و گذار در آن نمی‌کنند.
مخترعین اینستاگرام در این شبکه اجتماعی حضوری فعال ندارند. پیج مایک کرایگر با نام کاربری Mikeyk و کوین سیستروم با نام کاربری Kevin است. به طور کلی می توان گفت آن ها زندگی سالم و پر تحرک دارند و برای رسیدن به اهدافشان نظم و برنامه ریزی زیادی دارند.
شاید دانستن این موضوع برای شما جالب باشد که هدف اصلی کوین سیستروم در سال گذشته یافتن بلندترین و سخت ترین سراشیبی ها برای دوچرخه سواری بود.

عکس مخترع اینستاگرام | عکس مدیر اینستاگرام

شخص سمت چپ تصویر کوین سیستروم و شخص سمت راست مایک کرایگر

موسس اینستاگرام

هدف اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام زمانی به کاربران ارائه شد که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه Burbn که مربوط به عکاسی با موبایل بود کار می کردند.
پس از گرفتن نتیجه اولیه تمرکز خود را روی این پروژه قرار دادند چرا که متوجه شدند این پروژه قابلیت توسعه و اضافه شدن قابلیت های بیشتری دارد.
کلمه اینستاگرام (Instagram) از دو کلمه Instant camera به معنی دوربین چاپ فوری و Telegram به معنی پیام رسان ساخته شده که خود نشان دهنده هدف ایجاد این نرم افزار است. به اشتراک گذاری سریع تصاویر (عکس و ویدیو) و همچنین تعامل با افرادی که به آن تصاویر و محتوا علاقمند هستند.

بیشتر بخوانید: اشتباهات بازاریابی اینستاگرام (آپدیت سال 1400)

مدیر جدید اینستاگرام

مدیر جدید اینستاگرام

پس از اینکه مدیر فیسبوک مارک زاکربرگ، اینستاگرام را به قیمت 1 میلیون دلار در سال 1390 خریداری کرد؛ آدام موسری، یکی از پیشکسوتان شبکه‌های اجتماعی را به عنوان مدیر جدید اینستاگرام معرفی کرد.
آدام موسری فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی با طراحی محصول از سال 1387 اغاز کرد و چندین سال در این حوزه فعالیت دارد.
پیش از اینکه آدام موسری به عنوان مدیر اینستاگرام شروع به فعالیت کند نایب رئیس محصول این شبکه اجتماعی بود و همچنین وی سمت معاونت بخش اخبار و تیم رابط کاربری فیسبوک را به عهده داشته است.
از نظر کارشناسان فناوری ارتباطات و شبکه های اجتماعی آدام بهترین گزینه برای مدیریت اینستاگرام است، چرا که تجربه زیادی در مدیریت فیسبوک دارد و با مخاطبان جوان کاملاً آشناست.
آدام موسری با نام کاربری Mosseri در این شبکه اجتماعی حضوری فعال دارد و همانند سایر کاربران اینستاگرام عکس هایی از زندگی شخصی خود را در این شبکه اجتماعی منتشر می کند.

امیدوارم این مطلب به شناخت شما از پایه گذاران، مدیران و خود اینستاگرام کمک کرده باشد. به نظر شما آدام موسری توانسته است در زمینه مدیریت و پیشرفت اینستاگرام موفق باشد؟ نظرات خود را در مورد این شبکه اجتماعی و سیاست ها و نحوه عملکرد آن با من و سایر همکاران فالوجت به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .