چگونه چند عکس در استوری بگذاریم

ممکن است شما هم استوری های به دنبال هم فالووینگ های خود را در اینستاگرام ببینید اما ندانید چگونه چند عکس در استوری بگذاریم. اگر میخواهید چند استوری در پیج خود منتشر کنید همراه ما باشید.

چگونه چند عکس در استوری بگذاریم

استوری اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در دنیا است. این شبکه اجتماعی با ارائه امکانات جدید و جذاب توانسته است روز به روز بر تعداد کاربران خود بیافزاید.

استوری اینستاگرام یکی از ویژگی ها و امکانات جذاب می باشد که در بین افراد بسیار محبوب بوده است . حذف شدن مطلب در استوری بعد از ۲۴ ساعت یکی از ویژگی های استوری می باشد. در واقع بعد از ۲۴ ساعت مطب شما به صورت اتوماتیک از استوری و صفحه اینستاگرامتان حذف می شود. می توان گفت استوری یک داستان کوتاه از زندگی، تفکرات و علایق شما در طی یک روز است.

خرید فالوور اینستاگرام

چگونه چند عکس در استوری بگذاریم؟

ابتدا ببینیم برای گذاشتن استوری به صورت کلی باید چه کارهایی انجام دهیم.

چنان چه برای گذاشتن استوری مشکل دارید و گزینه گذاشتن استوری (داستان) در اینستاگرام شما فعال نیست! اینسستاگرام تان را به روز کنید.

پس از اینکه نسخه جدید اینستاگرام را بر روی گوشی و تبلت خود نصب کنید برای گذاشتن استوری اینستاگرام آماده باشید.

بعد از ورود به بخش گذاشتن استوری در اینستاگرام دوربین گوشی شما فعال می شود. شما می توانید در همان لحظه عکس مورد نظر خود را گرفته و در استوری قرار دهید. چنانچه تصمیم دارید عکس از گالری تصاویر خود در اینستاگرام قرار دهید می توانید با کشیدن انگشت خود از بالا رو به  پایین عکس های گالری خود را مشاهده و تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش تصویری گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام

حال که با گذاشتن استوری به صورت کلی آشنا شدیم بهتر است به گام بعدی برویم. در این مطلب تصمیم داریم آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام را به صورت تصویری ارائه کنیم.

۱- گزینه your story را در تصویر زیر انتخاب کنید.

چگونه چند عکس در استوری بگذاریم
چگونه چند عکس در استوری بگذاریم

۲- چنانچه می خواهید عکس های مورد نظر خود را از گالری تصاویر در گوشی خود انتخاب کنید. برای این کار لازم است بعد از فعال شدن دوربین گوشی برای استوری گذاشتن دست خود را از بالا صفحه گوشی به سمت پایین بکشید تا بتوانید تصاویر موجود در گالری را مشاهده نمایید. همانطور که مشاهده می کنید بعد از این مرحله همانند تصاویر زیر می توانید عکس های خود در گالری را مشاهده و انتخاب نماید.

چگونه چند عکس در استوری بگذاریم
چگونه چند عکس در استوری بگذاریم

 ۳-  برای گذاشتن چند تصویر در استوری اینستاگرام ، باید مراحل بالا را به تعداد عکس های مورد نظر خود تکرار کنید. تا در استوری تمامی تصاویر پشت سر هم به نمایش گذاشته شود. در واقع شما هر چند تعداد از پست ها را که در استوری ارسال کرده اید. تمام این پست ها به صورت یک پست و در قالب یک استوری به نمایش گذاشته می شود. و بعد از مدتی نیز عکسی جدیدتر نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

نکات دیگر در هنگام گذاشتن چند استوری در اینستاگرام

در هنگام انتخاب عکس، می توانید چند عکس را با هم انتخاب کنید تا به صورت زنجیر وار، به صورت چند استوری پشت سر هم در پیج شما به نمایش بیاید. تنظیمات هر عکس به صورت مجزا قابل دسترسی است.

در شرایط دیگر ممکن است شما یک استوری را الان منتشر کنید و استوری بعد را 2 ساعت دیگر. در این صورت هر چقدر بر روی آیکون استوری خود بزنید ، استوری قبلی شما باز خواهد شد.

برای حل این مشکل کافی است که بر روی آیکون استوری خود دستتان را نگه دارید. در این صورت گزینه add to your story یا به طور معادل در اینستاگرام فارسی اضافه کردن به داستان شما برای تان به نمایش در می آید. با انتخاب این گزینه می توانید استوری بعد خود را انتخاب، تنظیم و منتشر کنید.

چگونه فالور بگیرم

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «چگونه چند عکس در استوری بگذاریم»

  1. سلام منظور من چند عکس در یه استوری بود.
    اینی که شما فرمودید فقط یک عکس میشه گذاشت.
    یا من با گوشی اندروید موفق نشدم شاید این امکان روی گوشی های آیفون جوابگوست…
    یا توضیحات شما کافی نبوده

    1. ربات اینستاگرام

      سلام ، در قسمت فیلترها موردی وجود دارد که میتواند چند عکس را در خود جای دهد شما میتوانید ان فیلتر را جست و جوکنید ، ویا در اپدیت جدید در گزینه های استوری فوتو را انتخاب و عکس اضافه کنید.

      1. ایشون منظورشون اینه که چطور در یک استوری چندتا عکس رو بیاریم کنار هم عین پازل بچینیم. ولی شما کماکان توضیح عکسهای پشت سرهم رو میگین

      2. وقتی گزینه دوربین رو از قسمت استیکرها انتخاب میکنیم دوربین سلفی باز میشه و امکان این که از گالری عکس بزاری نیست فقط میتونی همون لحظه عکس بگیری بزاری

  2. به نظرم ایشون باید برنامه عکس نوشته ساز و از بازار دانلود کنن و بعد از چیدن عکسها و ویرایش، اونو داخل استوری شون بزارن.

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، اینستاگرام خود را باز کنید . در صفحه اصلی برنامه روی استوری ضربه بزنید . در پایین حالتهای مختلفی وجود دارند، شما میتوانید با استفاده از layout چند عکس انتخاب کنید.

  3. سلام منظور من اینه که چطوری در یک استوری چندتا عکس کنار هم بچینیم
    این تو گوشی های آیفون امکان پذیره اما تو اندروید رو اگه میشه بگید چون با آپدیت اینستاگرام هم این گزینه برای من نیومد

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت شما بخیر ، در اینستاگرام در قسمت خانه بالا سمت چپ استوری را باز کرده ، در پایین قسمت های مختلفی وجود دارد . با استفاده از layout میتوانید در یک استوری چند عکس را کنار هم بچینید .

    1. با سلام خدمت شما کاربر عزیز فالوجت،
      اینستاگرام هنوز چنین قابلیتی را به کاربران خود نداده است که علاوه بر د کردن استری که در آن منشن شده اند عکس دیگری به آن اضافه کنند اما می توانید از استیکر ها و متن نوشته ها استفاده کنید.

  4. سلام و عرض ادب ببخشید من از پیج کاری خودم میتونم عکسهایی در کنار هم بچینم ولی از پیج پسرم نمیتونم عکس اضاف کنم یاداور بشم ک از یک گوشی این کارها را انجام میدم

    1. با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
      اپلیکیشن اینستاگرام خود را به روز رسانی(آپدیت) کنید و مجددا امتحان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .