چگونه تعداد فالوورهای اینستاگرام را بالا ببریم؟

چگونه تعداد فالوور های اینستاگرام خود را به سرعت بالا ببریم ؟ چگونه برد را در سبد خود نگه داریم؟ بهترین روش های افزایش فالوور چیست؟ روش زیر چگونه کمک می کند؟ من چرا نیاز به خرید فالوور اینستاگرام به صورت فوری و آنی نیاز دارم؟

بسته های فوری افزایش فالوور در ماه های اخیر با استقبال خوبی از سمت  برندها و چهره های محبوب مواجه شده . شما هم می توانید تعداد فالوور موردنیازتان را از بین بسته های زیر سفارش دهید :

۱۰۰
فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام
۱۸٬۰۰۰تومان
۱۲٬۵۰۰ تومان
  • ۳۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱ ساعت
۵۰ فالوور هدیه
۲۰۰
فالور واقعی ایرانی اینستاگرام
۳۰٬۰۰۰تومان
۲۰٬۰۰۰ تومان
  • ۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۲ ساعت
۵۰۰
فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام
۶۰٬۰۰۰تومان
۴۵٬۰۰۰ تومان
  • ۷۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۵ ساعت
1K
۱۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۱۱۰٬۰۰۰تومان
۸۵٬۰۰۰ تومان
  • ۱۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۰ ساعت
پرطرفدار
2K
۲۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۱۹۰٬۰۰۰تومان
۱۵۰٬۰۰۰ تومان
  • ۲۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۵ ساعت
پرطرفدار
5K
۵۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۴۰۰٬۰۰۰تومان
۳۴۵٬۰۰۰ تومان
  • ۵۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۴۸ ساعت
10K
۱۰٬۰۰۰ فالور ایرانی اینستاگرام
۹۵۰۰٬۰۰۰تومان
۶۸۰٬۰۰۰ تومان
  • ۸۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۷۲ ساعت
15K
۱۵٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۱۳۰۰٬۰۰۰تومان
۹۹۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۰۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۶ روز
پرطرفدار
20K
۲۰٬۰۰۰ فالور ایرانی اینستاگرام
۱۷۰۰٬۰۰۰تومان
۱٬۳۶۰٬۰۰۰ تومان
  • ۱۲۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۷ روز
50K
۵۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۴۰۰۰٬۰۰۰تومان
۳٬۴۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۲۵۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۰ روز
100K
۱۰۰٬۰۰۰ فالور ایرانی اینستاگرام
۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰تومان
۶٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۵۰۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۴ روز
500K
۵۰۰٬۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰تومان
۳۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
  • ۲۰٬۰۰۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۳۰ روز

به ویژه که اینستاگرام نیز با ارائه سرویس ها و قابلیت هایی همچون استوری و ویدئو لایو جذابیت این شبکه اجتماعی را بیشتر کرده است. در این مقاله قرار است به این سوالات پاسخ دهیم که چگونه تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را بالا ببریم؟

۱) نقطه فروش شما کجاست؟

این اولین قانون هر تجارتی است. شما باید بدانید که قصد انجام چه کاری را دارید. کار مناسب خود را پیدا کنید. کار خود را در اینستاگرام تشخیص دهید.

مخاطبان خود را شناسایی کنید و بفهمید که روی چه کسانی می خواهید تاثیر گذار باشید. شما هیچگونه پیشرفتی در اینستاگرام نخواهید داشت اگر ندانید روی چه افرادی و چگونه روی آنها تاثیر بگذارید.

صرفا ارسال سلفی ها و وعده های غذاییتان منفعتی برایتان نخواهد داشت. بنابراین مهم است که شما بدانید نقطه فروش شما در کدام قسمت اینستاگرام است و مهارت خود را در نشان دادن آن بخش بالا ببرید.

 
چطور فالوور بگیرم

۲) پست هایی با یک تیر و دو نشان

این باید واضح باشد، چیزی که در اینستاگرام منتشر می کنید باید از همه نظر کامل باشد. عکس ها و فیلم های بسیار جذاب که مردم آنها را لایک کرده و به اشتراک بگذارند. با این روش با تصاویری که بین افراد زیادی به اشتراک گذاشته می شود نفوذ شما در اینستاگرام بالا می رود.

عکس های زیبا همیشه در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار می گیرد. برای رسیدن به این هدف از فیلترهای اینستاگرام استفاده کرده و تصاویرتان را ویراش کنید.

تحقیقات نشان می دهد که تصاویری که دارای فیلتر هستند ۲۱% بیشتر شانس دیده شدن دارند و ۴۵% بیشتر از تصاویر بدون فیلتر شانس دیده شدن دارند. چند نکته مختصر برای عکس های اینستاگرام

۳) مطالب دیگران را هم به اشتراک بگذارید

یکی از استراتژی های هوشمند برای بازاریابی در اینستاگرام، اشتراک مطالب تولید شده توسط کاربران است. آنها تصاویر سایت های پر مخاطب را ویرایش کرده و آن را در حساب کاربری خود منتشر می کنند.

به نظر می رسد که این کار به نفع هر دو طرف می باشد و هرکسی دوست دارد که در کانون توجهات باشد. با قرار دادن مردم در کانون توجهات، انها از قرار گرفتن برندشان در این موقعیت هیجان زده خواهند شد. این یک استراتژی دو سر برد است.

۴) تعامل روزانه داشته باشید

نفوذ شبکه های اجتماعی فقط به داشتن یک حساب کاربری نسبتا خوب و منتشر کردن عکس های با کیفیت بالا مربوط نمی شود. این کارها برای داشتن فالوورهای زیاد کافی نیست. این امر نیاز به توجه به تعامل روزانه دارد تا نفوذ خود را افزایش دهید.

برندهای تجاری که به طور مداوم پست ارسال می کنند حساب های کاربری موفق تری در زمینه افزایش فالوور در اینستاگرام هستند. این مهم است که شما چیزی ارائه دهید که توجه مخاطبان را به خود جلب کند، پست های شما، حسابتان را در اینستاگرام قابل توجه می کند. ارسال مطلب به طور مداوم (حداقل یکبار در روز) باعث می شود که توجه فالوورهایتان را جلب کنید.

۵) از هشتگ ها غافل نشوید

هشتگ در اینستاگرام بهترین راه برای جذب بینندگان است. اگر نحوه کار آنها را نمی دانید، الان زمان آن است که درباره آنها مطالعه کنید، چون تفاوت بزرگی در نمایش صفحه شما ایجاد خواهد کرد.

جستجو در محتوای اینستاگرام به وسیله هشتگ مانند جست و جو در وبلاگ با استفاده از کلمه کلیدی می باشد. افزودن هشتگ به عکس های خود این امکان را فراهم می کند که غلاقه مندان به تجارت شما پست های شما را به راحتی ببینند.

شما می توانید در هر پست حداکثر ۳۰ هشتگ نوسته و بیشتر پیج های موفق از تمام این قابلیت برای فریب مخاطبان خود استفاده می کنند. هشتگ گذاری یک هدف خوب برای مخاطبان شماست.

 ۶) به فالوور هایتان انگیزه دهید

بزرگ بودن شبکه های اجتماعی در وهله اول به علت مشارکت مردم است. آنها می خواهند نقش داشته باشند و این به نفع شماست که به آنها اجازه بدهید که درگیر شوند. این کار اجازه می دهد که جامعه شما رشد کند.

از مخاطبین خود بازخورد بخواهید. مسابقه عکاسی برگزار کنید و به شرکت کنندگان جایزه بدهید. مردم نام تجاری شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کرده تا بتوانند از هرآنچه که شما به آنها ارائه می دهید استفاده کنند.

در کپشن از آنها سوال بپرسید. از آنها بخواهید که دوستانشان را تگ کنند یا پست شما را دوباره ارسال کنند، این کار باعث می شود که شبکه و نفوذ شما رشد کند.

۷) در گفت و گوها شرکت کنید

گفت و گو کردن با فالوورهای خود باعث می شود که آنها را بهتر شناخته و بدانید که به چه مطالبی علاقه مند هستند. اگر فرصت لازم را دارید، اظهار نظر در مورد تصاویر بزرگترین تاثیر در برقراری ارتباط با مخاطب را دارد. اسم همدیگر را در زیر پست ها ذکر کرده و پست های همدیگر را به اشتراک بگذارید.

برای رهبری کردن، اول باید یاد بگیرید که چگونه دنبال کنید. این جمله در واقع درست است. فالوورهایتان را فالو کرده و از طریق کامنت گذاشتن و پاسخ به کامنت ها با آنها در ارتباط باشید. این یکی از بهترین روشهای توجه به مخاطبین و افزایش نفوذ است. این کار ها یک میانبر برای افزایش نفوذ و دیده شدن بیشتر است، اما کمی زمان بر است و شما باید قدم به قدم حرکت کنید.

۸) از سایر شبکه های اجتماعی بهره مند شوید

مشارکت کردن با دیگران یکی از بهترین روش های جلب توجه بیشتر و بالا بردن تعداد فالوورهای اینستاگرام است. اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که تصاویر خود را در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و … به اشتراک بگذارید. همچین شما می توانید تصاویر را در ویلاگ هایتان نیز استفاده کنید.

۹) توجه به روند

در رسانه های اجتماعی وقتی همه چیز در حال تحول است، روند قالبا می آید و می رود. این مهم است که شما روند را در پیش بگیرید. هشتگ یکی از روندهایی است که هنوز هم در اینستاگرام متداول است. پست های حمایتی نیز یکی از بهترین کارها برای جذب فالوورهای اینستاگرام است.

همراه بودن با تغییرات پلت فرم ها و روندهای جدید به رشد شما در شبکه های اجتماعی کمک خواهد کرد.

۱۰) ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام

ابزارهای رایگانی قابل دسترسی هستند که به بررسی نفوذ شما در شبکه های اجتماعی کمک خواهد کرد. از این ابزار استفاده کنید تا بدانید که در چه بخش های احتیاج به بهبود عملکرد خود دارید.

۱۱ ) چگونه فالور بگیرم که ریزش نکند ؟

بهترین روش برای این فالور های تان ریزش نکند این است که مطابق خواسته ی مخاطبانتان پست بگذارید. از ابزارهای انالیز و امار اینستاگرام استفاده کنید و ببینید کدام پست های تان بیشتر از بقیه توسط مخاطبان پیج ذخیره شده اند و یا کدام پست هایتان بیش تر از بقیه توسط شیر شده اند . وجه مشترک آن محتواها را پیدا کنید و روی همان فرمان تولید محتوا کنید.

۱۲) برای دیده شدن از ربات های افزایش فالوورهای اینستاگرام استفاده کنید

داشتن پست های جذاب و خلاقانه مهمترین شرط برای جذب فالوور هاست اما در عین حال شما نیاز دارید که پیج اینستاگرام شما دیده شود، در واقع باید پیج شما به افراد معرفی شود.

به این منظور می توانید از سرویس های افزایش فالوور اینستاگرام مثل +فالوجت ، با استفاده از پنل افزایش فالوور اینستاگرام  می توانید . از مزیت های فالوجت، واقعی بودن فالوورها می باشد.

در واقع شما به کاربران واقعی معرفی می شوید و آنها در صورتی که به پست های شما علاقه مند شوند شما را فالوو خواهند کرد. بر خلاف روش های غیر منطقی و بی ثمر برای خرید فالوور فیک، این روش یکی از روشهای منطقی و مناسب برای افزایش فالوور در اینستاگرام می باشد.

منبع: برگرفته از دیجی شو و فالوکمپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .