علت ریزش فالوور اینستاگرام و راهکارهای 100% تضمینی

گاهی وقت ها، شما با خرید فالوور فیک یا صرف وقت زیاد، فالوور های خود را افزایش می دهید اما پس از مدتی متوجه می شوید که فالوور های شما در حال ریزش و کم شدن هستند. در این مقاله باهم علت ریزش فالوور اینستاگرام را بررسی می کنیم.

زمانی که شخصی پیج شما را فالو می کند، احتمالا شما چیز تازه ای برای او داشته اید. مثلا چیزی به او آموزش می دهید یا برایش سرگرم کننده هستید. پس اولین و مهم ترین دلیل فالو شدن شما توسط دیگران، محتوای شما است.

در نتیجه زمانی که افراد حس کنند شما دیگر برایشان چیز تازه ای ندارید، خسته کننده هستید، مغایر با ارزش ها و تفکرات شان هستید شما را آنفالو می کنند. اکنون با هم، راهکار هایی را بررسی می کنیم که به وسیله آن ها می توانید از ریزش فالوور هایتان جلوگیری کنید.

علت ریزش فالوور اینستاگرام

جلوگیری از کم شدن فالوور

برای جلوگیری از ریزش فالوور اینستاگرام، باید از رفتار هایی که مخاطب را دلسرد می کنند پرهیز کنید و از طرفی، به قوانین اینستاگرام پایبند باشید. در ادامه تعدادی راهکار برای جلوگیری از کم شدن فالوور به شما خواهیم گفت.

  • در تولید محتوا افراط نکنید
    افراط در تولید محتوا، مخاطب را خسته می کند. هرچقدر هم که مخاطبان به محتوا های شما علاقمند باشند، زمانی که مجبور می شوند زمان زیادی برای دیدن یا خواندن آن ها صرف کنند، از دیدن آن محتوا صرف نظر می کنند.
    در نتیجه احتمال این که شما را آنفالو کنند، زیاد خواهد بود.از طرف دیگر، غیر فعال بودن و دیر به دیر پست گذاشتن، باعث می شود مخاطبان شما را فراموش کنند و زنجیره ارتباط شان با شما قطع شود. در نتیجه پس از مدتی شما را آنفالو می کنند و منجر به ریزش فالوور می شود.

افراط در تولید محتوا

  • در انتشار تبلیغات، زیاده روی نکنید
    زمانی که شما به جای صرف زمان برای ارتقاء کیفیت محتوا های پیج تان، پست ها و استوری های زیادی را به تبلیغ کسب و کار های دیگر اختصاص می دهید، آورده ای برای مخاطب ندارید و ترجیح می دهد شما را آنفالو کند.
    احتمالا برای شما هم پیش آمده که پیجی را به دلیل تبلیغات زیاد میوت یا آنفالو کرده باشید. بنابراین سعی کنید محتوا های تبلیغاتی را با فاصله و در مدت زمان های نسبتا طولانی منتشر کنید.از طرف دیگر، سعی کنید تبلیغاتی را انجام دهید که برای مخاطب ضرر نداشته باشد.در واقع بهتر است قبل از اینکه برای کسب و کاری تبلیغ کنید، از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. زیرا معتبر نبودن کسب و کاری که تبلیغش را می کنید، از اعتبار خودتان می کاهد.
  • ارتباط و صمیمیت خود را با مخاطبان قطع نکنید
    زمانی که ارتباط شما با مخاطبان کاهش میابد، مخاطبان احساس می کنند که شما کمتر به آن ها اهمیت می دهید و دیگر با شما احساس صمیمیت نمی کنند. در نتیجه ممکن است شما را آنفالو کنند.
    گاهی اوقات هم زمانی که فعالیت مخاطبی در پیج شما بسیار کم باشد، اینستاگرام پست های شما را به او نشان نمی دهد و کم کم او را از لیست فالوور هایتان حذف می کند.پس تلاش کنید که صمیمیت خود را با مخاطب حفظ کنید.لحن شما در نوشتار و گفتار تان صمیمانه باشد، از آپشن های برقراری ارتباط مثل نظر سنجی و سوال در استوری استفاده کنید، مسابقه و چالش برگزار کنید و…

افت تعداد فالوور

  • محتوای بی ربط در صفحه تان منتشر نکنید
    فرض کنید که شما صفحه یک بیوتی بلاگر را دنبال کرده اید. احتمالا دلیل شما برای دنبال کردن این صفحه، محتوا های آرایشی و مراقبت از پوست بوده و علاقه داشته اید که در این مورد محتوا ببینید.
    اکنون اگر این بلاگر برای مدتی شروع به انتشار محتوا درباره پوشاک یا رژیم غذایی و یا مطالب سیاسی کند، احتمال این که این صفحه را انفالو کنید و به دنبال یک صفحه آرایشی دیگر بروید، خیلی زیاد است.به همین دلیل است که می گوییم محتوای غیر مرتبط منتشر نکنید. چرا که مخاطب شما در صفحه شما به دنبال آن محتوا نیست و از شما دلسرد می شود و منجر به ریزش فالوور در پیج شما خواهد شد.

تولید محتوای مرتبط

  • ریزش فالوور به دلیل مغایر بودن محتوای شما با عقیده مخاطب
    گاهی اوقات، شما محتوایی را منتشر می کنید و یا حرفی را می زنید که زیاد به مذاق مخاطبان خوش نمی آید و با عقاید شان هماهنگی ندارد. در نتیجه باعث حمله شدید مخاطبان به شما می شود.
    به عنوان مثال، زمانی که در یک جامعه سنتی، درباره یک پدیده مدرن صحبت می کنید که هنوز جامعه با آن آشنایی ندارد. در این مواقع دو راه دارید.اگر نگه داشتن مخاطبان تان برای شما خیلی مهم است، بهتر است از صحبت درباره مسائلی که فکر می کنید خط قرمز آن هاست، پرهیز کنید.
    اما در حالت دیگر، ممکن است عقیده شما برایتان بسیار مهم تر از توجه مخاطب به شما باشد. در نتیجه تصمیم می گیرید که از عقیده تان کوتاه نیایید.این تصمیم در ابتدا باعث ریزش فالوور های صفحه شما می شود اما پس از مدتی، مخاطبانی که با عقیده شما هماهنگ باشند، به پیج تان راه خواهند یافت و دوباره فالوور هایتان افزایش می یابند. با خرید از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید با اطمینان کامل در جهت رشد پیج خود گام بردارید.

کم شدن فالوور اینستا

علت بالا نرفتن تعداد فالوور در اینستاگرام (چرا فالوورام بالا نمیاد)

برخی اوقات، شما ریزش فالوور ندارید، اما هرچه تلاش می کنید، فالوور هایتان افزایش نمی یابند. حتی ممکن است خرید فالوور را هم امتحان کرده باشید. اگر از این وضعیت خسته شده اید، بهتر است به نکاتی که در ادامه به شما می گویم خوب توجه کنید.

زمانی که فالوور های پیج شما افزایش نمی یابند، یعنی شما آورده جدیدی برای مخاطبان ندارید. یعنی پیج های دیگری هستند که در حوزه ای که شما فعالیت می کنید، فعال اند و محتوا های بهتری نسبت به شما تولید می کنند.

در نتیجه افراد مختلف ترجیح می دهند آن صفحات را به جای پیج شما دنبال کنند.

راهکارهایی برای علت بالا نرفتن تعداد فالوور در اینستاگرام 

شما باید با به کار بردن راهکار هایی، تلاش کنید که افراد پیج شما را به دیگران ترجیح دهند. به راهکار هایی که در ادامه برای شما شرح می دهیم، توجه کنید:

راهکار بالا بردن فالوور

  • در محتوا های تصویری، حدالامکان از تصویر آدم ها استفاده کنید
    فرض کنید یک ویدیو درباره راهکار های موفقیت در روابط را تماشا می کنید. به نظرتان اگر این ویدیو یک موشن گرافیک باشن، شما تمایل بیشتری به تماشای آن دارید یا اگر یک شخص مقابل شما بنشیند و برایتان صحبت کند؟
    قطعا در مورد دوم، شما احساس راحتی و صمیمیت بیشتری می کنید و به این دلیل که همزمان چهره فرد صحبت کننده را مشاهده می کنید، درک و دریافت تان از مطالبی که می گوید بهتر است.بنابراین، شما هم سعی کنید در محتوا های تصویری تان حدالامکان و تا جایی که می توانید از افراد و تصاویر شان استفاده کنید.
  • به رنگ بندی تصاویر دقت کنید
    رنگ بندی و نور عکس ها و ویدیو های شما، بسیار اهمیت دارند. در علم رنگ ها، به شما آموزش داده می شود که هر رنگ چه مفهومی دارد و چگونه می توان بوسیله بازی با رنگ ها، جلب توجه کرد.
    بنابراین بهتر است دانش مختصری درباره رنگ، نور، عکاسی و قاب بندی داشته باشید تا تصاویری که خلق می کنید، برای مخاطبان جلب توجه کند و چشم شان را بگیرد.

رنگبندی محتوای اینستاگرام

  • خرید بازدید لایو
    یکی از راهکار هایی که کمک می کند فالوور های شما از تعداد کنونی بالاتر بروند، این است که از قابلیت های مختلف اینستاگرام مثل ویدیو IGTV، ریلز، لایو و… استفاده کنید.
    انتشار ویدیو لایو کمک می کند تعامل بیشتری با مخاطبان تان داشته باشید. زمانی که شما برایدفعات اول لایو برگزار می کنید، بازدید لایو شما پایین است. شما می توانید با خرید بازدید لایو، کاربران دیگر را کنجکاو کنید تا در لایو های شما شرکت کنند.
  • کپشن ها را کوتاه تر کنید
    تا جایی که می توانید، از کپشن های کوتاه استفاده کنید. مهم نیست که چقدر متنی که نوشته اید جذاب باشد، مخاطب زمانی که کپشن طولانی را می بیند وحشت می کند و آن را نمی خواند.
    بنابر این سعی کنید تا جایی که می توانید کلام نوشتاری را کوتاه کنید و یا اگر کپشن شما مقداری طولانی شد، هر دو خط یکبار، بین خطوط فاصله بیندازید تا خواندن آن راحت تر شود.

خرید لایک اینستاگرام

  • لایک بخرید
    گاهی اوقات، شما تمام تلاش خود را برای تولید محتوا های با کیفیت می کنید و محتوا هایتان پتانسیل لایک گرفتن زیاد را دارند اما اصلا محتوا های شما در میان انبوه محتوا های مرتبط، دیده نمی شوند.
    در این زمان، خرید لایک به شما کمک می کند که بتوانید محتوا های خود را به دست مخاطبان بیشتر برسانید و شانس دیده شدن داشته باشید.
  • کامنت بخرید
    برخی از کسب و کار ها هستند که محصولات با کیفیتی را تولید و ارائه می کنند. حتی تعداد فالوور های قابل قبولی هم دارند اما فروش محصولات شان افرایش پیدا نمی کند.
    در این زمان، خرید کامنت، کمک می کند که مخاطبانی که به صفحه شما وارد می شوند، با دیدن کامنت های کاربران دیگر، به محصولات شما اعتماد بیشتری کنند و مشتاق شوند که آن ها را بخرند.

خرید کامنت در واقع نوعی هوشمندانه از معرفی محصول تان به دیگران است.

خرید کامنت اینستاگرام

در این مقاله، علت های ریزش فالوور اینستاگرام را بررسی کردیم و راهکار هایی برای افزایش فالوور به شما ارائه دادیم. اگر در این محتوا برای شما سوال یا ابهامی وجود دارد، حتما در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید.

امیدوارم بتوانید با استفاده از راهکار هایی که در اختیار شما قرار دادم، پیج خود را به رشد خوبی برسانید و فروش خود را چند برابر کنید.

اگر از کاربران فعال اپلیکیشن کلاب هاوس هستید، می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس در این پلتفرم هم محبوب شوید.

سوالات متداول

  • چرا در اینستاگرام نمی توانم افراد جدید را فالو کنم؟
    احتمالا به دلیل اینکه شما فعالیت بیش از اندازه در اینستاگرام داشته اید، هوش مصنوعی اینستاگرام، فعالیت شما را محدود کرده است. بهتر است مدتی کمتر فعالیت کنید.
  • چرا نمی توانم در اینستاگرام ریکوئست ارسال کنم؟
    به طور کلی محدودیت در فعالیت های مختلف اینستاگرام، مثل لایک کردن و ارسال ریکوئست و… به دلیل فعالیت بیش از حد است و بهتر است مدتی فعالیت خود را کمتر کنید.
  • آیا خرید فالوور می تواند به ضرر پیج من باشد؟
    خرید فالوور، اگر به یکباره باشد، ممکن است اینستاگرام شما را ربات تشخیص دهد. بنابراین سعی کنید، آرام آرام فالوور بخرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .