معرفی 3 مورد از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام

همه ما می خواهیم در صفحاتی که در اینستاگرام داریم چه مرتبط با کار و چه صفحات شخصی، خلاقیت داشته و پست هایی بگذاریم که موجب افزایش فالوور اینستاگرام ما شود.در این راه اپلیکیشن ها میتوانند به ما کمک کنند.

محتوای تصویری مهم ترین چیزی است که در اینستاگرام اهمیت دارد. پست هایی که دارای تصاویری باشد که جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد.

برای این منظور اینستاگرام با ارائه تعدادی از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام ، سعی در برطرف کردن نقاط ضعف خود دارد. در این مقاله به معرفی ۳ اپلیکیشن جالب و کاربردی اینستاگرام می پردازیم:

اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام

اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام کدام است؟

1- اپلیکیشن Layout

از زمان پیدایش اینستاگرام، افراد علاقه زیادی داشتند که در یک پست بتوانند چند عکس منتشر کنند. اینستاگرام در سال ۲۰۱۵ اپلیکیشنی در اختیار ما قرار داد که علاوه بر این امکان، قابلیت های دیگری نیز دارد.

اپلیکیشن Layout  این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید با انتخاب عکس های مورد نظر و دلخواه خود البته تا حداکثر ۸ عکس و هم چنین قالب دلخواه، عکس های خود را ترکیب کنید.

با اپلیکیشن Layout عکس خود را در تصویر نهایی وارونه کنید و سایز عکس های خود را تغییر دهید. بر خلاف اپلیکیشن هایی که فقط برای اپل یا اندروید قابل اجراست، این اپلیکیشن برای دو نسخه ی  اندروید و آی او اس عرضه شده است.

2- اپلیکیشن Boomerang

اپلیکیشن Boomerang برای ساخت ویدئوهای جالب و متفاوت ساخته شده است. این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام بوده، بسیار سرگرم کننده و مهیج است.

با Boomerang می توانید ویدیویی درست کنید که به طور مداوم تکرار می شود. کار با آن راحت بوده و کافی است کمی خلاقیت داشته باشید. Boomerang روی هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل اجراست.

3- اپلیکیشن Hyperlapse

اپلیکیشن Hyperlapse به شما کمک می‌کند سرعت ویدئوهای خود را افزایش دهید و ویدئویی دیدنی از ویدیوهایی که لرزش زیادی داشته است، بسازید.

با این اپلیکیشن می توانید ویدیو های طولانی را روی دور تند گذاشته و به ویدیویی یک دقیقه ای تبدیل کنید. سپس این ویدیو را در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

با کمک اپلیکیشن Hyperlapse می توانید سرعت ویدئو را از ۲X تا ۱۲X برابر کنید. تنها نقطه ضعفی که این اپلیکیشن دارد این است که تنها روی تبلت‌ها و گوشی‌های اپل اجرا می شود و فعلا نسخه اندروید ندارد.

 اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام

با توجه به رشد گسترده‌ای که اینستاگرام دارد می‌توان حدس زد که در آینده اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام دیگری نیز تولید شود تا بتواند نقص‌های اینستاگرام را جبران کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .