چگونه لایو پر بازدید داشته باشیم؟ (12 راهکار تضمینی)

شاید یکی از بزرگترین دغدغه های فعالان اینستاگرام این باشد که از لایو آن ها به اندازه ای که باید بازدید و استقبال نمی شود. در این مطلب به شما 12 راه کار تضمینی معرفی خواهم کرد تا ویدیو لایو پر بازدید تری داشته باشید.

12 راهکار تضمینی برای داشتن لایو پر بازدید

تمام افرادی که حضور فعالی در اینستاگرام دارند می دانند داشتن یک لایو پر بازید نقش زیادی در داشتن پیجی پر مخاطب و پر بازدید خواهد داشت. بنابر این تمام تلاش خود را برای رعایت نکاتی که کمک می کند تا لایو پربازدید داشته باشند را رعایت می کنند.

اما اگر مطالب و راهکارهای زیادی را پیرامون داشتن لایو پر بازدید مطالعه کرده اید و ناامید شدید توصیه می کنم مطالعه این مطلب را از دست ندهید چرا که 12 مورد از راهکارهای بی نظیر پیرامون داشتن لایو پر بازدید را برای شما گردآوری کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

راهکار های افزایش بازدید لایو

  1. خرید بازدید کننده لایو
    یکی از آسان ترین و مطمئن ترین راه ها، خرید بازدید کننده لایو می باشد. شما به راحتی از طریق سایت فالوجت می توانید به هر تعدادی که دوست دارید بازدید کننده لایو تهیه کنید.

    یکی از عواملی که لایو شما را معتبر تر می کند تعداد بازدید کننده های لایو شماست؛ چیزی که مخاطبین به محض ورود به لایو به آن توجه می کنند و بر اساس آن اعتمادشان به شما پایه گذاری می شود. پس شما برای جذب مخاطب بیشتر و وفادارتر، می توانید از این روش استفاده کنید

  2. زمان لایو خود را از چند روز قبل اعلام کنید
    برای اعلام زمان برگزاری لایو ابتدا باید داده های زمانی صفحه خود را بررسی کنید تا مناسب ترین زمان را برای گذاشتن لایو پیدا کنید؛ که البته این زمان عموماً بین 7:45 بعد از ظهر تا 10 شب است.

    برای این کار باید به پروفایل خود بروید و روی گزینه Insights کلیک کنید. در آنجا میزان بازدید از پیج شما بر اساس روز و ساعت در قالب نمودار نمایش داده می شود. البته این قابلیت فقط برای پیج هایی که روی حالت Business (کسب و کار) قرار دارند فعال است.

    زمانبندی لایو اینستاگرام

    زمان لایو خود را با توجه به بهترین زمانی که از نمودار ها به دست آوردید همراه با موضوع لایو از چند روز قبل در اینستاگرام خود از طریق پست و از روز قبل در قالب استوری شمارش معکوس اعلام کنید.

    در صورت اینکه مخاطب شما به موضوع لایو پیش رو علاقمند باشد با اعلام زمان لایو از طرف شما، می تواند برنامه ریزی نسبی داشته باشد تا در لایو شما حضور پیدا کند.

  3. موضوعات مورد علاقه دنبال کنندگانتان را بپرسید
    از مخاطب خود بخواهید تا موضوعاتی که دوست دارند شما درباره شان حرف بزنید را به شما بگویند، یا اگر سوالی از شما دارند، سوالاتشان را در کامنت های زیر پست مربوط به لایوتان بپرسند تا شما در لایو به آن ها پاسخ دهید.

    همچنین می توانید با خرید کامنت اینستاگرام، مخاطبان دیگر را تشویق کنید که آن ها هم برای شما کامنت بگذارند و سوالات شان را بپرسند.

    از این راه مخاطب شما برای فهمیدن جواب سوال خود به لایو شما می آید و اگر سوالات بقیه کاربران سوال ایشان هم باشد و اگر محتوی لایو برایشان جذاب باشد در لایو شما ماندگار خواهد شد و لایو پر بازدیدی خواهید داشت.

  4. نور محیطی که در آن لایو ضبط می کنید را تنظیم کنید.
    به طور کلی، نور یکی از فاکتور های اصلی در عکس و ویدیو است. به طوری که نور خوب می تواند تصویر شما را از این رو به آن رو کند و جلوه بصری، یکی از مواردی است که می تواند مخاطب را در لایو شما نگه دارد.



  5. سوالات پرسیده شده در لایو را نشان کنید
    یکی دیگر از ترفند های لایو پر بازدید این است که اگر در لایو از شما سوالی پرسیده شد که به نظرتان جالب بود با استفاده از گزینه علامت سوال پایین کادر لایو خود آن را نشان کنید تا بینندگانتان بتواند به شما کمک کنند و این سوال را پاسخ دهند و نظرات خود را اعمال کنند.

    با این کار، مخاطبانی هم که ممکن است کمی دیر تر به لایو شما بپیوندند، به راحتی با خواندن سوال متوجه می شوند که شما در حال صحبت درباره چه موضوعی هستید و این در جریان قرار گرفتن، باعث می شود آن ها در لایو شما بمانند.

    پین سوال جواب لایو
    توجه: شما فقط زمانی می توانید از این قابلیت استفاده کنید که سوالی از شما در قالب کامنت لایو پرسیده شده باشد.

    به طور کلی استفاده از قابلیت هایی که در حالت پخش لایو، تفاوت های جزیی ایجاد کنند برای چشم کاربر جذاب خواهد بود چرا که انسان به طور ناخود آگاه شیفته ی تغییر و تفاوت است.

  6. برنامه ریزی و هدف گذاری کنید
    لایو خود را به سه بخش مقدمه، نقطه مرکزی و نتیجه گیری تقسیم بندی کنید. داشتن این نوع برنامه واضح از هرگونه مکث غیر ضروری جلوگیری خواهد کرد و تضمین می کند که زمان مناسبی برای گفتن تمام نکات خواهید داشت و همچنین وقت مخاطبان زیاد گرفته نمی شود.

  7. برگزاری مسابقات و قرعه کشی به صورت لایو
    یکی از کارهایی که صد درصد لایو شما را پر بازدید می کند برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها به صورت لایو و زنده است.

    این کار ناخودآگاه باعث بالا رفتن هیجان افراد برای دیدن نتایج به صورت زنده خواهد شد و شما می توانید با خلاقیت خودتان این بخش را جذاب تر هم بکنید.
    فراموش نکنید که برای اعلام زمان قرعه کشی از چند روز قبل حتما پست بگذارید و از استوری های شمارش معکوس استفاده کنید.

    قرعه کشی در لایو

  8. از اینفلوئنسر ها در لایو خود دعوت کنید
    با اینفلوئنسری که در حیطه کاری شما فعالیت دارد هماهنگ کنید تا به لایو شما بیایند و برای دقایقی در مورد موضوع لایو خود با او لایو دو نفره داشته باشید.
    این ترفند برای شما دو ویژگی خوب به همراه دارد:

    ○ اعتبار شما در میان کاربران حاظر در لایو بالا می رود زیرا شخص دیگری که می شناسند به لایو شما می آید و با شما گفتگو می کند و بازدیدکنندگان یک تیر و دو نشان داشته اند.

    ○ پیغام برگزاری لایو مشترک شما برای دنبال کنندگان اینفلوئنسر می رود که خود به خود تعدادی مخاطب جدید را از پیج اینفلوینسر به لایو شما می کشاند.

  9. از مخاطبین و مشتریان خود برای ویدیو لایو دو نفره دعوت کنید
    اگر اینفلوئنسر هستید از کسانی که برایشان تبلیغات کردید دعوت کنید و نظرشان را در مورد بازدهی تبلیغات بپرسید؛ همچنین می توانید از طرفداران خود و فن پیج ها دعوت کنید و با آن ها گپ بزنید.

    لایو دونفره
    دعوت کردن از مخاطبینتان نه تنها به آن ها نشان خواهد داد که برایشان ارزش و اهمیت قائل هستید، بلکه الگوریتم های اینستاگرام هم متوجه خواهند شد که شما با مخاطبینتان تعامل بالایی دارید و به شما کمک می کند تا صفحه خود را از طریق ورود به اکسپلور رشد دهید.

    قابلیت به اشتراک گذاری لایو به صورت IGTV برگ برنده و مهر تایید شما خواهد بود که این مدارک را برای صفحه خود نگه دارید تا اعتبارتان را افزایش دهید.

  10. لگو و عناصر کسب و کار خود را معرفی کنید.
    یکی از مهم ترین مزایای لایو این است که شما می توانید با مخاطبین خود در قالب یک ویدیو زنده ادیت نشده که خود وجودیت خارجی شما را اثبات می کند ارتباط برقرار کنید و بدین گونه شما مخاطب دایمی برای صفحه و لایو های خود به دست آورید که بازدید شما را بالا خواهد برد.

    سعی کنید در ویدیو های لایو خود، یک شی که لگو شما بر روی آن حک شده وجود داشته باشد مثلا یک لیوان یا کاتالوگ هایی از برندتان یا اگر در حال فروش چیزی هستید آن را نیز به نمایش بگذارید.
    معرفی محصول در لایو

    همچنین سعی کنید با یک پس زمینه مناسب، مطابق با رنگ های برندتان استفاده کنید تا رنگ پردازی و طرح پردازی برندتان در ذهن مخاطب ماندگار شود.

    اگر می خواهید یک عکس را با بینندگان به اشتراک بگذارید، دقت کنید که با برندتان ارتباط رنگی داشته باشد؛ اضافه کردن یک متن به عنوان شعار برندتان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

  11. با همکارانتان مصاحبه کنید
    یک از راه ها برای ایجاد شفاف سازی و صمیمیت بیشتر با مخاطب، این است که با نیرو های انسانی شرکت خود در ویدیو لایو گپ و گفت داشته باشید و از آن ها بخواهید درباره تجربه کاری شان با شما صحبت کنند.

    این فرصت بزرگی برای هویت بخشیدن به برند و کسب و کار تان و داشتن یک لایو پر بازدید خواهد بود.

  12. قبل از اتمام ویدیو از حضور مخاطبین تشکر کنید
    تشکر از مخاطبان بابت حضورشان در پایان لایو، احترام شما به آن ها را نشان می دهد. همچنین می توانید در پایان لایو، اطلاع دهید که بعد از اتمام لایو، پست های جدید در رابطه با خلاصه مطالب، تخفیف یا عکس محصولات جدید منتشر خواهد شد تا با این روش بازدید و فروش خود را بالا ببرید.

 

بازدید لایو اینستاگرام

 

در در مطلب به ارائه نکته هایی برای افزایش بازدید لایو اینستاگرام پرداختیم. شما با انجام این 12 مورد می توانید لایو پر بازدید تر داشته باشید و برای کسب و کارتان اعتبار بیشتری بخرید. اگر شما هم مورد دیگری می دانید در کامنت به این موارد اضافه کنید.

همچنین شما می توانید با خرید فالوور فیک، تعداد مخاطبان کلی پیج خود را افزایش دهید تا در نتیجه بازدید کنندگان لایو تان هم افزایش یابند.

 

سوالات متداول

  • راهکار تضمینی برای داشتن لایو پر بازدید چیست؟
    زمان لایو خود را از قبل اعلام کنید – برگزاری مسابقه و قرعه کشی به صورت لایو – از اینفلوئنسر ها در لایو خود دعوت کنید و …

 

  • داشتن لایو پربازدید چه مزیتی دارد؟
    باعث افزایش تعامل شما با مخاطبان و در نتیجه افزایش درآمد شما می شود.

 

  • آیا می توان با خرید فالوور، بازدید لایو را افزایش داد؟
    بله، خرید فالوور می تواند مخاطبان کلی پیج شما را افزایش دهد که این امر باعث افزایش بازدید کننده های لایو تان هم خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .