کانال تلگرام برنامه خندوانه

کانال تلگرام برنامه خندوانه | خندوانه

نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است .در برنامه خنوانه در هر قسمت با چهره‌های مشهورسینما، تلویزیون، ورزش،سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفت و گو می‌کند. خندوانه یکی از جذاب ترین و  پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.کانال تلگرام برنامه خندوانه

کانال تلگرام برنامه خندوانه

در برنامه خندوانه از دیگر هنرمندان نیز استفاده شده است در این برنامه هفته ای چند برنامه یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان زیادی از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی  دارد.این برنامه به کسی که برترین لبخندرا داشته باشد، تندیس به‌یادماندنی برنامه را تقدیم می‌کند از اینرو  میهمانان این برنامه معمولاً ۱۵ثانیه به دوربین لبخند می‌زنند.

محتوای برنامه خندوانه:

تماشاگران این برنامه افرادی هستند از میان متقاضیان شرکت در برنامه با این تفاوت که از انها در مراحل قبل تست خنده گرفته اند و میزان امتیاز لازم را کسب کرده اند . و در طول برنامه لبخند به لب دارند که به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شود.

برنامه با مقدمهٔ  مجری خود (رامبد جوان  ) شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانهٔ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. در میان مصاحبه، گفت‌ وگویی با دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود.

گفت‌وگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در

برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد و جناب خان (فصل‌های ۲و۳) نقش آفرینی می‌کنند.

 اما در فصل۴ عروسک جناب خان  که محبوبیت زیادی در برنامه چیدا کرده بود . از برنامه خارج شد و ۴ عروسک (که برادر هستند) به برنامه دعوت شدند اما بسیار کم در برنامه حضور داشتند.

از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان‌برنامه (مصاحبه با مردم) انیمیشن و نماهنگ اشاره کردوب سایت رسمی خندوانه www.khandevaneh.com

ادرس کانال تلگرام برنامه خندوانه :

برای مشاهده کلیپ ها و اطلاع از برنامه خنوانه می توانید به کانال برنامه خندوانه در لینک کانال تلگرام برنامه خندوانه مراجعه کنید. این چنل چیزی در حدود 18 هزار سابسکرایب یا ممبر تلگرام دارد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .