گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام

استفاده از فیلم برای استوری اینستاگرام سبب ماندگاری هر چه بیشتر مخاطبانتان و تعامل بیشتر آن ها با پیج شما خواهد شد. اما گاهی برای گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام با مشکل مواجه می شویم یا روند انجام این کار را به درستی نمی دانیم. در این مطلب با آموزش قرار دادن فیلم در استوری اینستا با ما همراه باشید. فالوجت بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است. 

استوری اینستاگرام راه بسیار کاربردی برای برقراری ارتباط با مخاطبین شما است. اگر بخواهید به عنوان یک بازاریاب محصول جدیدی را به مخاطب خودتان معرفی کنید و یا آنکه پیامی را برای تمام مخاطبانتان بدهید می توانید از استوری اینستاگرام استفاده کنید، اما ایجاد فیلم در خود اینستاگرام و با امکانات آن ممکن است سبب شود نتوانید فیلم های جذابی آماده کنید بنابر این بهتر است فیلم ها را از قبل با نرم افزارهای ویرایشی مانند ادوبی افترافکت، پریمایر و یا نرم افزارهای مهم دیگر آماده کنیم و بعد یک فیلم جذاب را بر روی استوری اینستاگرام بارگذاری کنیم.

برای رسیدن به این هدف ما در این مقاله نحوه گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام را توضیح می دهیم. در این روش شما می توانید فیلم هایی که به خوبی ویرایش و آماده کرده اید را بر روی استوری اینستاگرام قرار دهید.گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام

برای ابتدای کار به چند نکته دقت کنید:

  • ویدئوهای تان بهتر است که در پارت های یک دقیقه ای باشد، گرچه می توانید چند ویدئو را از روی گالری بر روی استوری بارگذاری کنید (البته محدودیت یک دقیقه چند وقتی است که از اینستاگرام حذف شده است).
  • استوری اینستاگرام برای راهنمایی های کلی است و تصاویر بعد از 24 ساعت پاک می شوند. برای همین اگر می خواهید که برای مدت زمان بیشتری از پست خودتان استفاده کنید، بهتر است که به جای استوری آن را در میان پست های اینستاگرام بارگذاری کنید یا به صورت هایلایت ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرامل

گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام

مراحل زیر را برای بارگذاری فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام را دنبال کنید:

  • وارد حساب کاربریتان در اپ اینستاگرام شوید.
  • در پایین رابط کاربری در صفحه اصلی بر روی آیکون خانه ضربه بزنید تا به بخش مربوط به آن منتقل شوید.

صفحه هوم اینستا

  • در بالای این بخش بر روی گزینه Your Story ضربه بزنید تا وارد بخش استوری اینستاگرام شوید.

گزینه Your Story

  • برای گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام، بر روی آیکن مربع گالری که در پایین  است ضربه بزنید.گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام با این کار بخش گالری تصاویر برای شما باز می شود.
  • فیلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.
    انتخاب فیلم از گالری برای استوری اینستاگرام
  •  بعد از انتخاب فیلم صفحه ویرایش فیلم به شما نشان داده می شود.
    صفحه ویرایش فیلم در استوری
  • می توانید از ابزارهایی که برای ویرایش تصویر است استفاده کنید و به تصویر خودتان، نوشته، گرافیک و یا تگ های گیف اضافه کنید و یا آنکه صدایی را به آن بیفزایید
  • بعد از آنکه به نتیجه دلخواه رسیدید می توانید از دکمه Next بزنید و یا گزینه Your Story یا close friends را انتخاب کنید و گزینه share را بزنید.
    اشتراک گذاری ویدیو در استوری
  • بسته به سرعت اینترنت شما ممکن است بارگذاری این ویدئو در اینستاگرام مدتی طول بکشد.

بعد از آنکه ویدئوی شما بر روی اینستاگرام بارگذاری شد، یک کادر دایره ای قرمز رنگ در اطراف تصویر نمایه کاربری (آواتار) شما ظاهر می شود که نشان دهنده آن است که فیلم شما به درستی بر روی اینستاگرام بارگذاری شده است.

این مراحل ساده ترین مراحلی بودند که شما می توانستید از آن برای گذاشتن فیلم از گالری بر روی استوری اینستاگرام استفاده کنید. قیمت فالوور فیک اینستاگرام در فالوجت بسیار مقرون به صرفه است و به کمک آن می توانید درآمد خود را افزایش دهید. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام باعث افزایش بازدید پیج شما توسط مخاطبان می شود.

تنظیمات مرتبط به فیلم های در استوری اینستاگرام

اینستاگرام برای مدیریت کردن بهتر فیلم هایی که در استوری بارگذاری کرده اید، تنظیمات مشخصی را در اختیارتان قرار می دهد. در پایین برخی از آن ها را مرور می کنیم:

حذف فیلم های ارسال شده بر روی استوری اینستاگرام

ممکن است بخواهید فیلمی که بر روی استوری اینستاگرام ارسال کرده اید را بنا به دلایلی حذف کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید

  • بر روی عکس نمایه (آواتار) ضربه بزنید تا ویدئوهای استوری به شما نشان داده شود.
    صفحه خانه اینستاگرام
  • هر کدام از استوری هایی که می خواهید پاک کنید، انتخاب نماییید. 
  • در پایین صفحه نمایش علامت سه نقطه ای به شما نشان داده شده است. بر روی آن ضربه بزنید.
  • از منوی باز شده گزینه حذف را انتخاب کنید.

با انجام این کار ویدئوی ارسالی شما از روی استوری اینستاگرام حذف خواهد شد. خرید فالوور فیک اینستاگرام گامی موثر در بالا بردن مخاطب و درآمد شماست.

اضافه کردن فیلم های ارسال شده بر روی استوری به برگزیده ها

بعد از آنکه شما تصویری را در استوری اینستاگرام خودتان بارگذاری کردید می توانید آن را در حالت انتخاب شده نگاه دارید. این تصاویر انتخاب شده، برای مدت زمان بیشتری بر روی اینستاگرام باقی می مانند و به همین خاطر می توانند تعداد بازدید ازصحفه اصلی نمایه شما را افزایش دهند.

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • در صورتی که تصویری را در استوری اینستاگرام بارگذاری کرده اید، بر روی تصویر نمایه (آواتار) خودتان ضربه بزنید تا وارد بخش نمایش آن ها شوید، در غیر این صورت بخش ابتدایی این مقاله را مطالعه کنید.
  • در قسمت پایین تصویر گزینه «هایلایت» وجود دارد، بر روی آن ضربه بزنید.
    هایلایت استوری
  • گزینه new را از داخل صفحه باز شده انتخاب کنید. 
    ساختن هایلایت استوری
  • در اینجا باید عنوانی را برای این مورد خودتان وارد کنید.
    انتخاب نام برای هایلایت استوری
  • بر روی نوار آبی رنگ افزودن در پایین ضربه بزنید تا این فیلم به موارد برگزیده شما اضافه شود.
  • اکنون به صفحه اصلی کارتان بروید، در قسمت زیر بخش معرفی شما چند دایره جدید اضافه شده است. این دایره ها همان فیلم های بارگذاری شده در استوری تان هستند که به صورت برگزیده انتخاب کرده اید.
    صفحه حساب کاربری اینستاگرام

سخن پایانی

استوری اینستاگرام جایی است که بیشترین تعامل با کاربران را دارد. همین خاطر گذاشتن فیلم برای جلب نظر آن بسیار اهمیت دارد. در این مطلب سعی کردیم که دو مورد را توضیح دهیم، یکی گذاشتن فیلم از داخل گالری گوشی در استوری و دیگری اضافه کردن هایلایت به استوری ها. شما می توانید نظرهای خودتان را درمورد این مطلب برای ما بنویسید. اگر سوالی هم دارید می توانید در زیر همین پست از ما بپرسید، به شما جواب خواهیم داد. 

سوالات متداول

  1. چطوری از داخل گالری گوشی خودم، فیلم استوری بگذارم؟
    • برای گذاشتن فیلم از گالری داخل استوری اینستاگرام، گزینه your story را بزنید. مربع پایین را انتخاب کنید یا اینکه صفحه را به بالا بکشید از این طریق می توانید استوری های خود را بگذارید. 
  2. فیلم استوری چند دقیقه است؟
    • فعلا اینستاگرام محدودیت 15 ثانیه ای را برای فیلم های داخل استوری و به صورت کلی برای هر استوری گذاشته است. 
  3. چطوری هایلایت بسازم؟
    • در استوری اینستاگرام، گزینه highlight را انتخاب کنید و یک دسته بندی به صفحه خود اضافه کنید. این مورد را به صورت کامل با تصویر داخل مطلب توضیح داده ایم. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .