مهم ترین نکات هشتگ که بدانید

در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام بیان می شود. اگر شما تازه با کار با رسانه های آنلاین آشنا شده اید، بهتر است بدانید هشتگ ها یکی از مهم‌ترین عناصر ارتباطات در دنیای دیجیتال به شمار می‌آیند و شناخت آن‌ها بسیار مهم است.

کاربرد هشت

 

هشتگ برای موقعی است که بخواهید یک بحث را دنبال کرده و یا مجموعه‌ای از محتواها را در یک دسته‌بندی جای دهید.

هشتگ امروزه برای تمامی رویدادهای مهم سیاسی، اجتماعی و … و برای تمامی اتفاقات و حوادث سرگرم کننده و ورزشی و … استفاده می‌شود.

توجه کنید که فاصله (اسپیس) در هشتگ‌ها استفاده نمی‌شوند. برای هشتگ‌هایی به زبان انگلیسی می‌تواند از حرف بزرگ و در فارسی نیز می توانید از خط فاصله ” _ ” استفاده کنید. مانند #FollowjetRobot یا ربات_فالوجت

عدد در هشتگ

اعداد در هشتگ‌ها پشتیبانی می‌شوند. کاراکترهای خاص از جمله علائم نقطه گذاری (مثل ویرگول، نقطه، علامت تعجب، علامت سوال، آپاستروف)، ستاره (*)، آمپرسند (&) و … در هشتگ پشتیبانی نمی شوند.

اینستاگرام، یکی از پلتفرم هایی است که از هشتگ پشتیبانی می کند. هشتگ‌ها مکمل عکس‌هایی هستند که شما در این شبکه‌ی اجتماعی برای عکس به اشتراک می‌گذارید. هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند کاربران دیگر را پیدا کنید و یا با استفاده از آن، افراد مختلف را فالوو و به افزایش فالوور اینستاگرام صفحه ی خود کمک کنید. مثلا می‌توانید کلمه‌ی خرید فالوور ایرانی را به صورت #خرید_فالوور_ایرانی در قسمت تگ های اینستاگرام سرچ کنید و پیج های مرتبط با آن را پیدا کنید.

هشتگ توییتر

نکاتی برای استفاده از هشتگ در توئیتر برای دیجیتال مارکتینگ

شبکه اجتماعی توییتر، زادگاه هشتگ‌های مدرن امروزی است. برای همین استفاده از این هشتگ‌ها در توییتر نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی کامل‌تر است. هشتگ‌ها در توییتر بیشتر برای دسته‌بندی موضوعات خاص و مکالمات مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما هم چنین می توانید در قسمت “Trends” لیستی از هشتگ‌هایی را که بیشتر استفاده شده‌اند، ببینید.

یک حساب کاربری که نشانگر نام برند کسب‌وکار شماست انتخاب کنید و قالب توییت های خود را یکسان کنید. علاوه بر آن یکی نفر را برای بروزرسانی حساب کاربری‌تان در این شبکه اجتماعی انتخاب کنید.

هشتگ‌هایی که کسب‌وکارهای دیگری که در حوزه تخصصی شما فعالیت می‌کنند را بررسی کرده و ازهشتگ های مرتبط با سرویس یا محصول خود استفاده کنید. این کار باعث می شود کاربران در هنگام جستجوی هشتگ‌ها به راحتی شما را پیدا کنند.

از هشتگی که ترند شده وبه کسب‌وکار شما مرتبط است، استفاده کنید. استفاده از یک هشتگ محبوب و ترند شده که با شما ارتباطی ندارد می‌تواند اعتبار شما را زیر سوال ببرد.

توییتر اسنپ

اگر می‌خواهید برای رویدادها و کمپین‌های تبلیغاتی خود از هشتگ استفاده کنید، هشتگی را انتخاب کنید که قبلا استفاده نشده باشد و از هشتگ مخصوص به خود استفاده کنید. سپس این هشتگ را در تمامی توییت‌های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید و هشتگ‌هایی که انتخاب می کنید، مختصر و مفید باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .