آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام

این روزها و بخصوص در یک سال اخیر اینستاگرام گوی سبقت را از رقبای خود ربوده و به سرعت در حال پیشرفت است. افزایش بی سابقه کاربران این شبکه اجتماعی باعث شده تا اینستاگرام امکانات بیشتری را برای کاربران خود در نظر بگیرد. یکی از قابلیت های بی نظیری که کاربران زیادی را خوشحال کرد، امکان داشتن چند اکانت در اینستاگرام به صورت همزمان است.

داشتن چند اکانت در اینستاگرام و استفاده همزمان از آنها به این معناست که کاربر می تواند با حساب های کاربری متفاوت وارد اینستاگرام شده و همه آنها را به سادگی مدیریت کند.

مثلا بسیاری از افراد قصد دارند که در کنار حساب شخصی خود در اینستاگرام، یک حساب بیزینس یا همان بیزینس اکانت نیز ایجاد کنند. این کاربران با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانند هر دو حساب خود را مدیریت کنند.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که چندین اکانت را در اینستاگرام مدیریت می کنند، پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی بهتر ارسال پست های خود به مقاله آموزش ارسال پست اتوماتیک در اینستاگرام نیز مراجعه کنید.

چند اکانت در اینستاگرام
 

در این مطلب از مجموعه آموزش های اینستاگرام، قصد داریم تا راهنمای جامعی درباره نحوه داشتن چند اکانت در اینستاگرام و استفاده همزمان از آنها را آموزش دهیم. علاوه بر این کارشناسان فالوجت هرگونه مشاوره ای در زمینه خرید فالوور نیاز داشته باشید، شما را راهنمایی خواهند کرد.

نحوه داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

در صورتی که احساس نیاز به ساخت یک اکانت دوم یا بیشتر در اینستاگرام کردید مراحل زیر را طی کنید.

  • در ابتدا وارد اپلیکیشین اینستاگرام شوید و به صفحه پروفایل خودتان شوید. در قسمت بالا سمت چپ بر روی قسمتی که آیدی شما نوشته شده است، کلیک کنید. کادری در زیر این قسمت باز می‌شود که گزینه‌ای به نام add account ثبت شده است.

اضافه کردن اکانت دیگر به اینستاگرام

راه دیگری هم وجود دارد. می‌توانید به قسمت تنظیمات رفته و گزینه‎‌های آخر این لیست گزینه add account را انتخاب کنید.

گزینه اضافه کردن اکانت به اینستاگرام

  • پس از لمس این گزینه به صفحه ورود اینستاگرام برده می‌شوید. در صورت داشتن اکانت دیگر اینستاگرام اطلاعات آن را وارد کنید وگرنه باید به قسمت sign up در قسمت زیرین صفحه بروید و آن را انتخاب کنید تا به صفحه ثبت نام بروده شوید.
گزینه sign up در اینستاگرام
آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام
  • هنگامی که مرحله قبل را گذراندید، با تصویر زیر مواجه می‌شوید. شما می توانید از طریق ایمیل یا تلفن همراه، ثبت نام کنید:

شما می توانید از همان ابتدا، با خرید فالوور فیک، شروعی عالی در اینستاگرام داشته باشید و افزایش فالوور هایتان را سریع تر کنید.

گزینه phone number در اینستاگرام

 

پیدا کردن دوستان در اینستاگرام

زمانی که یک اکانت جدید ایجاد می کنید، اینستاگرام از شما می خواهد تا دوستان خود را در فیسبوک پیدا کنید. اگر تمایلی به این کار ندارید، بر روی گزینه Skip ضربه بزنید.

اما ممکن است بعد از مدتی بخواهید دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید. به قسمت تنظیمات صفحه تان بروید. سپس گزینه follow and invite friends را انتخاب کرده و در پایان follow contacts را لمس کنید.

اینستاگرام کسانی را که شما شماره موبایل آن ها را دارید، به شما نشان می دهد تا در صورت تمایل آن ها را فالو کنید. همچنین با خرید کامنت سفارشی، کامنت های پست های خود را چند برابر کنید.

 

دنبال کردن دوستان در اینستاگرام
آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام

 

تایید حساب کاربری اینستاگرام

زمانی که یک اکانت جدید در اینستاگرام ثبت می کنید، باید به صندوق دریافت ایمیل خود مراجعه کرده و ایمیل ارسالی از طرف اینستاگرام را باز کنید. این ایمیل حاوی یک لینک آبی رنگ است که با کلیک بر روی Confirm your email address ایمیل خود را تایید می کنید.

اکنون دوباره وارد برنامه اینستاگرام شده و همانند آنچه که قبلا گفتیم، برای داشتن چند اکانت در اینستاگرام اقدام  کنید. به علاوه این که شما می توانید با خرید بازدید لایو اینستاگرام مخاطبان خود را افزایش دهید.

نحوه جابجایی بین اکانت های مختلف اینستاگرام

در صورت داشتن چند اکانت در اینستاگرام برای اینکه بتوانید خیلی راحت و بدون ورود و خروج بین اکانت های مختلف خود سوئیچ کنید، کافی است در صفحه اصلی اینستاگرام انگشتتان را بر روی عکس پروفایل خود نگه دارید. به سرعت صفحه ای کوچک باز شده که تمامی اکانت های شما را نشان می دهد. در این صفحه می توانید اکانت مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد آن شوید.

جابجایی بین اکانت های اینستاگرام

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم که چگونگی و آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام و استفاده همزمان از آن ها را به صورت گام به گام و به ساده ترین شکل ممکن برای شما بیان کنیم.

این ویژگی اینستاگرام یکی از قابلیت های فوق العاده کاربردی و جذاب این شبکه اجتماعی است که راحتی کار با آن را بیشتر کرده است. چنانچه توضیحات بیشتری در رابطه با مطالب این مقاله نیاز داشتید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. 

سوالات متداول

  • در صورت فعال بودن همزمان و داشتن چند اکانت در اینستاگرام نوتیفیکیشن های دریافتی، از سوی کدام حساب است؟
    در صورت داشتن چند اکانت در اینستاگرام و فعال بودن تمامی آنها، نوتیفیکیشن های اینستاگرام مربوط به تمامی آنهاست و با کلیک روی هر نوتیفیکیشن وارد همان حساب کاربری می شوید.
  • چگونه یکی از اکانت ها را از لیست حساب های فعال اینستاگرام حذف کنیم؟
     ابتدا به پروفایل حساب اینستاگرامی که قصد حذف آن را دارید وارد شوید و به قسمت تنظیمات بروید. در این قسمت گزینه Log Out of [username] را انتخاب کنید. با انجام این کار، اکانت مد نظر شما از لیست اکانت های فعال حذف می شود.
  • تا چه تعداد اکانت را می توان همزمان در اینستاگرام داشت؟
    تا ۵ اکانت می توانید به طور همزمان داشته باشید. اگر بخواهید وارد اکانت ششم شوید، باید از یکی از اکانت ها خارج شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .