اینستاگرام برای بیزینس : آشنایی با موضوع اینستاگرام برای بیزینس

اینستاگرام برای بیزینس و برای آشنایی با این موضوع در ابتدا باید بدانیم که چرا اکانت های تجاری ایجاد می شوند.

اینستاگرام برای بیزینس
اینستاگرام برای بیزینس : آشنایی با موضوع اینستاگرام برای بیزینس

مزایای بیزینس پروفایل اینستاگرام

این روزها در کل دنیا بسیاری از مردم به کار تجاری مشغول اند و از راهای بسیاری به دنبال توسعه بیزینس خود هستند. از این رو بسیاری از شبکه های اجتماعی هم به دنبال بروزرسانی برای کمک به تجار هستند که اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست،که اخیرا ابزار جدید خود را برای کاربران تجاری خود معرفی کرده که شامل پروفایل تجاری،قابلیت تحلیل و امکان تبدیل پست اینستاگرام به تبلیغات به صورت مستقیم از اپلیکیشن است.

به گفته جیمز کارلس، مدیر بخش توسعه جهانی کسب و کار و نام تجاری اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ آگهی دهنده فعال دراینستاگرام وجود دارد که اغلب آنها کسب و کارهای کوچک تا متوسط هستند و همین مسئله دلیلی بر لزوم وجود اینستاگرام برای بیزینس برای این دسته از کاربران است.

طبق امارهای موجود ۵۰% مردم،یک کسب و کار را و ۶۰% از افراد،اطلاعات در مورد یک کالا را از اینستاگرام کسب میکنند.

بیشتر بخوانید: چگونه در اینستاگرام معروف شویم با 14 ایده بی نظیر

فالوور

بیزینس پروفایل اینستاگرام :

این پروفایل های تجاری به عنوان یک قابلیت در اختیار همه کاربران قرار میگیرد و قابلیت تبدیل اکانت به تجاری را به انها میدهد.از جمله این امکانات میتوان به ایجاد امکان دسترسی کاربران به صاحبان کسب و کار از طریق شماره تماس،ادرس ایمیل و یا پیام متنی اشاره کرد.

البته در موضوع اینستاگرام برای بیزینس،همه ی اکانت ها قابلیت تبدیل شدن به تجاری را ندارند و فقط کسانی این امکان را دارند که در حال حاضر برای کسب و کار خود در فیس بوک صفحه دارند چون باید دو اکانت اینستاگرام و تلگرام را بهم لینک کنند.

با ابزار تحلیلی که اینستاگرام در اختیار صاحبان اکانت های تجاری قرار می دهد آنها را قادر می سازد تا با زیرنظر گرفتن رفتار فالوورها متوجه شوند که کدام پست ها موفق تر عمل کرده اند و هم چنین اطلاعات جمعیت شناختی مخاطبان در اختیار آنها قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: تکنیک های بی نظیر برای سئو اینستاگرام

اینستاگرام برای بیزینس : آشنایی با موضوع اینستاگرام برای بیزینس
اینستاگرام برای بیزینس : آشنایی با موضوع اینستاگرام برای بیزینس

یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام برای بیزینس و یا همان اکانت تجاری اینستاگرام، امکان ایجاد آگهی های موبایلی است. کاربران می توانند از پست های موفق و پربازدید خود برای ارسال آگهی استفاده کنند و به سرعت و سهولت آنها را به آگهی تبدیل کند تا اینستاگرام با توجه به میزان بودجه و مخاطبان اکانت موردنظر پیشنهادات خود را در خصوص نمایش آگهی ارائه دهد.

طریقه ساختن اکانت تجاری در اینستاگرام بدین صورت است:

ابتدا باید یک صفحه تجاری در فیسبوک ایجاد کنید. در مرحله بعدی در حساب اینستاگرام خود وارد بخش پروفایل شوید. در

بخش اکانت،گزینه جدیدی با عنوان switch to business profile را مشاهده کنید،این گزینه را انتخاب کنید.در مرحله بعدی با صفحه ای روبرو میشوید که باید گزینه in with facebook log را انتخاب کنید و اکانت اینستاگرام خود را با فیسبوک لینک کنید.

با انتخاب صفحه فیسبوک مورد نظرتان ،اینستاگرام از شما سوالاتی در مورد اطلاعات موردنظرتان برای همگام سازی با بیزینس پروفایل مطرح میکند.به عنوان مثال باید شماره تماس شرکت ،ادرس ایمیل و غیره داده شود.

 همچنین باید توجه داشت که قابلیت پروفایل تجاری اینستاگرام در خاورمیانه،زودتر از کشور امریکا عرضه شده است.که این خود نشان از تسریع روند استفاده از اینستاگرام برای بیزینس دارد.

گفتنی است فرایند اینستاگرام برای بیزینس در ماه های اینده قرار است در کشورهایی مثل استرالیا و امریکا رونق گیرد.

درواقع میتوان گفت نام دیگر اینستاگرام برای بیزینس business profile است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .