چگونه در اینستاگرام معروف شویم با 14 ایده بی نظیر

خیلی از ما تب معروف شدن در اینستاگرام را داریم و به این فکر می کنیم که چگونه استاد اینستاگرام شویم. در این مقاله با ارائه چند نکته کلیدی به این سوال که چگونه در اینستاگرام معروف شویم، پاسخ می دهیم.

چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم؟

سرچ اینستاگرام، قسمتی است که شما اکانت، هشتگ، لوکیشن یا کلمه مورد نظرتان را جستجو می کنید. خیلی از افراد دوست دارند اکانت شان هنگام جستجو، در ردیف اول پیشنهادات اینستاگرام باشد.

این، یکی از شاخصه های افراد معروف است که پیج شان، در سرچ اینستاگرام بالا می آید. به عنوان مثال زمانی که شما در قسمت سرچ اینستاگرام به دنبال صفحه یکی از دوستان تان به نام رضا می گردید و reza را سرچ می کنید، اولین نتیجه ای که مشاهده می کنید، احتمالا rezagolzar یا rezabahramofficial است.

اما چرا این اتفاق می افتد؟ چرا این افراد در قسمت های بالا تر سرچ ها ظاهر می شوند؟

این که زمان سرچ کردن یک اسم، کدام اکانت ها بالاتر قرار بگیرند، به سه چیز بستگی دارد. یا این که آن شخص معروف باشد، یا یکی از فالویینگ های شما باشد و یا اینکه تعداد زیادی از دوستان شما، آن اکانت را دنبال کنند.

 

معروفیت در اینستاگرام

 

در ادامه، تعدادی از تکنیک های مهم برای بالا آمدن در سرچ اینستاگرام را به شما می گوییم و به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه در اینستاگرام معروف شویم.

 

برای معروف شدن در اینستاگرام چه کنیم؟

تکنیک های معروف شدن در اینستاگرام، روش هایی به ظاهر ساده اما مهم هستند که باید آن ها را به کار ببرید تا بتوانید در اینستاگرام معروف شوید.

 

  1. از عکس پروفایل شخصی، به جای لوگو استفاده کنید
    سعی کنید تا حد امکان، از عکس هایی برای پروفایل تان استفاده کنید که عکس چهره انسان (عکس خودتان باشد)
    عکس های شخصی، علاوه بر اینکه بیشتر جلب توجه می کنند، باعث ایجاد احساس صمیمیت در کاربران می شوند.حتی اگر پیج اینستاگرام شما برای یک شرکت است و نمی توانید از عکس شخصی استفاده کنید، باید سعی کنید به گونه ای دیگر، این ارتباط صمیمانه را با مخاطبان حفظ کنید.
  2. در پست هایتان از عکس اشخاص استفاده کنید
    مورد قبلی را به تصاویر پست هایتان هم تعمیم دهید. احتمالا شما هم این را تجربه کرده اید که هر زمان که عکسی از خودتا در پیج شخصی تان پست می کنید، لایک های بیشتری نسبت به عکس های دیگر می گیرد.
    مشهور شدن در اینستاگرام
    در واقع افراد، شما را فالو می کنند که خودتان را ببینند. پس اگر یک کسب و کار دارید و می خواهید عکس محصولات تان را به اشتراک بگذارید، سعی کنید تا جایی که می شود، در تصاویر از آدم ها هم استفاده کنید.
    گاهی اوقات هم می توانید تصاویری از افراد حاضر در تیم تان منتشر کنید و فضای دوستانه و با کیفیت از تیم را به مخاطبان نشان دهید.
  3. پروفایل تان را آپدیت کنید
    سعی کنید که هر چند وقت یک بار، عکس پروفایل یا بایو پیج تان را تغییر دهید و عکس و بایو جدیدی جایگزین کنید.
    به طور کلی مخاطبان، با دیدن تغییر هیجان زده می شوند و اگر مدتی از شما بی خبر بوده باشند، با دیدن عکس جدید پروفایل تان، به یاد شما می افتند و سری به پیج تان می زنند.
  4. برای موضوعی محتوا تولید کنید که درباره آن اطلاعات خوبی دارید
    همیشه قبل از انتشار یک محتوا، از صحیح بودن آن مطمئن شوید. سعی کنید درباره موضوعاتی صحبت کنید که اطلاعات خوبی در آن ها دارید.یا اگر اطلاعات کمی دارید، حتما مطالعه کنید. این مسئله باعث می شود مخاطبان کم کم به شما بیشتر اعتماد کنند و به صحت اطلاعات تان شک نداشته باشنددر نتیجه تاثیر بیشتری روی آن ها خواهید داشت و تاثیر روی مخاطب مساوی است با درآمد بیشتر.تولید محتوای اینستاگرام
  5. مخاطب ایده آل تان را پیدا کنید
    بررسی کنید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند این افراد چه علایق و سبک شخصیتی دارند؟ با انجام این بررسی ها به راحتی می توانید متوجه شوید مخاطبین هدف شما به چه محتواهایی علاقمند هستند و در چه گروه و یا فضاهایی بیشتر حضور دارند؛ این شناسایی به شما در تبلیغات هدفمند و موثر کمک به سزایی می کند.
  6. نسبت به ایده های جدید و انتقادات، دید بازی داشته باشید
    همیشه به دنبال ایده های جدید و تزریق کمی خلاقیت به کارتان باشید.اگر همیشه یک نوع محتوا با شروع و پایانی کلیشه ای و عکس های تکراری تولید کنید، مخاطب کم کم خسته می شود.
    این مسئله درمورد محصولات تان هم صادق است. محصولاتی که تولید می کنید را هر چند وقت یک بار آپدیت کنید یا تغییری هر چند کوچک در آن ها بوجود آورید.انتقادات مخاطبان را بخوانید و سعی کنید مشکلات خود را برطرف کنید و هر روز بهتر شوید. زمانی که مخاطبان متوجه شوند به انتقاد شان توجه شده، ارزش و احترام بیشتری برای شما قائل خواهند بود.چگونه در اینستاگرام معروف شویم
  7. از لینک در استوری استفاده کنید
    استفاده از لینک در استوری ها و بایو پیج، مخاطبان را ترغیب می کند که وارد لینک های مورد نظر شما شوند.زمانی که شما آدرس یک صفحه یا لینک خاص را به مخاطبان می دهید، معمولا آن ها همت نمی کنند که آن را در گوگل وارد کنند و به صفحه مورد نظر وارد شوند.اما زمانی که لینک را مستقیم در استوری تان یا بایو پیج تان می گذارید، به خاطر راحتی دسترسی، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد وارد لینک مورد نظر شوند.برای اینکه قابلیت گذاشتن لینک در استوری را دارا باشید،باید حداقل 10k فالوور داشته باشید. شما می توانید با خرید فالوور فیک یا واقعی، فالوور های خود را به عدد مورد نظر رسانده و از امکانات بیشتر اینستاگرام استفاده کنید.گذاشتن لینک در استوری
  8. برای انتشار پست ها و استوری هایتان، زمانبندی داشته باشید
    داشتن زمانبندی، باعث ایجاد نظم در انتشار پست ها و استوری ها می شود. منظم بودن علاوه بر این که در نظر مخاطبان شما را معتبر می کند، باعث می شود پست ها و استوری هایتان بیشتر دیده شوند.زمانی که مخاطبان زمان دقیق یا تقریبی انتشار محتوای شما را می دانند، ممکن است برای مشاهده آن، در ساعت مقرر آنلاین شوند تا پست، استوری یا لایو شما را ببینند.اما چه زمانی برای انتشار محتوا هایتان مناسب است؟شما می توانید با انتشار محتوا در زمان های مختلف یک روز، این مسئله را بررسی کنید. یا اینکه با ورود به قسمت Insight صفحه تان و سپس انتخاب گزینه Audience آماری از رفتار فالوور هایتان را مشاهده کنید.
  9. مخاطبان را با فعالیت بیش از حد، خسته نکنید
    حتما برای شما هم پیش آمده است که استوری های کسی را به خاطر این که زیاد از حد و خسته کننده بوده اند، میوت کرده اید یا اینکه اکانتی را به خاطر پست ها و استوری های زیادش آنفالو کرده اید.همانطور که فعال نبودن باعث از دست رفتن مخاطب تان می شود، افراط در انتشار پست هم همین تاثیر را بر مخاطبان دارد.این که چه تعداد پست یا استوری در روز مناسب است، بستگی به حوزه فعالیت و مخاطب شما دارد. می توانید تعداد مناسب انتشار محتوا را با بررسی رفتار مخاطبان پیدا کنید. با خرید از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید با اطمینان کامل در جهت رشد پیج خود گام بردارید.زمانبندی محتوا
  10. وارد حاشیه نشوید
    احتمالا شما افراد زیادی را در اینستاگرام دیده اید که با ایجاد حاشیه، در شبکه های اجتماعی معروف می شوند. اما این معروفیت، معمولا همراه با محبوبیت نیست.به علاوه، ایجاد حاشیه، یک راه کوتاه مدت برای معروفیت است که با کمرنگ شدن اخبارش، فرد مشهور شده دوباره از یاد ها می رود.اما زمانی که شما خود را وارد حاشیه نمی کنید و راه اصلی خود تان را می روید، اعتبار شما افزایش میابد و می توانید به شهرت بلند مدت برسید.
  11. فالوور بخرید
    خرید فالوور، یکی از راه های افزایش فالوور است. برای بالا بردن فالوور هایتان، راه های مختلفی دارید، اما اگر کمی عجله دارید و می خواهید به سرعت فالوور هایتان را افزایش دهید، می توانید با خرید فالوور اقدام به این کار کنید.علاوه بر افزایش فالوور، شما نیاز به افزایش تعداد لایک ها و کامنت هایتان دارید. اگر فرصت کافی برای صبر کردن ندارید، می توانید با خرید کامنت و لایک، خود را سریع تر رشد دهید.خرید فالوور برای اینستاگرام
  12. گاهی اوقات خود را از فضای اینستاگرام کنار بکشید
    در این سفر مشهور شدن، گاهی نیاز دارید که به پیج تان سر نزنید. برای این که هم بتوانید کمی استراحت کنید و ذهن تان را برای ایده های جدید آماده کنید و هم به مخاطبان اجازه دهید که کمی دلتنگ شما شوند.
  13. لایو برگزار کنید
    با برگزاری لایو و افزایش بازدید لایو اینستاگرام، می توانید شهرت و محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید. لایو ها به شما کمک می کند بتوانید ارتباط صمیمانه تری با مخاطبان برقرار کنید.
  14.  رفتار دوستانه ای با مخاطبان تان داشته باشید
    فرقی نمی کند که یک بلاگر باشید، یا پیج تان مربوط به کسب و کارتان باشد، هرگز صمیمیت با مخاطب را فراموش نکنید.به عنوان مثال، کسب و کاری مثل اسنپ فود را در نظر بگیرید.اسنپ، یک شخص نیست که بتواند در پیج اینستاگرامش با مخاطبان ارتباط شخصی برقرار کند یا آن طور که کسی مانند صدف بیوتی با مخاطبان صمیمی است، صمیمی باشد.اما صمیمیت برای اسنپ فود هم ضروری است! چگونه؟اسنپ فود به راحتی می تواند با به کار بردن برخی ترفند های ساده مثل ابراز دلتنگی برای مخاطبان یا پاسخ دادن به برخی کامنت ها با شوخ طبعی، خود را از قالب یک شرکت، بیرون بیاورد و تبدیل به یک هویت کند.

 

برندسازی اسنپ فود

 

خلاصه روش های چگونه پیج اینستا را شاخ کنیم

برای معروف شدن یا به اصطلاح امروزی، شاخ شدن در اینستاگرام، روش های زیادی وجود دارد. اما شما اگر به دنبال معروفیت و موفقیت در اینستاگرام هستید، همیشه این را به یاد داشته باشید که مهمترین چیز کیفیت محتوا است.

اول از همه به فکر عکس های خوب و با کیفیت و کپشن های مناسب و جذاب باشید و سپس به سراغ بقیه ترفند ها بروید.

ترفند هایی که در این مقاله برای افزایش فالوور گفتیم را، بار دیگر به صورت خلاصه برای شما لیست می کنم تا خواندنش برایتان راحت تر شود:

  • استفاده از عکس شخصی به جای لوگو
  • استفاده از عکس اشخاص در پست ها
  • آپدیت پروفایل
  • کسب اطلاعات درباره موضوع محتوا
  • یافتن مخاطب هدف
  • باز بودن نسبت به انتقادات و ایده های جدید
  • استفاده از لینک در استوری
  • استفاده از زمانبندی در انتشار محتوا
  • افراط نکردن در انتشار محتوا
  • دوری از حاشیه
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • فاصله گرفتن از اینستاگرام، برای مدتی کوتاه
  • صمیمیت با مخاطبان

 

معروف شدن در اینستاگرام

 

در این مقاله سعی کردیم راهکار هایی تازه برای معروفیت در اینستاگرام را ذکر کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که چگونه در اینستاگرام معروف شویم. بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک می کند که فالوورهای واقعی را دریافت کنید.

با استفاده از این راهکار ها، شما می توانید خود را در اینستاگرام مطرح کنید و به شهرت و درآمدی بی نظیر دست یابید.

کافیست کمی تلاش و صبر داشته باشید و همچنین با خرید فالوور واقعی اینستاگرام، سرعت رشد خود را افزایش دهید. امیدواریم که این راهکار ها برای شما مفید بوده باشند. اگر تا کنون از راهکار دیگری استفاده کرده اید، آن را در کامنت به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول

  • آیا خرید فالوور به معروف شدن در اینستاگرام کمک می کند؟
    بله، خرید فالوور باعث می شود کاربران بیشتری پیج شما را ببینند. در واقع فالوور ها برایتان فالوور جدید می آورند.

 

  • آیا برای شهرت در اینستاگرام باید هزینه زیادی کرد؟
    نه، برای شهرت در اینستاگرام، فقط صبر و تلاش داشته باشید و از نکاتی که گفتیم استفاده کنید.

 

  • آیا حاشیه سازی باعث شهرت در اینستاگرام می شود؟
    ایجاد حاشیه، می تواند باعث شهرت شود اما اگر به دنبال یک شهرت پایدار و بلند مدت هستید، سمت حاشیه نروید.

۲ دیدگاه دربارهٔ «چگونه در اینستاگرام معروف شویم با 14 ایده بی نظیر»

    1. سلام
      فالوور فیک فالووری هست که عکس پروفایل نداره نام کاربری درستی نداره و پستی در اینستاگرام نداره ولی فالوورهای ما تمام موارد گفته شده را دارا هستند البته اگر منظورتون داشتن تعامل مثل لایک و کامنت و … هست باید این خدمات را به صورت جداگانه تهیه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .