چگونه در اینستاگرام کاربری را بلاک و آنبلاک کنیم؟

گاه پیش می آید که به دلیل مسائل شخصی و حفظ حریم خصوصی نیاز داریم تا برخی افراد را در اینستاگرام حذف کنیم. قابلیت بلاک اینستاگرام این امکان را برای ما فراهم کرده است. اما چگونه در اینستاگرام کاربری را بلاک و آنبلاک کنیم؟ در این مقاله به این سوال به طور کامل پاسخ خواهیم داد. پس با ما تا پایان همراه باشید. بالا بودن تعداد فالوور از راه های موثر جذب مخاطب است، بنابراین خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال برنامه خرید فالوور اینستاگرام هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

بلاک کردن در اینستاگرام چیست؟

شبکه های اجتماعی به همان اندازه که دسترسی ما به افراد دیگر راحت کرده اند، بسیاری از اوقات باعث ایجاد مزاحمت هایی از طرف افراد مختلف برای ما شده اند. به همین دلیل تمام این پلتفرم های اجتماعی قابلیتی به نام بلاک کردن را ایجاد کرده اند تا افراد بتوانند به راحتی مزاحمین را مسدود کنند.

زمانی که شما شخصی را در اینستاگرام بلاک می کنید، آن شخص امکان دیدن پست ها و استوری های شما را نخواهد داشت. همچنین دیگر نمی تواند برای شما پیام خصوصی در دایرکت ارسال کند.

بدین ترتیب اگر به هر دلیلی دوست نداشتید شخصی به پیج اینستاگرام شما دسترسی داشته باشد، می توانید به راحتی او را بلاک کنید. در ادامه درباره معنی و نحوه بلاک کردن افراد در اینستاگرام توضیحات مفصل تری خواهیم داد.

بیشتر بخوانید» آموزش تصویری حذف افراد از فالوورهای اینستاگرام

بلاک کردن در اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام کاربری را بلاک و آنبلاک کنیم؟

معنی بلاک و آنبلاک در اینستاگرام 

برای درک بهتر این دو واژه بد نیست در ابتدای امر در مورد معنی این واژه ها بدانید:

  • معنی block در اینستاگرام

واژه Block‌ در اینستاگرام یک کلمه انگلیسی به معنای سد کردن، مسدود کردن، مانع شدن و از ورود چیزی یا کسی جلوگیری شدن است. از آنجایی که شما با استفاده از این قابلیت، از ورود فرد بلاک شده به پیجتان جلوگیری کرده اید و مانع ورود او به پیج خود شده اید، برای مسدود کردن او از بلاک استفاده می شود.

  • معنی unblock در اینستاگرام

نقطه مقابل بلاک، آنبلاک کردن فرد است که به معنی رفع بلاک و خارج کردن فرد از حالت مسدودیت است. ممکن است به هر دلیلی بخواهید فردی که بلاک کرده اید را رفع مسدودیت کنید.

نحوه بلاک آنبلاک کردن افراد در اینستاگرام

ترفند بلاک آنبلاک کردن در اینستاگرام زمانی به کار می رود که پیج شما خصوصی است و می خواهید یکی از فالوور هایتان را از لیست فالوور خارج کنید. اما قصد بلاک کردن او را ندارید.

بنابراین کافیست به پیج شخص مورد نظر رفته و او را بلاک و سپس آنبلاک کنید. بدین ترتیب آن شخص دیگر در لیست فالوور های شما نیست و نمی تواند پست ها و استوری هایتان را ببیند. اما همچنان امکان ارسال درخواست فالو و درخواست ارسال پیام (Request Message) برای شما را دارد. در ادامه نحوه بلاک کردن و آنبلاک کردن افراد را به شما آموزش می دهیم.

همچنین شما می توانید به جای بلاک و آنبلاک کردن فالوور مورد نظرتان را از لیست ریمو (remove) کنید.

بلاک و آنبلاک در اینستاگرام

چگونه یک نفر را در اینستاگرام بلاک کنیم؟

برای بلاک کردن یک اکانت در اینستاگرام، نیازی نیست که شما حتما شخص را فالو کنید. برای بلاک کردن افراد مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به صفحه اکانت مورد نظر بروید. برای این کار را دو راه دارید: 
    • می توانید از طریق جستجو کردن نام کاربری او در تب explore یا جستجوی اینستاگرام به صفحه فرد مورد نظر برسید
    • اگر این فرد از فالوورهای شما است در پروفایل خود به قسمت followers بروید و اکانت مورد نظر را پیدا کنید.
  2. در صفحه پروفایل فرد مورد نظرتان روی آیکون سه نقطه (بالای صفحه سمت راست) ضربه بزنید.
  3. سپس در پنجره باز شده، گزینه block را انتخاب کنید.

اکنون پیامی را مشاهده می کنید مبنی بر این که در صورت بلاک کردن فرد مورد نظر او دیگر نمی تواند پروفایل شما را پیدا کند و به پست ها و استورهای شما دسترسی داشته باشد. بر روی دکمه آبی رنگ Block ضربه بزنید. اکنون اکانت مورد نظر شما بلاک شده است.

نحوه بلاک کردن افراد در اینستاگرام

در گذشته زمانی که شما یک شخص را بلاک می کردید، تنها همان اکانت مورد نظر را می توانستید بلاک کنید. اما در حال حاضر اینستاگرام به شما امکان می دهد هنگام بلاک کردن یک اکانت، تنظیمات را بر روی حالتی قرار دهید که تمام اکانت های ساخته شده توسط فرد مورد نظر، بلاک شوند.

برای بلاک کردن تمام اکانت های شخص مورد نظر، کافیست گزینه Block USER and new accounts they may create را فعال کنید.

 اما گاهی ممکن است شخصی را اشتباهاً بلاک کرده باشیم یا بخواهیم پس از مدتی یک اکانت را از بلاک خارج کنیم. در این زمان به راحتی می توانیم آن اکانت را آنبلاک کنیم.

نحوه آنبلاک کردن در اینستاگرام

برای آنبلاک کردن افراد در اینستاگرام، دو روش وجود دارد:

  1. رفع بلاک در اینستاگرام از طریق آیدی
    از طریق روش های یاد شده در بالا به صفحه اکانت مورد نظر بروید و روی دکمه آبی رنگ unblock ضربه بزنید.
    اکنون پیغامی به شما نمایش داده می شود مبنی بر اینکه: ” اکنون اکانت مورد نظر می تواند درخواست دنبال کردن برای شما ارسال کند. “

    رفع بلاک در اینستاگرام از طریق آیدی

  2. لیست بلاک اینستاگرام
    روش دیگری که برای آنبلاک کردن وجود دارد، آنبلاک کردن از طریق لیست بلاکی های اینستاگرام است. برای این منظور مسیر زیر را طی کنید:
    • وارد قسمت پروفایل خود در اینستاگرام شوید
    • منو پیج خود را باز کنید (آیکون سه خط در بالای صفحه سمت راست)
    • گزینه settings را انتخاب کنید
    • در منو باز شده گزینه privacy را انتخاب کنید.
    • در این قسمت گزینه blocked accounts را انتخاب کنید
    • در لیست باز شده، تمام افرادی را نشان می دهد که قبلا بلاک کرده اید. اکنون هر یک از آن ها را می توانید با ضربه زدن بر روی دکمه آنبلاک، آنبلاک کنید.
لیست بلاک اینستاگرام
لیست بلاک اینستاگرام

آموزش بلاک دوطرفه در اینستاگرام

همان گونه که قبلا گفتیم پس از بلاک شدن توسط هر شخصی دیگر امکان دسترسی به اکانت و پیج او را نخواهیم داشت. پس اگر ما هم قصد داشته باشیم آن اکانت را بلاک کنیم، چگونه باید وارد پیج شخص شویم؟

اکنون ترفندی را به شما می گوییم که بتوانید اکانتی که شما را بلاک کرده را بلاک کنید. برای این منظور باید نام کاربری اکانت مورد نظر را به خاطر داشته باشید. سپس با منشن کردن نام کاربری او در زیر یک پست یا ارسال ” @ نام کاربری ” به دایریت اینستاگرام یکی از دوستانتان، می توانید به لینک اکانت شخص دسترسی داشته باشید.

اکنون که اکانت فرد مورد نظر را پیدا کردید، می توانید از طریق لمس آیکون سه بالای صفحه اکانت مورد نظر سمت راست، گزینه Block را انتخاب کنید. به این عمل بلاک دو طرفه اینستاگرام می گویند.

توجه داشته باشید در صورت بلاک دوطرفه، رفع بلاک به روش های گفته شده، انجام نخواهد شد چرا که دیگر هیچ یک از شما امکان دسترسی به اکانت یکدیگر را نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید» آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

آموزش بلاک دوطرفه در اینستاگرام

چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟ (نشانه های بلاک شدن در اینستاگرام)

برای اینکه متوجه شوید توسط شخصی بلاک شده اید، روش های مختلفی وجود دارد که اکنون به شرح هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

  1. یکی از این روش ها جستجوی نام کاربری شخص مورد نظر است. اگر اکانت مورد نظر را پیدا نکردید احتمال دارد توسط او بلاک شده باشید.
  2. اگر اکانت مورد نظر را قبلا فالو می کردید یا او شما را فالو می کرد و اکنون در لیست فالورهای یا فالوینگ های شما وجود ندارد، احتمال دارد که توسط آن شخص بلاک شده باشید.
  3. اگر قبلا با شخص مورد نظر در دایرکت صحبت کرده اید، به دایرکت بروید و با ضربه زدن بر روی عکس پروفایل شخص، وارد پیج او شوید. اگر تعداد فالوورها، فالووینگ ها و تعداد پست ها برای شما 0 نشان داده می شود، احتمالا او شما را بلاک کرده است.
  4. در پایان با ساختن یک اکانت دیگر، نام کاربری شخص مورد نظر را سرچ کنید. اگر با اکانت جدید به اکانتش دسترسی داشتید، او شما را بلاک کرده است.

نکته: ممکن است شخص مورد نظر نام کاربری اش را تغییر داده باشد؛ پس باید قبل از هر چیز از درست بودن نام کاربری او اطمینان پیدا کنید.

چطور بفهمیم بلاک شدیم

سخن پایانی

در این مقاله آموزش بلاک و آنبلاک کردن افراد در اینستاگرام را به طور کامل به شما ارائه دادیم. به یاد داشته باشید که اگر تعداد زیادی از افراد شما را بلاک کنند، ممکن است اینستاگرام فعالیت شما را محدود کند. برای رفع این مشکل می توانید با خرید کامنت اینستاگرام، تعامل و اینگیجمنت صفحه خود را بالا ببرید تا کم کم محدودیت شما رفع شود. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه خرید لایک فالوجت تعداد لایک و به دنبال آن بازدید پیج خود را بالا ببرید.

البته اگر تعداد کسانی که اکانت شما را بلاک و ریپورت می کنند از یک مقداری بیشتر باشد، امکان دارد که اینستاگرام اکانت شما را به کلی ببندد. شما می توانید سوالات خود را در این زمینه در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند. با خرید فالوور اینستاگرام فیک می توانید فروش خود را بالا ببرید. افزایش فالوور اینستاگرام با فالوجت به راحتی امکان پذیر است. 

سوالات متداول
  • مطمئنم فرد مورد نظر من را بلاک نکرده است اما آیدی او را در سرچ اینستاگرام پیدا نمی کنم. مشکل از کجاست؟
    احتمالا کاربر مورد نظر شما آیدی یا همان نام کاربری خود را عوض کرده است. پیدا کردن افراد با نام کاربری قبلی شان ممکن نیست. اگر از طریق اپلیکیشن های دیگری به آن فرد دسترسی دارید، آیدی جدید او را بپرسید یا از طریق چت های دایرکت، به پیج او مراجعه کنید.
  • چگونه می توانم از حالت بلاک فرد دیگری درآیم؟
    این مورد جزء حریم خصوصی اینستاگرام به حساب می آید یعنی تنها فردی که شما را بلاک کرده است می تواند شما را آنبلاک کند و خودتان نمی توانید از مسدودیت اکانت فرد مورد نظر خارج شوید.
  • آیا می توانم فردی را بیش از یک بار در اینستاگرام بلاک کنم؟
    بله هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. شما می توانید بارها فرد مورد نظر را بلاک کنید.
  • اگر فردی را بلاک کرده باشیم می تواند ما را منشن کند؟
    خیر. شخص بلاک شده می تواند آیدی شما را در کامنت یک پست و یا در استوری بنویسد، اما امکان منشن کردن و لینک دادن به پیج شما را ندارد.

۱۴۳ دیدگاه دربارهٔ «چگونه در اینستاگرام کاربری را بلاک و آنبلاک کنیم؟»

  1. با سلام و تشکر…. اگر کسی ما رو بدون اطلاع قبلی بلاک کرده باشد و بخواهیم متقابلا او را بلاک کنیم تا متوجه کارش شده باشد چیکار باید بکنیم…..تشکر

  2. سوال دیگری نیز داشتم… در پیج شخصی افراد که وارد میشیم امکان کامنت گذاشتن و رپلای وجود داره اماهمون را از طریق دایرکت خودم نمی تونم انجامش بدهم…موزیلا رو هم آپتدیت کردم درست نشد… سیستمم پایینه و از ویندوز اکس پی استفاده می کنم اما با این حال دیدم کسانیکه از سیستم پایین استفاده می کنند اما از اینیستا نیز کامل و بی نقص استفاده می کنند………….گرادسیاز

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر پس از آپدیت کردن هنوز هم مشکل دارید می توانید برنامه را یک بار ببندید و دوباره باز کنید. هم چنین راه اندازی مجدد تلفن همراه نیز می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.

  3. سلام خسته‌نباشید.اگر کسی رو بلاک کنم آیا میتواند عکس پروفایل من را ببیند؟ و آیا میتواند لایک هایی که برای پیج دیگران را میفرستم ببیند؟

    1. سلام،ببخشید یکم سوالم پیچیده اس اما من کسیو فالو دارم که اون هم من رو فالو داره هر دو اکانتمون پرایوته اما سوالم اینه من کسیو قبلا در لیست فالویینگها و فالوئرهای طرف مقابلم میدیدم و میدیدم عکسهاشو لایک میکرد اما الان نه در لیست فالوئرهاش هست نه فالوئینگاش ولی لایکای اونطرف رو عکسای مخاطب من هست،یعنی مخاطب من بلاکش کرده؟یا هر دو همو آنفالو کرذن؟چون با آنفالو فکرمیکنم لایک باقی نمیمونه،درسته؟یا امکان مخفی کردنش از دید من هست؟

  4. سلام اگر کسی را بلاک کرده باشیم و بعد بخواهیم پیام هایی که در دایرکت او گذاشته ایم پاک کنیم آیا آن شخص می بیند که پیام ما پاک شده است؟ ممنون

  5. ببخشید یه سوال داشتم. اگه من قبل از بلاک کردن کسی، کامنتش رو ریپلای کنم، بعد از بلاک کردن اون میتونه کامنتی که من براش فرستادم رو بخونه یا نه؟؟

  6. سلام دوست من من بالای ۳ هزارتا پیج و بلاک کردم به خاطر مطالب بی خود می خوام بدونم امکان داره مجدد اینا آنبلاک شن خود به خود بعد چند وقت و اینکه اینستاگرام تا چند تا پیج اجازه بلاک میده یا نامحدوده ممنونم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،بلاک کردن محدودیت دارد و اگر شماتعداد زیادی رو بلاک کنید اکانت خودتون بلاک اکشن میشود.

  7. منصور اسماعیل پور

    سلام خسته نباشید ببخشید من یک نفر رو هم بلاک کردم و هم مسدود حالا هر کاری میکنم که اسمش بیاد بالا نمیاد در اینستاگرام چیکار کنم اسمش رو میزنم کامل اما نمیاد لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

  8. سلام
    چطور اکانت منو یکی از فالوورها ایستوری کرده و میگه این اکانت رو ریپورت کنید
    اونطوری
    مگه میشه من ریپورت شم ؟؟

  9. سلام خسته نباشید اطلاعاتتون خیلی مفید بود ببخشید یک سوال من هر پستم مثلا ۲هزار لایک فیک داره من میخوام لایک های فیک رو حذف کنم چطوری میتونم همرو یکجا حذف کنم ب روش بلاک و آنبلاک زیاد طول میکشه ربات یا اپلیکش یا ترفندی وجود داره؟ ممنون میشم راهنمایم کنین⁦??⁩

  10. با سلام و تشکر به خاطر مطالب مفیدتون
    ببخشید، یه سوال دارم:
    اگه توی دایرکت برای کسی پیام بفرستیم
    و قبل از اینکه آنلاین بشه، بلاکش کنیم،
    وقتی آنلاین بشه، میتونه اون پیام آخر رو بخونه؟

  11. من کسی رو بلاک کردم و ایشون هم منوو ..ولی الان میخوایم آن بلاک کنیم ولی نمیتونیم همدیگرو پیدا کنیم لطفا راهنمایی کنید

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،در قسمت ستینگ اینستاگرام گزینه سوم را انتخاب کرده و بعد از ان اکانت های بلاک شده را انتخاب کنید و شخص مورد نظر را ان بلاک کنید.

  12. سلام اینستام یهو عکسام پاک شد برای مخاطبانم پیجم بالا نمیاد وقتی میرفتم اکسپلور همش میگف پوشش خبری بارگزاری نمیشه . اینستامو حذف نصب کردم دوباره نصب کردم الان هرچی ایدی وپسوردمو میزنم کد به خطم میادولی خطا میده واکانت نمیاد .باهیچ خطی هم برام وصل نمیشه .کسی میدونه مشکل چیه؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،اگر ایدی شما موجود هستش و در گوشی دیگر میتوان ان راسرچ کرد شما هک شدید ولی اگر ایدی شما وجود ندارد پیج شما از طریق اینستاگرام بسته شده است.

  13. سلام..من یه پیج عمومی دارم که اشخاص آشنا و فرهیخته از فالورام هستن.چطور میتونم جلوی کسانی رو که پیغامهای نا مناسب میگذارن بگیرم؟

  14. سلام وقت بخیر بخوایم شخصی که مارو در اینستاگرام بلاک کرده رو بلاک کنیم چیکار باید بکنین؟(صفحه چتو نداریم که از طریق اون وارد پیجش بشیم)

  15. سلام
    ببخشید محدودیت بلاک در روز چه تعداد هست؟ … منظورم اینه که چه تعداد افرادی رو میتونیم در روز بلاک کنیم؟ … پشت سر هم میشه یا نه؟

  16. سلام
    یه نفرى تو اینستا من را بلاک کرده و من مى خواهم متقابلا بلاکش کنم اما صفحه اش برام بالا نمیاد یعنى نمیتونم پیداش کنم که مراحل بلاک و انجام بدم باید چیکارکنم؟؟

  17. سلام .من کاربری دارم در اینستا بلاک کردم ولی با اکانت های مختلف بببالا میاد و ایجاد مزاحمت میکنه گزارش دادم ولی بی فایدس و شروع ب تهدید و اینکه من پیچت رو توی اینستا پست میکنم ،حالا نمیدونم چ کارکنم آیا راهی هست ک ب اون تذکری داده بشه یا باید ب پلیس فتا گزارشش کنم چون واقعا باعث اذیتم شده و نگرانم چون پیچم رو دوس دارم و نمیخام دیلیت اکانت کنم چ راه بهم پیشنهاد بدین

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      اینستاگرام به تازگی قابلیتی را در دسترس قرار داده است که شما پس از انتخاب گزینه بلاک در صفحه شخص مورد نظر می توانید گزینه Block User and accounts they may create را انتخاب کنید تا اگر شخص اکانت جدیدی ساخت ایسنتاگرام به طور اتوماتیک آن ها را بلاک کنی همچنین از دوستان خود بخاهید که پیج را ریپورت کنند تا شاید ایسنتاگرام اجازه ساخت اکانت جدید را ندهد.
      اگر شماره و یا هر اطلاعاتی از شخص در دسترس دارید بهترین گزینه مراجعه به پلیس فتا است.

  18. سلام ببخشید من یه نفرو بلاک کردم ولی اون تو دایرکت به من پیام داده میخواستمم ببینم دایرکت من براش باقی مونده یا میتونه از طرق اون پیج منو ببینه؟؟

  19. سلام ببخشید من شخصی رو بلاک کردم الان میخوام بدونم ایا اسم من از بالای صفحه دایرکتش پاک شده یا چت من با ایشون با اسم من هست براشون؟

  20. سارا منوچهری

    سلام من شخصی رو بلاک کردم ولی دوباره انبلاک کردم میخوام کامنتای قبلیش زیر پسنام برگرده چه کنم.

  21. من یک نفر رد بلاک کردم، وقتی در بخش پرایوسی میرم روی حسابش نشون میده ۲۸ پست داره و وقتی از طریق اکانت دوستم چک میکنم ۳۱ نشون میده، دلیل این تفاوت چیه؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، اینستاگرام درخواست شما مبنی بر ریپورت رو بررسی میکند اگر گزارش شما حقیقت داشته باشد اون پیج بسته میشود اما اگر گزارش حقیقت نداشته باشد هزاران بار ریپورت کردن هم بی فایده است.

  22. سلام من شخصی رو فالو کردم عکسهایی که قبلا گذاشته میبینم ولی استوری که میگذارد نمیبینم ایا من را برای استوری بلاک کرده؟

  23. سلام، کسی من رو بلاک کرده و اسمش برام میاد که تغییرش داده ولی تو یک پیج دیگه هم روی گوشیم دارم اسمشو سرچ میکنم نمیاد بالا، چون روی یک گوشیه نمیاد یا مشکل از جای دیگه است؟

  24. سلام من یکیو مسدود کردم تو اینستاگرام اگر اون لغو مسدودی کنم ایشون متوجه میشه ؟ بدون اینکه بخوام دوباره بهش درخواست بدم فقط لفو کنم ؟؟

  25. من یکی رو بلاک کردن و بعد یک ساعت آنبلاک کردم الان پیجشو میبینم ولی نه پستاش میاد نه چیز دیگه ای، اینستاگرام محدودیت زمانی برای بلاک گذاشته؟!

    1. لطفا اینترنت خود را چک کنید و دوباره وی را انبلاک کنید شاید کاربر فوق تمام پست های خود را حذف نموده است،در صورتی که انبلاک های شما بیش از حد مجاز باشد حساب شما محدود می شود

  26. کسی من رو در اینستا بلاک کرده ولی من با وجود منشن کردن اکانت ایشون نمیتونم وارد پیجشون بشم تا بلاک متقابل کنم. برای من این پیام میاد: user not found
    من باید چه کار کنم؟

  27. سلام من شخصی رو بلاک و انبلاک کردم و بعد از چند روز دوباره فالو کردیم هم رو، الان لایک‌ها و‌کامنتهای من زیر پستهای ایشون هست هنوز ولی تمام لایک‌ها و کامنتهای ایشون تو صفحه من پاک شده، چطوری میتونم برشون گردونم؟

    1. با سلام خدمت شما کاربر گرامی، راهی برای بازگرداندن لایک ها و کامنت های شخص وجود ندارد اما ممکن است اینستاگرام به طور خودکار آن ها را بازیابی کند.

  28. سلام وقتتون بخیر
    یکی منو بلاک کرده منم اونو بعد ازم سوال شد بلاک از همه پبج ها منم اوکی زدم
    یه پیج دیگه ام دارم نه اون بلاک نه من ولی من پیج جدید زدم ک برم از اون پبجی ک بلاک نیست فالوش کنم ولی اصلا دیده نمیشه چرا ؟؟

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      شخص شما پیج شما را بلاک کرده و از اینستاگزام خواسته تا اگر شما پیج جدیدی هم ساختید آن را نیز بلاک کند اما پیجی دومی که داشتید چون از قبل ساخته شده بوده بلاک نشده.

  29. سلام خسته نباشید، ببخشید اگر از استوری های شخصیکه فالورش نیستیم و صفحه اینستاگرامش عمومی است یعنی pravite نیست دیدن کنیم و بعد بازدید زود بلاکش کنیم آیا متوجه میشه چه کسی بازدید کرده ،یا از هایلات هایش دیدن کنیم بعداز بازدید زود بلاکش کنیم باز متوجه میشه چه کسی دیدن کرده ،بعد ۲۴ ساعت یوسر را تغییر بدیم و از بلاک دربیاریم متوجه میشه یک روز قبل چه کسی دیدن کرده
    ممنون

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      اگر شخص آیدی و عکس شما را شناسایی نکند متوجه نخواهد شد که چه کسی از استوری ایشان دیدن کرده، اما در هر صورت(حتی با بلاک کردن) آیدی و عکس برای فرد قابل مشاهده خواهد بود؛ اما برای دیدن استوری های شخص می توانید یک پیج جدید(غیر واقعی و با مشخصات خیالی) بازکنید و استوری های ایشان را ببینید.

  30. سلام خسته نباشید یه سوال خیلی مهم داشتم، اگر کسی رو بلاک کنم دایرکت هامون تا زمانی که توی بلاک برای اون نمایش داده میشه؟ چون اینجوری شنیدم بعد از بلاک تا زمانی که از بلاک خارج نکنیم دایرکت ناپدید میشه

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      خیر مسیج ها برای شخص پنهان نخواهد شد و به آن ها دسترسی خواهند داشت.

  31. سلام وقتتون بخیر،از طریق اکانت اینستاگرام میشه مکان صاحب اکانت رو پیداکرد؟کسی هکری بلد باشه یا ب کدنویسی وارد باشه میتونه آی پی فرد رو به دست بیاره؟ممنون میشم جواب بدین!

  32. سلام من کسی رو بلاک کردم تو اینستا میخواستم بدونم که اون فرد من رو تو اینستا خودش میبینه ؟
    و اینکه چیکار کنم که اون فرد نبینه که من خودش رو بلاک کردم ؟

    1. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز
      خیر متوجه نمی شود که شما او را بلاک کردید همچنین نمی تواند پیج شما را مشاهده کند

  33. سلام. وقتتون بخیر.
    میخواستم بپرسم اگر کسی رو بلاک و مسدود کنیم، عملا آنفالو میشه؟؟؟ ینی اگه از بلاک در بیاریمش دوباره تو فالورهای ما هست؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله انفالو می شود و دیگر نه جزو دنبال کننده های شما هست نه جزو دنبال کنندگان بنابراین بعد از انفالو کردن تنها می تواند با ایدی پیج شما را بیابد و شما را فالو کند

  34. سلام ببخشید من یه نفر باهام مشکل داره الا یه عکس خصوصی از من برام فرستاده که نمیدونم از کجا گیر اورده تهدید کرده برای همه فالوورام میفرسته منم بلاکش کردم ولی مشکل اینجاست که از اسم فالورام قبلا اسکرین شات گرفته ایا چون بلاکش کردم میتونه بفرسته اون عکسو واسه فالوورام تک به تک یا ن

  35. سلام من برای کسی اشتباهی درخواست فالو دادم
    ولی لغو درخواست دادم
    ممکنه پیام درخواست رو دیده باشن ؟
    البته بلاکشون کردم

  36. سلام من برای کسی اشتباهیی درخواست فالو دادم
    ولی خیلی سریع لغو فالو رو زدم ممکنه پیغام درخواست براشون رفته باشه

    1. سلام احتمال داره یه ناتیفیکیشن براشون وقتی به اینترنت وصل می شوند یا اگر وصل باشند نمایش می دهد اما وقتی وارد خود اپلیکیشن شوند چیزی نمایش نمی دهد

  37. سلام
    من یه اکانت شخصى را در اینستا بلاک کردم ولى بعدش انبلاکش کردم بعد اون دیگه پیچش برام ناپدید شد و نام کاربریش میزنم تو قسمت جستجو نمیاد برام نمیدونم چکار کنم ممنون میشم کمکم کنید؟

  38. سلام خسته نباشید من شخصی بلاک کردم وهراز گاهی رفع بلاک میکنم به پیجش واستوری هاش نگاه میندازم ودوباره بلاک میکنم ایا با اینکار ایشون متوجه حضور من میشه یعنی ادرس پیجم براشون قابل مشاهده هست؟؟؟؟؟؟ممنون میشم پاسخ دهید

  39. سلام
    اگر کسی را بلاک کنیم و نام کاربری را هم تغییر بدیم
    اگ اون بتونه پیج منو هنوز هم ببینه
    آیا میتونه لیست فالوور ها و فالوینگ هامو ببینه و پیویشون بره؟

    1. سلام
      با بلاک کردن نیازی به تغییر نام کاربریتون در اینستاگرام نیست فرد مورد نظر به هیچ نحو دسترسی به اکانت شما ندارد البته ممکن است با یک اکانت دیگر جزو فالوورهاتون باشه یا از طریق ایدی با یک اکانت دیگر فالوو کند شما را که در این صورت باز دسترسی به اکانت و فالوورهای شما دارد

  40. سلام من می خواهم چند نفر که یا جز فالورهام یا فالویینگ هام هستند از صفحه ارتشتاران خودم حذف کنم تا دیگه مطالب صفحه ی من رو نبینن، آیا راهی جز بلاک کردن وجود داره یا خیر؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی شما

    1. مریم میرهاشمی

      سلام بله به صفحه پروفایل خود وارد شوید در قسمت فالوور یا فالووینگ وارد شوید و فرد مورد نظر را remove کنید یا با انتخاب گزینه فالووینگ جلوی هر فالوور در پنجره باز شده گزینه انفالو را انتخاب نمایید

  41. سلام خسته نباشید سوالی که داشتم این بود کهمن شخصی رو قبلا داشتم اما الان هر کاری میکنم پیداش نمیکنم حتی با پیج فیک اما با یه گوشی دیگه میاره میدونم که ممکنه از طریق شماره بلاک شده باشم اما میخواستم بدونم چجوری باید ازش خارج شم راهی هست با گوشی خودش خارج بشم و چیکار باید بکنم؟

    1. سلام و وقت بخیر تنها راه ایجاد یک اکانت دیگر با استفاده از شماره تلفن و ایمیلی هست که در دسترس فرد مورد نظر شما نیست

  42. روزتون بخیر
    شخصی منو بلاک کرده بود و لایک ها از بین رفت و در جستجو اینستاگرام صفحشو برای هیچ کدوم از پیج های من نشان نمیداد
    اما الان صفحشو و عکسشو میتونم ببینم در همه پیج هام یعنی منو از بلاکی خارج کرده ؟ و آیا دیگه لایک های اون در پیج من نشان داده نمیشه؟
    ممنون

    1. سلام روز شما هم بخیر بله شما را انبلاک کرده فردی که شما را بلاک و انبلاک کرده لایک ها و کامنت های شما برای او حذف می شود ولی برای شما نه

  43. سلام خسته نباشید
    سوالی که داشتم این هست که قبلاً که کسی رو بلاک میکردم هم دایرکتش و هم پیام ها به کلی پاک میشد اما الان که با یک اکانت دیگه امتحان میکنم و بلاک میکنم چت ها هنوز هم باقی میمونه و برای اون فرد هم پاک نمیشه ، دلیلش چی هست ؟؟؟ آیا راه حلی وجود داره که مثل سابق برگرده ؟؟؟

  44. سلام یعنی این امکان با ورژن قدیمی اینیستاگرام وجود داره ؟؟ و اگر نصبش کنیم و بعد این کار رو انجام بدیم درست نمیشه ؟؟

  45. سلام وقت بخیر من یه پیچ شخصی که پرایوت نیست و پابلیکه رو چک میکردم اما اشتباها یکی از پست ها فیلم بود و من دیدمش اما سریع بلاک کردم میخواستم بدونم که ویوی من الان که بلاکش کردم روی اون فیلم ثبت شده؟و اگه انبلاک کنم اون ویو ثبت میمونه؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام وقت بخیر هیچ کس ویوهای یک پست را نمی تواند ببینید و این قضیه متفاوت از ویو های استوری است در پست ها شما تنها می توانید تعداد ویوهای پست را مشاهده کنید که ممکن است یک نفر ۲ با یک پست ویدئویی را ببیند یکی ۵ بار همین به تعداد ویوهای پست که به صاحب پیج نمایش داده می شود متفاوت هست

  46. من پیچ یه شخصی رو وقتی تو جست جو گر میزنم نمیاره ولی وقتی با یه گوشی دیگه ایدیش رو میزنم پیچش میاد میشه بگی مشکل از چیه؟!

  47. سلام‌ وقتتون بخیر سوالی داشتم
    من یکی را بلاک کردم تعداد پستها و نفراتی که دنبالش میکنن هم میبینم همینطور نفراتی که او دنبال میکند هم میبینم
    یکبار آن‌بللک کردم هرچی روی دنبال کردم پیجش زدم درخواست کردم قبول نمیشه چرا روی پیجش دنبال کردن هست ولی من میزنم قبول نمیشه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام احتمال اینکه ایشون بلاک متقابل کرده باشه هست با این وجود یک بار دیگه بدون فیلترشکن و با یک اینترنت متفاوت امتحان کنید شاید یک باگ بوده رفع شده

    1. مریم میرهاشمی

      سلام دوست عزیز سوالات ارسالی از سوی مخاطبان ما ابتدا بررسی و سپس جواب داده می شود و منتشر می شود برای این منظور لطفا کمی صبور باشید

  48. سلام من سوال کردم اسم اینستام‌ و ایمیلم هم فرستادم‌چرا الان نگاه میکنم سوالم اصلا نیست؟ سوالم را جواب ندادید چرا؟

  49. باسلام اگربایه نفر دایرکت حرف زده باشیم بعد بلاکش کنیم و پیجمون رو هم پنج شش ماه دی اکتیو کرده باشیم وقتی دوباره اکتیوش کنیم دایرکت رو برای طرف میاره؟؟؟ممنون میشم جواب بدین

  50. سلام ببخشید من اینستامو حذف کردم ولی دوستام میگن تعداد فالووینگام کمو زیاد میشه جریان چیه؟
    دلیت اکانت نکردم فقط برنامه رو حذف کردم،امکانش هست کمو زیاد بشه تعداد فالووینگ؟

    1. سلام بله ولی نه اونقدر زیاد که محسوس باشه امکان داره قبلا یکسری ریکوئست فرند داده باشید و الان اکسپت شده باشه یا یکسری شما را از لیست فالووینگ هاشون حذف کنند اما بازد نباید خیلی زیاد و محسوس باشه اگه این طوری هست امکان هک شدن اکانت شما وجود داره البته بازم بستگی داره که قبلا چقدر ریکوئست فرند داده باشید

  51. سلام ببخشی من کسی رو بلاک میکنم ولی تو لیست بلاک لیستم نمیاد و بعد از چندساعت یا چند روز میبینم تو سرچیام هست و بلاک نیست با اینکه من بلاکش کردم دلیلش چیه؟

    1. سلام احتمالش هست اینستاگرامتون هنگ کرده باشه اول با یک اینترنت متفاوت مثلا اینترنت خط امتحان کنید و البته بدون فیلتر شکن بعد یک بار از اینستاگرام خارج بشید و دوباره وارد بشید اگه باز حل نشد و با اپدیت اینستاگرام یکبار حذف و مجدد نصب کنید و اگه مجدد مشکلتون حل نشد از طریق ایمیل پشتیبانی اینستاگرام مشکل خود را مطرح نمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .