جلوگیری از دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام (آپدیت سال 2023)

بالا بودن حجم اینترنت مصرفی اینستاگرام مشکلی است که دغدغه بسیاری از کاربران اینستاگرام است. شما چه کاربر فعالی باشد یا نباشید به خاطر اینکه پایه و اساس اینستاگرام بر معنای تصویر و ویدئو است حجم اینترنت مصرفی آن بالا است. اکنون اگر شما هم به دنبال راهکارهایی برای کاهش اینترنت مصرفی اینستاگرام هستید با ما همراه باشید تا نحوه جلوگیری از دانلود خودکار تصاویر و ویدئوها برای اندروید و آیفون را به شما آموزش می دهیم. نمی دانید بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه سایتی است؟ با ما همراه باشید.

غیرفعال کردن دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام معمولا به دو دلیل اتفاق می افتد یک مورد به خاطر امنیت پیج و عدم رعایت کپی رایت از سوی کاربران شما است و علت دیگر آن به دلیل حجم بالای اینترنت مصرفی اینستاگرام است. اکنون به بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از دانلود پست ها در اینستاگرام می پردازیم. خرید فالوور اینستاگرام واقعی باید از سایت های معتبری همچون فالوجت انجام شود.

چگونه از دانلود شدن پست های خود توسط دیگران جلوگیری کنیم؟

اینستاگرام دنیای بزرگی از محتواهای جدید و جذاب است. برای پیشرفت و رشد در این شبکه اجتماعی باید بتوانید نظر سایر کاربران را به محتواهای خود جلب کنید. گاهی ممکن است بعضی از کاربران اینستاگرام محتوای تولیدی شما را بدون رعایت قانون کپی رایت بازنشر کنند و آنها را در پیج خود به اشتراک بگذارند. اگر محتوای تولید شده توسط کاربران مختلف به عنوان محتوای خودشان به اشتراک گذاشته شود، برای مخاطبان محتوایی تکراری خواهد بود و دیگر افزایش فالوور را برای شما به دنبال نخواهد داشت.

یکی از راه های جلوگیری از دانلود و اشتراک گذاری توسط سایر پیج ها، حذف آدرس url از پست ها است. برای انجام این کار کافی است پیج خود را از حالت عمومی به خصوصی در بیاورید.

چگونه از دانلود شدن پست های خود توسط دیگران جلوگیری کنیم

حال اگر پیج شما کاری است و نمی توانید پیج خود را به حالت private  (خصوصی) در بیاورید، می توانید با استفاده از لوگوی برند خود و قرار دادن آدرس پیج اینستاگرامتان در محتواها از پخش و سوء استفاده سایرین از محتوا هایتان جلوگیری کنید. خرید فالوور اینستاگرام 10k باعث بالا رفتن تعداد فالوورهای شما و به دنبال آن بالا رفتن درآمد و فروش شما می شود.

همچنین از قدرت تعامل با مخاطبان غافل نشوید. می توانید از فالوورهای خود بخواهید تا در صورت مشاهده محتواهای شما در سایر پیج ها آنها را برای شما ارسال کنند و با این روش ها می توانید تا حد زیادی به بکر ماندن ایده ها و محتواهایتان کمک کنید. خرید فالوور اینستاگرام ارزان برای اکانت اینستاگرامتان را به  فالوجت بسپارید.

راهکار غیرفعال کردن پخش خودکار در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم معروف در زمینه به اشتراک گذاری عکس و فیلم است. بسیاری از کاربران از حجم مصرفی این شبکه اجتماعی ناراضی هستند. در اکثر اوقات به خاطر تکراری شدن محتوای تولید شده در این شبکه اجتماعی ممکن است شما یک فیلم را دویا چند بار ببینید و حجم اینترنت شما به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

سیستم عامل ios

نحوه کاهش حجم مصرف اینترنت اینستاگرام در گوشی های آیفون به شکل زیر است:

  1. وارد صفحه پروفایل پیج اینستاگرامی خود شوید
  2. با ضربه زدن روی آیکون سه خط در سمت راست بالای صفحه، گزینه setting را انتخاب کنید.
  3. وارد گزینه account  شوید
  4. در بین موارد data usage را انتخاب کنید
  5. صفحه جدیدی برای شما باز می شود

غیرفعال کردن پخش خودکار در اینستاگرام

در این قسمت با فعال سازی اولین مورد حجم اینترنت مصرفی با کم کردن کیفیت محتواها کاهش می یابد و ممکن است نسبت به قبل با تاخیر ب نمایش در بیایند.

سیستم عامل android

  1. وارد صفحه پروفایل پیج اینستاگرام خود شوید
  2. گزینه سه خط بالای صفحه در سمت راست را انتخاب کنید
  3. گزینه تنظیمات (setting)را انتخاب کنید
  4. وارد account شوید
  5. دوازدهمین گزینه یعنی cellular data use  را انتخاب کنید
  6. با فعال کردن data saver می توانید تا حدودی مصرف اینترنت را کاهش دهید

غیرفعال کردن پخش خودکار در اینستاگرام

مراحل private (خصوصی کردن) پیج اینستاگرام

یکی از راه های جلوگیری از انتشار بدون اجازه مطالب، حذف  آدرس  url  از پست ها است. برای این کار باید شما پیج خود را private کنید.

مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد صفحه پروفایل پیج خود شوید
  2. گزینه سه خط بالای صفحه سمت راست را بزنید
  3. وارد تنظیمات setting  شوید
  4. گزینه privacy را انتخاب نمایید.
  5. با فعال کردن private account  پیج شما از حالت عمومی خارج شده و به طور خودکار گزینه copy url، که در آپدیت جدید به link  تبدیل شده، حذف می شود.

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

سخن پایانی 

اینستاگرام یک پلتفرم کاربردی است که با یاد گرفتن ترفند های مختلف آن می توانید رشد خوبی داشته باشید و به درآمدزایی برسید.یکی از این ترفندها کم کردن حجم مصرفی اینترنت است. برای این کار کافی است در قسمت تنظیمات و گزینه account، می توانید با فعال کردن گزینه data saver در سیستم عامل اندروید و گزینه use less cellular data در سیستم عامل آیفون مصرف اینترنت این اپلیکیشن را کاهش دهید.

برای جلوگیری از انتشار غیرقانونی محتواهای خود در اینستاگرام می توانید با خصوصی کردن پیج، به طور خودکار آیتم کپی کردن url را حذف کنید. اگر پرایوت کردن پیج هم مغایر با استراتژی برند شماست می توانید با قرار دادن لوگوی خود و ادرس پیج در محتواها از دزدیده شدن آنها و سو استفاده سایرین جلوگیری کنید. خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش از بهترین ویژگی های خرید از سایت فالوجت است.

سوالات متداول

  1. آیا می توان حجم اینترنت مصرفی اپلیکیشن اینستاگرام را کاهش داد؟
    بله با فعال کردن گزینه data saver در اندروید و گزینه use less cellular data در سیستم عامل ios
  2. چگونه می توان جلوی سواستفاده ی سایر کاربران از محتواهای خود را گرفت؟
    گام اول حذف کردن آدرس URL از پست ها است.برای این کار باید پیج خود را به حالت private تبدیل کنید. با این کار خود ب خود آدرس URL از پست های شما حذف می شود.  گام دوم در صورتی که نتوانید پیج را خصوصی کنید این است که لوگو و ادرس پیج خود را در محتواهای بصری خود درج کنید.
  3. آیا امکان دانلود فیلم و عکس به طور مستقیم از اینستاگرام وجود دارد؟
    خیر برای انجام این کار از اپلیکیشن های جانبی که با ادرس URL کار می کنند استفاده  می شود.
  4. آیا راهکاری هست تا بتوان بدون قفل کردن پیج از انتشار غیرقانونی مطالب جلوگیری کرد؟
    خیر این مسئله امکان پذیر نیست گاهی ممکن است حتی با اسکرین ریکورد و اسکرین شات نیز از مطالب پیج خصوصی شما استفاده شود.می توانید با درج لوگوی برند خود و ادرس پیج اینستاگرامتان  بر روی محتواها تا حدودی از انتشار غیرقانونی آنها جلوگیری کنید.

۲ دیدگاه دربارهٔ «جلوگیری از دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام (آپدیت سال 2023)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .