افزایش لایک و فالوور

ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت

 

 

برای آن که بتوانید افزایش فالوور داشته باشید، دو راهکار در پیش دارید: ربات تبلیغاتی اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام. در این بخش ما به تعریف این دو راهکار می پردازیم.

خرید فالوور 

خرید فالوور از متداول ترین روش ها در میان ایرانی ها است که اکثر برند ها و سلبریتی های معروف برای معتبر جلوه دادن خود انجام می دهند. خرید فالوور اینستاگرام حربه ای است که به صفحه شما در زمان کوتاه اعتبار زیاد می بخشد. برای سفارش و خرید فالوور فوری بر روی دکمه خرید بسته های فالوور کلیک کنید.

خرید بسته فالوور

ربات تبلیغاتی اینستاگرام

در کنار خرید فالوور، راهکار دیگری که می توانید برای افزایش فالوور انجام دهید، استفاده از ربات تبلیغاتی اینستاگرام است. استفاده از این ربات نیاز به یکسری پیش زمینه هایی دارد که در ادامه این متن به آن می پردازیم.

ربات تبلیغاتی اینستاگرام و تفکیک منطقه و جنسیت

در ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت شما می توانید جنسیت فالوور های خود را مشخص کنید. همچنین شما میتوانید با دادن منطقه برای انتخاب فالوور های خود، امکان جذب و افزایش فروش در شهر خود یا منطقه و حوزه مربوط به کسب و کار خود را بالا ببرید. این کار کمک بسیاری در پیدا کردن و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به صورت هدفمند می کند.

ارسال اتوماتیک کامنت به جهت تبلیغ پیج شما

در ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت شما امکان این را دارید که با وارد نمودن کامنت های مختلف که حالت تبلیغاتی، حراج یا افزایش فروش شما را دارد، مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. در ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت به طور خودکار این پیام ها را به مخاطبان واقعی مورد جستجوی اینستاگرام ارسال میکند. برای این امر، شما کافی است پیام خود را بنویسید و وارد ربات کنید.

ربات تلیغاتی اینستاگرام و افزایش رایگان لایک و کامنت

بهترین ربات اینستاگرام ، فالوجت به صورتی عمل میکند که به مرور زمان لایک تصاویر و فیلم های شما در صفحه اینستاگرامتان بالا برود. این موارد به صورت خرید لایک مطرح نمی شوند و در واقع شما هزینه ای بابت افزایش لایک اینستاگرام نمی پردازید. بلکه به دلیل واقعی بودن و هوشمندانه بودن فعالیت ربات تبلیغاتی فالوجت، هر شخصی که پیج شما را دنبال می کند، پست های شما را به صورت واقعی لایک می کند.

بهترین ربات اینستاگرام

 خرید ربات اینستاگرام

دیگر ویژگی های بات فالوجت

شما با استفاده از ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت  میتوانید آمار و گزارش تحلیلی از فروش و تعداد افزایش فالوور یا لایک یا کامنت خود به دست بیاورید. همچنین شما میتوانید مشاهده کنید که کدام هدف و منطقه بیشتر مورد مخاطب شما بوده و از چه جاهایی بیشتری فالوور یا لایک را دریافت نموده اید. بنابراین با تقویت مکان ها و فیلترهای مهم، شما میتوانید سریعتر به هدف افزایش و تبدیل کاربر فالوجت به مشتری همیشگی دست یابید.

 

چگونه لایک فیک بگیریم ؟