اینستاگرام و موبایل

پرسش و پاسخ افزایش فالوور فالوجت

فالوجت برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت از بهترین برنامه های اینستاگرام است که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از فیلتر ها و امکانات موجود در، برنامه افزایش فالوور اینستاگرام ، پیج اینستاگرام خود را به هزاران کاربر فعال در اینستاگرام نمایش دهید. از مزایای برنامه افزایش فالوور اینستاگرام افزایش فالوور واقعی ، افزایش لایک و کامنت به صورت طبیعی و کاملا واقعی است. با این برنامه دیگر نیازی به خرید فالوور اینستاگرام ، خرید فالوور فیک ، خرید فالوور و خرید فالوور بین المللی و دیگر کارهای فیک برای جذاب شدن پیج اینستاگرام خود نیاز ندارید. با ثبت نام در ربات فالوجت کلیه کارهای ارسال پست زمانبندی و تبلیغات را بر عهده برنامه افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت بسپارید.

فالوور

چرا باید فالوور و یا لایک بخرم؟

همان طور که مردم به مغازه های شلوغ بیشتر اعتماد میکنند و تمایل بیشتری برای خرید از آنها دارند، همانطور هم تمایل بیشتری برای خرید دنبال کردن پروفایل هایی دارند که لایک ها ، ویوها و فالوورهای بیشتری دارند. با خرید لایک و فالوور از فالوجت، به سادگی فالوورها و لایک های شما افزایش میاید.

فالوجت چگونه کار میکند؟

شما میتوانید با خرید بسته های لایک یا فالوور ییا ویو هایتان را افزایش دهید. و یا با ثبت نام در سایت از ربات رشد هوشمند سایت استفاده کنید و ربات را تنظیم کنید که به صورت خودکار هر روز برایتان مقداری فالوور افزایش دهد و به  طوذ خودکار برای هر ویدیویی که اپلود میکنید تعدادی لایک بزند و یا برای هر ویدیویی که اپلود میکنید تعدادی ویو بزند.

برای استفاده از فالوجت حتما باید در ان ثبت نام کنم و یا از ربات رشد هوشمند استفاده کنم؟‌

خیر شما می توانید بدون نیاز به ثبت نام یا استفاده از ربات ،بسته های لایک یا فالوور را خریداری کرده و برای پرفایل یا پست های موردنظرتان ، فالوور ، لایک یا ویو سفارش دهید.

آیا فالوورهایی که اضافه میشوند پست های من را لایک خواهند کرد؟

خیر، فالوورها واقعی و ایرانی هستند ولی فعال نیستند.

آیا احتمال بسته شدن اکانت من توسط اینستاگرام بعد از افزایش لایک و فالوور وجود دارد؟

خیر، به دلیل طبیعی بودن روند افزایش فالوورهای شما، هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد، در این ۷ سال که فالوجت سابقه رشد پروفایل های اینستاگرام و تلگرام کاربران را دارد، هیچ مسئله ای برای هیچ یک از پروفایل ها بوجود نیامده است.

مجوزها و اعتبارات فالوجت چیست؟

فالوجت با بیش از ۷ سال سابقه یک شرکت تبلیغات اینترنتی رسمی می باشد با مجموز نماد اعتماد الکترونیکی از وزرات صنعت معدن و تجارت و نماد ساماندهی.

ایا کسی متوجه می شود من فالوور هایم را از چه روشی افزایش داده ام؟

خیر، هیچ کس متوجه نخواهد شد . همچنین در صورت تمایل میتوانید با استفاده ربات رشد هوشمند فالوجت سرعت رزوانه دریافت فالوورهایتان را تنظیم کنید . همچنین اطلاعات  سفارش های شما  همانند بسیاری از برند ها و جهره های محبوب نزد فالوجت کاملا محرمانه خواهد ماند.

در چه صورتی بازگشت وجه انجام خواهد شد؟

در صورتی که سفارش شما به هر دلیل انجام نشود، مبلغ آن ا به شما بازگشت خواهد شد.

چرا باید از فالوجت خرید کنم؟‌

تیم فالوجت از سال ۹۱ فعالیت خود را در زمینه رشد مخاطبان شبکه های اجتماعی آغاز کرده و تاکنون بیش از نیم میلیون سفارش را با موفقیت انجام داده است . سرعت بالای انجام سفارشات ، قیمت های منصفانه نسبت به کیفیت،‌ پشتیبانی تلفنی ، ایمیلی و واتس اپی حتی در روزهای تعطیل ، امنیت اکانت شما از هر گونه خطر احتمالی و رسمی بودن شرکت فالوجت و ربات رشد هوشمند فالوجت از جمله مزایایی ست که باعث شده فالوجت تبدیل به اولین گزینه کاربران شبکه های اجتماعی برای رشد شود.

تفاوت فالوجت با سایت هایی که فالوورهای با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند، چیست؟

بسیاری از سایت ها با استفاده از روش های غیر اصولی و اسپم اقدام به افزایش فالوور های شما میکنند که خطر بسته شدن اکانت شما را در پی دارد . همچنین ریزش بسیاری از سایت ها که فالوور های با قیمت های ارزان ارائه میکنند در حد ۹۰ درصد در هفته اول می باشد.

قوانین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

فالوجت یک سیستم فروش فالوور نیست ، بلکه یک بات تبلیغاتی اینستاگرام است به همین دلیل سرعت افزایش فالوور در فالوجت به اکانت خود شما بستگی دارد .

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

قوانین افزایش فالوور در فالوجت

  • بات تبلیغاتی افزایش فالوور در فالوجت یک سیستم کاملا مجزاست و هیچ وابستگی به اینستاگرام ندارد. اینستاگرام قوانین مختص خود را داشته و دارد .
  • فالوجت از پذیرش صفحات اینستاگرامی که محتوای آنها مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند معذور است.
  • ورود هر کاربر به وب‏‌سایت فالوجت در زمان استفاده از خدمات ارائه شده توسط فالوجت به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فالوجت از سوی او است
  • افزایش فالوور در فالوجت یک بات تبلیغاتی اینستاگرام بوده و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و لذا هیچ مسئولیتی در قبال محتوای اکانت های اضافه شده به سیستم ندارد.
  • بات خرید فالوور در فالوجت تست شده ، بدون مشکل و غیرقابل شناسایی توسط اینستاگرام است به همین دلیل ما در قبال مشکلات احتمالی پیش آمده برای اکانت شما مسئولیتی قبول نخواهیم کرد.
  • عودت وجوه پرداخت شده تنها تا زمانی مقدور است که اکانت شما به بات فالوجت اضافه نشده باشد.

قوانین پشتیبانی و تایید افزایش فالوور در فالوجت

  • فالوجت با پشتیبانی ۲۴ ساعته در کلیه ی روزهای هفته آماده ارائه ی خدمت به مشتریان خود است.
  • همه ی صفحاتی که با موضوع تجاری، شرکتی، سرگرمی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ….. اگر تمامی قوانین سایت در آنها رعایت شده است، قابل تایید هستند.
  • فالوجت به اطلاعات خصوصی مشتریان محترم احترام میگذارد و از آن محافظت می‏‌کند.
  • کلیه ی سفارش های ثبت شده در فالوجت به مرور رسیدگی و پیگیری خواهند شد و در صف اجرا گذاشته می شود.
  • فالوجت از پذیرش صفحات اینستاگرامی که محتوای آنها مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند معذور است.
  • تمامی اطلاعات پنل و اکانت های اضافه شده برای افزایش فالوور در فالوجت توسط کاربران محرمانه و تحت محافظت بوده و فقط برای خود آنها قابل مشاهده است.