قابلیت جدید اینستاگرام اسکرین شات

اینستاگرام اسکرین شات

اسکرین شات از استوری اینستاگرام:

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانی ها است. این روزها بیشتر اطرافیان ما در این شبکه اجتماعی یک پیج دارند و روز به روز به تعداد کاربران این پلتفرم تصویر محور اضافه می شود. جالب این جاست که اینستاگرام برخلاف بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی یا پیام رسان ها که خیلی زود از چشم کاربران افتادند، مدتی طولانی است که به عضو ثابت گوشی های هوشمند تبدیل شده است.

شاید علت این ماندگاری این باشد که همانگونه که به تعداد کاربران این شبکه اجتماعی اضافه می شود، امکانات آن نیز بیشتر و توسعه یافته تر می شود. در طول این سال ها، علاوه بر تغییراتی که در ظاهر و رابط کاربری اینستاگرام رخ داده است، قابلیت های زیادی هم به آن اضافه شده است.

یکی از این امکانات، اضافه شدن بخش استوری است. جایی که به مدت ۲۴ ساعت، عکس یا فیلم های کوتاه ما را در خود نگه می دارد. هرچند در این مدت بخش استوری به محلی برای ارضا حس کنجکاوی کاربران تبدیل شده اما اینستاگرام اعلام کرده که از این به بعد، کسانی که از استوری دیگران اسکرین شات تهیه کنند، شناخته خواهند شد. این امکان جدید باعث می شود کاربران این شبکه اجتماعی بیشتر از گذشته قادر باشند فعالیت های یکدیگر را پیگیری کنند. پیش از این نیز اینستاگرام، با امکان مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن کاربرهادر قسمت دایرکت، گام دیگری در این راستا برداشته بود.

این بار نیز شاهد تغییراتی در این اپلیکیشن هستیم تا هر کس از استوری شما اسکرین شات می گیرد، به شما اطلاع داده شود. اینستاگرام این مسئله را از طریق قرار دادن یک علامت به شکل ستاره در کنار اسم مخاطب نمایش می دهد.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل و تصویری Instagram Story (استوری اینستاگرام)

اسکرین شات اینستاگرام

جالب اینجاست که در آن سوی ماجرا نیز، این اپلیکیشن برای افرادی که مرتب از استوری دیگران تصویر بر می دارند پیغام هشدار ارسال می کند. البته باید به این موضوع توجه داشته باشیم که این شبکه اجتماعی، پیام هشدار مربوط به این مسئله را تنها یک مرتبه برای کاربران نمایش می دهد؛ بنابراین تکرار این کار برای کسانی که به گرفتن اسکرین شات عادت دارند می تواند دردسرساز باشد.

البته هنوز هم با وجود تمامی این قوانین و مقررات، راه هایی برای دور زدن این شبکه اجتماعی تابع فیس بوک وجود دارد.

چطور اسکرین شات گرفتن از استوری را در اینستاگرام از کاربر مخفی کنیم؟

به طور کلی چند روش برای حل این مشکل وجود دارد :

  • اولین گزینه که برای بسیار از افراد اولویت بیشتری دارد این است که به جای نسخه اصلی این برنامه از نسخه های فرعی و دستکاری شده مانند OG insta برای اندروید یا Insta++ در IOS استفاده کنند.

  • گزینه دوم این است که پس از بارگزاری استوری ها، گوشی همراه خود به سرعت در در حالت پرواز قرار دهید و از استوری مورد نظر خود اسکرین شات بگیرید.

  • گزینه سومی که البته از کارایی آن اطلاعات کاملی در دست نیست این است که از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید و در آن از استوری های دلخواه خود، نسخه ای برای خودتان تهیه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .