معرفی و آموزش استوری اینستاگرام

در این قسمت از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام ، آموزش استوری اینستاگرام را بیان می‌کنیم. قابلیت جدید اینستاگرام به نامStories یا داستان‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا عکس ها، ویدیو‌ها و چرخه‌های بومرنگ را به صورت اسلاید ایجاد کنند که فقط ۲۴ ساعت باقی می‌مانند.

با استوری اینستاگرام شما می‌توانید لحظات روز خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و آن‌هایی را که می خواهید در پروفایل خود نگه دارید، به صورت پست ارسال کنید.

شما می‌توانید داستان‌های اینستاگرام خود را به پست‌های دائمی خود اضافه کنید یا انتخاب کنید که بعد از ۲۴ ساعت غیب شود. برای داشتن استوری اینستاگرام ، باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت نمایید.

 آموزش استوری اینستاگرام

آموزش استوری اینستاگرام

  • برای اضافه کردن یک داستان ، بر روی علامت + در بالا و گوشه سمت چپ اینستاگرام خود بزنید و یک عکس یا ویدیوی ۱۰ ثانیه ای بگذارید. به اینصورت که دکمه دایره‌ای شکل را فشار داده و عکس گرفته و یا با نگه ‌داشتن آن تا ده ثانیه ویدئو ثبت کنید.
  • دکمه صاعقه برای فعال یا غیر فعال کردن یا غیر فعال کردن فلش دوربین و دکمه ای با دوفلش برای جابه جایی دوربین پشت و سلفی کاربرد دارد.
  • برای انتخاب عکس از گالری گوشی خود کافی است انگشت تان را از بالا به پایین بکشید. شما می توانید با انتخاب قلم و رنگ آن ، روی عکس ها و ویدیوی های خود نقاشی بکشید یا هرچه می خواهید تایپ کنید. هم چنین با فشردن دکمه Aa می توانید روی تصاویر بنویسید و با زوم کردن یا چرخاندن سایز آن را تغییر دهید.
  • با کشیدن به سمت چپ ، می توانید از فیلتر های مختلف برای داستان خود استفاده کنید. بعد از اتمام کار ویرایش، می توانید تصویر را ذخیره کنید یا با فشار دکمه دایره ای شکل آن را ارسال کنید.
  • بعد از ارسال پست می توانید استوری خود را باز کرده ، روی سه نقطه ضربه زده و انتخاب Share as Post ، استوری خود را به صورت پست عادی در پیج خود منتشر کنید.
  • هم چنین شما می توانید به افراد خاصی اجازه دهید که استوری شما را ببینند و استوری خود را از افراد خاصی مخفی کنید. در قسمت story settings اینستاگرام این امکان برای شما وجود دارد.
  • در صفحه ی اصلی بر روی my story بزنید و به بالا بکشید؛ به اینصورت می توانید بفهمید چه کسانی استوری شما را دیده اند.
  • برای دیدن استوری افراد می توانید به صفحه شخصی او رفته و اگر حلقه رنگی قرمزی دور آن باشد، بر روی عکس پروفایلش بزنید و استوری های او را ببینید.
 آموزش استوری اینستاگرام
  • می توانید با کشیدن صفحه به سمت چپ یا راست ، به کلیپ قبلی یا بعدی بروید. استوری اینستاگرام را نمیتوان لایک کرد و فقط می توانید نظر خود را به صاحب استوری بگویید.
  • با نسخه تحت وب اینستاگرام نمی توانید استوری افراد را مشاهده کنید. برای این منظور می توانید افزونه Chrome IG Story را برای مرورگر گوگل کروم خود دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .