پیج های تبلیغاتی اینستاگرام: راه موثر برای تبلیغات (آپدیت سال 1402)

به طور قطع هر کسب و کاری برای مراحل مختلف فعالیت هایش، نیاز به تبلیغات در بسترهای مختلف دارد. اینستاگرام یکی از پر بازدیدترین بسترهای تبلیغات در جهان و ایران است که بسیار مورد توجه برندهای بزرگ قرار گرفته است. پس اگر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید، یا به دنبال جواب این سوال  که چگونه با استفاده از خدمات پیج های تبلیغاتی اینستاگرام در این پلتفرم تبلیغ کنیم، توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید.

تبلیغ در اینستاگرام

تبلیغ در اینستاگرام راهکاری است عالی و مؤثر برای معرفی کسب و کار و گسترش فعالیتها. در حال حاضر اینستاگرام قابلیتهای متعددی در اختیار کاربران و صاحبان مشاغل می گذارد که با استفاده خلاقانه از آنها می توان در حیطه کاری یا تخصصی، در کوتاه ترین زمان ممکن، مخاطبانی را گرد آورد و کسب و کار خود را معرفی کرد. ازجمله این قابلیتها می توان به امکان گذاشتن ویدئوهای طولانی تر در IGTV اینستاگرام، یا گذاشتن ریلز (reels)، اشاره کرد.

برای آنکه بتوانید در اینستاگرام تبلیغ کنید و محصولات و خدمات خود را در معرض دید کاربران این پلتفرم شبکه اجتماعی قرار دهید، بهتر است از تمامی این قابلیتها استفاده کنید و با تولید محتواهای با کیفیت و کاربردی، سعی بر جذب مخاطب و جلب توجه مشتریان بالقوه داشته باشید.

در ابتدای مسیر که هنوز کسب و کار یا برندتان چندان مطرح نشده است، می توانید از خدمات پیج های تبلیغاتی اینستاگرام کمک بگیرید. البته بهتر است زمانی این کار را انجام دهید که پیج و پروفایل کسب و کار شما در اینستاگرام تا حدودی بهینه شده باشد و حاوی محتواهای خوبی باشد که نتیجه هزینه ای را که کرده اید ببینید.

تازه به اینستاگرام پیوسته اید و مخاطبان زیادی ندارید که با آنها مطلب به اشتراک بگذارید؟ می توانید برای جذب و افزایش فالوور از راهکارهایی مثل خرید کامنت سفارشی کمک بگیرید و به این طریق، وضعیت پروفایل تان در اینستاگرام را بهتر کنید.

تبلیغ در اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات

پیش از آنکه به موضوع اصلی مطلب برسیم و راجع به پیج های تبلیغاتی اینستاگرام و خدمات آنها صحبت کنیم، بد نیست کمی هم از راهکارهای کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات بدانید. اگر چنین هدفی در سر دارید و می خواهید از طریق اینستاگرام و با تبلیغ محصولات و خدمات برندها و کسب و کارها کسب درآمد کنید، مطالب این بخش به کارتان خواهد آمد.

برای تبلیغ محصولات و خدمات دیگران و کسب درآمد از این طریق در اینستاگرام چند راه پیش رو دارید:

  • راه اول که نسبتا دشوار و زمان بر خواهد بود، تبدیل شدن به اینفلوئنسر در اینستاگرام است. برای این منظور باید تمامی تلاشتان بر آن باشد که با گذاشتن محتواهای خوب و با کیفیت تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و مخاطبانی گرد آورید که به حرف شما اعتماد می کنند و به شکلی جدی به پیشنهادهایی که به آنها بدهید فکر می کنند. اگر از پس انجام این کار بر آیید، طولی نخواهد کشید که برندها و کسب و کارها به شما پیشنهاد می کنند که در ازاء دریافت مبلغی مشخص، محصولات و خدماتشان را به مخاطبانتان معرفی کنید. حتی می توانید در قسمت بیو (bio) در پروفایل خود توضیحاتی در این باره اضافه کنید که مایل به همکاری با برندها هستید و به این شکل، شانس دریافت پیشنهاد از سوی آنها را بیشتر کنید.

 اگر مایل هستید بیشتر در این باره بخوانید و با راهکارهایی کاربردی برای اینفلوئنسر شدن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به مطلب چگونه اینفلوئنسر شویم و ۱۰ نکته حیاتی سر بزنید.

کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات

 

  • راه دوم برای کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات آن است که واسطه فروش محصولات و عرضه خدمات کسب و کارها به مشتریان شوید و در ازاء تبلیغات موفقی که انجام می دهید، از کسب و کارها حق کمیسیون دریافت کنید. برای این منظور باید حضوری پررنگ و تأثیرگذار در فضای مجازی داشته باشید و با اصول بازاریابی دیجیتال آشنایی کافی داشته باشید.

کسب درآمد از طریق راه اندازی پیج تبلیغاتی

آخرین راهکاری که برای کسب درآمد می توانید استفاده کنید، راه اندازی پیج های تبلیغاتی است. می توانید برای مثال تبلیغات پیج خود را محدود به حیطه کاری مشخصی کنید، یا برای تمامی حرفه ها و پیشه ها تبلیغ کنید. انتخاب با شماست. اگر به اندازه کافی بازدیدکننده و فالوور جذب پیج تبلیغاتی شما شوند، کسب و کارها در ازاء پرداخت مبلغی مشخص از شما می خواهند که پستهایشان را به اشتراک بگذارید و محصولات و خدماتشان را به مخاطبان خود معرفی کنید.

در بخش های بعدی این مطلب تعدادی از بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد استفاده از راهکار سوم برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارید، می توانید از آنها برای راه اندازی پیج تبلیغاتی خود ایده بگیرید.

در ادامه بیشتر درباره پیج های تبلیغاتی اینستاگرام خواهید خواند. اطلاعاتی که مطرح می شوند هم برای کسب و کارها مفید خواهد بود و هم برای کسانی که قصد تبلیغ در اینستاگرام و کسب در آمد از این طریق را دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

شناخت پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

استفاده از خدمات پیج های تبلیغاتی اینستاگرام یکی از راه های موثر برای تبلیغات در این اپلیکیشن است. اینستاگرام کار خود را به‌عنوان یک شبکه به اشتراک گذاری تصاویر ساده آغاز کرد اما در مدت کوتاهی و بدون آنکه مدیران آن از ابتدا در نظر داشته باشند، خیلی از کاربران پتانسیل های این محیط برای استفاده های تجاری و درآمدزایی از طریق تصاویر را کشف کردند.

شناخت پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

 

در کشور ما نیز پیج های تبلیغاتی اینستاگرام در حال افزایش است که اگر از تبلیغات آزاردهنده و بیش از حد برخی از آنها صرف نظر کنیم، توانسته اند مشاغل زیادی را ایجاد کنند و بدون نیاز به سرمایه اولیه، به محل درآمدزایی برای خیلی از جوانان تبدیل شوند. مطمئنا این دسته از کاربران و آنهایی که از پیج اینستاگرام خود برای گسترش کسب و کارشان استفاده می‌کنند، از ارائه‌ شدن امکانات جدید اینستاگرام بسیار خوشحال خواهند شد.

با خرید لایو اینستاگرام شانس بیشتری برای افزایش مخاطب خواهید داشت و در پی آن، امکان آنکه از فعالیت در پیج های تبلیغاتی نتیجه بهتری بگیرید نیز بیشتر خواهد شد.
خرید بازدید استوری راهکار دیگری است که برای این منظور می توانید به کار بگیرید.

برای تاثیر گذاری بیشتر تبلیغات در پیج های تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای شناخت پیج های تبلیغاتی، معیارها و روش های مختلفی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرند. اما به خاطر داشته باشید که تعداد فالوور هیچ وقت نمی تواند به عنوان یک معیار برای تبلیغات مورد استفاده قرار بگیرد. چرا که ممکن است برخی از پیج ها برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود، اقدام به خرید فالوور فیک کرده باشند. بهتر است برای بررسی این مورد تناسب تعداد لایک ها و فالوورها را مورد سنجش قرار دهید و سپس تصمیم گیری کنید.

برای تبلیغات موثر در پیج های تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

۱. تناسب موضوع پیج با تبلیغات شما

اگر خواهان نتیجه گیری از تبلیغات خود در پیج های تبلیغاتی هستید باید حتما به موضوع کسب و کار و پیجی که انتخاب کرده اید توجه کنید. تصور کنید که شما دارای رستوران هستید و برای تبلیغ می خواهید از یک پیج فروش لباس آغاز کنید، به نظر شما این تبلیغ چقدر می تواند موثر واقع شود؟ اگر همین تبلیغ را در پیج فروش محصولات غذایی انجام دهید، نتایج به مراتب بهتری برای شما و کسب و کار شما خواهد داشت.

برای انتخاب پیج تبلیغاتی به موارد زیر توجه کنید:

  • بررسی اولیه پیج: از نظر بیوگرافی و پروفایل که آیا با حوزه کاری شما ارتباط دارد یا خیر.
  • بررسی آمار پیج: بررسی تناسب لایک ها و فالوورها.
  • تحلیل و آنالیز پست ها: پست ها از نظر محتوایی از کیفیت نسبی برخودار هستند یا خیر.
  • میزان نتیجه گیری و بررسی تبلیغات قبلی پیج: بررسی نوع تبلیغاتی که قبلا توسط پیج انجام شده و تحلیل واکنش کاربران.

۲. تبلیغ در پست یا استوری

یکی دیگر از سوالات متداول افرادی که به دنبال تبلیغات هستند، مکان تبلیغ است. این موضوع به نوع کسب و کار و بودجه در نظر گرفته شده شما بستگی دارد. مثلا اگر وبسایت دارید و می خواهید افراد را به آن ارجاع دهید، استوری بهترین گزینه است.

اهمیت انتخاب مکان تبلیغ در پیج اینستاگرام

از سوی دیگر اگر هدف شما بیشتر دیده شدن و برندسازی در اینستاگرام است می توانید از پست برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنید.

۳.  محتوای تبلیغات

یکی از رموز دیده شدن هر تبلیغ، محتوای آن است. به طور کلی محتوا، پیامی است که باید به مخاطب به طور صحیح القا شود. این محتوا می تواند، متن، تصویر، پادکست و یا ویدئو باشد. اما انتخاب محتوای مناسب بیشتر به نوع کسب و کار و استراتژی مدنظر شما بستگی دارد.

۴. هدف گذاری و برنامه ریزی برای تبلیغات

صرف هزینه کردن برای تولید محتوا و انتشار آن کافی نیست. پیش از هر چیز باید برنامه ریزی کنید و برای خود هدفی در نظر بگیرید. تنها در این صورت می توانید به نتیجه دلخواه دست یابید.

اگر هدف شما افزایش فالوور است با تبلیغ در قالب پست و خرید فالوور می توانید این کار را انجام دهید. اما اگر به دنبال بالا بردن ترافیک سایت هستید تبلیغ در استوری ها را امتحان کنید.

اگر در اپلیکیشن کلاب هاوس فعالیت دارید، می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس مخاطبان بیشتری در آن پیدا کنید و برای تبلیغات از این پلتفرم شبکه اجتماعی هم بهره بگیرید.

معرفی بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

وارد پروفایل خود در اینستاگرام شوید و برای «تبلیغ» یا «پیج تبلیغاتی» جستجو کنید. مشاهده خواهید کرد که پیج های مختلفی برای شما به نمایش درخواهد آمد. حال باید با توجه به معیارها و ملاکهایی که راجع به آن ها صحبت شد، موردی را انتخاب کنید که به نظر شما برای معرفی کسب و کار و برند شما به دیگران کارآمد خواهند بود و احتمال نتیجه بخشی تبلیغات در آنها بیشتر است.

توضیحات درج شده در قسمت بایو را بخوانید و پستهایی را که در هر یک از پیج ها گذاشته شده اند به دقت بررسی کنید. ببینید زیر هر پست چقدر کامنت گذاشته شده است و هر یک از این پیج های تبلیغاتی تا چه اندازه در برقراری تعامل با مخاطبان و معرفی محصولات کسب و کارها موفق بوده اند. در تصویر زیر می توانید پروفایل یکی از این پیج ها را ببینید.

 

معرفی بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

پیج های تبلیغاتی رایگان اینستاگرام

این نکته را هم مدنظر داشته باشید که اگر مایل باشید، امکان تبلیغات رایگان در اینستاگرام را نیز خواهید داشت. در واقع برخی پیج های تبلیغاتی اینستاگرام در ازاء خدمتی که به شما ارائه می دهند هزینه ای دریافت نمی کنند و برای کسب درآمد روشهای دیگری دارند. اگر مایل باشید می توانید از خدمات این گونه پیج ها هم استفاده کنید و بدون پرداخت هزینه پستهای تبلیغاتی محصولات و خدمات خود را در معرض دید کاربران اینستاگرام بگذارید. در تصویر زیر می توانید پروفایل یک نمونه از این پیج های رایگان تبلیغاتی را مشاهده کنید.

پیج های تبلیغاتی رایگان اینستاگرام

نحوه ارتباط با پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

چندی پیش مدیران اینستاگرام که از استقبال کارآفرینان و صاحبان مشاغل اینستاگرام بسیار شگفت زده شده اند، عنوان کردند که قرار است ابزارها و امکانات جدیدی برای پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام عرضه کنند تا آنها بتوانند کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنند و با خریداران و مشتریان بالقوه ارتباط مؤثرتری برقرار کنند.

اولین گزینه برای پیج های تبلیغاتی اینستاگرام، اضافه شدن گزینه «contact» (برقراری تماس) در پایین صفحه تبلیغاتی است که از طریق آن مخاطب می تواند با مدیر پیج ارتباط برقرار کند. شما می‌توانید تعیین کنید که اگر مخاطبی به کار شما و محتوای تولید شده توسط شما علاقه پیدا کرد، بتواند با فشردن این دکمه به آدرس وب‌سایت شما، ایمیل ارتباطی یا حتی شماره تلفن شما دسترسی پیدا کند؛ مخاطب با انتخاب این گزینه به موقعیت مکانی شرکت یا محل فعالیت پیج تبلیغاتی نیز دسترسی پیدا خواهد کرد.

 

نحوه ارتباط با پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

 

یکی از مسائل آزاردهنده در پیج های تبلیغاتی اینستاگرام و بخصوص صفحاتی که دنبال کننده های زیادی دارند، موضوع تبلیغات و ترکیب آنها با پست های معمولی است که اکثر اوقات باعث از دست دادن فالوور و مخاطبان جدید آن پیج می‌شود.

با امکان جدیدی که Instagram در اختیار مدیران صفحات تجاری قرار داده است آنها می توانند یک پست بخصوص را به یک پست تبلیغاتی خاص تبدیل کنند و آن را از سایر پست های معمولی جدا کنند.

گزینه‌ جالبی که در این قسمت وجود دارد، امکان تعیین «بازه زمانی نمایش» برای پست های تبلیغاتی است. به این ترتیب دیگر شما لازم نیست که یک پست تبلیغاتی بگذارید و خودتان هم مجبور به حذف کردن آن بشوید؛ بلکه یک بازه زمانی مشخص تعیین می کنید که طی آن پست شما به صورت پست تبلیغاتی به نمایش درخواهد آمد و پس از گذشت این مدت زمان، پست به حالت عادی باز خواهد گشت.

چه برندهای معروفی در اینستاگرام پیج تبلیغاتی دارند؟

از جمله برندهای معروفی که در اینستاگرام پیج تبلیغاتی دارند می توان به Nike, Sony ,Adidas, NIVEA و غیره اشاره کرد.

چگونه می توانیم به پیج های تبلیغاتی اینستاگرام دسترسی پیدا کنیم؟

وب سایت هایی هستند که در متن بایو کاربران اینستاگرام جستجو می کنند. فقط کافی است با استفاده از اکانت اینستاگرام خود وارد محیط کاربری این وبسایت ها شوید. عبارت ” تبلیغات ” یا ” تبلیغ ” را جستجو کنید. خواهید دید که هزاران پیج تبلیغاتی اینستاگرام که شات اوت قبول می کنند یافت می شود. سپس از طریق پیام مستقیم یا دایرکت از ادمین پیج نرخ تبلیغاتش را بپرسید.

در مرحله بعد هزینه انتشار شات اوت خودتان را پرداخت کنید و تصویری را که می خواهید به عنوان تبلیغ در آن پیج منتشر شود در اختیار ادمین پیج قرار دهید.

بنابراین می توانید برای تبلیغات خود، از پیج های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید و برای اطمینان بیشتر به این پیج ها می توانید از پکیج های تبلیغاتی فالوور استفاده کنید. این پکیج ها جوری طراحی شده که با هر بودجه ای بتوان در اینستاگرام تبلیغ کرد.

دسترسی به پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

ثبت پیج اینستاگرام برای تبلیغات

اگر قصد ثبت پیج اینستاگرام برای تبلیغات را دارید پیش از هر چیز باید پیجی راه اندازی کنید و اقدام به جذب فالوور و مخاطب برای آن کنید. برای این منظور باید کمی بیشتر با راهکارها و تکنیک های افزایش فالوور در اینستاگرام آشنا شوید و برای مثال بدانید که با به اشتراک گذاری چه نوع پست و محتوایی بازخورد بهتری از کاربران اینستاگرام دریافت خواهید کرد.

در ابتدای مسیر که هنوز پیج اینستاگرامی شما چندان مطرح نشده است، می توانید با استفاده از راهکارهایی مثل خرید فالوور فیک بازدیدکننده های بیشتری برای پستهای خود پیدا کنید.

دو راهکاری که در ادامه مطرح می شوند نیز برای این منظور کاربرد دارند و کمک می کنند تا در مدت زمان کمتری برای پیج اینستاگرامی خود دنبال کننده پیدا کنید و امکان ثبت پیج برای تبلیغات را داشته باشید.

تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل

تبلیغ در گوگل راه بسیار خوبی است که احتمال دیده شدن پیج اینستاگرامی شما را دو چندان می کند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، احتمال آن وجود دارد که کاربران، با جستجو در گوگل به پیج شما هدایت شوند. می توانید برای انجام این کار از چند توصیه ای که در ادامه مطرح می شوند کمک بگیرید:

  • مطمئن شوید که پروفایل شما بر روی حالت پابلیک (عمومی/ public) است و بدون داشتن محدودیت خاصی به همه نشان داده می‌شود؛
  • مهمترین و پر جستجوترین کلمه کلیدی در حیطه کاری یا علاقه مندی خود را پیدا کنید و برای نوشتن یوزرنیم در پروفایل اینستاگرام از آن استفاده کنید؛
  • برای نوشتن اطلاعات شخصی و کاری در قسمت بیو زمان کافی بگذارید و حتما از کلمات و عبارات کلیدی و پر جستجو در آن استفاده کنید؛
  • از کلمات کلیدی در کپشن و توضیحات تصاویر و پست ها نیز استفاده کنید.

با کمک این راهکارها شانس دیده شدن پیج اینستاگرامی در نتایج جستجوی گوگل بیشتر خواهد شد.

تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل

تبلیغ پیج اینستاگرام برای تبلیغات

تبلیغ برای پیج اینستاگرامی راهکار خوب دیگری است که می توانید برای جذب مخاطب و افزایش فالوور از آن استفاده کنید. با کمک مطالبی که در بخشهای قبلی عنوان شد یک یا چند مورد از پیج های تبلیغاتی اینستاگرام را که به نظر شما خوب و پرمخاطب هستند پیدا کنید و برای تبلیغ پیج خود در آنها وقت بگذارید. می توانید با این کار پیج اینستاگرامی خود را به مخاطبان آنها معرفی کنید. اگر محتوا و پستهایی که می گذارید به اندازه کافی خوب و جالب توجه باشد، طولی نخواهد کشید که پیج شما هم فالوورهای بیشتری پیدا می کند و شما هم خواهید توانست از پیج خود برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده کنید.

لیست پیج های پربازدید اینستاگرام

در این بخش پایانی از مطلب تعدادی از پیج های پربازدید اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد ثبت پیج اینستاگرام برای تبلیغات را داشته باشید، می توانید از فعالیتهای این پیج ها برای بهبود کیفیت محتوا و پستهای خود ایده بگیرید. اگر هم صاحب کسب و کار باشید، ارتباط با ادمین این پیج ها فرصتی بسیار عالی برای تبلیغ محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید در اختیارتان خواهد گذاشت. هنگام معرفی هر پیج خواهیم گفت که بیشتر برای تبلیغ چه نوع محصولاتی مناسب هستند. لیست پیج های پربازدید اینستاگرام به شرح زیر است:

۱. تکست کلاب (textclub)

تکست کلاب با بیش از چهار میلیون فالوور بیشترین تعداد دنبال کننده را در میان پیج های اینستاگرامی ایرانی دارد. این پیج بیشتر به خاطر استوری های جذابی که برای مخاطبانش می گذارد شهرت پیدا کرده است.

لیست پیج های پربازدید اینستاگرام

اگر صاحب کسب و کار هستید، تبلیغات در آن حتما برای شما نتیجه بخش خواهد بود و امکان آن را خواهید داشت که پستها و محتواهای شما را در معرض دید میلیون ها فالوور این پیج اینستاگرامی بگذارید.

۲. واتس فکت (whats.fact)

واتس فکت یکی دیگر از پیج های اینستاگرامی فوق العاده محبوب ایرانی است که در حال حاضر بیشتر از ۲٫۶ میلیون دنبال کننده دارد. محتوای آن بیشتر درباره حقایق جهان هستی است که البته در قالب طنز بیان می شوند و همین ایده است که این پیج اینستاگرامی را تا این حد میان کاربران محبوب کرده است.

پیج های پربازدید اینستاگرام

امکان تبلیغ در آن به صورت پست یا استوری (دائم و موقت) وجود دارد و مثل پیج قبلی، فرصت بسیار خوبی در اختیار شما می گذارد تا محصولات و خدمات خود را در معرض دید کاربران و مخاطبان این پیج قرار دهید.

۳. مجله هنری ژوان (Zhuan Art Magazine)

ژوان یک مجله هنری فعال در اینستاگرام است و عکس نوشته ها، استوری ها و پست های آن میان کاربران بسیار محبوب و پربازدید هستند. در حال حاضر بیشتر از ۲٫۲ میلیون فالوور فعال دارد و همین ویژگی کافی است تا پی به میزان محبوبیت این پیج اینستاگرامی در میان کاربران ببرید.

مجله هنری ژوان

اگر در زمینه های هنری، مثلا فروش تابلوهای نقاشی یا کارهایی نظیر آن فعالیت دارید، می توانید از امکان تبلیغات در این پیج برای معرفی محصولات خود به مخاطبان آن استفاده کنید.

سخن آخر

تبلیغ موثر در پیج های تبلیغاتی، یکی از روش های مهمی است که اگر درست اجرا شود به افزایش فالوور کمک شایانی می کند. اما از شروط اصلی موفقیت یک تبلیغ، انتخاب پیج هدف مناسب و تولید محتوای اثر بخش است.  پس قبل از هر اقدامی بهتر است ابتدا اهداف تبلیغات خود را مشخص کنید و با مشورت با افراد متخصص بهترین تصمیم  را اتخاذ کنید.

اگر مایل هستید راجع به موضوع این مطلب بیشتر بخوانید، پیشنهاد می کنیم از مقاله تبلیغات در اینستاگرام دیدن کنید.

به نظر شما بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام در بین فارسی زبان ها چه پیج هایی است؟ نام آن ها را در قسمت «ارسال دیدگاه» با ما به اشتراک بگذارید!

 

سؤالات متداول

  • مهم ترین کاری که برای ثبت پیج تبلیغاتی در اینستاگرام باید انجام دهیم چیست؟
    راه اندازی پیج و جذب مخاطب و فالوور برای آن از طریق به اشتراک گذاری محتوای خوب و با کیفیت و همچنین تعامل با سایر کاربران این شبکه اجتماعی.
  • برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام چه راه هایی وجود دارد؟
    اینفلوئنسر شدن و تبلیغ برای محصولات کسب و کارها در پیج اینستاگرامی، بازاریابی برای محصولات و خدمات کسب و کارها و دریافت حق کمیسیون در ازای فروش موفق، و راه اندازی پیج تبلیغاتی.
  • برای تبلیغات مؤثر در پیج های تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
    موضوعاتی که پیج تبلیغاتی درباره آنها پست می گذارد، باید در تناسب با حیطه کاری و تخصصی شما باشد. در کنار این مسئله محتوایی که برای تبلیغ در اختیار این پیج ها می گذارید باید به اندازه کافی خوب و با کیفیت باشد. اینها از مهم ترین نکاتی هستند که برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام باید مد نظر قرار دهید و رعایت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .