چگونه فالوور جمع کنیم؟ (بهترین روش سال 1402)

چگونه فالوور جمع کنیم ؟‌این سوالی ست که در این مقاله میخواهیم ۱۲ روش کاربردی و موثر از پیج های مختلف، که توانسته اند در مدت کوتاهی فالوورهای خود را افزایش بدهند را معرفی کنیم.

عددهای هیجان انگیز از درآمدهای اینستاگرامی، هر کسی را به فکر راه انداختن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن می اندازد. اما مهم ترین نکته کلیدی، در آغاز راه پاسخ دادن این سوال است: چگونه فالوور جمع کنیم؟

چگونه فالوور جمع کنیم

اگر شما هم با پیچ و خم بالا بردن تعداد فالوورهایتان دست و پنج نرم می کنید، با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه فالوور جمع کنیم . گام های این مقاله را به ترتیب انجام دهید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

1- زیر بنای پیج تان را خوب بنا کنید

مهم ترین نکته در بالا بردن فالوورها این است که بتوانید مخاطب را به پیج خود جذب کنید. وقتی از یک بنای خوب صحبت می کنیم منظورمان، تم کلی پست های اینستاگرام، هایلایت های استوری و بیو پیج است.

 

  • تم مورد نظر شما چیست؟

می توانید پیج اینستاگرام برندهای بزرگ و یا افراد مشهور را نگاه کنید و از بین آن ها یک تم مناسب انتخاب کنید. سپس برای پست گذاری به تم انتخاب خود پایبند باشید. در زیر می توانید یک تم زیبا را از برند کامبیز مشاهده کنید. استفاده خلاقانه از طراحی عکس ها همراه با بهره گیری از ترکیب بندی خوب رنگ ها، پست های اینستاگرام این برند، را چشم نواز و جذاب نموده است.

چگونه فالوور جمع کنیم

در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که می توانید از بین آن ها، هارمونی های رنگ را پیدا کنید. می توانید کلمه هارمونی را در اینترنت جست و جو کنید تا بهتر بتوانید از رنگ ها استفاده کنید. استفاده از سایت هایی مانند پینترست، colorhunt.co، colourlivers.com، coolors.coو… تعداد زیادی پالت های رنگ آماده دارند که به شما ایده های خوبی می دهند.

چگونه فالوور جمع کنیم

  • هایلاهایت های استوری تان را منظم بچینید

متاسفانه در بسیاری از پیج های اینستاگرام دیده می شود که استوری ها به صورت نامنظم هایلایت شده اند. چینش نامنظم و درهم از هایلایت ها، نشان از بی نظمی و بی هدفی اداره کننده آن دارد. که می تواند تاثیر بدی بر فالوورهای خود بگذارد. به جای این کار، دسته های منظم استوری را ایجاد کرده، یک کاور مناسب برای آن انتخاب کنید و هایلایت های لازم را در قالب آن ها ذخیره کنید. در زیر می توانید یک نمونه خوب مناسب از دسته بندی استوری ها را از پیج اینستاگرام کاله ببینید.

چگونه فالوور جمع کنیم

  • بیوی خوب بنویسید

نوشتن یک بیوی مناسب بسیار با اهمیت می باشد. این کار زمانی که قصد فروش یک محصول یا خدمت را دارید اهمیت بیش تری نیز می یابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترین هشتگ های پرکاربرد در زمینه کاری تان، توضیح مختصری از فعالیت پیج، مکان حضوری فروشگاه، لینک های ارتباطی دیگر، مانند شماره تماس، آدرس سایت، آیدی تلگرام و… نکاتی هستند که باید در نوشتن یک بیوی خوب و مناسب به آن توجه کرد.

بیشتر بخوانید:چطور در اینستاگرام بیو حرفه ای بنویسید

در زیر می توانید نمونه ای از یک بیوی نسبتا مناسب را ببینید. استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند در جست و جوهای اینستاگرامی پیدا شوید و از این طریق فالوور جمع کنید. داشتن اطلاعات بیشتر برای نمونه کارها و آدرس تلگرامی این پیج، نیز در مخاطب حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند.

 

چگونه فالوور جمع کنیم

چگونه در اینستا فالوور جمع کنیم رایگان؟

داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام هدف اصلی هر کسب و کار فعالی در این فضاست؛ چرا که اعتبار شما وابسته به این کاربران است.از بدو ورود تجارت های مختلف به اینستاگرام، اهمیت داشتن مخاطب بالا بیشتر از گذشته نمایان شد و رقابت اصلی برندهای کوچک و بزرگ در فضای اینستاگرام، بر سر جذب مخاطبان جدید و بالا بردن عدد فالوور است.
ترفندهای زیادی را می توان در اینترنت پیدا کرد که با آزمون و خطا برای افزایش فالوور ارائه شده اند؛ اما آیا تمامی این ترفندها کاربردی هستند؟باید در جواب این سوال به شما بگوییم که درصد بالایی از تکنیک ها و ترفندها با توجه به آپدیت های پی در پی الگوریتم اینستاگرام و اضافه شدن بخش های جدید به اپلیکیشن، دیگر کارایی قبل را ندارند.
برخی از تکنیک های اساسی رایگان که در هر برهه زمانی می تواند تاثیرات بالایی بر روی اعداد سرنوشت ساز پیج شما بگذارند را در ادامه بیان خواهیم کرد.
کسب وکارهای نوپا به دلیل رقابت شدیدی که در فضای اینستاگرام حاکم است، ریسک پذیری بسیار پایینی دارند و ترجیح می دهند تا بدون صرف هزینه های اضافی، راه هایی برای افزایش فالوور خود پیدا کنند, اما باید بدانید که هر ارزانی بی حکمت نیست!
برخی از این ترفندها عبارتند از:
1- تبادل با همکاران
یکی از راههای رایگان افزایش مخاطبان پیج، استفاده از از ترفند تبادل است. شما با کمک این استراتژی می توانید پیج خود را به کاربران هدفمند دیگر معرفی کرده و در صورتی که تولید محتوای جذاب و منظمی داشته باشید، آنها را به مخاطبان خود تبدیل کنید
2-از سایر شبکه های اجتماعی کمک بگیرید
لینک سازی بین اکانت های مختلف شبکه های اجتماعی می تواند شما را به درصد بالایی از کاربران فضای مجازی معرفی کند. از طرف دیگر، استفاده از این تکنیک سیگنال های بسیار خوبی به الگوریتم ارسال کرده و پیج شما را یک پیج فعال نشان می دهد. همین کار کافیست تا محتواهای شما در لیست محتواهای قابل انتشار در قسمت فید کاربران و اکسپلورر قرار بگیرد.
3- اعتبار بخرید
پله های ترقی به طور رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرند. خرید فالوور از وب سایت های معتبر در واقع هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری بلندمدت بر روی کسب وکار آنلاین شماست.وبسایت هایی مثل فالوجت با ارائه خدمات اینستاگرامی باکیفیت و متنوع می تواند شما را در رسیدن به قله های موفقیت اینستاگرام یاری کند.
یکی از ویژگی های جذاب این وب سایت معتبر، ارائه این حجم از کیفیت و تنوع در قبال مبلغ بسیار کم است. شما می توانید با خرید بسته های کم تعداد از کیفیت این خدمات اطمینان حاصل کنید؛ اما در صورت استفاده از این وب سایت پیشگام، شما هم به مشتریان وفادار آن تبدیل خواهید شد.
ظرافت و دقت در کنار تجربه و علم روز، پلتفرمی را فراهم کرده است که اعمال خدمات خریداری شده از این وب سایت را با کمترین خطر برای پیج متقاضی همراه کرده است.ایم پلتفرم اختصاصی خریدهای شما را به صورت تدریجی با نهایت دقت اعمال می کند تا الگوریتم اینستاگرام متوجه خرید های شما نشود.
کیفیت، دقت و تنوع با پایین ترین قیمت ممکن در اصل خدماتی رایگان است که نردبان موفقیت در اینستاگرام را برای شما می سازند.

برای اطلاعات بیشتر و نوشتن یک بیوی مناسب، خواندن مقالات زیر توصیه می شود:

 

  • مثل حرفه ای ها عکس بگیرید

در صورتی که برای نمایش محصولات خود نیاز به عکاسی دارید، بهتر است کمی صبر کنید. گرفتن عکس های نامنظم، بدون استفاده از بک گراند ( پس زمینه) مناسب، ظاهر پیج شما را نازیبا خواهد کرد. با کمک چند عدد مقوای ساده و کارتن پلاست ها می توانید یک تم ساده و زیبا برای عکس های خود ایجاد کنید. و خودتان را از شلوغی پس زمینه عکس هایتان رها کنید.

علاوه بر این، استفاده از نور، تاثیر زیادی در کیفیت و خوب بودن عکس های شما دارد. تا حد امکان در فضای نسبتا باز و در طول روز، عکاسی کنید. در غیر این صورت با کمک یک چراغ مطالعه نور لازم برای عکاسی تان را ایجاد کنید.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آماده برای اینستاگرام

 

هم چنین تا حد امکان از ادیت کردن عکس هایتان پرهیز کنید. متاسفانه استفاده از ادیت زیاد، باعث ایجاد بی اعتمادی در ذهن مخاطب می شود و به صورت مداوم با خود تکرار می کند ” اگر رنگ بندی این کار مثل عکس نبود چه؟ ” و حتی ممکن است پس از سفارش، نیز نارضایتی فالوورهایتان را افزایش دهد. زیرا رنگ آن، با عکس های منتشر شده در پیج تان تفاوت دارد.

در زیر می توانید دو عکس منتشر شده از یک پیج را مشاهده کنید تا ببینید وقتی از حذف بک گراند و نور مناسب صحبت می کنیم، منظورمان چیست؟ شما دیدن کدام تصویر را ترجیح می دهید؟

 

چگونه فالوور جذب کنیم

2- مزیت رقابتی ایجاد کنید

با این حجم از شلوغی اینستاگرام، در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت کنید باید جواب یک سوال را به خوبی به فالوورهایتان بدهید. بین صدها پیج در زمینه کاری شما، چرا باید فالوورهایتان شما را انتخاب کرده و دنبال کنند؟

خودتان را به جای فالوورهایتان بگذارید و ببنید آیا می توانند جواب این سوال را در پیج شما پیدا کنند یا نه. زمانی که از روش های افزایش فالوور استفاده می کنید، اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید، کسانی که به پیج شما سر می زنند را نمی توانید به فالو کردن خودتان قانع کنید.

قیمت مناسب، کیفیت بالا، محصول خلاقانه، پشتیبانی بالا، ارائه محتوای تخصصی و کاربردی و … ویژگی هستند که مخاطبین شما را به فالو کردن تان ترغیب می کنند.

آیا محصولات خلاقانه و قیمت مناسب این پیج در بین هزاران پیج نمدی، شما را به فالو کردن آن وادار نمی کند؟

چگونه فالوور جذب کنیم

3- از صفر شروع نکنید

متاسفانه باید یادآور شویم که پیج هایی با تعداد فالوور کم، به اندازه کافی در جذب مخاطب و بالا بردن فالوور موفق نیستند. پیج هایی با چند صد تا فالوور، نمی توانند احساس اعتماد را در مخاطب خود شکل دهند. پس چه باید کرد؟

ممکن است شما هم از خود یا گوگل پرسیده باشید چگونه فالوور فیک بزنیم؟ چگونه فالوور بخریم؟ یا … پاسخ این پرسش در دست ماست. البته خریدن فالوور و افزایش آن به این روش هم اصول و قواعد خاص خود را دارد.

زمانی که تصمیم به افزایش فالوور می گیرید، خرید فالوور از یک مرجع معتبر اهمیت بالایی دارد. خرید از یک مرجع نامعتبر می تواند تاثیرات مخرب تری روی پیج شما بگذارند. ریزش شدید فالوورها پس از خرید بسته و یا مشخص بودن فیک بودن آن ها، شما را بی اعتبار می کند.

 

پیشنهاد ما چیه؟

فالوورهایی که ما اینجا در اختیار شما می گذاریم ریزش خیلی کم (در حد طبیعی دارند). پس اینستاگرام در روزهای آینده پروفایل آن ها رو نمی بندد و شما شاهد ریزش شدید فالوورهاتون نیستید. فالوورها عکس پروفایل واقعی دارند. اسم های عجیب و غریب ندارند. پست و فالوور دارند. پس شخص دیگه نمی تواند تشخیص دهد که آیا فالوورهای این پیج واقعی هستند یا خریداری شدند؟ پس می توانند به راحتی به شما اعتماد کنند. اگر می خواهید بدون نصب اپلیکیشن اینستاگرام وارد اکانت خود شوید، ورود به اینستاگرام بدون نصب را در این مقاله مطالعه کنید. شاید جالب باشه بدونید که آیا برندهای معتبر ایرانی، فالوورهای خود را آبرومندانه زیاد کرده اند؟ یا نه؟

پس با فالوجت ارائه دهنده خدمات خرید فالوور اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام، خرید فالوور کلاب هاوس ، خرید بازدید لایو اینستاگرام همراه باشید.

 

۱۰۰
فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۱۶٬۵۰۰
  • ۳۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱ ساعت
۵۰ فالوور هدیه
1K
۱۰۰۰ فالوور ایرانی اینستاگرام
تومان ۹۵٬۰۰۰
  • ۱۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۱۰ ساعت
پرطرفدار

4- فالوورهایتان را به حرف بکشانید

نکاتی که تا به اینجا گفتیم، پیش زمینه انجام هر کاری برای پاسخ دادن به این سوال است که چگونه فالوور جمع کنیم . زمانی که پایه های اصلی را ساختید اماده هستید که روش های افزایش فالوور را به اجرا در بیاورید.

اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد حس صمیمیت، در بین فالوورهایتان است که به نرخ اینگیجمنت بالاتر آن ها، منجر می شود. برای این کار از کپشن های صمیمی و دوستانه تر استفاده کنید. داستان های کوتاه، نرخ بالاتری در درگیری مخاطب دارند.

تلاش کنید با پرسیدن یک سوال در انتهای کپشن، نظر آن ها را نیز بپرسید.

در ادامه حتما پاسخ کامنت ها را به طور مودبانه و البته صمیمی بدهید. در دایرکت نیز قابل دسترسی باشید و با فالوورهایتان به تعامل بپردازید.

چگونه فالوور جمع کنیم

5- در پیج تان را نبندید

اگر دوست دارید فالوور زیادی برای خود جمع کنید پس پیج تان را در حالت عمومی (Public)  نگه دارید. خصوصی بودن پیج، فالوورهایی که ممکن است شما را از سرچ اینستاگرام، تبلیغات و … پیدا کنند را از بین می برد. و هر اقدام بعدی شما را نیز بی اثر می کند. خصوصی بودن پیج شما در اینستاگرام، مانند یک مغازه بد جا در بازار شلوغ است. بدیهی ست چنین مغازه گم نامی مشتری چندانی هم نداشته باشد.

چگونه فالوور جذب کنیم

6- اعتماد، حرف اصلی در پیج های فروش

اگر فروشنده خدمت یا محصولی هستید، مهم ترین نکته در جذب فالوور، اعتماد کردن آنان به شماست. تا زمانی که افراد نتوانند به شما اعتماد کنند پیج تان را فالو نخواهند کرد.

برای این کار لازم است حتما یک هایلایت استوری به رضایت مشتریان تان اختصاص دهید. گذاشتن مرتب کد مرسوله های پستی نیز نقش پر رنگی در افزایش اعتماد فالوورها دارد.

پاسخ دادن به کامنت ها و قابل دسترس بودن در دایرکت هم نشانه های دیگری از فیک نبودن شماست. هم چنین در صورتی که امکان ارتباطی در سایر شبکه های اجتماعی دارید نیز از آن غافل نشوید.

منتشر کردن استوری هم نقش پررنگی در جلب اعتماد فالوورهایتان دارد. انتشار مداوم استوری به مخاطبین شما این پیام را می دهد که شما حضور مداوم دارید. و طبیعتا پیجی که فیک یا کلاهبردار باشد در طی زمان طولانی فعالیت خود را به صورت مداوم اعلام نمی کند.

7- از هشتگ استفاده کنید

یکی دیگر از جواب هایی که ما به سوال چگونه فالوور جمع کنیم می دهیم، استفاده درست از هشتگ هاست. بی شک، تا کنون از خاصیت گذاشتن هشتگ گذاری در پست های اینستاگرامی آگاه هستید. این هشتگ ها به شما کمک می کنند در جست و جوها و اکسپلور اینستاگرام بالا بیایید و دیده شوید.

توصیه می شود تا حداکثر از هشت هشتگ در نوشته های خود استفاده کنید. اما چیزی که احتمالا به شما گفته نمی شود این است که از چه هشتگ هایی استفاده کنید.

سعی کنید از هشتگ های پرکاربرد در نوشته های خود استفاده نکنید. زیرا رقابت در این پست ها سخت است و پست شما میان هزاران پست مشابه دیگر گم می شود. برای مثال اگر پیج آشپزی دارید به جای استفاده از هشتگ پرکاربرد #آشپزی از #آشپزی_آسان و #آشپزی_سریع استفاده کنید. استفاده از هشتگ های طولانی تر، هم به سرچ هدفمند نزدیک تر است و هم احتمال دیده شدنتان بیشتر می شود.

می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام، هشتگ مورد نظرتان را سرچ کنید. سپس از بین آن ها، هشتگی را انتخاب کنید که پست های کمتری در آن منتشر شده است (با توجه به عددی که زیر هر هشتگ نوشته می شود).

چگونه فالوور جمع کنیم؟

8- کامنت یا لایک! مساله این است

حتما شما هم می دانید که رفتن پست شما به اکسپلور اینستاگرام، نقش مهم و پررنگی در جمع کردن فالوور و افزایش تعداد آن دارد. اما مساله مهم این ست که چگونه باید به اکسپلور اینستاگرام دسترسی پیدا کرد؟

متاسفانه کسی از الگوریتم های اینستاگرام آگاهی کامل ندارد و با قطعیت نمی توان گفت با انجام این کار، پست شما به اکسپلور راه پیدا می کند. اما با بررسی های پست ها، تا حد زیادی می توان به آن نزدیک شد. قبلا تصور می شد که تعداد بالای لایک ها اثر بالایی در راهیابی شما به سرچ اینستا بازی می کند. اما بررسی های ما نشان داده است که گذاشتن کامنت نقش بیش تری دارد. اما چگونه؟

در زیر پست هایی که منتشر می کنید از فالوورهای خود بخواهید برای تان کامنت بگذارند. پست هایی که درساعات اولیه انتشار تعداد کامنت خوبی دریافت می کنند از نظر اینستاگرام پست های خوبی شناخته می شوند و راه اکسپلور اینستاگرام را برای آن ها باز می کند.

رفتن به اکسپلور اینستاگرام

9- مبادله کالا به کالا در بازار اینستاگرام

پیج هایی که فکر می کنید فالوورهایشان، مخاطب هدف شما هستند را پیدا کنید و با آن ها تبادل پیج داشته باشید. به این گونه که طبق توافق، یک پست یا استوری تبلیغاتی را در یک زمان مشخص، به صورت متقابل از یک دیگر در پیج تان منتشر کنید.

در تبادل پیج، دو نکته را در نظر داشته باشید. اول اینکه حتما فالوورهای پیج مورد نظر باید مخاطبین هدف شما باشند. برای مثال اگر پیج فروش لباس های زنانه دارید، بهتر است به پیج های روزمرگی، آشپزی، هنری و … مراجعه کنید.

نکته دومی که باید در نظر داشته باشید تعداد فالووهای پیج تان است. به دنبال پیج هایی بروید که تعداد فالوورهایتان در یک محدوده قرار دارد. باید اعتراف کرد کم تر کسی راضی به تبادل پیج با کسی که تعداد فالوورهایش کم تر از خودش است می شود.

10- سر کیسه ها را برای بالا بردن فالوور شل کنید

بد نیست گاهی مسابقه هایی در پیج خود برگزار کنید و به برنده هدیه دهید. شیوه های مسابقه ای زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها برای پیج خود استفاده کنید. فراموش نکنید که هدف شما افزایش فالوور است. پس مسابقه شما باید در راستای این هدف باشد.

 برای بالا بردن فالوورها، مسابقه هایی مانند بیش ترین بازدید در استوری، تگ کردن، انتشار پست در استوری و … می تواند مفید باشد. شرایط مسابقه را به گونه ای قرار دهید که سخت نباشد و افراد از انجام آن پشیمان نشوند.

11- هدیه هایی که فالوور می دهند

با توجه به ماهیت پیج تان، می توانید برای اینفلوئنسرهایی که فکر می کنید مناسب هستند هدیه بفرستید. اینفلوئنسری که انتخاب می کنید طبیعتا باید دارای فالوورهایی هماهنگ با مخاطب هدف شما داشته باشند. هم چنین، شخصیت، سلیقه و محتوای پیج او را هم در نظر بگیرید و ببینید آیا هدیه ارسالی برای او مناسب می باشد یا نه.

امروزه باز کردن گیفت هایی که برای پیج های مختلف ارسال می شود و معرفی آن به دیگران یکی از مهم ترین و بهترین راه های تبلیغات است. زیرا کاملا واقعی است و کیفیت کارهای ارسالی پیج، مشخص است.

12- اخرین گام چگونه فالوور جمع کنیم: از پیج های دیگر غافل نشوید

کامنت گذاشتن و ایجاد فعالیت در پیج های مشابه و یا هماهنگ با یپج خودتان می تواند بسیار کارآمد باشد. و فالوورهای زیادی را برای شما جمع کند.

هم چنین بسیاری از پیج ها وجود دارند که هر از چند گاهی اجازه تبلیغات پیج در کامنت می گذارند. بهتر است از این فرصت ها نیز غافل نشوید.

طرحواره پیدا نشد.

۵۵ دیدگاه دربارهٔ «چگونه فالوور جمع کنیم؟ (بهترین روش سال 1402)»

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

  1. سلام وقتتون بخیر.الان امکان خرید فالوور و اعمالش وجود داره یا به خاطر محدودیت های اینستاگرام نمیشه فعلاً؟

  2. با سلام …
    ببخشید من یه روز یه پستی دیدم بعدم ذخیرش کردم …
    فرداش رفتم توی save هام ولی نبود …
    تمامی پیچ هایی که دنبال می کردم رو گشتم ولی بازم نبود …
    نمی تونم پیداش کنم؟؟؟؟

  3. سلام ببخشید یه سوال دارم،واسه پیج کاری تازه تاسیس اول فالوور بگیرم بعد پست بذارم یا اول پست بذارم بعد فالوور بگیرم؟؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، شما میتوانید برای پیج خود فالوور خریده تا ویترین پیج زیباتر شود سپس پست بگذارید و برای بیشتر دیده شدن تبلیغ انجام دهید.

    2. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، شما میتوانید برای پیج خود فالوور خریده تا ویترین پیج زیباتر شود سپس پست بگذارید و برای بیشتر دیده شدن تبلیغ انجام دهید.
      لینک خرید فالوور و لایک فالوجت رو براتون ارسال میکنم:
      https://followjet.com/product/followers/

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، اگر اطلاعاتی که سایت از شما میخواهد را به درستی وارد کنید و پیج شما عمومی باشد از بابت انجام شدن ان مطمئن باشید.

  4. اول فالور گرفتم ۲۰۰۰ تا درست بود ، اما بعدش لایک گرفتم ۵۰۰ تا هیچی نخورده لایک پشتیبانی ام نیست اصلا چکار کنم؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر . ممکنه لینک پست رو اشتباه وارد کرده باشید یا پیجتون پرایوت بوده باشه.برای پیگیری و پاسخ گویی سریع تر می توانید با شماره ۰۳۱۳۶۶۴۰۲۲۹ در ساعات ۹ الی ۲۰ روز های غیر تعطیل تماس و یا از طریق تلگرام ۰۹۱۲۰۴۶۳۳۴۲ با ما در تماس باشید.

  5. من خرید کردم ایدی رو درست زدم در اخر که خواستم برم بیرون دیدم اعداد اخر ایدی ثبت نشده الان باید چیکار کنم؟ اخر ایدیم ۲۰۱۹ نوشته بودم ،یعنی به ایدی یکی دیگه میره فالوورا؟

  6. سلام ببخشید من رمز پویا یا رمز دوم ندارم ک مبلغ رو اینترنتی پرداخت کنم میشه شماره کارت بدم و کارت به کارت کنم؟

  7. سلام وقتت
    ون بخیر پیج من کاری یک بار خرید فالور کردم البته نه از شما واقعا فالورهای فیک وحشناک و تابلویی داد آیا شما مربوط به کار فالور میدین ؟؟ ممنونم راهنمایی کنید

  8. سلام من دو هفته پیش دو هزار تا فالوور خریداری کردم و انجام شدی ولی الان بعد دو هفته خیلی داره ریزش میکنه من خودم ۱۶۰ تا فالور داشتم که اون ۱۶۰ تا آشناها بودن و مطمئنم انفالو نکردن و الان بعد دو هفته از دو هزار و شیشصد داره به دو هزار میره

    1. سلام خدمت شما همراه گرامی بله بسته ها ریزش دارند و به همین خاطر بسته جبران ریزش فالوور برای خریداران در نظر گرفته شده

  9. سلام خسته نباشید من میخوام تعداد زیادی از سایتتون فالوور بخرم میخواستم بپرسم پست هام ویو میخوره ؟ مثلا ۲ هزار تا فالوور بخرم ۱۵۰۰ تا ویو میدن بهم یا نه فقط اسما فالوور هستش

    1. سلام همراه گرامی
      توجه داشته باشید شما باید برای هر یک از خدمات فالوور واقعی – ویوو – لایک و … جداگانه اقدام کنید. اکانت ها واقعی هستند و در اینستاگرام پست دارند اما برای تنها برای افزایش تعداد فالوور پیج شما هستند … پس برای لایک و ویوو باید جداگانه اقدام کنید.
      ممنون از همراهی شما

  10. سلام وقت بخیر
    من میخواستم بسته های فالوور رو خریداری کنم که توی هر بسته نوشته زمان تقریبی….
    این به چه معناست؟ مثلا بعد از ۱ ماه همه فالوورهای خریداری شده حذف میشن؟!

    1. سلام وقت بخیر
      نه این زمان برای مشخص کردن پایان زمان افزایش فالوور است فالوور ها به صورت تدریجی افزایش پیدا می کنند تا منطبق بر الگوریتم های گوگل باشند و پیج شما ریپورت نشود

  11. سلام وقت بخیر واسه پیج تازه تاسیس شده که بخوام فالور براش بگیرم از چه راه هایی باید تبلیغ کنم لطفا راهنماییم کنید

    1. درود بر شما کاربر گرامی فالوجت،
      بهترین روش تبلیغات اولیه برای پیج، واگذاری تبلیغات به اینفلوئنسر های همان حوزه است اما کاربران اینستاگرام (کسانی که از طریق تبلیغ به صفحه شما می آیند) در بدو ورود به صفحه شما به تعداد فالوور های شما نگاه می کنند و بر اساس آن تعداد تصمیم می گیرند که شما چقدر قابل قبول بقیه هستید و آیا می توانند به شما اعتماد کنند یا خیر. بر این اساس فالوجت سرویس خرید فالوور را در اختیار شما قرار داده تا شما در ابتدا بتوانید صفحه خود را رشد دهید و سپس تبلیغات خود را آغاز کنید.
      اگر به اطلاعات بیشتری نیازمند هستید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      شما می توانید با مقاله صفر تا صد اینستاگرام وبلاگ آموزشی ما نحوه کار با این اپلکیشن را بیاموزید.
      همچنین در صورت نیاز به آموزش در زمینه کسب و کار می توانید با جست و جو در وبلاگ آموزشی ما مطالب مورد نظر خود را پیدا کنید و با تماس با شماره های پشتیبانی از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.
      در خدمت شما هستیم.

  12. سلام. من فالوور خریداری کردم. اما برای لایک و کامنت باید چیکار کنم؟! بسته هایی هست که بتونم فالوور برای لایک و کامنت خریداری کنم؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام و وقت بخیر خدمت شما همراه گرامی
      بسته ها در مدت زمان یاد شده اعمال می شوند منتها برای تاثیر گذاری بیشتر و مثبت همانگونه که در تمام پست ها متذکر می شویم علاوه بر خرید فالوور باید به صورت مستمر پست هم در پیج خود قرار دهید و البته در زمان های پر بازدید که برای کسب مشاوره رایگان می توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام بنا به پکیجی که خریداری کردید به تدریجی فالوورها به اکانت شما اضافه می شوند که افزایش فالوور را اینستاگرام ربات تشخیص ندهد و اکانت شما بسته نشود ولی اگر پس از مدت مذکور باز هم اضافه نشد حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید

    1. سلام همراه گرامی می تونم بگم از بهترین روش های جذب فالوور که البته نیاز به تخصص و زمان زیادی داره تولید محتوای جذاب و روتین برای مخاطبانتون هست در اینستاگرام از تولید محتوا به سبک های مختلف پست استوری و لایو و… غافل نباشید و در زمان های پر بازدید مثلا ساعت ۹ شب پست های خودتون را منتشر کنید. البته انالیز مرتب اینسایت پیج هم می تونه کمک زیادی به شما بکنه.همچنین از اهمیت هشتگ و همین طور الت تصاویر و لوکیشن غافل نباشید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی فالوورها با توجه به بسته انتخابی شما به تدریج به اکانت شما اضافه می شوند برای اینکه اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص ندهد با این وجود حتما سفارش خود را از طریق پشتیبانی انلاین ما پیگیری نمایید

  13. سلام روز بخیر من یک نوجوان هستم که قطعا به پیشرفت علاقه مندم و قصد دارم که یک پیج نقاشی داشته باشم البته بدون فروش بلکه فقط برای بازدید . در سایت مختلفی تحقیق کردم و مقاله های مختلفی هم خوندم اما خواستم از تجربیات شما هم استفاده کنم و اینکه نقاشی های من بیشتر مورد پسند نوجوون ها و طرز زندگیشون هست و عمق خوبی دارن و اما سوال من از شما این هست که با این شرایط میتونم تبلیغ هم بگیرم؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام قطعا دوست عزیز در هر زمینه ای با تلاش و پشتکار موفق خواهید شد به خصوص که ایده شما تقریبا بکر و خاص است. برای این منظور ابتدا چند لایو استوری یا ویدئو از فرایند یک طرح و نقاشی ایجاد کنید تا افراد بیشتری ترغیب به مشاهده اکانت شما شوند و بازدید پست های شما بالا رود بعد از اینکه کمی پست ها و فالوورهاتون بالا رفت می تونید با خرید فالوور و یا همکاری با پیج های تعامل یا گذاشتن استوری تعاملی با اکانت های مرتبط مثلا اکانت های هنری یا فروش لوازم نقاشی یا معرفی اثار هنری میزان بازدید خود را افزایش دهید بعد که بازدید به میزان زیادی افزایش یافت می توانید تبلیغات دریافت کنید اما فراموش نکنید لازمه موفقیت در این راه صبر و داشتن ایده های خاص و بکر است و تعامل با مخاطبانتان د رکامنت ها پاسخ گو باشید و پیج های مرتبط را فالو کنید و در اکانت آن ها فعالیت و تعامل داشته باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .