خرید لایک اینستاگرام: کسب درآمد از اینستاگرام با لایک

احتمالا اصطلاح خرید لایک اینستاگرام را زیاد شنیده اید. اما خرید لایک اینستاگرام به چه دردی می خورد؟ در این مقاله به بررسی کسب درآمد از اینستاگرام با لایک می پردازیم. پس تا پایان مقاله، با ما همراه باشید.

اینستاگرام، یک شبکه برای کسب درآمد

آنچه که مسلم است این است که برای موفقیت در اینستاگرام واقعا به تخصص و دانش نیاز دارید. و مهم تر اینکه با رقبای زیادی باید رقابت کنید. اما اینستاگرام راهی است که شما از طریق آن، بسیار راحت تر می توانید با دانش و تخصص خود درآمد کسب کنید.

اینستاگرام یک رسانه است که صدای شما را به دنیا می رساند و استعداد و مهارت شما را به دیگران نمایش می دهد. بسیاری از افراد درآمد و کسب و کاری که در حال حاضر دارند را مدیون تعاملات شان در اینستاگرام هستند.

 

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام: چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

 

کسب درآمد از لایک اینستاگرام

گفتیم که در حال حاضر بسیاری از افراد درآمد بسیار خوبی از طریق اینستاگرام دارند. آیا می دانستید یکی از فاکتور هایی که میزان درآمد شما از اینستاگرام را تعیین می کند لایک اینستاگرام است؟

 

تاثیر خرید لایک بر درآمد

 

ممکن است شما تصمیم بگیرید که یک بلاگر یا اینفلوئنسر شوید. زمانی که لایک های پست های شما زیاد باشند، چند نتیجه می تواند برای شما داشته باشد:

  • پست های شما به اکسپلور اینستاگرام می روند و افراد بیشتری آن ها را می بینند.
  • زمانی که افراد جدید، پست های شما را ببینند، کنجکاو می شوند که سری به پیج تان بزنند
  • افراد بیشتری برای سفارش تبلیغ به شما اعتماد می کنند و شما درآمد بیشتری از تبلیغات خواهید داشت
  • به خاطر تعداد بالای لایک هایتان، مبلغ دریافتی برای هر تبلیغ بیشتر است
  • مخاطبان بیشتر به محصولاتی که شما تبلیغ می کنید اعتماد دارند و تبلیغاتی که انجام می دهید اثر بخش تر خواهند بود
  • افراد بیشتری درخواست همکاری با شما را خواهند داشت

به همین ترتیب اگر شما در اینستاگرام به فروش محصول خود بپردازید و یک پیج تجاری داشته باشید، فروش محصولات شما بالا تر می رود و در نتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت.

 

درآمدزایی با لایک

 

مهم ترین راه برای افزایش لایک هایتان این است که برای تولید محتوا هایتان زمان بگذارید و محتوا های منحصر به فرد و با کیفیت تولید کنید.

اما اگر شما محتوای با کیفیت تولید کردید که لیاقت دیده شدن را داشت، اما زیاد دیده نشد آنوقت چه؟

شما به راحتی می توانید با خرید لایک، تعداد لایک های پست تان را بالا ببرید تا محتوای خوب تا توسط مخاطبان بیشتری دیده شود، بیشتر به اشتراک گذاشته شود و لایک های بیشتری بگیرد. در نتیجه مخاطبان شما روز به روز افزایش یابند.

درواقع امروزه شما نمی توانید فقط به کیفیت محصول یا محتوایی که ارائه می کنید متکی باشید. مجبور هستید که میزانی از هزینه هایتان را صرف خرید فالوور، خرید لایک و تبلیغات در اینستاگرام کنید.

اگر در شبکه اجتماعی کلاب هاوس فعالیت دارید، می توانید با خرید فالوور کلاب هاوس، به سرعت در این شبکه اجتماعی معروف شوید و بازدید روم های خود را بالا ببرید.

 

کسب درآمد با لایک

یکی دیگر از فواید تعداد بالای لایک در اینستاگرام، افزایش تعامل شما با مخاطبان است. افزایش تعامل با مخاطبان باعث می شود که شما روحیات، سلایق و عقاید مخاطبان خود را بهتر بشناسید.

 

جلب توجه با لایک

 

هر چقدر که شما بهتر مخاطبان صفحه تان را بشناسید، بهتر می توانید برای مخاطبان تان تولید محتوا کنید. در واقع برای آن ها محتوا هایی را تولید کنید که می پسندند.

و در نتیجه هر چه مخاطبان تان را از خودتان راضی تر نگه دارید، آن ها بیشتر به شما متعهد و وفادار می شوند. اگر شما اندکی سر رشته از بازاریابی داشته باشید، می دانید که مخاطب و مشتری متعهد و وفادار، چه نعمت بزرگی برای یک کسب و کار است و چه کمک بزرگی به رشد و پیشرفت آن کسب و کار می کند.

برای افزایش تعامل با مخاطبان و افزایش اینگیجمنت پیج تان، خرید کامنت اینستاگرام هم می تواند به شما کمک کند.

 

افزایش اینگیجمنت با لایک

 

چرا خرید لایک اینستاگرام؟

مهم ترین راه برای افزایش تعامل با فالوور اینستاگرام گرفتن لایک بیشتر است. در واقع هر چه لایک و کامنت و ویو اینستاگرام افزایش داشته باشد، شانس بیشتری برای کسب درآمد از اینستاگرام خواهید داشت.

[pricing-table prcat=”irlike3″ prtype=”like” prname=”لایک ایرانی” tcols=”3″ color=”orange” pratts=”ضمانت بازگشت وجه, بدون نیاز به پسورد,پروفایل واقعی” prdis=””]

به کلام دیگر افزایش فالوور چه به صورت خرید فالوور و چه افزایش آن به صورت طبیعی،تنها زمانی می تواند برای شما پول ساز شود که باش تعامل داشته باشد. این فالوور با لایک کردن ، کامنت گذاشتن و یا بازدید ویدئو اینستاگرام باعث ارتقا پست اینستاگرام و به دنبال آن پیج اینستاگرام می شود.

افزایش لایک اینستاگرام بسیار هزینه بردار است. به خصوص در ابتدای مسیر موفقیت که نیاز به افزایش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام دارید میزان رشد پیج شما به مراتب کمتر از زمانی خواهد بود که تعدای فالوور داشته باشید.

به همین دلیل است که داشتن فالوور به میزانی مشخص در ابتدای راه اندازی پیج اینستاگرام، می تواند در موفقیت شما بسیار موثر باشد.

از این رو افراد حرفه ای در اینستاگرام، در ابتدای راه اندازی پیج اینستاگرام اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام می کنند. سپس در گام بعدی، با خرید بسته های تکمیلی مانند لایک، کامنت و ویو اعتماد فالوورهای اینستاگرام را به خود جذب می کنند. این اعتماد به وجود آمده باعث جذب فالوورهای واقعی و فعال به پیج آن ها می شود.

 

چرا لایک بخریم؟

 

افزایش لایک واقعی پست اینستاگرام

درست است که شما بسته های لایک را خریداری می کنید. اما خرید لایک باعث می شود پست های شما بیشتر دیده شوند و میزان تعامل مخاطبان با آن بیشتر شود و در نتیجه به اکسپلور برود.

زمانی که پست شما به اکسپلور رفت، هزاران کاربر پست شما را می بینند و آن وقت لایک های شما به طور طبیعی افزایش خواهند یافت. بدون اینکه زمان و هزینه خیلی زیادی صرف دیده شدن پست هایتان کرده باشید.

چرا باید راه های دشوار و پر هزینه را پشت سر گذاشت آن هم وقتی که راه های ساده تری هم مانند خرید لایک و یا خرید فالوور وجود دارد؟

 

کسب اعتماد، کسب درآمد از اینستاگرام است

با خرید لایک اینستاگرام به راحتی می توانید اعتبار پست اینستاگرام خود را افزایش دهید و به سرعت از رقبا پیش بیوفتید. چرا که مخاطب شما، از میان شما و رقیب تان کسی را انتخاب می کند که فکر می کند افراد بیشتری دوستش دارند. می دانید که می خواهم چه بگویم؟ در واقع شما با خرید لایک، محبوبیت و اعتبار می خرید.

 

افزایش اعتبار با خرید لایک

 

از طرف دیگر تعداد لایک زیاد پست اینستاگرام بهترین شیوه برای افزایش تعامل و گرفتن لایک های بیشتر برای هر پست است. در واقع یک پست معمولی که 50.000 لایک دریافت کرده باشد، صرف نظر از این که این لایک ها خریداری شده یا طبیعی است، بهتر می تواند فالوورهای شما را برای لایک کردن ترغیب کند.

و بر خلاف آن، داشتن یک پست عالی با تعداد لایک کم، شانس زیادی برای گرفتن توجهات ندارد و کمتر از آن استقبال می شود.

چگونه خرید لایک می تواند به کسب درآمد شما کمک کند؟

در واقع به دو دلیل اصلی می توان خرید لایک اینستاگرام را دلیلی برای موفقیت در درآمد زایی در اینستاگرام توصیف کرد و یا حداقل پیش نیازی برای موفقیت از آن نام برد.

 

  • افزایش محبوبیت در الگوریتم اینستاگرام
    خرید لایک اینستاگرام همانگونه که آورده شد باعث ارتقا پست اینستاگرام می شود. سایت هایی مانند فالوجت با تإمین لایک از فالوور واقعی و فعال اینستاگرام و بصورت زمان بندی شده، باعث می شود که یک پست بصورت کاملا طبیعی لایک دریافت کند. منظور اینکه تمامی بسته لایک خریداری شده به یکباره به پست اضافه نمی شود که خطر مسدود شدن پیج را به همراه داشته باشد.

 

لایک اینستاگرام

 

در اصل در هر دقیقه چند لایک دریافت خواهید کرد و این کاملا طبیعی است و الگوریتم ها و سیستم های هوشمند اینستاگرام نیز پست هایی که تعداد لایک بیشتر دریافت کنند را محبوب تشخیص داده و باعث ارتقا آنها می شوند.

یعنی تعداد نفرات بیشتر آنها را مشاهده و لایک خواهند کرد و به این ترتیب میزان لایک از طرف فالوور واقعی نیز بصورت پشم گیری افزایش می یابد. مثلا اگر 1000 لایک برای هر پست خریداری کنید احتمال دارد بیش از 1000 لایک هم بصورت طبیعی و واقعی دریافت کنید.

 

  • افزایش بازدید پست های قدیمی
    خرید لایک اینستاگرام از فالوور واقعی که توسط سایت فالوجت انجام می شود باعث می شود که پست ارتقا و فالوور واقعی بیشتری پست شما را لایک کنند. اما این فالوورهای واقعی زمانی که پست شما را بازدید و لایک می کنند، به نوعی ترغیب می شوند که سایر پست های شما را هم نگاه کنند. این کار باعث می شود تا پست های قبلی شما نیز دوباره توسط فالوور جدید اینستاگرام شما بازدید و لایک بیشتری دریافت کنند.

 

افزایش محبوبیت با خرید لایک

 

همانگونه که مشاهده می کنید خرید لایک یکی از مهم ترین راه ها برای افزایش فالوور و تعامل با آنها در اینستاگرام و نهایتا افزایش اعتبار پست و پیج می باشد.

افزایش اعتبار و افزایش محبوبیت پیج اینستاگرام با خرید لایک واقعی از فالوور واقعی بسیار سریع تر انجام می شود. و مدت زمان بسیار کمی برای رسیدن به اهداف خود نیاز خواهید داشت. 

این امر باعث می شود سریع در اینستاگرام محبوب و شناخته شوید و فرصت های تبلیغات و درآمد زایی زیادی به دست بیاورید. ضمن اینکه در کنار خرید لایک می توانید با خرید بسته های کامنت، ویو ویدئو اینستاگرام و یا دایرکت و اتو لایک بر میزان محبوبیت و اعبتار پیج خود با سرعت بیشتری بیفزایید.

 

خرید لایک برای پست

 

در این مطلب به اهمیت لایک در اینستاگرام و چگونگی کسب درآمد از طریق لایک پرداختیم. آیا تا کنون تجربه خرید لایک را داشته اید؟ اگر جواب شما مثبت است، خرید لایک چه تاثیری در بازدهی پیج و افزایش درآمد شما داشته است؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین شما می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات تان پاسخ دهیم.

 

سوالات متداول

  • آیا خرید فالوور می تواند باعث افزایش لایک شود؟
    بله. درست است که فالوور هایی که شما خریداری می کنید، در صفحه تان فعال نیستند. اما همانطور که توضیح دادیم، باعث ارتقا پیج شما توسط اینستاگرام می شوند و در نتیجه افراد بیشتری پیج شما را و پست هایتان را می بینند.

 

  • آیا خرید لایک برای افزایش درآمد از اینستاگرام کافیست؟
    هرگز برای موفقیت در یک کار، نمی توان فقط به یک چیز اکتفا کرد. همانطور که برای موفقیت در اینستاگرام نباید به خرید لایک اکتفا کنید و باید برای افزایش کیفیت محتوا و محصول تات تلاش کنید.

 

  • به غیر از خرید لایک، چه راه هایی وجود دارد که بتوانم صفحه ام را ارتقا دهم؟
    مهم ترین کاری که باید بکنید این است که بر روی تولید محتوایتان وقت بگذارید. حتی اگر لایک هم خریداری کنید اما محتوای بدی ارائه دهید، آن لایک های خریداری شده کمکی به شما نمی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .