آموزش گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

اگر از طرفداران برنامه اینستاگرام هستید بارها و بارها از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کرده اید. و ویدئوهای مورد علاقه خود را نیز در این قسمت جهت نمایش به فالوورهای خود منتشر کرده اید. در این مقاله قصد داریم ترفندهای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام برای شما آموزش دهیم.

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار است. این شبکه کاربران و مخاطبان زیادی دارد و هر کس به نوعی با اینستاگرام در ارتباط است. برخی برای برقراری ارتباط با دوستان، عده ای برای کسب و کار و برخی دیگر برای افزایش دانش فردی از این اپلیکیشن استفاده می کنند. خرید فالوور اینستاگرام از موثرترین روش ها برای رشد پیج اینستاگرام شما است. از آنجایی که اخبار و اطلاعات موجود در اینستاگرام بسیار زیاد است، اکثر کاربران فرصت مطالعه مطالب با متن های طولانی را ندارند. برای بیشتر مردم عکس و فیلم جذابیت بیشتری دارد زیرا بخاطر فرصت کمی که دارند به دنبال دریافت سریع اطلاعات هستند.

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

به دلیل فراهم بودن بستر مناسب برای انتشارعکس و فیلم در اینستاگرام این شبکه به نسبت سایر شبکه ها پرطرفدارتر شده است. ناگفته نماند که ویدیو محبوبیت بیشتری نسبت به عکس داشته و لایک و کامنت بیشتری می گیرد. به همین علت گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام دغدغه کاربران زیادی شده است.

شاید از بدی های استوری برای شما همان محدودیت ۱۵ ثانیه ای آن است. اگر مایل به گذاشتن فیلم بیشتر از ۱۵ ثانیه در اینستاگرام هستید  درست است که این محدودیت از طرف اینستاگرام اعمال شده، اما ما به شما ترفندی را آموزش می دهیم که با آن می توانید ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای به هم چسبیده در استوری اینستاگرام خود بگذارید.

با مراجعه به مقاله استوری و لایو استوری در اینستاگرام می توانید توضیحات بیشتری در خصوص این ویژگی اینستاگرام مطالعه کنید.

همچنین اگر در زمینه خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام خود نیاز به مشاوره داشتید، می توانید به کارشناسان فالوجت اعتماد کنید.

چگونگی گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

اکنون که مطالبی کلی درخصوص موضوع این مقاله بیان کردیمَ، قصد داریم که در ادامه به آموزش گذاشتن فیلم طولانی در اینستاگرام بپردازیم.

همانطور که می دانید استوری از بخش های جذاب اینستاگرام است. استوری ها بخاطر کوتاهی و روزانه بودنشان طرفداران زیادی دارند. اما گذاشتن استوری در اینستاگرام محدودیت زمانی دارد. زمان گذاشتن ویدیو در استوری ۱۵ ثانیه است.

از ویژگی استوری این است که کاربر با دیدن ویدیو، به مشاهده فیلم بعدی اقدام می کند. پس اگر استوری شما بیشتر از ۱۵ ثانیه باشد به استوری بعدی منتقل می شود. اما اگر تصمیم به گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام دارید، فقط باید ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب فیلم طولانی اینستاگرام به صورت خودکار آن را به چند استوری ۱۵ ثانیه ای تقسیم می کند.

هنگام قرار دادن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام باید دقت داشته باشید که اینستاگرام فقط فیلم یک دقیقه ای را به چهار قسمت ۱۵ ثانیه ای تقسیم می کند. بنابراین اگر فیلم شما بیش از یک دقیقه باشد پس از تقسیم یک دقیقه اول توسط اینستاگرام، باید بقیه را خودتان تقسیم کنید.

نکته: به خاطر داشته باشید تقسیم بندی اینستاگرام به صورت مساوی صورت می گیرد. این تقسیم بندی نهایتا تا ۱۵ ثانیه است. مثلا اگر فیلم شما ۲۰ ثانیه باشد آن را به دو تا ۱۰ ثانیه تقسیم می کند.

اینشات

برای تقسیم بندی ویدیو و فیلم اپلیکیشن هایی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. اپلیکیشن هایی مثل Inshot , Timber, Story Cutter   که می توانید از آن ها برای برش یا ادغام فیلم در پست و استوری استفاده می شود.

در واقع استوری کاتر نرم افزاری کاربردی برای افزایش زمان استوری اینستاگرام است که با برش حرفه ای ویدیوها و تبدیل آن ها به فیلم های کوتاه مدت ۱۵ ثانیه ای است.

 

بنابراین شما برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام بهتر است با استفاده از Story Cutter  آن را به اندازه دلخواه خود تقسیم کرده و سپس انتشار دهید.

 

گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام (بیش از یک دقیقه)

شاید این سوال به ذهن شما  خظوز  کند که چگونه فیلم طولانی بیشتر از یک دقیقه در استوری اینستاگرام بگذاریم. برای استفاده از فیلم طولانی که بیش از یک دقیقه باشد باید از روش های زیر استفاده کرد.

اول اینکه می توانید با استفاده از نرم افزارهای ذکر شده فیلم خود را به چند فیلم یک دقیقه ای تقسیم کنید.

دوم این ‌که با استفاده از استوری کاتر می توانید فیلم خود را به چند فیلم ۱۵ ثانیه ای تقسیم کنید.

قرار دادن فیلم طولانی در استوری از طریق دوربین

برای ضبط ویدیو ابتدا از صفحه هوم، آیکون دوربین را که در گوشه بالای صفحه قرار دارد لمس کنید.

برای گرفتن فیلم از محیط اطراف خود، می توانید از قسمت منوی پایین که انواع مختلفی از ضبط فیلم را نشان می دهد استفاده کنید.

 برای ضبط ویدیو حالت normal را انتخاب کنید. آیکون مربوطه را لمس کرده و تا زمان فیلمبرداری آن را نگه دارید.

پس از ضبط ۱۵ ثانیه همانطور که گفتیم به استوری بعدی منتقل می شوید.

گذاشتن استوری طولانی در اینستاگرام

 

استوری کردن فیلم طولانی از گالری

اما اگر بخواهید از گالری برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام استفاده کنید، تکلیف چیست؟

اگر در حافظه گوشی خود فیلمی دارید و می خواهید آن را منتشر کنید، برای این کار می توانید از دو روش که یکی برای گوشی های اندروید و دیگری برای کامپیوتر است استفاده کنید.

برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام از طریق گوشی اندروید، بهتر است از برنامه inshot استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. سپس وارد inshot شوید. در صفحه باز شده آیکون مربوط به ویدیو را لمس کنید. از گالری فیلم مورد نظر را برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام انتخاب کنید. سپس ویدیوها را در قسمت ویرایش این برنامه به ویدیو های ۱۵ ثانیه تقسیم کنید.  بعد از ذخیره کردن آن را از طریق استوری اینستاگرام منتشر کنید.

نرم افزار Camtasia

اما برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام از طریق کامپیوتر، باید از نرم افزار Camtasia  استفاده کنید. این برنامه را دانلود کرده، سپس آن را نصب کنید. برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام، اولین ویدیو خود را در قسمت مربوطه قرار دهید. پس از آن ویدیوها را برش داده و منتشر کنید. استفاده از این برنامه برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام بسیار ساده و راحت است.

بیشتر بخوانید: ورود به حساب اینستاگرام خودم از طریق گوگل (ورود به اینستاگرام با گوگل)

توجه کنید که اندازه عکسی که در این برنامه استفاده می کنید باید با استاندارد استوری یکسان باشد. اگر چنین نباشد، تصاویر ویدئویی آن ناقص به اجرا در می آید.

 

سخن پایانی

همانطوری که ملاحظه کردید، گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام کار بسیار ساده ای است. شما با استفاده از این روش ها می توانید هم فیلم زنده در استوری اینستاگرام آپلود کنید و هم از گالری گوشی خود فیلم طولانی انتخاب کرده و از کاربران خود لایک و کامنت دریافت کنید. رعایت و یادگیری چنین نکاتی به افزایش فالوورهای شما کمک بسیار زیادی می کند. علاوه بر این می توانید با خرید ربات افزایش فالوور بازدید ویدئوهای خود را بیشتر کنید. اگر می خواهید بدون نصب اپلیکیشن اینستاگرام وارد اکانت خود شوید، ورود به اینستاگرام بدون نصب را در این مقاله مطالعه کنید. 

امید است که آموزش مذکور مفید بوده و پاسخ گوی نیاز شما باشد. چنانچه در این زمینه سوالی داشتید فالوجت در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما است.

مطالب مرتبط:

۷ دیدگاه دربارهٔ «آموزش گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام»

  1. سلام وقت بخیر
    من میخوام یک فیلم یک دقیقه ای رو بذارم به چهار قسمت تقسیم میکنه ولی فقط ۱۵ثانیه اول رو آپلود میکنه ولی سه قسمت دیگه میزنه انجام نمیشه باید چیکار کنم؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام بهترین راهکار اینه که از ابزارهای اینشات و … برای تقسیم فیلم به ۴ قسمت استفاده کنید بعد بارگذاری کنید معمولا اینستاگرام این گونه باگ ها را زیاد دارد

  2. سلام وقت بخیر من در اینیستا تا چند روز پیش میتونستم فیلم یک دقیقه ای استوری کنم الان با اکانت های دیگه ام هم میتونم استوری بذارم و کامل لود میشه ولی با یکی از اکانت هام بیشتر از ۱۵ ثانیه اصلا لود نمیشه میشه راهنمایی کنید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام احتمالش هست اینستا این اکانت شما را محدود کرده باشه با این حال این باگ برای کاربران زیادی اتفاق افتاده پیشنهاد میکنم از برنامه هایی مثل اینشات برا تکه کردن فیلم های اینستا استفاده کنید و بعد اپلود کنید البته با فیلترشکن خاموش و امتحان کردن با اینترنتی متفاوت مودم یا adsl اگر با وجود طی کردن مراحل فوق باز هم مشکل داشتید احتمال زیاد باگ اینستاگرامی هست از طریق ایمیل پشتیبانی اینستاگرام مشکل خود را مطرح نمایید.

  3. سلام چه جوری یه استوری ۳۰ ثانیه ای در اینستاگرام خودم بزارم که به دو قسمت ۱۵ ثانیه ای تبدیل نشه مثل واتساپ فقط یک استوری ۳۰ ثانیه ای باشه؟

    1. سلام متاسفانه این قابلیت برای استوری اینستاگرام وجود ندارد و تنها با تقسیم کردن یک استوری به چند قسمت می توانید این کار را انجام بدهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .