آموزش قراردادن لینک تلگرام در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین مردم دنیاست که تعداد کاربران آن هر روز بیشتر و بیشتر می شود. می توان گفت تقریبا تمامی کاربران اینستاگرام در شبکه های دیگر همچون تلگرام نیز فعالیت دارند. بسیاری از این کاربران به دلایل گوناگون علاقمند به معرفی کانال تلگرامی خود در اینستاگرام هستند. در این مقاله سعی داریم نحوه اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام را برای این افراد به صورتی ساده آموزش دهیم.

از آنجا که اینستاگرام بستری برای تجارت و تبلیغ کسب و کار نیز محسوب می شود، بسیاری از صاحبان کسب و کار و یا حتی افراد عادی که دارای کانال در تلگرام هستند، برای تبلیغ محتوای کانال خود در اینستاگرام فعالیت می کنند. یکی از راه های معرفی این کانال ها، قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام است. به این طریق مشتریان تلگرامی آنها نیز افزایش می یابد.

کانال تلگرام فالوجت

تبلیغات در پلتفرم اینستاگرام به گونه ای است که برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، موجب آزار و اذیت کاربران نمی شود. اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام ابتدایی ترین راه تبلیغ محصولات و معرفی کانال ها در این پلتفرم است که به راحتی کاربر را از اینستاگرام به سمت کانال تلگرام شما هدایت می کند.

خرید فالوور اینستاگرام

مشکل اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام

در گذشته کاربران اینستاگرام برای اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام مشکلی نداشته و به راحتی می توانستند آن را در پروفایل خود قرار دهند. اما همان گونه که می دانید پشتیبانی از لینک های تلگرام و اسنپ چت در اینستاگرام متوقف شده و بنا به دلایلی که شاید عمده ترین آنها ترس از رقیب باشد، فیسبوک اقدام به مسدود کردن لینک های تلگرام کرده و اگر لینک کانال تلگرامی خود را در بیو اینستاگرام قرار دهید، با پیغام خطا مواجه خواهید شد.

این موضوع کمی آزار دهنده به نظر می رسد و کاربران اینستاگرام تمایل دارند که فالوورهای پیجشان را با کانال تلگرامی خود آشنا کنند. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که ارسال برخی از محتواها در کانال های تلگرامی راحت تر از اینستاگرام است و کاربران می توانند راحت تر آن را دانلود کنند.

با این وجود هنوز هم می توان با استفاده از روش هایی این محدودیت اینستاگرام را دور زد و فالوورها را به سمت کانال تلگرامی هدایت کرد. به همین منظور ما در این مقاله از مجموعه آموزش های اینستاگرام، آموزش اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام را برای شما فراهم کرده ایم. با ما همراه باشید.   

آموزش قراردادن لینک تلگرام در اینستاگرام

از میان تمام روش های موجود، دو راهکار بسیار ساده و سریع برای اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام وجود دارد که استفاده از آدرس کوتاه تلگرام و یا سرویس های کوتاه کننده لینک می شود. در ادامه این دو راهکار را توضیح می دهیم.

راهکار اول: استفاده از آدرس کوتاه تلگرام

در این روش می توانید به جای آدرس اصلی، از آدرس کوتاه تلگرام در پروفایل خود استفاده کنید. برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید:

وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید.

بر روی قسمت Edit your profile یا همان ویرایش پروفایل کلیک کنید.

قراردادن لینک تلگرام در اینستاگرام

آدرس تلگرامی خود را مطابق الگوی زیر در قسمت website وارد کنید: http://telegram.me/followjet

قراردادن لینک تلگرام در اینستاگرام

به جای عبارت بنفش در این نمونه، نام کاربری خود را بنویسید.

آموزش اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام

راهکار دوم: استفاده از سرویس‌های کوتاه ‌کننده لینک

در این روش می توانید با استفاده از وب سایت های کوتاه کننده لینک، آدرس کانال تلگرام خود را به لینک کوتاهی که توسط اینستاگرام قابل قبول است، تبدیل کرده و سپس لینک جدید را در قسمت بیو اینستاگرام خود قرار دهید. سرویس های مختلفی مانند goo.gl و bit.ly هستند که می توانید برای کوتاه کردن لینک تلگرامی خود از آنها استفاده کنید.

به دلایلی گوگل کوتاه کننده مخصوص  به خودش را از رده خارج کرده است. بنابراین شما می توانید از شورت لینک هایی مانند بیتلی که یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین کوتاه کننده هاست استفاده کنید. 

کوتاه

چند نمونه از وبسایت های کوتاه کننده لینک

اکنون شاید این پرسش برای شما مطرح شود که آیا در آینده این روش دور زدن توسط اینستاگرام شناسایی می شود؟ آیا دوباره برای اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام با مشکل مواجه خواهیم شد؟ پاسخ این سوال منفی است، چرا که تعداد این وبسایت های کوتاه کننده لینک زیاد است که نمی توان تمامی آن ها را تحریم کرد. برای نمونه می توان به وبسایت های زیر نیز اشاره کرد:

  • Bitly که بهترین جایگزین برای کوتاه کننده لینک گوگل است.
  • ابزار کوتاه کننده لینک Soo.GD
  • وبسایت کوتاه کننده لینک Pretty Links
  • کوتاه کننده لینک Ouo.io
  • ساده ترین ابزار کوتاه کننده لینک TinyURL

امیدواریم با راهکارهای این مقاله توانسته باشید به راحتی نحوه اضافه کردن لینک تلگرام در اینستاگرام را فرا گرفته باشید. در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکلی، آن را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنیم.

در صورتی که نیاز به افزایش فالوور در اینستاگرام و یا خرید فالوور ایرانی برای حساب اینستاگرام خود دارید، فالوجت می تواند به شما کمک کند.

 

۲ دیدگاه دربارهٔ «آموزش قراردادن لینک تلگرام در اینستاگرام»

    1. سلام همراه گرامی برای حل این مشکل از طریق ایمیلی که اکانت خود را ایجاد کرده اید به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدهید و درخواست حذف یا بازیابی پسورد اکانت خود را نمایید.
      help.instagram.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .