۶ ویژگی اینستاگرام که اشتراک گذاری عکس ها را آسان‌تر می‌کند

اینستاگرام که حسابی در بین کاربرانش پرطرفدار شده، با توسعه هایی که داشته سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران دارد. اگر شما هم یک اینستاگرامی حرفه ای هستید روزانه زمانی را برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام صرف می کنید.

سعی می‌کنید عکس‌های حرفه‌ای و خلاقانه داشته باشید، کپشن های حرفه ای بنویسید تا دل فالوورها را به دست آورید. ویژگی ها و قابلیت هایی در اینستاگرام وجود دارد که ویرایش و اشتراک گذاری عکس ها را راحت‌تر می‎کند.

در این مطلب ۶ ویژگی اینستاگرام برای به اشتراک گذاری راحت تر عکس ها بیان می‌شود.

اشتراک گذاری عکس ها در اینستاگرام

 تنظیم فیلتر عکس ها

زمانی که اینستاگرام برای اولین بار منتشر شد، یک سری فیلتر برای بهبود دادن به کیفیت عکس ها در خود قرار داد. شما می توانید از این فیلتر ها به راحتی استفاده کنید.

همچنین برای شما راهی قرار داده شده است که تاثیر این فیلتر ها را خودتان تنظیم کنید. زمانی که شما از یک فیلتر بر روی عکس خود استفاده می کنید، بر روی تصویر بزنید.

با قسمتی که برای شما باز می شود می توانید از ۰ تا ۱۰۰ میزان تاثیر آن فیلتر را تغییر دهید. پس از آن که تغییرات مورد نظر خود را اعمال کردید، بر روی گزینه Apply بزنید.

مقایسه موارد ویرایش شده شما با اصل آن

 برای بهبود و تغییرات بهتر می توانید دو عکس خود را با هم مقایسه کنید. این کار بهترین راه برای ویرایش بهتر تصاویر می باشد. در اینستاگرام بر روی عکسی که ویرایش کردید نگه دارید تا حالت اصلی آن را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام

 سازماندهی کردن فیلتر ها

در اینستاگرام بعضی از فیلتر ها زیبا می باشند ولی بعضی از آنها مناسب نیستند. ۴۰ فرم از آنها در اختیار شما است ولی شاید شما نیاز داشته باشید همه آنها را نگه دارید.

 برای سازماندهی کردن فیلتر های خود، به آخرین فیلتر موجود بروید و بر روی آیکون Manage بزنید. صفحه ای برای شما باز می شود که تمام فیلتر های شما در آنجا قرار دارد. در این قسمت می توانید فیلتر های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری عکس ها

اشتراک گذاری عکس ها به صورت همزمان

 اینستاگرام در آپدیت های جدید راهی را قرار داده است که بیشتر از ۱۰ عکس را در قالب یک پست به اشتراک بگذارد. این راهی است که در اشتراک گذاری نسبت به قبل خیلی کمک می کند.

 زمانی که یک پست به وجود می آید بر روی عکس اول بزنید و گزینه ای را که می گوید قرار دادن چندین عکس انتخاب کنید. تمامی عکس هایی را که میخواهید قرار دهید و سپس به قرار دادن فیلتر های مورد نظر خود اقدام کنید.

 شما می توانید یک فیلتر را بر روی تمامی عکس ها قرار دهید یا هر کدام را به صورت جداگانه ویرایش کنید. وقتی این پست را منتشر کردید همه تصویر اول را مشاهده می کنند ولی با جا به جا کردن آن می توانند باقی عکس ها را نیز مشاهده کنند.

اشتراک گذاری در اینستاگرام

پاک کردن پیش نویس های نا خواسته

به صورت پیش فرض، اینستاگرام زمانی که یک پست را ارسال نکرده اید به صورت پیش نویس ذخیره می کند. تصاویری که ارسال آنها ناموفق بوده به صورت پیش فرض قرار می گیرند و می توانید دوباره آنها را از این قسمت ارسال کنید.

 برای پاک کردن این پیش نویس ها بر روی آیکون Manage که در کنار قسمت پیش نویس ها است بزنید. سپس گزینه Edit را انتخاب کنید و پس از آن هر کدام از پیش نویس هایی که می خواهید را حذف کنید.

اشتراک گذاری عکس ها

ارسال پیام به دوستان خود

از آنجایی که شبکه های اجتماعی برای ارسال عکس می باشد، ولی در اینستاگرام شما می توانید برای دوستان خود نیز پیام ارسال کنید و با آنها صحبت کنید. این ویژگی بسیار عالی می باشد به گونه ای که شما می توانید بدون هیچ برنامه دیگری و در محیط همین شبکه اجتماعی به پیام دادن با دیگران بپردازید.

اشتراک گذاری عکس ها در اینستاگرام

البته در قسمت هایی نیز می توانید پیام هایی ارسال کنید که به صورت عمومی می باشد و همه می توانند آنها را مشاهده کنند. این پیام ها را می توانید در زیر هر کدام از پست های افراد دیگر بنویسید.

منبع: howtogeek – سرزمین دانلود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .