آموزش کسب در آمد از اینستاگرام: 14 شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک (2)

در قسمت اول از این مقاله، چندین گام اساسی به عنوان آموزش استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار شیوه استفاده از آن برای برای کسب و کارهای کوچک معرفی شد. در ادامه آن، تلاش می کنیم چندین گام دیگر برای افزایش فروش شما در اینستاگرام خواهیم گفت.

در صورتی که گام های قبلی را هنوز مطالعه نکرده این می توانید به لینک روبرو مراجعه کنید: آموزش کسب در آمد از اینستاگرام: 14 شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک (۱)

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

 

۷) ویدیو های بیشتری ایجاد کنید

مطمئناً نباید درباره اهمیت ویدیو در استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک صحبت کنم . اگر چه امروزه  تصاویر تعاملات بیشتری را ایجاد می کنند، ویدیو ها در حال افزایش هستند.  به جای منتظر ماندن برای اینکه دیگر برند ها بر شما چیره شوند از هم اکنون کار خود را اغاز کنید.

با داستان های اینستاگرام و ویدیو های زنده ، این اپ به وضوح به سمت محتواهای ویدیویی در حرکت است . چیز مهم درباره استفاده از ویدیوهای اینستاگرام  این است که نیازی به تولید تعداد بالایی از این فیلم ها نیست. تمام چیزی که نیازمند آن هستید یک موبایل  و کمی خلاقیت است. بعلاوه ویدیو ها در سایز کوچک و زمان محدود یک دقیقه ایی ساخته می شوند.

8) با نبودن INSTAGRAM ADS چگونه باید کنار بیاییم؟

اینستاگرام ادز، سرویس تبلیغاتی اینستاگرام می باشد و می تواند یک گزینه بسیار عالی برای انجام تبلیعات باشد. اما متاسفانه به دلایل متعدد این سرویس، در ایران فعال نمی باشد.

اما نباید ناامید شد. در مقابل پیج های خوب که می تواند برای تبلیغات مفید باشد را انتخاب کنید و تبلیغات خود را در آن ها شروع کنید. برای داشتن یک تبلیغات خوب، نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • پیج در نظر گرفته شده، مطابق با محتوای پیج خودتان باشد. برای مثال اگر شما فروشنده لباس زنانه هستید باید در پیج هایی که مخاطب آن بیشتر خانم هستند تبلیغ کنید. مثل پیج های آرایشگاهی و یا سایر پیج های لباس زنانه.
  • تعداد فالوورها، لایک ها و سایر پارامترهای تعاملی را در پیج در نظر بگیرید. ممکن است پیجی که 100 هزار فالوور دارد از گزینه خرید فالوور فیک استفاده کرده باشد و تنها چیزی در حدود 10 هزار فالوور فعال داشته باشد.
  • در صورت امکان، از پیج مورد نظر بخواهید تا گزارشی از عملکرد خود که در قسمت Insight پروفایل قابل دسترسی است برای شما ارسال کند.
  • پیج خود را قبل از شروع تبلیغات و بعد از آن ارزیابی کنید و ببنید چه نوع پیجی برای تبلیغات شما بازدهی بیشتری نشان می دهد.
  • در زمان تبلیغات پیج، در دسترس باشید.
  • برای انتخاب زمان تبلیغاتتان، از insight پیج مقابل دیدن کنید و در روز و ساعتی که بیش ترین عملکرد و اینترکشن را دارد تبلیغات خود را انجام دهید تا افزایش فالوور بیتشری برای شما به همراه داشته باشد.
  • به احتمال زیاد، تبلیغاتی که به شکل فیلم باشند عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

در همین زمینه اگر به دنبال تبلیغ در اینستاگرام هستید مطالعه مطلب نکات تبلیغ در اینستاگرام می تواند برای شما بسیار مفید باشد همچنین بد نیست خود را محدود به تبلیغات اینستاگرامی نکنید و در مورد پیج های تبلیغاتی اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

9)  میزبانی یک مسابقه اینستاگرامی

هیچ شکی در علاقه  مردم برای استفاده از محصولات و خدمات رایگان وجود ندارد. محتویات اینستاگرام روش های خوبی برای مجذوب کردن طرفداران کنونی نسبت به شرکتتان به شما می دهد.

برای بدست آوردن  حداکثرنتیجه و افزایش لایک اینستاگرام  ، در محتویاتتان از موارد خاصی  استفاده می کنید:

در این رقابت و برتری جویی به جای استفاده از حرف های عمومی مثل ( برای اینکه برنده شوید ما را دنبال کنید) از یک تم خاص استفاده کنید.

  • در رقابت های خود یک هشتگ خریدار بسازید.
  • به مردم برچسب یک دوست را بدهید و  از آنها بخواهید که در این رقابت شرکت کنند. این کار چالش شما را بسیار سریع تر گسترش  می دهد.
  • تقریبا یک هفته قبل از شکل دادن پیش بینی های خود سطح مسابقه را ارتقا دهید.
  • برای گسترش کار خود همکاری با دیگر شرکت ها یا تاثیر گذاران را افزایش دهید.

تا زمانی که هدف افزایش فالوور اینستاگرام باشد تمام کار هایی که انجام می دهید باید تا حدودی مرتبط با حرفه شما باشد. با این روش شما فقط جویندگان هدیه را به خود جذب نمی کنید ،  بلکه مردم به طور صحیح به برند شما علاقه مند می شوند.

10) همکاری

یکی از راههای فالوور گرفتن سریع ، کمک گرفتن از کسی است که فالوور های زیادی دارد. نکته مهم درباره اینستاگرام این است که بسیاری از حسابهای پر طرفدار ، دارای سازمان حرفه ایی بزرگی نیستند.

آنها از مردم معمولی و سبک زندگی کار آفرینانی که تا کنون  کار های بسیاری برا ی جذب مخاطبین خود انجام داده اند، شکل گرفته اند.

وقتی این افراد صحبتی در باره برند شما بکنند ، بالافاصله فالوور هایشان به چک کردن حساب شما می پردازند و ممکن است بیشتر از آنچه تصور می کردید فالوور جذب کنید.

این یکی از تکنیک هایی است که Neil Patel در مطالعات ۵۷ ۰۰۰ دلاری  اینستاگرامی خود از آن استفاده کرده است.

 دو راه متداول که با ساخت حساب ذکر شده  این است:

  • پرداختی به اسپانسر های پست خود داشته باشید( این می تواند هر جا که باشید برای پست ۲۰تا۱۰۰دلار هزینه دربرداشته باشد.)
  • یک رابطه یا همکاری با آنها ایجاد کنید

مطمینا دومین راه بسیار ایده آل به نظرمی رسد، اما اجازه دهید با گزینه اول کار خود را اغاز کنیم

بسیاری از کسب و کار های کوچک  نمی دانند که پرداخت هزینه به اسپانسر ها تنها یک گزینه نیست ، بلکه راه بسیار پر طرفداری برای قرار دادن توپ درحساب کاربریتان است. برند  Bachelr    تولید کننده لوازم ضروری مردانه ، برای ارتقا وب سایت  خود به هنگام راه اندازی  ،از پست های اینستاگرامی حمایت کرد و نتایج بسیار خوبی دید.

این برند تنها در دو هفته بیش از ۲۰۰۰۰بازدید کننده  بدست آورد.

Bachelr اعتبار بسیار زیادی از موفقیت  در بازاریابی تاثیر گذار کسب کرد.

یکی از موفق ترین پست های ما نمونه ایی از محصولات  درطبیعت است .  که ۱۰ k لایک و بیش از ۱۰۰ کامنت را به خود اختصاص داده است.

لیستی از تاثیر گذارانی که به حرفه شما مرتبط هستند ، تهیه کنید. بیشتراین حساب ها، اطلاعاتشان  را در پروفایل خود ثبت کرده اند و به همین دلیل  پیدا کردنشان کار سختی نیست.

هنگامی که بد دنبال افراد تاثیر گذار هستید ، کسانی را انتخاب کنید که با برند شما همسو هستند. در غیر این صورت، به احتمال زیاد فالوو های جدیدبا محتویات شما ارتباط بر قرار نخواهند کرد.

10)رقیب

دومین تکنیک استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار ، یک روش ساده قدیمی در بازاریابی است. شروع به فالو کردن شرکت هایی که محتویاتشان تکمیل کننده برند شماست بکنید. کامنت بگذارید، پست هایشان را لایک کنید و حتی از طریق ایمیل با آنها ارتباط بر قرار کنید.

زمانی که این رابطه شروع به بهتر شدن کرد، به دنبال راههایی برای بهبود بخشیدن به کار یکدیگر در اینستاگرام باشید. شاید بتوانید با هم یک تیم تشکیل دهید یا اتفاقات را با هم دنبال کنید.تصاویرتان را  در اینستاگرام خود پست بگذارید و آنها را به هم متصل کنید. احتمالات زیادی وجود دارد.

شرکتی که ترفند جالبی برای این دو تکنیک به کار گرفت ، Gym Shark است. یک شرکت فعال پوشاک، که برای ورزشکاران، بدن سازان و مردمی که زندگی پر تحرکی دارند ، لباس تهیه می کند.

یکی از تکنیک های Gym Shark برای افزایش فالوو ر هایش ، حمایت از تاثیر گذاران در زیبایی اندام  است .  ورزشکارانی که این شرکت از آنها حمایت می کند تصاویر محصولات  Gym Shark  را در صفحه اینستاگرام خود می گذارند و Gym Shark هم  تصاویر پست های آنها را در   صفحه  اینستاگرام  خود قرار می دهد.

11) با فالوور های رقیب خود در تعامل باشید

دو نکته از مهم ترین موارد در ایجاد تعامل با فالوور های اینستاگرام  موارد زیر هستند:

  • آنها به حرفه شما علاقه مند هستند
  • آنها به محتویات پستهای شما علاقه دارند.

با این استراتژی ، اولین قسمت آن اتفاق افتاده است . اگر کاربری یکی از رقبای شما را فالوو کند، به احتمال زیاد بیشتر به کار شما علاقه مند است تا رقیبتان. پس به اسانی فالوور شما می شود. از این نقطه نظر کاربران از طریق محتویات پست های شما  به تعامل با یکدیگرخواهند پرداخت .

لیستی از رقبای اصلی ، فعال در اینستاگرام خود تهیه کنید. ممکن است برای آسان کردن کار خود بخواهید همه آنها را در یک صفحه گسترده قرار دهید. با اولین رقیب خود شروع و حدود ۵۰ تا ۱۰۰ نفر از فالوور های او را فالوو کنید.

این قدم به تنهایی تعدادی فالوور به فالوور های شما اضافه می کند. اما  فقط به ذنبال فالوور نیستیم، بلکه بدنبال ایجاد تعامل بین فالوور هایی که به گسترش برند شما کمک می کنند ، هستیم.  به منظور جذب این کاربران، سه راه اصلی برای تعامل با مردم وجود دارد:

  • فالوو کردن آنها
  • لایک کردن پست هایشان
  • کامنت گذاشتن بر عکس هایشان

شما تاکنون آنها را فالوو کرده اید ، پس حالا باید بعضی از پست های آنها را لایک کنید و بر آنها کامنت بگذارید و یا هر دو این کار را انجام دهید.

این کار علاقه مردم به فالوو کردن شما را افزایش می دهد و باعث تعاملات متقابل با شما می شود. هر چه میزان تعاملتان  با دیگران بیشتر باشد  ، به همان میزان برند شما بزرگ تر خواهد شد.

12) از اینستاگرام بی خبر نمانید

اینستاگرام هر روز در حال ارتقای الگوریتم و امکانات خود می باشد. در نتیجه برای اینکه بتوانید از تغییرات آن به نفع خود استفاده کنید باید از این ویژگی های جدید نیز باخبر باشید. IGTV، فیلترهای مختلف و .. امکانات جدید هستند. تلاش کنید که از آن ها برای ساختن محتوای جذاب استفاده کنید.

13) پیج های بزرگ را ارزیابی کنید

چند نمونه از پیج های موفق را فالو کنید و به صورت مداوم پست ها، استوری و چیدمان آن را ارزیابی کنید. زیر نظر داشتن و بررسی این پیج ها هم به شما ایده می دهد و هم این که نشان می دهد یک محتوای خوب باید چگونه باشد.

14) صبر، صبر، صبر

مهم ترین چیزی که باعث موفقیت شما در اینستاگرام می شود، داشتن صبر و تحمل زیاد در این راه است. اصولی عمل کنید و سپس صبر کنید تا موفقیت شما آرام آرام از راه برسد.

وقتی پیج های موفق اینستاگرام را نگاه کنید خواهید دید که حداقل 5 سال از شروع فعالیت آنان گذشته است.

آیا تاکنون در اینستاگرام بوده اید؟

افزایش فالوور در اینستاگرام در طول یک شب اتفاق نخواهد افتاد، اما قسمت روشنی بخشش این است که کاربران اینستاگرام بسیار فعالند و ارتباط بر قرار کردن را دوست دارند. 

پس همین که کار خود را اغاز کردید، متوجه خواهید شد که برندتان به طور سازمان یافته ایی در حال شکل گیری است. تکنیک های استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار را عملی کنید و خواهید دید که چقدر اینستاگرام می تواند برای کار شما قوی عمل کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .