اینستاگرام را برای برندینگ محصول خود انتخاب کنید

امروزه در سال 2021 اینستاگرام بیش از 2 میلیون تبلیغ دهنده و 25 میلیون پروفایل تجاری دارد. اینستاگرام به عنوان یک نرم افزار پیشرفته در حوزه کسب و کار، استراتژی های کارآمدی را در اختیار شما قرار میدهند. به همین خاطر، افراد، این غول اپلیکیشن ها را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی درآمد زایی خود پذیرفته اند. با فالو جت همراه باشید تا شما را با چگونگی برندینگ حرفه ای در اینستاگرام آشنا کنیم.

اینستاگرام و برندینگ

اگر شما میخواهید به نوبه ای کار خود را در اینستاگرام رونق دهید، از بهترین ابزار ها، تعامل با کاربران اینستاگرام است. اگر پستی را در اینستاگرام منتشر میکنید از آنها بخواهید برای شما از سلایق و علایق و خاطرات مشابه و مرتبط سخن بگویند. اگر استوری میگذارید از آنها در نظر سنجی کمک بگیرید.

اینستاگرام را برای برندینگ محصول خود انتخاب کنید
اینستاگرام را برای برندینگ محصول خود انتخاب کنید

 

معمولا بسیاری از کاربران نظر سنجی ها را دوست دارند. و به احتمالا 60 درصد به آن پاسخ خواهند داد. با این کار میتوانید پیج، صفحه اینستاگرامی و به طور کلی کسب و کار خود را ارزیابی کنید. فالوور یا مخاطبان صفحه خود را در روند کسب و کارتان دخیل کنید و با آنها مشارکت کنید.

 

با تگ کردن فالوور ها، حس ارزشمندی را به آنها القا کنید

اگر در بین این نظرات، پیشنهادات و انتقادات، موضوعی نظر شما را جلب کرد، آن شخص را میتوانید در استوری، پست و کپشن تگ کنید و از او نام ببرید. کاربران دوست دارند به آنها توجه شود. با این کار مشتری یا مخاطب شما بیشتر به شما اعتماد میکند و این میتواند برای کسب و کار شما معجزه کند. و کاربران تا 53 درصد بیشتر متن شما را ببینند.

 

با ترفند های خلاقانه به پیج اینستاگرام خود رسمیت ببخشید

در نگاه نخست همه چیز در اینستاگرام منوط به تصاویر است. پس وای به حالتان اگر تصاویر صفحه شما بد کیفیت باشد. در واقع این کار پیام بی کیفیتی خدمات یا محتوای شما را در ضمیر ناخودآگاه مخاطب منتقل میکند. هیچ وقت حتی اگر مجبور هم بودید راضی به ارسال تصاویر تیره و تار نشوید. اگر میخواهید بسیار ماهرانه عمل کنید برای انتخاب، ویرایش و تدوین تصاویر وقت بگذارید. و در صورت لزوم از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

باید بگوییم پیج اینستاگرام شما، قاب مجازی خدمات و فضای مناسبی برای ارائه هر آن چیزی است که عرضه میکنید. به شما توصیه میکنیم از نرم افزار های حرفه ای برای تولید محتوای خود، به خصوص عکس ها استفاده کنید. همچنین روانشناسی رنگ ها میتوانند شما را راهنمایی کنند تا این قاب مجازی را زیبا تر کنید. برای مثال، رنگ آبی نرخ تعاملات در صفحه شما را افزایش می دهد.

اینستاگرام را برای برندینگ محصول خود انتخاب کنید
اینستاگرام را برای برندینگ محصول خود انتخاب کنید

 

شاید شما نیز در اینستاگرام عکس هایی دیده باشید که در کنار هم یک مجموعه با معنا را می سازند و مانند پازل کنار هم قرار میگیرند. به چنین تصاویری بنر می گویند. شما می توانید با استفاده از خاصیت گریدبندی، فید های جالبی را برای فالوور های خود درست کرده و نمایش دهید. برنامه هایی مانند Instagrid Grids for Instagram و Giant Square به ترتیب برای سیستم عامل اندروید و آی او اس به شما کمک می کنند فیدهای خود را خلاقانه و زیبا درست کنید.

 

هشتگ ها، ابزاری برای برندینگ بهتر

برای دیده شدن بیشتر از نشان هشتگ (#) قبل از یک کلمه کلیدی یا عبارت مرتبط در متن کپشن یا در کامنت های خود استفاده کنید. افراد مختلف با سرچ کردن این هشتگ یا با کلیک روی آن کلمه، وارد دنیایی از عکس ها و مطالب مرتبط میشوند. و این بهترین استراتژی است تا به مطالب مرتبط متصل شوید.

 

این هشتگ ها می تواند در برگیرنده شعار برند یا نام برند باشد. هشتگ هایی که به کار گرفته می شود باید نام کمپین برند را در نیز خود داشته باشد. استفاده از نام محصولات به عنوان هشتگ و یا حتی مکان هایی که مغازه یا شرکت شما در آن حضور دارد می تواند در هشتگ ها گنجانده شود.

 

استفاده از کاربران اینستاگرام، ابزاری کاربردی برای نمایش خدمات

تحقیقات نشان میدهد، محتوایی که کاربران و مخاطبان یا به نوبه ای مردم عادی تولید میکنند تا 20 درصد راندمان فروش را بالا تر میبرد. دیگر مخاطبان، این افراد از خودشان میدانند و به آنها اعتماد می کنند. بدین منظور با انتخاب یک هشتگ مسابقه ای از کاربران تقاضای تولید محتوا کنید. با این روش می توانید از بهترین محتوایی که تولید شده به منظور تبلیغات نیز استفاده کنید.

 

اینستاگرام را برای برندینگ محصول خود انتخاب کنید
اینستاگرام را برای برندینگ محصول خود انتخاب کنید

افزایش فالوور با روند فروش شما رابطه مستقیم دارد

به خاطر داشته باشید هر چقدر فالوور های شما زیاد تر باشند. کاربران به شما بیشتر اعتماد میکنند. به همین خاطر بسیاری از بیزینس ها امروزه در پی افزایش فالوور های خود هستند. و خرید فالوور فیک هم از جمله استراتژی هایی است که می تواند راهگشا باشد. شما باید به این توجه داشته باشید که تعداد فالوور هایتان با دیگر تعاملات انجام شده از سوی فالورر ها به یک نسبت باشد.

 

برای مثال اگر صفحه شما 500 هزار فالوور دارد اما تعاملات انجام شده در لایک ها یا کامنت های شما انگشت شمار است. پیغام خطرناک فیک بودن به ذهن کاربران فرستاده میشود و این یعنی کسب و کار شما تا مرز نابودی میرود. توجه داشته باشید که این تناسب را در تعاملات کاربران داشته باشید.

 

وارد شدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام

نزدیک به 600 میلیون در اینستاگرام هر روزه اکسپلور اینستاگرام را جست و جو میکنند. اکسپلور اینستاگرام یک اسکرول بی نهایت از انواع و اقسام پست هاست، که البته با الگوریتم و آپدیت های جدید اینستاگرام میتوانید تمام قسمت های اینستاگرام از جمله عکس ها، استوری ها، آی جی تی وی را مشاهده کنید.

 

چگونه الگوریتم اینستاگرام در اکسپلور عمل می کند

الگوریتم اینستاگرام در این موارد بر حسب میانگینی از سه مورد زیر محتوا را به شما ارائه می دهد.

  • پست هایی که لایک و کامنت های بالایی گرفتند. و تعاملات در آنها زیاد بوده است.
  • پست هایی که فالویینگ های شما در آن کامنت گذاشته اند یا آن را لایک کردند.
  • اکانت‌هایی نزدیک یا شبیه به اکانت های فالویینگ های شما

 

پنج راه کار مهم برای وارد شدن در اکسپلور اینستاگرام

  • اکانت ها و کاربران مرتبط با پیج خود را شناسایی کنید . سعی کنید با آنها تعامل داشته باشید. بفهمید آنها چه چیزی را دوست دارند، چه کسانی را فالو می کنند و چه پست هایی می گذارند.
  • از لوکیشن ها و هشتگ های مرتبط به طور مداوم استفاده بکنید.
  •  از استراتژی CTC در کپشن ها استفاده کنید. یعنی فالوور هایتان را با سوال های مرتبط، درگیر خدمات خود کنید.
  • با فالورر های خودتان در تعامل باشید.
  • در زمان های بهینه و پر مصرف اینستاگرام پست بگذارید.

 

ساعت های طلایی در اینستاگرام

  • شنبه: 11 صبح ، 7 عصر و 8 شب
  • یکشنبه: 7 صبح ، 8 صبح و 4 بعد از ظهر
  • دوشنبه: 6 صبح ، 10 صبح و 10 شب
  • سه شنبه: ساعت 2 صبح ، 4 صبح و 9 صبح
  • چهارشنبه: 7 صبح ، 8 صبح و 11 شب
  • پنجشنبه: 9 صبح ، 12 شب و 7 عصر
  • جمعه: 5 صبح ، 1 ظهر و 3 بعد از ظهر

 

برندینگ چیست؟

جالب است بدانید که برندینگ ازسال 350 میلادی وجود داشته است. در دهه 1500 میلادی نیز دامداران برای نشان دادن مالکیت، برروی دام های خود علامت هایی را حک می کردند. با این حال امروزه برند سازی به چیزی فراتر از یک نگاه یا لوگو مبدل شده است. به نحوی می توان گفت که برندینگ، نشان دهنده هویت یک نام تجاری است.

 

اما ویژگی های یک برند مناسب می تواند شامل موارد ذیل باشد:

  • لوگوی تاثیرگذار
  • وب سایت و شبکه های مجازی
  • سایر دارایی های برند (شعارهای تبلیغاتی و…)

یکی از مراحل مهم در برندینگ، خلق لوگوهای ماهرانه است.

این موارد کمک می کنند تا مسیر جدیدی را ایجاد کنید تا برند شما بیشتر شناخته شود. برای موفقیت در کسب و کار باید تجربه ای ثابت برای مشتریان فراهم کنید تا آن ها با شما تعامل خود را به صورت جدی آغاز کنند.

 

در نتیجه …

با راه کار های ارائه شده به عنوان یک سبک مدرن برندیگ، شما می توانید رقم موفقیت و راندمان کاری خود را تا چند برابر افزایش دهید و شاهد رشد مثبت و چشمگیر روند سود دهی خود باشید.  فالوجت در این راه همراه شماست و به شما کمک می کند تا در کسب و کارتان بدرخشید.

 

فالوور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .