تغییرات اینستاگرام در آپدیت جدید (2023)

دانستن تغییرات اینستاگرام در آپدیت جدید، شما را چند پله از رقبایتان جلو می اندازد. استفاده از این قابلیت ها به شما کمک می کند تا تولید محتوای جذاب تری برای افزایش درآمد خود از اینستاگرام داشته باشید. پس برای اطلاع از این قابلیت ها، با ما همراه باشید.

به خاطر داشته باشید که اینستاگرام به طور مداوم ویژگی هایی را اضافه و یا حذف می کند. خیلی از اوقات ویژگی های جدیدی که اضافه می شوند، برای بسیاری از اکانت ها دیرتر فعال می شوند. پس اگر اپلیکیشن اینستاگرام در موبایل تان آپدیت است اما هنوز این قابلیت ها را ندارید، نگران نباشید چرا که آن ها به زودی برای شما نیز فعال خواهند شد.

 

قابلیت های آپدیت جدید فیس بوک و اینستاگرام 

اینستاگرام و فیس بوک دو شبکه اجتماعی قدرتمند و پرطرفدار هستند که هر دو تحت مدیریت یک شرکت (فیس بوک) فعالیت می کنند.  در آپدیت جدید اینستاگرام و فیس بوک، برخی ویژگی های جدید به این دو شبکه اجتماعی اضافه شده است.

 

آپدیت اینستاگرام

 

به عنوان مثال، قابلیت آرشیو کردن چت ها در فیس بوک قابلیتی است که به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده است. در ادامه بیشتر درباره این قابلیت های جدید صحبت خواهیم کرد.

 

با خرید فالوور اینستاگرام، این شانس را خواهید داشت که پیج شما توسط هزاران کاربر جدید دیده شود و درآمد بهتری از اینستاگرام داشته باشید.

 

قابلیت استفاده از فیلتر در مکالمات ویدیویی

یکی از ویژگی های جدیدی که اینستاگرام قصد دارد آن را ارائه دهد، تغییر تصاویر در حین مکالمه های ویدئویی است. با این قابلیت جالب می توانید نهایت لذت را از مکالمه های ویدئویی خود ببرید. بازی با عکس و تصاویر دوستان در تماس های تصویری؛ مکالمه را جذاب تر و مهیج تر می کند.

 

فیلتر لایو اینستاگرام

 

جستجوی کلمات کلیدی اینستاگرام

مدیر عامل اینستاگرام،در اطلاعیه ای اعلام کرد که در به روزرسانی جدید اینستاگرام قصد دارد تا گزینه جستجوی کلمات کلیدی را به این اپلیکیشن اضافه نماید.

به عنوان مثال، اگر در گذشته می خواستید “دستور پخت نان” را جستجو کنید، فقط می توانستید پست هایی را مشاهده کنید که هشتگ مرتبط با این موضوع را دارا هستند.

اما با قابلیت جستجوی کلمات کلیدی، می توانید کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی را جستجو کنید و نتیجه بگیرید، حتی اگر پستی هشتگ نداشته باشد اما عبارت کلیدی جستجو شده را در بربگیرد به کمک این گزینه به نمایش در می آید. آیا این عملکرد به نظر شما آشنا است؟

بله ، به نظر می رسد این آپدیت اینستاگرام الگو برداری از گوگلینگ است …

بنابراین، آیا اینستاگرام می تواند به یک موتور جستجوی جدید مبدل شود؟ آیا می تواند برخی از اهداف جستجو را به خصوص در تلفن همراه جایگزین کند؟ آیا این شروع سئو اینستاگرام است؟ بیایید صبر کنیم و چگونگی تکامل اینستاگرام را ببینیم!

 

کلمات کلیدی اینستاگرام

 

قابلیت گاید اینستاگرام

guide اینستاگرام، درواقع نوعی دسته بندی حرفه ای برای محتوای پیج شماست. با دسته بندی کردن پست های اینستاگرام می توانیم محتوا های صفحه مان را منظم کنیم.

این مسئله باعث می شود مخاطبان راحت تر به دسته مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر، Guide اینستاگرام امکان اشتراک گذاری یک مجموعه پست (به جای یک پست) را به شما می دهد. ویژگی های گاید اینستاگرام:

  1. دسته بندی محتوا های پیج اینستاگرام
  2. دسترسی سریع مخاطبان به محتوای مورد نظر شان
  3. امکان دیده شدن بیشتر پست های قدیمی برای مخاطبان جدید پیج
  4. امکان اشتراک گذاری مجموعه پست در اینستاگرام و دیده شدن بیشتر پست ها
  5. و…

 

گاید اینستاگرام

 

قابلیت محو کردن پیام های دایرکت (Vanish)

یکی دیگر از ویژگی های پیام رسان عالی اینستاگرام که مدت هاست به آن نیاز داشته ایم – گزینه ناپدید شدن پیام ها پس از یک مدت زمان خاص است! اینستاگرام اعلام کرد حالت Vanish Mode را در آپدیت جدید ارائه می دهد – ویژگی ای که پیام های دیده شده، پس از ترک چت، ناپدید می شوند. لطفا توجه داشته باشید که فقط افرادی که در اینستاگرام یکدیگر را دنبال می کنند می توانند از حالت vanish، در گپ های مستقیم استفاده کنند.

 

ناپدید شدن پیام اینستاگرام

 

امکان استفاده از برچسب Music در استوری ها

آیا آماده شروع افزودن موسیقی به Stories Instagram خود هستید؟

با این قابلیت اینستاگرام، می توانید علاوه بر افزودن متن و فیلترها،موسیقی را نیز به استوری پیوند دهید. این ویژگی جدید اینستاگرام می تواند تأثیر بسزایی در افزایش جذابیت استوری ها داشته باشد. چگونگی گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام روشی بسیار ساده و کاربردی است که به جذاب شدن محتوا کمک زیادی می کند.

 

موزیک در استوری

 

 آپدیت اینستاگرام برای Instagram Live

با وجود به روزرسانی های جدید برای Instagram Stories، این پلتفرم ما را با سه به روزرسانی جدید Instagram Live متعجب کرده است:

  1. می توانید حداکثر 4 ساعت به Live بروید (تاکنون، این مدت یک ساعت بود)!
  2. فیلم های زنده به مدت 30 روز در بایگانی و در دسترس خواهند بود، بنابراین می توانید آن ها را بارگیری کنید یا برای محتوای بعدی IGTV دوباره استفاده کنید.
  3. بخش “Live Now” در برنامه IGTV و در Explore اضافه شده است تا بتوانید لایو های بیشتری را مشاهده کنید.

طبق اینستاگرام، این ویژگی، گام بزرگی به منظور کمک به کاربرانیست که از علایق خود پیروی می کنند، است. با این روش کاربران با دیگر برندها آشنا شده، با جوامع درگیر می شوند و مشاغل بیشتری را شناسایی می کنند. شما می توانید با خرید بازدید لایو اینستاگرام، ویدیو های لایو خود را پرشور تر برگزار کنید.

 

لایو اینستاگرام

 

فیس بوک در حال ادغام مسنجر و اینستاگرام است!

فیس بوک با ترکیب برنامه مسنجر و اینستاگرام اعلام کرد که بهترین ویژگی های مسنجر را به اینستاگرام می آورد. این بروزرسانی به کاربران امکان می دهد تا روان تر با این دو برنامه ارتباط برقرار کنند. با اضافه شدن مسنجر به اینستاگرام، ویژگی های جدید زیر را دریافت خواهید کرد:

  1. امکان ارسال پیام و پیوستن به تماس های ویدیویی با دوستان خود بدون توجه به اینکه از Instagram یا Facebook Messenger استفاده می کنید.
  2. گزینه Watch Together را برای تماشای فیلم ها با دوستان و خانواده در حین تماس ویدیویی در IGTV ، Reels ، Facebook Watch.
  3. محو شدن پیام های دیده شده پس از بستن چت.
  4. اضافه شدن برچسب های سلفی بومرنگ.
  5. گپ شخصی شده با انواع رنگ ها و میانبر با شکلک های مورد علاقه.
  6. ارسال محتوا و یا پیام متنی برای حداکثر 5 دوست یا گروه.
  7. بهبود گزارش و مسدود کردن به روزرسانی ها برای گزارش مکالمات نامناسب

در حال حاضر ، این به روزرسانی فقط در چند کشور ارائه می شود، اما به زودی می توان انتظار داشت که در سطح جهانی گسترش پیدا کند.

 

تغییر اینستاگرام در آپدیت جدید

 

زیرنویس های خودکار به IGTV

یکی از قابلیت های بی نظیر اینستاگرام که قرار است به زودی اضافه شود، زیر نویس است. این ویژگی می تواند برای افراد ناشنوا، یا کسانی که زبان ویدیو را به خوبی متوجه نمی شوند، مفید باشد.

همچنین خیلی از مواقع، ما فیلم ها را بدون صدا مشاهده می کنیم که اینستاگرام برای این کار هم چاره ای اندیشیده است. وقتی مردم با صدای خاموش فیلم تماشا می کنند، اینستاگرام زیرنویس های خودکار با هوش مصنوعی را به فیلم های IGTV اضافه می کند.

این زیرنویس ها فقط برای کاربرانی قابل مشاهده خواهد بود که فیلم ها را بی صدا مشاهده می کنند. در حال حاضر، این ویژگی به 16 زبان شروع شده است که این تعداد در ماه های آینده قطعا رشد خواهند کرد!

 

زیرنویس igtv

 

با استفاده از کدهای QR به راحتی حساب های اینستاگرام را باز کنید!

با جدیدترین به روزرسانی اینستاگرام، می توانید کدهای QR را از هر برنامه دوربین شخص ثالثی که قادر به خواندن کدهای QR است، اسکن کنید.

هدف اصلی در اینجا این است که مشاغل به کاربران کمک کنند تا به راحتی کد را اسکن کنند، حساب اینستاگرام را باز کنند و محصولات پیشنهادی خود را ذخیره کنند، اطلاعات را ذخیره کنند یا فقط حساب شرکت را دنبال کنند.

 

qr code اینستاگرام

 

قابلیت پین کردن نظرات در اینستاگرام

به عنوان بخشی از سیاست های تغییر استانداردهای جامعه و رفع مشکلات قلدری در شبکه، اینستاگرام ویژگی ای را ارائه کرده است که به کاربران امکان می دهد نظرات خود را روی یک پست خاص پین کنند.

با این کار، برندها ها یا مجریان شبکه های اجتماعی در هنگام تعامل با کاربران در اینستاگرام، در مورد آنچه مهم است یا آنچه که فکر می کنند قابل اعتماد است تمرکز می کنند!

این ویژگی این امکان را می دهند که تا نظراتی که مرتبط هستند و واقعاً ارزشمند هستند برجسته تر شوند، بنابراین دسترسی نظرات هرزنامه، در پست ها از بین می رود. برای پین کردن نظر ، ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه Instagram استفاده می کنید.

 

فروشگاه های آنلاین در آپدیت اینستاگرام

این یک ویژگی آشنایی است که قبلاً دیده ایم. تفاوت در این است که فروشگاه های اینستاگرام مقصد جدیدی در برگه جستجو است که نه تنها به کاربران کمک می کند تا آخرین روند را کشف کنند بلکه به آنها کمک می کند تا محصولات جدید را مشاهده کنند یا حتی توصیه های شخصی تر بر اساس تعاملات خود دریافت کنند.

 

درآمدزایی از اینستاگرام

 

همانطور که اعلام شد، به زودی برنامه اینستاگرام تب جدید Shop در نوار پیمایش خواهد افزود، بنابراین کاربران می توانند فقط با یک ضربه به فروشگاه اینستاگرام مراجعه کنند.

شرایط واجد شرایط بودن برای سازندگان اینستاگرام:

  • مطابقت سیاست به روز شده، برای ارائه یک تجربه خرید ثابت و مطمئن برای کاربران اینستاگرام.
  • مشاغل باید محصولات موجود در اینستاگرام را از وب سایتی که خودشان دارند و از آن می فروشند برچسب گذاری کنند.

 

تبدیل نمایه های تجاری به فروشگاه های اینستاگرام

اینستاگرام برای کمک به همه مشاغلی که هنوز به دلیل بحران های Covid-19 برای فروش آنلاین محصولات خود تلاش می کنند، فروشگاه ها را در اینستاگرام راه اندازی کرد. این یک تغییر واقعی برای صنعت تجارت الکترونیکی بود. این ویژگی مشابه پرداخت Instagram و برچسب گذاری محصولات است که نمایه های تجاری را به فروشگاه های آنلاین تبدیل می کند.

 

فروشگاه اینستاگرام

 

ویژگی فروشگاه های اینستاگرام

بنابراین اکنون، کاربران می توانند از طریق نمایه اینستاگرام یک کسب و کار یا از طریق Feed and Stories از یک فروشگاه بازدید کنند. هنگامی که کاربران در مغازه فرود آمدند، می توانند مستقیماً از یک نمایه اینستاگرام محصولات را مرور و خریداری کنند.

برای شروع استفاده از این ویژگی، شما باید صاحب مشاغل واجد شرایطی باشید که معیارهای زیر را داشته باشد:

  • در درجه اول کالاهای فیزیکی بفروشید.
  • با توافق بازرگان و سیاست های تجارت مطابقت داشته باشید.

اگر تمام معیارهای بالا را برآورده کردید، برای شروع استفاده از جدیدترین ویژگی فروشگاه ، گزینه خرید را در حساب تجاری Instagram خود فعال کنید.

با خرید کامنت اینستاگرام، به تعداد مخاطبان و مشتری های خود را اضافه کنید و محصولات خود را بهتر بفروشید.

 

برچسب برای مشاغل کوچک در آپدیت اینستاگرام

هدف اصلی این ویژگی کمک به حساب های تجاری و سازنده است که در استوری های اینستاگرام خود برچسب هایی را درج می کنند که مشتریان را به وب سایتی هدایت می کند که می توانند سفارش تحویل غذا یا خرید کارت هدیه را بدهند.

 

خرید از اینستاگرام

 

برای شروع استفاده از این برچسب ها، باید با شرکت های شخص ثالثی که خدمات کارت هدیه تحویل یا آنلاین ارائه می دهند ارتباط برقرار کنید.

مشاغل می توانند CTA های پشتیبانی را به نمایه خود اضافه کنند. علاوه بر افزودن برچسب به Stories ، می توانید Gift Cards ، Order Food و Donate را به صورت دکمه های قابل کلیک در حساب اینستاگرام خود اضافه کنید.

 

با IGTV درآمدزایی کنید!

اینستاگرام می خواهد گزینه کسب درآمد را برای  IGTV فعال کند. این قابلیت می تواند رقیبی برای ویدیو های Youtube باشد!

 

ویژگی درآمدزایی IGTV

با این اپدیت، اینستاگرام به سازندگان ویدئوهای IGTV اجازه می دهد تا در ویدیو های خود، تبلیغات مختلفی از برند های مختلف قرار دهند (درست مانند یوتیوب)، اینستاگرام امیدوار است که این وجود این قابلیت، انگیزه بیشتری برای تولید محتوای با کیفیت توسط کاربران به وجود بیاورد.

 

درآمدزایی از igtv

 

اگر در اپلیکیشن کلاب هاوس فعالیت دارید، همین حالا با خرید فالوور کلاب هاوس، مخاطبین و بازدید کننده های روم تان در کلاب هاوس را به سرعت افزایش دهید.

 

قابلیت افزودن تم به دایرکت اینستاگرام

به تازگی قابلیتی به دایرکت اینستاگرام افزوده شده است که به واسطه آن،  شما می توانید تم یا قالب دایرکت تان را تغییر دهید و از تم های رنگی مختلف برای چت های خود استفاده کنید. 

با این که این قابلیت هنوز برای همه اکانت های اینستاگرامی فعال نشده است. اما به زودی همه اکانت ها امکان استفاده از این قابلیت جدید و هیجان انگیز را خواهند داشت. کافیست اپلیکیشن اینستاگرام را در موبایل تان به روز رسانی کنید.

برای تغییر تم دایرکت، می توانید به صورت زیر عمل کنید. همچنین شما می توانید برای چت تان با هر شخص، یک تم متفاوت انتخاب کنید.

 

تم دایرکت اینستاگرام

 

سخن آخر

اینستاگرام دنیای سورپرایز هاست. همه تا به حال با ویژگی های بی نظیر آپدیت اینستاگرام تا حدودی آشنا شده ایم. اما این پلتفرم عجیب همواره در حال رشد و توسعه است و هیچ وقت به یک ویژگی بسنده نکرده است.

در این مقاله ما تلاش کردیم تا درباره برخی از آپدیت اینستاگرام در سال 2021 سخن بگوییم. ما مشتاقانه منتظر دیدن این ویژگی های جدیدتر اینستاگرام هستیم! آیا شما ویژگی های جدیدی را در اینستاگرام مشاهده کرده اید که در این مقاله به آن اشاره نشده باشد؟ در نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید!

 

سوالات متداول:

  • چگونه می توانم از ویژگی های آپدیت جدید اینستاگرام استفاده کنم؟
    کافیست اینستاگرام خود را به روز کرده باشید تا بتوانید از این قابلیت ها استفاده کنید.

 

  • من اینستاگرام ام را به روز کرده ام اما برخی قابلیت های جدید را ندارم.
    گاهی ممکن است این مشکل به خاطر موقعیت جغرافیایی شما باشد (آپدیت های ایسنتاگرام برای برخی موقعیت های جغرافیایی دیرتر قابل استفاده می شود). و گاهی مربوط به اکانت تان است که باید منتظر بمانید تا نوبت به شما برسد.

 

  • آیا ویژگی های آپدیت جدید اینستاگرام در نسخه وب آن هم موجود است؟
    برخی از قابلیت ها بله اما برخی دیگر مثل تغییر تم دایرکت یا محو کردن چت ها، در نسخه وب وجود ندارد.

 

۸ دیدگاه دربارهٔ «تغییرات اینستاگرام در آپدیت جدید (2023)»

  1. وققتون بخیر این آپ دیت جدید استوری ک ک میشه ایجاد کنیم و بقیه هم خودشونو اد کنن چطوری فعال میشه و اینم چرا یک سری از پیج ها نمی تونن اد بشن

    1. مریم میرهاشمی

      سلام وقتتون بخیر هم اینستاگرامتون را اپدیت کنید هم فیلتر شکن را روشن کنید و اینکه شاید هنوز برای برخی کاربران و مناطق جغرافیایی فعال نشده باید صبر کرد

  2. سلام من یه مشکلی خوردم هر پست ویدیو که میخوام بزارم به صورت igtv ارسال میشه و نمیدونم‌مشکل از کجا هست

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی احتمالا یک باگ اینستاگرامی هست که می توانید با ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام بخواهید که مستقیما بررسی نمایند همچنین استفاده از نرم افزارهایی همچون inshot و … برای تقسیم فیلم به قسمت های کوتاه تر می تواند به شما کمک کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .