تبلیغات اینستاگرام : پیشرفت در تکنولوژی با اینستاگرام (آپدیت سال2023)

احتمالا تا به حال، داستان های کارآفرینانی که با تبلیغات اینستاگرام به موفقیت چمشگیر رسیده اند را شنیده اید. تبلیغات در اینستاگرام این روزها بشدت در حال پیشرفت است و طی سال های زیاد توانسته بیش از یک میلیارد کاربر فعال در جهان داشته باشد.

به همین دلیل اینستاگرام، به یک گزینه مناسب برای تبلیغات مبدل شده است. تبلیغات اینستاگرام امروزه یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. 

اینستاگرام برای برندها اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه طبق آمار بیش از ۱۵ میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می کنند. اما یکی از روش های تضمینی برای افزایش فالوور پیج های کاری خرید فالوور است.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات رایگان در اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام، به پست هایی گفته می شود که در غالب تبلیغ در فید اینستاگرام ظاهر می شود. تبلیغات ارسالی در اینستاگرام می تواند به صورت آلبوم، عکس ثابت، فیلم و یا نمایش اسلاید به نمایش در بیاید.

البته اهداف کمپین تبلیغاتی در نوع پست هایی که به اشتراک گذاشته می شوند، ارتباط دارد. پس نحوه تبلیغات با اهداف کمپین تبلیغاتی وابستگی مستقیم دارد؛ یعنی اینکه نوع تبلیغ با هدف افزایش ترافیک وب سایت با تبلیغ تبدیل فالوور به خریدار فرق دارد.

چگونگی تبلیغات در اینستاگرام:

کاربران از سه طریق می توانند تبلیغات اینستاگرام داشته باشند:

1-    تبلیغات در اینستاگرام به صورت بازدیدی:

در تبلیغات بازدیدی، کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای شما همراه با متن، با بیشترین اثر و الهام‌بخشی در پیج‌های محبوب و پربیننده نمایش داده می‌شود.در تبلیغات ویدیویی، معیار ما دیده شدن کامل ویدئو است و تعرفه تبلیغات براساس تعداد بازدیدها محاسبه می‌شود.

2-    تبلیغات در اینستاگرام به صورت ساعتی:

در تبلیغات ساعتی، آگهی شما (عکس یا ویدئو) همراه با متن آن، در پیج‌های منتخب و پربیننده نمایش داده می شود. تعرفه تبلیغات بصورت ساعتی محاسبه می شود که برای سهولت در انتخاب و اثربخشی بیشتر، پکیج‌های مختلفی ارائه شده است.

به خاطر داشته باشید که فیلم  یا عکس انتخابی؛ اگر جذابیت کافی را نداشته باشد، حتی اگر در بهترین پیج هم تبلیغ شود نمی تواند موثر واقع شود.

3-    تبلیغات اینستاگرام به صورت استوری:

تبلیغات استوری هم که همان تبلیغ در استوری است. در این سبک از تبلیغات، بنر یا فیلم قلاب خود را در یک صفحه بزرگ به مدت 24 ساعت به نمایش در می آورید. تبلیغ در اینستاگرام بیشتر برای برندهایی مناسب است که محصولی برای فروش دارند و یا می خواهند لینکی را به اشتراک بگذارند.

انوع روش های تبلیغ در اینستاگرام:

برای تبلیغ در اینستاگرام به چند روش می توان عمل نمود:

1-    تبلیغ در پیج های پر بازدید اینستاگرام:

یکی از موثرترین راه ها برای افزایش فالوور و افزایش فروش، تبلیغ در پیج های پربازدید است. در این روش شما بنر و یا تیزر تبلیغاتی به همراه کپشن و لینک  را در اختیار مدیر پیج های منتخب می گذارید. اما این تنها چیزی نیست که در تبلیغات موثر تاثیرگذار است. بلکه بخش مهم و اساسی این نوع تبلیغات که در تاثیر گذاری آن اهمیت ویژه ای دارد، انتخاب پیج پر بازده است.

برای انتخاب پیج های تبلیغاتی بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد.
  • از فالوورهای فیک استفاده نکرده باشد.
  • نرخ تعامل بالایی داشته باشد.
  • تعداد لایک ها با تعداد فالوورها تناسب داشته باشد.
  • پیج تخصصی باشد یعنی با نوع تبلیغات شما همخوانی داشته باشد.
  • فالوور مشترک با پیج خودتان کمتر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام : پیشرفت در تکنولوژی با اینستاگرام (آپدیت سال2021)

2-    تبلیغ توسط اینفلوئنسرها:

اینفلوئنسرها یا افراد تاثیر گذار، افرادی هستند که در اینستاگرام، فالوورهای زیادی دارند. حتما تا به حال چیزهای خوب و یا بدی از این قبیل افراد شنیده اید. اما چیزی که درباره این روش از تبلیغ روشن نحوه تاثیرگذاری آن بر افراد است. اگر این روش توسط اینفلوئنسر به درستی اجرا شود، به شدت نتیجه بخش است.

3-    تبلیغات اسپانسری توسط اینستاگرام:

تبلیغات اسپانسری توسط خود اینستاگرام و به دو شکل پست و استوری انجام می گیرد؛ یعنی نیاز نیست به دنبال افراد تاثیر گذار و پیج های پربازده بگردید. اما این روش برای ساکنان ایران زیاد جوابگو نیست چرا که این روش تبلیغ برای ایرانیان تحریم شده است.

4-    ربات های افزایش فالوور:

احتمالا تا به حال به فکر استفاده از ربات های اینستاگرام افتاده اید و یا آن ها را تجربه کرده اید. ربات هایی از قبیل ربات افزایش فالوور، ربات لایک و… یکی از روش هایی است به سرعت به نتیجه می نشیند.

تبلیغات اینستاگرام انواع دیگری هم دارد ازجمله عمومی،بین المللی،شهری،صنفی،مارکتینگ،انتخابات و …

تبلیغات در اینستاگرام

پیشرفت در تکنولوژی با اینستاگرام:

امکانات و ویژگی‌های خاص اینستاگرام باعث حضور قابل توجه صاحبان کسب‌ وکار در آن و تبدیل شدنش به سریعترین، بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است. براساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۶ اعلام شده، اینستاگرام موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

همچنین امارهای موجود نشان میدهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب و کار دیگر حداقل یک محصول تصویری برای فروش داشته باشد ولی در اینستاگرام فعال نباشد، مقدار زیادی از سود اوری خود را از دست می دهد.

 بنابراین تبلیغات در اینستاگرام بهترین راه برای جذب مشتری است.

اینستاگرام در سال های اخیر به شدت در حال پیشرفت بوده و با ارائه بروزرسانی های مکرر، توانسته طی سال های فعالیتش بیش از یک میلیارد کاربر فعال از سراسر جهان بدست آورد که طبق آمار بیش از ۱۵ میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند. 

اینستاسازان با داشتن سابقه طولانی مدت در زمینه تبلیغات در اینستاگرام توانسته است با افتخار بزرگترین ترین پکیج های تبلیغاتی در ایران با داشتن جامعه آماری بالای ۱۰ میلیون دنبال کننده ایرانی را ارائه دهد.

سخن آخر

برای فروش و تبلیغات در اینستاگرام باید در ابتدای مسیر به فکر افزایش فالوور باشید. چرا که افزایش فالوور و افزایش مشتری با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. برای افزایش فالوور در اینستاگرام راه های مختلفی مانند خرید فالوور وجود دارد. پس اگر شما صاحب یک کسب و کار در اینستاگرام هستید و احساس کرده اید که نیاز دارید در اینستاگرام بیشتر دیده شوید، تبلیغات را نادیده نگیرید.

اینستاگرام به عنوان یک رسانه بزرگ اجتماعی علاوه بر نقشی که در سرگرم کردن افراد دارد، باعث می شود تا استارت آپ ها مطرح بشوند. معرفی مشاغل تازه راه اندازی شده توسط اینستاگرام به نوعی باعث پیشرفت در تکنولوژی می شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .