نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن | اینستاگرام شبکه‌ی محبوبی است که در دوران خوبی یعنی همزمان با گسترش اسمارت فون‌ها متولد شد. به همین دلیل هم روز به روز محبوبیت بیشتری میان کاربران پیدا کرد و خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام هم از موضوعات داغ کاربران این شبکه شد.

محبوبیت اینستاگرام باعث شده تا فالوجت، مقالات متعددی را به آموزش اینستاگرام اختصاص دهد. آنچه در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام بیان می‌شود، نحوه جستجوی افراد در اینستاگرام با شماره تلفن آن ها و همچنین نحوه مخفی کردن شماره موبایل خودمان در اینستاگرام است. با ما همراه باشید.


همان‌گونه که می‎‌دانید شما می‌توانید افرادی که در لیست مخاطبین گوشی همراه شما قرار دارند را در اینستاگرام دنبال کنید و از پست هایی که منتشر می کنند مطلع شوید.

برای اینکار لازم است افراد را فالو کنید. در ادامه شیوه پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن و جستجوی پروفایل افراد در اینستاگرام و فالو کردن آنها از روی شماره تلفن آنها آموزش داده خواهد شد. همچنین نحوه ویرایش و حذف شماره تلفن خودتان در اینستاگرام آموزش داده می‎شود تا سایر افراد در اینستاگرام نتوانند از طریق شماره تلفن‌تان شما را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید» چگونگی پیدا کردن فالوور فیک در اینستاگرام

نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن، و ویرایش و حذف شماره خودمان

وارد برنامه اینستاگرام شوید. علامت سه نقطه عمودی در بالای صفحه را ضربه بزنید.

نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

حال در قسمت follow people بر گزینه Contacts ضربه بزنید. اگر بار اول است که از این گزینه برای جستجوی افراد در اینستاگرام در لیست مخاطبین گوشی استفاده می‌کنید، در حال حاضر تعداد مخاطبین شما صفر است.

خرید فالوور فوری

با کلیک بر گزینه Contacts، افراد در اینستاگرام که در لیست شماره تلفن‌های سیم کارت شما هستند و در اینستاگرام هم عضو هستند، نمایش داده خواهند شد.

جستجوی افراد در اینستاگرام

حال می‌توانید فرد مود نظرتان را فالو کنید و پست‌های او را دنبال کنید.

این نکته را نیز به یاد داشته باشید در طی ۲۴ ساعت، فقط یک بار این شیوه جستجو امکان پذیر است. اگر دوباره اقدام به جستجو کنید این پیغام برای شما نمایش داده می‌شود :sorry we only allow one unique import per user per day instagram

بیشتر بخوانید» مزایا و معایب خرید فالوور و لایک اینستاگرامی

چگونه از ردیابی و پیداشدن مان در اینستاگرام با شماره تلفن‌ جلوگیری کنیم؟

همان‌گونه که می‌دانید وقتی کسی وارد پیج اینستاگرام شما می‌شود می‌تواند، شماره موبایلتان را ببیند. موضوعی که برای بعضی‌ها خوشایند نیست.

برای مخفی کردن شماره تلفن خود در اینستاگرام، به قسمت option بروید. سپس بر گزینه edit profile ضربه بزنید. حال بر phone number کلیک کنید. می‌توانید شماره تلفن‌تان را پاک کنید و تیک بزنید. با اینکار دیگر شماره شما قابل مشاهده نیست.

نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

 

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «نحوه جستجو و پیداکردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن»

  1. ببخشید میشه جواب سوالم بدید
    من الان میرم تو مخاطبینم میگه مخاطبی نیست
    هنگام سازی هم کردم ولی هیچ اتفاقی نیفته و همش غیر فعاله من کسیو دارم شماره اش رو ولی نمیتونم اینستاشو پیدا کنم اصلا مال هیچ کسو نشون نکیده قبلا میشد ولی الان نمیشه چرا ؟؟؟؟؟؟
    لطف میکنید کمک ام کنید خواهش میکنم ممنون ????

  2. من قبلا پیج ی نفرو سرچ میکردم میاورد الان همونو با هر اکانتی سرچ میکنم نمیارع لطفا جواب بدید ممنون

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر .
      ممکنه پیج شمارو بلاک کرده باشه یا اکانت اینستاگرامش را غیر فعال کرده .

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، در پروفایل خود بر روی ایکون سمت راست کلیک کنید . سپس گزینه اخر (discover people) را انتخاب و find people را لمس کنید و با استفاده از گزینه contacts میتوانید دوستان خود را پیدا کنید .

  3. سلام ببخشید وقتی رمزمون رو به یکی میدیم
    از هر چیزی که ما تو اینستا جستجو میکنیم خبر داره؟
    لطفا زودتر جواب بدین.

    1. با سلام بله مگر اینکه قبل از دادن رمز تاریخچه جستجو را پاک کنید از قسمت تنظیمات وارد قسمت security شوید و گزینه search history را انتخاب کنید سپس گزینه clear all را انتخاب کنید تا سابقه جستجوی شما پاک شود البته در این حالت دیگر خودتان هم به سابقه جستجو دسترسی نخواهید داشت و برای امنیت پیج و حریم شخصیتان به طور کلی دادن پسورد به هیچ کس را ما توصیه نمی کنیم

  4. سلام در اپدیت جدید اینستا این موارد نیست و لیست پیشنهادی خیلی از اشخاص میاد که نصفشون دوست دوستانن. چطور بفهمیم کدوم یک از لیست شماره هامه؟

  5. سلام وقت بخیر
    من گزینه discover pepole رو ندارم اصلا توی ستینگ اینستام چطوری باید با شماره تلفن شخصی رو پیدا کنم؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .